Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 182 din 13 martie 2012  pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, precum si unele masuri pentru reorganizarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 182 din 13 martie 2012 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, precum si unele masuri pentru reorganizarea Agentiei Nationale a Functionarilor Publici

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 182 din 21 martie 2012

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. I
    Hotãrârea Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 620 din 2 septembrie 2010, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:

    1. La articolul 4 alineatul (1), litera i) se abrogã.

    2. La articolul 6 alineatul (1), dupã litera b) se introduce o nouã literã, litera b^1), cu urmãtorul cuprins:
    "b^1) stabileşte domeniile prioritare de formare profesionalã pentru administraţia publicã, pe baza rezultatelor analizei nevoilor de instruire identificate la nivelul autoritãţilor şi instituţiilor publice şi a prioritãţilor strategice ale administraţiei publice, rezultate din documente programatice adoptate de Guvernul României;".

    3. La articolul 6 alineatul (1), literele e) şi g) se abrogã.

    4. La articolul 6 alineatul (1), literele h) şi i) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "h) asigurã formarea specializatã a funcţionarilor publici de conducere, prin programe de formare specializatã, cu durata de 180 de ore;
    i) organizeazã programe de perfecţionare în administraţie cu durata variabilã între 3 zile şi 90 de zile pentru funcţionarii publici, pentru persoanele numite sau alese în funcţii de demnitate publicã sau asimilate acestora, pentru aleşii locali, pentru personalul contractual din cadrul administraţiei publice, precum şi pentru orice alte persoane interesate."

    5. La articolul 6 alineatul (1), dupã litera h) se introduc douã noi litere, literele h^1) şi h^2), cu urmãtorul cuprins:
    "h^1) asigurã formarea specializatã în administraţia publicã, pentru persoane numite sau alese în funcţii de demnitate publicã sau asimilate acestora din cadrul administraţiei publice centrale şi locale, precum şi pentru aleşii locali;
    h^2) asigurã formarea profesionalã în domeniile prioritare stabilite potrivit lit. b^1);".

    6. Articolul 18 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 18. - (1) Centrele regionale sunt organizate şi funcţioneazã cu sediul în municipiile Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca şi Timişoara.
    (2) În cadrul centrelor regionale, se înfiinţeazã ca unitãţi fãrã personalitate juridicã centre teritoriale de formare continuã pentru administraţia publicã localã, denumite în continuare centre teritoriale. Arondarea judeţelor, precum şi a centrelor teritoriale la centrele regionale este prevãzutã în anexa nr. 2.
    (3) Personalul centrelor regionale este alcãtuit din funcţionari publici şi personal contractual. Salarizarea personalului centrelor regionale se face în condiţiile prevãzute de legislaţia în vigoare.
    (4) Numãrul maxim de posturi pentru centrele regionale este de 40.
    (5) Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a centrelor regionale, structura organizatoricã, precum şi numãrul de posturi alocat fiecãrui centru regional se aprobã prin ordin al preşedintelui Agenţiei."

    7. Articolul 19 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 19. - (1) Centrul regional Bucureşti se organizeazã la nivel de direcţie şi este condus de cãtre un director executiv.
    (2) Centrele regionale Cluj-Napoca şi Timişoara se organizeazã la nivel de serviciu şi sunt conduse de cãtre un şef serviciu.
    (3) Centrul regional Iaşi se organizeazã la nivel de birou şi este condus de cãtre un şef birou.
    (4) Numirea conducãtorilor centrelor regionale se face prin ordin al preşedintelui Agenţiei, în condiţiile legii.
    (5) Conducãtorii centrelor regionale sunt ordonatori terţiari de credite.
    (6) În exercitarea atribuţiilor, conducãtorii centrelor regionale emit decizii."

