Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 18 din 4 ianuarie 2001  privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 18 din 4 ianuarie 2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 12 din 10 ianuarie 2001
În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Ministerul Finanţelor Publice se organizeazã şi funcţioneazã ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridicã, în subordinea Guvernului, cu rol de sinteza, care aplica strategia şi Programul Guvernului în domeniul finanţelor publice, prin reorganizarea Ministerului Finanţelor.
(2) Sediul Ministerului Finanţelor Publice este în municipiul Bucureşti, str. Apollodor nr. 17, sectorul 5.
ART. 2
Ministerul Finanţelor Publice exercita administrarea generalã a finanţelor publice, asigurând utilizarea parghiilor financiare şi valutare în concordanta cu cerinţele economiei de piata şi pentru stimularea iniţiativei agenţilor economici.
ART. 3
(1) În realizarea obiectului sau de activitate stabilit de legislaţia în vigoare Ministerul Finanţelor Publice are, în principal, urmãtoarele atribuţii:
1. elaboreazã proiectul bugetului de stat, al legii bugetare anuale şi raportul asupra proiectului bugetului de stat, precum şi proiectul legii de rectificare a bugetului de stat, operand rectificãrile corespunzãtoare;
2. stabileşte echilibrul bugetar în faza de elaborare a proiectului bugetului de stat şi a rectificarii acestuia;
3. stabileşte metodologii pentru elaborarea proiectului bugetului de stat, a proiectelor bugetelor fondurilor speciale şi a proiectelor bugetelor locale;
4. urmãreşte execuţia operativã a bugetului general consolidat; stabileşte mãsurile necesare pentru încasarea veniturilor şi limitarea cheltuielilor în vederea încadrãrii în deficitul bugetar aprobat;
5. elaboreazã şi aproba clasificatia indicatorilor privind finanţele publice;
6. elaboreazã proiectul bugetului asigurãrilor sociale de stat, al legii bugetului asigurãrilor sociale de stat anuale, precum şi proiectul legii de rectificare a acestuia;
7. stabileşte mãsuri pentru asigurarea echilibrului financiar-valutar;
8. administreazã contul general al trezoreriei statului, deschis la Banca Nationala a României, scop în care încheie convenţii cu aceasta;
9. stabileşte sistemul de organizare şi funcţionare a trezoreriei statului în vederea asigurãrii efectuãrii operaţiunilor de încasãri şi plati pentru sectorul public;
10. elaboreazã şi administreazã bugetul de venituri şi cheltuieli al trezoreriei statului;
11. colaboreazã cu Banca Nationala a României la elaborarea balanţei de plati externe, a balanţei creanţelor şi angajamentelor externe, a reglementãrilor din domeniul monetar şi valutar şi informeazã semestrial Guvernul asupra modului de realizare a acestora, cu propuneri de soluţii în acoperirea deficitului sau utilizãrii excedentului din contul curent al balanţei de plati externe;
12. contracteazã şi garanteazã împrumuturi de stat de pe piata financiarã interna şi externa, în scopul şi în limitele competentelor stabilite de lege;
13. asigura punerea în circulaţie prin Banca Nationala a României, pe baza de convenţie, a unor instrumente financiare specifice;
14. elaboreazã lucrãrile privind contul general anual de execuţie a bugetului de stat şi, respectiv, a bugetului asigurãrilor sociale de stat, precum şi conturile anuale de execuţie a bugetelor fondurilor speciale şi proiectele de legi referitoare la aceste conturi de execuţie, pe care le prezintã spre însuşire Guvernului, în vederea transmiterii spre aprobare Parlamentului;
