Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 184 din 29 martie 2007  pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni din cadrul instantelor judecatoresti si al parchetelor de pe langa acestea    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 184 din 29 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni din cadrul instantelor judecatoresti si al parchetelor de pe langa acestea

EMITENT: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII - PLENUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 253 din 16 aprilie 2007

În temeiul dispoziţiilor art. 134 alin. (4) din Constituţia României, republicatã, şi ale <>art. 23 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicatã, cu modificãrile ulterioare,
având în vedere <>art. 8 din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecãtoreşti şi al parchetelor de pe lângã acestea, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotãrãşte:

ART. 1
Se aprobã Regulamentul privind organizarea şi desfãşurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni din cadrul instanţelor judecãtoreşti şi al parchetelor de pe lângã acestea, cuprins în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, <>Hotãrârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 92/2005 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 266 din 31 martie 2005, se abrogã.
ART. 3
Prezenta hotãrâre se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele
Consiliului Superior al Magistraturii,
judecãtor Anton Pandrea

Bucureşti, 29 martie 2007.
Nr. 184.

ANEXĂ

REGULAMENT
privind organizarea şi desfãşurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni din cadrul instanţelor judecãtoreşti şi al parchetelor de pe lângã acestea

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni din cadrul instanţelor judecãtoreşti şi al parchetelor de pe lângã acestea se face prin concurs, organizat de fiecare curte de apel sau fiecare parchet de pe lângã curtea de apel ori, dupã caz, de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie sau Direcţia Naţionalã Anticorupţie.
(2) Curţile de apel şi parchetele de pe lângã acestea organizeazã concursul pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni din circumscripţiile lor, cu sprijinul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei sau, dupã caz, al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
(3) Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Direcţia Naţionalã Anticorupţie organizeazã concursul pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni, cu sprijinul compartimentului informatic din cadrul acestora.
ART. 2
(1) La concursul pentru ocuparea posturilor vacante de grefieri informaticieni se poate înscrie persoana care îndeplineşte urmãtoarele condiţii:
a) are cetãţenia românã, domiciliul în România şi capacitate deplinã de exerciţiu;
b) nu are antecedente penale, nu are cazier fiscal şi se bucurã de o bunã reputaţie;
c) cunoaşte limba românã;
d) este aptã, din punct de vedere medical, pentru exercitarea funcţiei;
e) are studii superioare de specialitate în domeniul informatic, automatic, cibernetic, matematic, electronic sau electrotehnic.
(2) Condiţia prevãzutã la alin. (1) lit. e) se considerã îndeplinitã şi de cãtre absolvenţii de studii superioare în domeniul tehnic sau economic care au urmat în timpul studiilor universitare sau postuniversitare cursuri de informaticã, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei sau al compartimentului informatic din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie ori al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, dupã caz.