    8. Articolul 21 se abrogã.

    9. Anexele nr. 1 şi 2 se modificã şi se înlocuiesc cu anexele la prezenta hotãrâre.

    ART. II
    (1) Centrele regionale organizate cu sediile în municipiile Craiova, Cãlãraşi, Sibiu şi Constanţa se reorganizeazã în centre teritoriale, unitãţi fãrã personalitate juridicã, în cadrul centrelor regionale organizate cu sediile în municipiile Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi, potrivit arondãrii prevãzute în anexa nr. 2.
    (2) Personalul centrelor regionale reorganizate potrivit alin. (1) se preia în cadrul centrelor regionale prevãzute în anexa nr. 2.
    (3) Încadrarea personalului centrelor regionale în noile funcţii se face în conformitate cu legislaţia în vigoare pentru fiecare categorie de personal, în numãrul de posturi aprobat, în termen de 45 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
    ART. III
    (1) Centrele regionale prevãzute în anexa nr. 2 se subrogã în drepturile şi obligaţiile centrelor regionale reorganizate potrivit art. II alin. (1).
    (2) Centrele regionale prevãzute în anexa nr. 2 preiau patrimoniul centrelor regionale reorganizate potrivit art. II alin. (1), pe bazã de protocol de predare-preluare, încheiat în termen de 45 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
    (3) Un exemplar al protocolului de predare-preluare încheiat la nivelul fiecãrui centru regional se comunicã Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici.
    (4) Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici transmite structurii centrale de specialitate din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor protocoalele de predare-preluare prevãzute la alin. (2).
    (5) Patrimoniul predat în condiţiile alin. (2) şi structurile de personal se gestioneazã de cãtre fiecare centru regional, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
    (6) Programele de formare profesionalã destinate personalului din administraţia publicã, precum şi altor categorii de personal, organizate de centrele regionale reorganizate potrivit art. II alin. (1) şi aflate în derulare, se preiau de centrele regionale prevãzute în anexa nr. 2 şi se desfãşoarã pânã la finalizarea acestora în condiţiile aprobate pânã la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
    (7) Programele/Proiectele finanţate şi destinate personalului din administraţia publicã, precum şi altor categorii de personal, gestionate de centrele regionale reorganizate potrivit art. II alin. (1) şi aflate în derulare la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, se preiau de centrele regionale prevãzute în anexa nr. 2 şi se desfãşoarã în continuare pânã la data finalizãrii lor.
    ART. IV
    Aplicarea procedurilor legale privind reorganizarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici se realizeazã în termen de 45 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

                         PRIM-MINISTRU
                     MIHAI-RĂZVAN UNGUREANU

                        Contrasemneazã:
                        ---------------
             Ministrul administraţiei şi internelor,
                         Gabriel Berca

                Preşedintele Agenţiei Naţionale
                   a Funcţionarilor Publici,
                      Szakal Andras Zsolt

                 Ministrul muncii, familiei
                   şi protecţiei sociale,
                    Claudia Boghicevici

                p. Ministrul finanţelor publice,
                      Gheorghe Gherghina,
                       secretar de stat

    Bucureşti, 13 martie 2012.
    Nr. 182.


    ANEXA 1
    (Anexa nr. 1 la Hotãrârea Guvernului nr. 1.000/2006)

                           STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
                   a Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici




                                                                        ┌───────────────────────────────┐
                                                                        │Numãrul maxim de posturi pentru│
                                                                        │aparatul central: 171, │
                                                                        │exclusiv demnitarii, inclusiv │
                                                                        │posturile aferente cabinetului │
                                                                        │ preşedintelui │
                                                                        │Numãrul maxim de posturi pentru│
                                                                        │centrele regionale ale ANFP: 40│
                                       ┌───────────────────┐ ├───────────────────────────────┘
        ┌──────────────────┬───────────┤ PREŞEDINTE ├────────────┤ ┌───────────────────┐
        │ │ └─────────┬─────────┘ ├───→│Cabinet preşedinte │
        │ │ │ │ └───────────────────┘
        │ │ │ ┌──────────────┐ │ ┌───────────────────┐
        │ │ ├───→│VICEPREŞEDINTE│ ├───→│ Compartiment │
        │ │ │ └──────────────┘ │ │audit public intern│
        │ │ │ │ └───────────────────┘
        │ │ ↓ │ ┌───────────────────┐
        │ │ ┌──────────────────┐ ├───→│ Corpul de control │
        │ │ │ Secretar general │ │ └───────────────────┘
        │ │ └──┬─────────┬──┬──┘ │
        │ │ │ │ | │
        │ │ │ │ | │
        │ │ │ │ ↓ │ ┌─────────────────┐
        │ │ │ │ ----------┐ └─────→│Direcţia programe│
        │ │ │ ├──────────┐ | │ cu finanţare │
        │ │ ↓ ↓ │ └-------→│ externã │
        │ │ ┌─────────────────┐ ┌────────┐ │ └─────────────────┘
        │ │ │Direcţia generalã│ │Direcţia│ │
        │ │ │ managementul │ │generalã│ │ ┌───────────────────┐
        │ │ │funcţiei publice │ │juridicã│ │ │Direcţia economic, │
        │ │ └──────────┬──────┘ └────┬───┘ ↓ │ resurse umane, │
        │ │ │ │ ────────→│achiziţii, adminis-│
        │ │ │ │ │trativ şi protocol │
        ↓ ↓ ↓ ↓ └───────────────────┘
┌──────────────┐ ┌────────────────────┐ ┌──────────────┐ ┌─────────────┐
│ Direcţia │ │Direcţia coordonare │ │ Direcţia │ │ Direcţia │
│ de comunicare│ │centre regionale, │ │ gestionarea │ │reglementare,│
│ şi relaţii │ │evaluare şi perfec- │ │ procedurilor │ │ dezvoltare, │
│internaţionale│ │ţionare profesionalã│ │administrative│ │implementare │
└──────────────┘ └─────────┬──────────┘ └──────────────┘ └─────────────┘
                           │
                           ↓
           ┌────────────┬───────────┬───────────┐
     ┌─────┴───┐ ┌──────┴────┐ ┌────┴────┐ ┌────┴───┐
     │ Centrul │ │ Centrul │ │ Centrul │ │Centrul │
     │regional │ │ regional │ │ regional│ │regional│
     │Bucureşti│ │Cluj-Napoca│ │Timişoara│ │ Iaşi │
     └─────────┘ └───────────┘ └─────────┘ └────────┘




    ANEXA 2
    (Anexa nr. 2 la Hotãrârea Guvernului nr. 1.000/2006)

                                  ARONDAREA
          judeţelor, a municipiului Bucureşti, precum şi a centrelor
            teritoriale la centrele regionale de formare continuã
                     pentru administraţia publicã localã

    I. a) Centrul regional de formare continuã pentru administraţia publicã localã Bucureşti:
    1. Municipiul Bucureşti
    2. Judeţul Ilfov
    3. Judeţul Prahova
    4. Judeţul Argeş
    5. Judeţul Dâmboviţa
    6. Judeţul Teleorman
    7. Judeţul Cãlãraşi
    8. Judeţul Giurgiu
    9. Judeţul Ialomiţa
    10. Judeţul Buzãu
    11. Judeţul Constanţa
    12. Judeţul Tulcea
    13. Judeţul Brãila
    14. Judeţul Vrancea
    15. Judeţul Galaţi
    b) Centre teritoriale în cadrul centrului regional de formare continuã pentru administraţia publicã localã Bucureşti: Cãlãraşi şi Constanţa
    II. a) Centrul regional de formare continuã pentru administraţia publicã localã Cluj-Napoca:
    1. Judeţul Cluj
    2. Judeţul Maramureş
    3. Judeţul Satu Mare
    4. Judeţul Sãlaj
    5. Judeţul Bistriţa-Nãsãud
    6. Judeţul Bihor
    7. Judeţul Sibiu
    8. Judeţul Braşov
    9. Judeţul Mureş
    10. Judeţul Covasna
    11. Judeţul Harghita
    12. Judeţul Alba
    b) Centru teritorial în cadrul centrului regional de formare continuã pentru administraţia publicã localã Cluj-Napoca: Sibiu
    III. a) Centrul regional de formare continuã pentru administraţia publicã localã Timişoara:
    1. Judeţul Timiş
    2. Judeţul Arad
    3. Judeţul Caraş-Severin
    4. Judeţul Hunedoara
    5. Judeţul Dolj
    6. Judeţul Olt
    7. Judeţul Gorj
    8. Judeţul Vâlcea
    9. Judeţul Mehedinţi
    b) Centru teritorial în cadrul centrului regional de formare continuã pentru administraţia publicã localã Timişoara: Craiova
    IV. Centrul regional de formare continuã pentru administraţia publicã localã Iaşi:
    1. Judeţul Iaşi
    2. Judeţul Suceava
    3. Judeţul Botoşani
    4. Judeţul Neamţ
    5. Judeţul Bacãu
    6. Judeţul Vaslui

                              -----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016