15. elaboreazã sau avizeazã proiecte de acte normative pentru aprobarea normelor şi normativelor de cheltuieli şi acordarea unor drepturi personalului din instituţiile publice;
16. colaboreazã cu alte autoritãţi publice în procesul elaborãrii de acte normative privind salarizarea pentru personalul din instituţiile publice, asistenta socialã şi asigurãrile sociale;
17. elaboreazã proiecte de acte normative privind stabilirea impozitelor directe şi indirecte, urmãreşte perfecţionarea asezarii acestora şi armonizarea legislativã în acest domeniu;
18. elaboreazã, pe baza modelului-cadru al Organizaţiei pentru Cooperare şi Dezvoltare Economicã (O.E.C.D.), proiectul romanesc de convenţie pentru evitarea dublei impuneri şi urmãreşte actualizarea acestuia în concordanta cu recomandãrile adoptate de O.E.C.D.;
19. negociaza, pregãteşte parafarea, semnarea şi ratificarea convenţiilor pentru evitarea dublei impuneri negociate;
20. elaboreazã strategii, studii comparative, prioritati şi proiecte de acte normative privind politica fiscalã a României în domeniul convenţiilor pentru evitarea dublei impuneri;
21. elaboreazã proiecte de acte normative în domeniul evidentei contabile, financiare şi de gestiune şi urmãreşte perfecţionarea sistemului de evidenta contabila;
22. avizeazã proiectele de acte normative care genereazã sporuri de cheltuieli sau modificãri de venituri ale statului şi care au influente asupra echilibrului bugetar;
23. analizeazã, fundamenteazã, propune cadrul legislativ şi stabileşte mãsuri privind împrumuturile necesare în vederea acoperirii deficitului bugetar şi refinantarii acestuia sau pentru acţiuni şi lucrãri de interes public; administreazã mijloacele financiare împrumutate, urmãreşte rambursarea acestora şi achitarea dobânzilor aferente, în condiţiile legii;
24. elaboreazã proiecte de acte normative cu privire la colectarea veniturilor bugetare, procedurile de control fiscal, achiziţiile publice, combaterea şi sancţionarea evaziunii fiscale, atribuirea codului fiscal şi relaţiile dintre contribuabili şi administraţia fiscalã;
25. exercita, prin organele sale de specialitate, controlul utilizãrii creditelor bugetare de cãtre instituţiile publice; controleazã, în condiţiile legii, activitatea financiarã a agenţilor economici, urmãrind stabilirea corecta şi îndeplinirea integrala şi la termen a obligaţiilor financiare şi fiscale fata de stat;
26. exercita, prin organele sale de specialitate, controlul operativ şi inopinat în legatura cu aplicarea şi cu respectarea legislaţiei fiscale şi vamale;
27. acţioneazã, prin mijloace specifice, pentru combaterea evaziunii fiscale şi a coruptiei;
28. elaboreazã politica vamalã în concordanta cu cadrul legislativ existent;
29. asigura administrarea monopolului de stat, în condiţiile legii;
30. analizeazã documentaţiile tehnico-economice şi emite acordul pentru realizarea obiectivelor noi de investiţii finanţate parţial sau integral de la bugetul de stat, de la bugetele fondurilor speciale şi din credite externe;
31. avizeazã programe de investiţii publice anuale şi multianuale, elaborate de ordonatorii principali de credite;
32. propune cadrul legislativ şi elaboreazã cadrul metodologic privind activitatea de asigurãri şi exercita supravegherea aplicãrii dispoziţiilor legale în acest domeniu, pentru stabilirea stãrii de insolvabilitate a societãţilor comerciale din sfera asigurãrilor şi pentru apãrarea drepturilor asiguraţilor;
33. exercita calitatea de reprezentant al României la organismele internaţionale cu caracter financiar;