CAP. II
Organizarea şi desfãşurarea concursului

ART. 3
(1) Data, locul, modul de desfãşurare a concursului, tematica, bibliografia şi lista posturilor vacante scoase la concurs se afişeazã la sediul instanţei sau al parchetului care organizeazã concursul şi se aduc la cunoştinţã publicã printr-un comunicat de presã cu cel puţin 45 de zile înainte de data stabilitã pentru concurs.
(2) În cazul concursului organizat de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, de Parchetul de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi de Direcţia Naţionalã Anticorupţie, informaţiile prevãzute la alin. (1) se publicã şi pe pagina de internet a acestora, iar în cazul concursului organizat de curţile de apel ori de parchetele de pe lângã curţile de apel, informaţiile se publicã atât pe paginile de internet ale acestora, cât şi pe pagina de internet a Ministerului Justiţiei sau, dupã caz, a Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi se afişeazã la sediul tribunalelor ori al parchetelor de pe lângã tribunale, care au scos la concurs posturi vacante.
ART. 4
(1) Cererile de înscriere la concurs se depun cu cel puţin 15 zile înainte de data acestuia la sediul instanţei sau, dupã caz, al parchetului care organizeazã concursul.
(2) În cazul concursurilor organizate de curţile de apel sau de parchetele de pe lângã acestea, cererile se pot depune şi la tribunalele ori, dupã caz, la parchetele de pe lângã acestea care au scos la concurs posturi vacante.
(3) Cererile depuse potrivit alin. (2) se transmit de cãtre preşedintele tribunalului sau prim-procurorul parchetului de pe lângã tribunal la curtea de apel ori la parchetul de pe lângã curtea de apel care organizeazã concursul.
(4) La cererea de înscriere se anexeazã urmãtoarele acte: copii de pe certificatul de naştere şi, dupã caz, certificatul de cãsãtorie, copii de pe actul de identitate şi diploma de licenţã, certificatul de cazier judiciar şi certificatul de cazier fiscal. În cazul prevãzut la art. 2 alin. (2), candidaţii anexeazã la cererea de înscriere şi acte doveditoare din care sã rezulte cã au urmat în timpul studiilor universitare sau postuniversitare cursuri de informaticã.
ART. 5
(1) Verificarea îndeplinirii condiţiilor prevãzute la art. 2 se efectueazã de comisia de organizare a concursului din cadrul instanţei sau parchetului care organizeazã concursul, pe baza dosarelor candidaţilor.
(2) Comisia de organizare a concursului are urmãtoarea componenţã:
a) un judecãtor sau, dupã caz, un procuror;
b) un reprezentant al compartimentului de resurse umane;
c) un reprezentant al compartimentului informatic.
(3) Componenţa nominalã a comisiei de organizare a concursului se stabileşte de colegiul de conducere, la propunerea preşedintelui instanţei sau a conducãtorului parchetului care organizeazã concursul.
ART. 6
(1) Subiectele şi baremul de corectare se elaboreazã de comisia de organizare a concursului cu sprijinul reprezentanţilor Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din Ministerul Justiţiei sau ai compartimentului informatic din Parchetul de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, desemnaţi prin ordin al ministrului justiţiei ori al procurorului general al Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, pentru concursurile organizate de curţile de apel sau, dupã caz, de parchetele de pe lângã acestea.
(2) În cazul concursului organizat de Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, de Parchetul de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie sau de Direcţia Naţionalã Anticorupţie, comisia de organizare a concursului elaboreazã subiectele şi baremul de corectare cu sprijinul reprezentanţilor compartimentului informatic din cadrul acestora sau de alţi specialişti în domeniul informatic, desemnaţi de preşedintele instanţei sau conducãtorul parchetului.
ART. 7
(1) Examinarea candidaţilor se face prin susţinerea unei probe scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice în domeniul informatic şi a unei probe practice.
(2) Proba practicã se susţine, de regulã, în cel mult 5 zile lucrãtoare de la data susţinerii probei scrise.
ART. 8
(1) Intrarea candidaţilor în sãlile de concurs, pentru proba scrisã, se face pe baza listelor întocmite pentru fiecare salã şi a actului de identitate.
(2) Candidaţii care nu se aflã în salã în momentul deschiderii plicului cu subiecte pierd dreptul de a mai susţine proba scrisã.
(3) Înainte de comunicarea subiectelor, candidaţii înscriu numele şi prenumele pe colţul foii ce urmeazã sã fie lipit la predarea lucrãrii, dupã care se aplicã ştampila instanţei sau a parchetului.