34. coordoneazã, negociaza şi încheie acorduri internaţionale în numele statului, în domeniul relaţiilor financiare şi valutare, în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe;
35. analizeazã periodic modul de realizare a prevederilor bugetare, în corelare cu indicatorii macroeconomici, şi prezintã informãri Guvernului, cu propuneri de imbunatatire;
36. propune strategii de dezvoltare pe termen lung şi soluţii de reforma în domeniul finanţelor publice;
37. reprezintã statul, ca subiect de drepturi şi obligaţii, în fata organelor de justiţie, precum şi în orice alte situaţii în care acesta participa nemijlocit, în nume propriu, în raporturi juridice, dacã legea nu stabileşte în acest scop un alt organ;
38. soluţioneazã, în conformitate cu prevederile legale, plângerile, contestaţiile, cererile de revizuire şi apelurile persoanelor fizice şi juridice;
39. elaboreazã, implementeaza şi dezvolta sistemul informatic în domeniul finanţelor publice;
40. asigura, potrivit legii, tipãrirea hârtiilor de valoare de natura titlurilor de stat, bonurilor de tezaur, obligaţiunilor necesare finanţãrii datoriei publice, timbrelor fiscale, precum şi a formularelor şi imprimatelor tipizate utilizate în activitatea fiscalã şi financiar-contabila;
41. editeazã materiale de specialitate necesare pentru mediatizarea problematicii financiare, în vederea cunoaşterii sale de cãtre personalul propriu şi de cãtre contribuabili;
42. asigura elaborarea, tipãrirea şi difuzarea publicatiei "Revista finanţe, credit, contabilitate", prin finanţare din venituri extrabugetare. Din veniturile încasate din vânzare se acoperã cheltuielile materiale ocazionate de realizarea şi vânzarea revistei, inclusiv plata drepturilor colaboratorilor, stabilite conform reglementãrilor legale în vigoare. Veniturile şi cheltuielile aferente acestei activitãţi vor fi evidentiate şi contabilizate în mod distinct, potrivit prevederilor legale. Disponibilitãţile bãneşti aflate în cont la finele anului, dupã scãderea obligaţiilor de plata şi a încasãrilor anticipate, se fac venit la bugetul de stat;
43. exercita atribuţiile ce îi revin, potrivit legii, asupra activitãţii companiilor naţionale aflate sub autoritatea sa;
44. îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin acte normative pentru domeniul sau de activitate.
(2) Ministerul Finanţelor Publice îndeplineşte toate atribuţiile şi are toate competentele conferite Ministerului Finanţelor prin legi sau alte acte normative în vigoare.
ART. 4
În exercitarea atribuţiilor sale Ministerul Finanţelor Publice colaboreazã cu celelalte ministere şi organe de specialitate din subordinea Guvernului, cu autoritãţile publice locale şi cu alte organisme.
ART. 5
În îndeplinirea atribuţiilor sale Ministerul Finanţelor Publice este autorizat:
1. sa dea agenţilor economici, ca urmare a controlului, dispoziţii obligatorii pentru luarea mãsurilor de respectare a legii;
2. sa ia mãsuri pentru aplicarea sancţiunilor prevãzute de lege în competenta sa;
3. sa aprobe înlesniri, restituiri, compensãri şi amânãri la plata impozitelor, taxelor şi a altor vãrsãminte obligatorii la bugetul de stat, precum şi repunerea în termen a cererilor şi a contestaţiilor, în condiţiile legii, şi sa informeze periodic Guvernul;
4. sa dispunã plata din conturile agenţilor economici, în condiţiile legii, a vãrsãmintelor obligatorii la bugetul de stat, neachitate în termen, precum şi a majorãrilor pentru întârzierea la plata a acestora;
5. sa stabileascã orice alte mãsuri în condiţiile prevãzute de lege;
6. sa aplice, prin organele abilitate, modalitãţile de executare silitã şi mãsurile asiguratorii, în condiţiile legii, pentru recuperarea creanţelor bugetare;
7. sa încheie protocoale de schimb de informaţii şi de colaborare cu ministere, instituţii publice şi cu alte organizaţii, potrivit competentelor atribuite;
8. sa refuze cererile de finanţare de la bugetul de stat, de suplimentare şi de virare a creditelor bugetare în cazurile în care acestea nu îndeplinesc condiţiile legale sau se abat de la reglementãrile în vigoare;
9. sa retragã creditele bugetare deschise ordonatorilor de credite în cazurile în care se constata ca acestea se utilizeazã în alte scopuri decât cele stabilite;
10. sa respingã bilanţurile contabile ale ordonatorilor de credite care nu îndeplinesc condiţiile stabilite de normele în vigoare şi sa stabileascã noi termene pentru refacerea şi prezentarea acestora, cu aplicarea amenzilor prevãzute în dispoziţiile legale în vigoare.
ART. 6
Ministerele, celelalte autoritãţi ale administraţiei publice, instituţiile publice, precum şi agenţii economici au obligaţia de a pune la dispoziţie Ministerului Finanţelor Publice, la cererea acestuia, datele şi informaţiile necesare în vederea realizãrii atribuţiilor sale.
ART. 7
(1) Conducerea Ministerului Finanţelor Publice se exercita de cãtre ministrul finanţelor publice. Ministrul finanţelor publice este ajutat în activitatea de conducere a ministerului de 5 secretari de stat.
(2) În directa subordonare a ministrului finanţelor publice funcţioneazã Direcţia generalã juridicã şi Unitatea de management a trezoreriei.
ART. 8
(1) Ministrul finanţelor publice reprezintã ministerul în relaţiile cu terţii, persoane fizice şi juridice din ţara şi din strãinãtate.
(2) Secretarii de stat exercita atribuţiile delegate de ministrul finanţelor publice. Rãspunderile şi atribuţiile secretarilor de stat se stabilesc prin ordin al ministrului finanţelor publice.
(3) În cazul în care ministrul finanţelor publice, din diferite motive, nu îşi poate exercita atribuţiile curente, îl deleagã pe unul dintre secretarii de stat sa exercite aceste atribuţii, instiintandu-l pe primul-ministru despre aceasta.
ART. 9
(1) Secretarul general al ministerului este subordonat ministrului finanţelor publice.
(2) Secretarul general al ministerului este funcţionar public de cariera, numit prin concurs sau prin examen, în condiţiile legii.
(3) Secretarul general al ministerului îndeplineşte şi alte atribuţii prevãzute în regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului.
ART. 10
(1) Ministerul Finanţelor Publice are structura organizatoricã prevãzutã în anexa nr. 1. În cadrul acesteia, prin ordin al ministrului finanţelor publice se pot organiza servicii, birouri şi alte compartimente şi se poate stabili numãrul posturilor de conducere.
(2) În cadrul structurii organizatorice a Direcţiei generale a politicilor şi resurselor umane funcţioneazã Şcoala de finanţe publice, la nivel de serviciu. Conducerea ştiinţificã şi executivã, precum şi atribuţiile acesteia sunt stabilite prin ordin al ministrului finanţelor publice.
(3) Numãrul maxim de posturi pentru aparatul propriu al Ministerului Finanţelor Publice este de 1.300, conform anexei nr. 1.
(4) În numãrul maxim de posturi prevãzut la alin. (3) nu sunt incluse posturile de demnitari şi posturile aferente cabinetelor acestora, posturile aferente activitãţii de control financiar şi a Garzii financiare, care, potrivit <>art. 4 din Legea nr. 30/1991 privind organizarea şi funcţionarea controlului financiar şi a Garzii financiare, se stabilesc separat prin ordin al ministrului finanţelor publice.
ART. 11