(4) Plicul cu subiectele de concurs este desfãcut de un candidat care semneazã şi procesul-verbal încheiat în ziua susţinerii probei scrise.
(5) Pe toatã durata desfãşurãrii probei scrise, în sãlile de concurs au acces numai membrii comisiei de organizare şi persoanele care supravegheazã desfãşurarea concursului.
(6) În vederea elaborãrii lucrãrii scrise, candidaţii primesc coli de hârtie având ştampila instanţei sau a parchetului. Redactarea lucrãrilor se va face numai cu cernealã sau cu pastã de culoare albastrã.
(7) La expirarea timpului prevãzut pentru susţinerea probei scrise, candidaţii predau lucrarea, sub semnãturã, comisiei de organizare a concursului.
(8) Pe toatã durata desfãşurãrii probei scrise este interzisã pãrãsirea sãlii de concurs de cãtre candidaţi. În cazuri excepţionale, pãrãsirea temporarã a sãlii de concurs se face numai cu însoţitor.
(9) Orice fraudã doveditã se sancţioneazã cu eliminarea din concurs. În aceste cazuri se întocmeşte un proces-verbal cu privire la constatãrile fãcute şi la mãsurile luate, iar lucrarea se anuleazã cu menţiunea "fraudã". Procesul-verbal se comunicã preşedintelui instanţei sau conducãtorului parchetului care organizeazã concursul, dupã caz.
ART. 9
(1) Corectarea lucrãrilor scrise şi evaluarea probei practice se efectueazã de o comisie de examinare constituitã din specialişti în domeniul informatic, desemnatã de colegiul de conducere, la propunerea preşedintelui instanţei sau conducãtorului parchetului care organizeazã concursul.
(2) În cazul concursurilor organizate de curţile de apel şi parchetele de pe lângã acestea, un membru al comisiei prevãzute la alin. (1) poate fi desemnat de conducerea Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei sau, dupã caz, de conducerea compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
(3) Numãrul membrilor comisiei prevãzute la alin. (1) se stabileşte în funcţie de numãrul candidaţilor.
ART. 10
Probele de concurs se noteazã de la 1 la 10. Nota 1 se acordã în situaţia în care punctajul obţinut este mai mic sau egal cu aceastã notã.
ART. 11
(1) La finalizarea fiecãrei probe se întocmeşte câte un proces-verbal.
(2) La finalizarea concursului se întocmeşte un proces-verbal care sã conţinã modul de desfãşurare a concursului şi rezultatele obţinute de candidaţi, semnat de membrii comisiei de organizare a concursului şi ai comisiei prevãzute la art. 9.
(3) Promovarea probelor se face ca urmare a obţinerii notei minime 5 pentru fiecare probã, iar promovarea concursului, ca urmare a obţinerii notei finale minime 7. Ponderea fiecãrei probe de concurs în nota finalã este de 50%.
ART. 12
(1) Rezultatele concursului se afişeazã la sediul instanţei sau al parchetului care a organizat concursul şi se publicã pe paginile de internet ale acestora.
(2) În termen de 48 de ore de la data afişãrii rezultatelor, candidaţii nemulţumiţi pot formula contestaţie cu privire la nota obţinutã la proba scrisã.
(3) Contestaţiile se depun la sediul instanţei sau al parchetului care a organizat concursul şi se soluţioneazã de o comisie de contestaţii desemnatã de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care a organizat concursul. Dispoziţiile art. 9 privind componenţa şi numãrul membrilor comisiei se aplicã în mod corespunzãtor. Nota obţinutã la contestaţie nu poate fi mai micã decât nota contestatã.
(4) Rezultatele contestaţiilor se afişeazã la sediul instanţei sau al parchetului care a organizat concursul şi se publicã pe paginile de internet ale acestora.
ART. 13
În cazul concursurilor organizate de curţile de apel şi de parchetele de pe lângã acestea, candidaţii declaraţi admişi opteazã, în ordinea descrescãtoare a mediilor finale obţinute, pentru posturile scoase la concurs din circumscripţia curţii de apel sau a parchetului de pe lângã curtea de apel. La medii egale au prioritate cei care au obţinut nota cea mai mare la proba practicã şi, în subsidiar, vechimea în specialitate.
ART. 14
Candidaţii declaraţi admişi sunt numiţi, în condiţiile legii, pe baza mediei finale obţinute, prin decizie a preşedintelui Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, a procurorului general al Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, a procurorului şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, a preşedintelui curţii de apel sau, dupã caz, a procurorului general al parchetului de pe lângã curtea de apel.

CAP. III
Dispoziţii finale

ART. 15
Lucrãrile scrise şi rezultatele concursului se anexeazã la dosarele personale ale candidaţilor declaraţi admişi.
ART. 16
Dosarele şi procesele-verbale, precum şi alte lucrãri privind concursul se arhiveazã şi se pãstreazã potrivit nomenclatoarelor arhivistice.
________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016