Încadrarea în numãrul de posturi aprobat Ministerului Finanţelor Publice se realizeazã în maximum 45 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
ART. 12
(1) Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile personalului din aparatul propriu al Ministerului Finanţelor Publice se stabilesc, în conformitate cu structura organizatoricã prevãzutã în anexa nr. 1, prin regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului, aprobat prin ordin al ministrului finanţelor publice.
(2) Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile unitãţilor teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare aprobat prin ordin al ministrului finanţelor publice.
(3) Atribuţiile, sarcinile şi rãspunderile individuale ale personalului din aparatul propriu al Ministerului Finanţelor Publice şi din unitãţile sale teritoriale se stabilesc prin fişa postului, întocmitã în urma evaluãrii posturilor, pe baza regulamentelor de organizare şi funcţionare menţionate la alin. (1) şi (2), şi se semneazã de salariat şi de şeful ierarhic.
ART. 13
(1) Pe lângã ministrul finanţelor publice funcţioneazã, ca organ consultativ, Colegiul ministerului.
(2) Componenta şi regulamentul de organizare şi funcţionare ale Colegiului ministerului se aproba prin ordin al ministrului finanţelor publice.
ART. 14
(1) În exercitarea atribuţiilor sale ministrul finanţelor publice emite ordine şi instrucţiuni.
(2) Ministrul finanţelor publice aproba prin ordin, pentru aparatul propriu şi pentru unitãţile sale subordonate, criterii în aplicarea prevederilor <>art. 108^1 din Ordonanta Guvernului nr. 11/1996 privind executarea creanţelor bugetare, aprobatã prin <>Legea nr. 108/1996 , cu modificãrile ulterioare.
ART. 15
(1) Unitãţile aflate în subordinea sau sub autoritatea Ministerului Finanţelor Publice, dupã caz, sunt prevãzute în anexa nr. 2.
(2) Repartizarea la nivel de judeţ, respectiv la nivelul municipiului Bucureşti, a numãrului maxim de posturi de specialitate prevãzut la cap. I din anexa nr. 2, pentru unitãţile subordonate, se aproba prin ordin al ministrului finanţelor publice.
(3) Structura organizatoricã, normativele de personal şi criteriile de constituire a compartimentelor unitãţilor subordonate Ministerului Finanţelor Publice se aproba prin ordin al ministrului finanţelor publice.
ART. 16
Înfiinţarea şi desfiinţarea unitãţilor subordonate Ministerului Finanţelor Publice, de nivel inferior celor prevãzute în anexa nr. 1, se aproba prin ordin al ministrului finanţelor publice, în condiţiile legii.
ART. 17
Ministerul Finanţelor Publice are în dotare un parc auto necesar activitãţii sale, în structura, numãrul şi consumul de carburanţi prevãzute în anexa nr. 3.
ART. 18
(1) Prefecturile împreunã cu consiliile judeţene, Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi consiliile locale vor sprijini asigurarea spaţiilor corespunzãtoare pentru desfãşurarea activitãţii unitãţilor din teritoriu subordonate Ministerului Finanţelor Publice.
(2) În localitãţile în care unitãţile teritoriale subordonate Ministerului Finanţelor Publice nu dispun de spaţii corespunzãtoare consiliile locale vor sprijini aceste unitãţi prin asigurarea, în condiţiile legii, de amplasamente în vederea construirii de sedii proprii.
ART. 19
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 20
La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 447/1997 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 197 din 18 august 1997, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi orice alte dispoziţii contrare.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu

Ministrul administraţiei publice,
Octav Cozmanca



ANEXA 1


STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Ministerului Finanţelor Publice


Numãrul maxim de posturi = 1.300,
exclusiv demnitarii şi posturile
aferente cabinetelor acestora





┌──────────┐
│ MINISTRU │
└─────┬────┘

┌───────────┐ │ ┌────────────┐
│ CABINETUL │ │ │ COLEGIUL │
│MINISTRULUI├───────┼─────────┤MINISTERULUI│
└───────────┘ │ └────────────┘

┌───────────┐ │
│PURTĂTOR DE│ │
│ CUVÂNT ├───┐ │ ┌──────────┐
└───────────┘ │ │ │ DIRECŢIA │
┌───────────┐ │ │ ┌───┤ GENERALĂ │
│ CONSILIER │ │ │ │ │ JURIDICĂ │
│DIPLOMATIC ├───┼────────┤ │ └──────────┘
└───────────┘ │ ├─────┤ ┌─────────────┐
┌───────────┐ │ │ │ │UNITATEA DE │
│ CORPUL DE │ │ │ └───┤MANAGEMENT A │
│CONTROL AL ├───┘ │ │TREZORERIEI*)│
│MINISTRULUI│ │ └─────────────┘
└───────────┘ │

┌────────────┬─────────────┬─────┴──────┬─────────────┬────────────┐
┌───┴────┐ ┌───┴────┐ ┌────┴─────┐ ┌───┴────┐ ┌───┴─────┐ │
│SECRETAR│ │SECRETAR│ │SECRETAR │ │SECRETAR│ │SECRETAR │ │
│DE STAT │ │DE STAT │ │DE STAT**)│ │DE STAT │ │ DE STAT │ │
└───┬────┘ └───┬────┘ └────┬─────┘ └───┬────┘ │ PENTRU │ │
│ │ │ │ │ RELAŢIA │ │
│ │ │ │ │CU PARLA-│ │
│ │ │ │ │ MENTUL │ │
│ │ │ │ └───┬─────┘ │
│ │ │ │ │ ┌─────┴─────┐
│ │ │ │ │ │ SECRETAR │
│ │ │ │ │ │ GENERAL │
│ │ │ │ │ └┬─┬─┬─┬─┬─┬┘
┌─┬┴┬─┐ ┌─┬┴┬─┐ ┌─┬─┼─┬─┐ ┌─┬┴┬─┐ ┌─┬┴┬─┐ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S S T T U V X Y Z




A = Direcţia generalã de sinteza a politicilor bugetare
B = Direcţia generalã de programare bugetarã sectoriala şi securitate socialã
C = Direcţia reglementarea achiziţiilor publice şi prioritizarea investiţiilor publice
D = Direcţia contabilitãţii publice
E = Direcţia generalã a trezoreriei statului
F = Direcţia generalã a fondului naţional de preaderare
G = Direcţia generalã de armonizare legislativã şi integrare europeanã
H = Direcţia generalã a finanţelor publice externe
I = Direcţia generalã de politica şi legislaţie fiscalã
J = Direcţia generalã de administrare a veniturilor publice şi a monopolurilor
K = Direcţia generalã de îndrumare şi control fiscal
L = Direcţia generalã de proceduri fiscale
M = Direcţia generalã de soluţionare a contestaţiilor
N = Direcţia de control financiar preventiv***)
O = Direcţia generalã de administrare a activelor statului
P = Garda financiarã
Q = Direcţia generalã de control şi audit intern
R = Direcţia de relaţii publice şi comunicare
S = Direcţia pentru relaţia cu Parlamentul
S = Direcţia pentru relaţia cu sindicatele şi patronatul
T = Direcţia de reglementãri contabile
T = Direcţia generalã a politicilor şi resurselor umane****)
U = Direcţia de buget şi contabilitate interna
V = Direcţia generalã a tehnologiei informatiei
X = Direcţia generalã a serviciilor administrative, patrimoniu şi arhivare
Y = Oficiul de plati şi contractare Phare*****)
Z = Oficiul de supraveghere a activitãţii de asigurare şi reasigurare******)

------------
*) Funcţioneazã la nivel de direcţie generalã.
**) Coordoneazã şi Direcţia Generalã a Vamilor.
***) Este condusã de cãtre controlorul financiar şef.
****) Include şi Şcoala de finanţe publice, care funcţioneazã la nivel de serviciu.
*****) Funcţioneazã la nivel de direcţie.
******) Funcţioneazã la nivel de direcţie generalã.


ANEXA 2


UNITĂŢILE
aflate în subordinea sau sub autoritatea Ministerului Finanţelor Publice




Numãrul maxim
de posturi
─────────────

I. Instituţii publice şi unitãţi finanţate de la bugetul de stat

1. Oficiul Concurentei*) 400
2. Direcţia Generalã a Vamilor şi unitãţile
subordonate acesteia**) 4.600
3. Direcţiile generale ale finanţelor publice şi
controlului financiar de stat judeţene, în subordinea
cãrora funcţioneazã administraţiile financiare municipale,
circumscripţiile fiscale orãşeneşti şi perceptiile rurale,
şi Direcţia generalã a finanţelor publice şi controlului
financiar de stat a municipiului Bucureşti, în subordinea
cãreia funcţioneazã administraţiile financiare ale
sectoarelor municipiului Bucureşti 26.315

II. Companii naţionale asupra cãrora Ministerul Finanţelor Publice
exercita calitatea de reprezentant al statului ca acţionar

1. Compania Nationala "Imprimeria Nationala" - S.A.
2. Compania Nationala "Loteria Romana" - S.A.



-------------
*) Este organizat şi funcţioneazã potrivit <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 2/2001 şi <>Hotãrârii Guvernului nr. 775/1996 pentru aprobarea structurii organizatorice şi de personal a Oficiului Concurentei, cu modificãrile ulterioare.
**) Funcţioneazã potrivit <>Hotãrârii Guvernului nr. 147/1996 privind organizarea şi funcţionarea Direcţiei Generale a Vamilor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.



ANEXA 3


MIJLOACELE DE TRANSPORT ŞI CONSUMUL DE CARBURANŢI



───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Numãrul Consumul
maxim maxim de
Nr. Unitatea Tipul mijlocului aprobat carburant
crt. de transport (bucãţi) pentru
un auto-
vehicul
(litri/
/luna)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2 3 4
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. a) Aparatul propriu
- parc auto propriu - autoturism 4 300
- parc auto comun - autoturism 13*1) 300
- autovehicul pentru transport
de marfa şi de persoane 1 400
- autovehicul pentru transport
de marfa 1 400
- autovehicul pentru transport
de persoane (delegaţii) 1 450
b) Aparatul propriu - autoturism 2 450
pentru programe - autoturism de teren 1 450
PHARE*2)

2. Direcţiile generale ale - autoturism - câte 3 300
finanţelor publice şi pentru fiecare
controlului financiar D.G.F.P.C.F.S.*)
de stat judeţene, - autoturism - câte 1 450
respectiv a municipiului pentru fiecare
Bucureşti D.G.F.P.C.F.S.
judeteana
şi 2 pentru
D.G.F.P.C.F.S.
a municipiului
Bucureşti
- autovehicul pentru - câte 1 450
transport de valori pentru fiecare
la trezorerie D.G.F.P.C.F.S.
judeteana
şi 2 pentru
D.G.F.P.C.F.S.
a municipiului
Bucureşti
- autovehicul pentru - câte 2 400
transport de marfa pentru
D.G.F.P.C.F.S.
Arad, Bihor,
Constanta, Timis,
respectiv a
municipiului
Bucureşti, şi
câte 1 pentru
celelalte
D.G.F.P.C.F.S.

3. Administraţiile - autoturism - câte 1 pentru 300
financiare şi fiecare unitate
circumscripţiile - autoturism - câte 1 pentru 450
fiscale din municipiile fiecare
şi oraşele cu peste administraţie
50.000 de locuitori financiarã de
şi din sectoarele sector
municipiului Bucureşti
- autovehicul pentru - câte 1 pentru 450
transport de valori fiecare unitate
la trezorerie care are în
structura
activitate
de trezorerie
- autovehicul pentru - câte 1 pentru 400
transport de marfa fiecare unitate

4. Administraţiile - autoturism - câte 1 pentru 450
financiare şi fiecare unitate
circumscripţiile fiscale care are în
din municipii şi oraşe, structura
altele decât cele activitate de
prevãzute la pct. 3 trezorerie
- autovehicul pentru - câte 1 pentru 450
transport de valori fiecare unitate
la trezorerie care are în
structura
activitate de
trezorerie

5. Garda financiarã - autoturism 300 400
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



---------------
*1) Cuprinde şi un autoturism necesar în vederea extinderii activitãţii de control şi deservirii secretarului general, care implica numeroase deplasãri impuse de natura muncii.
*2) Autoturismele şi consumul de carburanţi se finanţeazã din fondurile PHARE. Numãrul de autoturisme se poate modifica prin ordin al ministrului finanţelor publice, în funcţie de dotãrile rezultate din protocoalele şi memorandumurile încheiate cu organismele internaţionale.
*) Direcţia generalã a finanţelor publice şi controlului financiar de stat.

NOTA:
1. Direcţia generalã a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a judeţului Tulcea are în dotare o salupa pentru control şi activitate curenta.
2. Mijloacele de transport şi consumul maxim de carburanti pentru Direcţia Generalã a Vamilor sunt prevãzute în anexa nr. 2 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 147/1996 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
3. Nu se considera depasiri la consumul de carburanţi normat pe autovehicul consumul care, la nivelul anului, se încadreazã în limita combustibilului normat în raport cu numãrul de autovehicule aprobat fiecãrei unitãţi.

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016