────────────────
Ministrul transporturilor,
construcţiilor şi turismului,
Gheorghe Dobre
Ministrul afacerilor externe,
Mihai Rãzvan Ungureanu
Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu
Bucureşti, 3 februarie 2006.
Nr. 170.
ANEXĂ
DEVIZ ESTIMATIV DE CHELTUIELI
pentru organizarea Conferinţei paneuropene a miniştrilor transporturilor privind transportul pe cãile navigabile interioare, ce se va organiza la Bucureşti în perioada 13-14 septembrie 2006
Conferinţa paneuropeanã a miniştrilor transporturilor
Cheltuieli de cazare: 100 de persoane x 2 nopţi x 840 lei (RON)/persoanã/noapte = 168.052 lei (RON)
Cheltuieli zilnice de masã: 110 persoane x 1 zi x 55 lei (RON)/persoanã/zi = 6.028 lei (RON)
Cheltuieli pentru mese oficiale: 110 persoane x 2 zile x 219 lei (RON)/persoanã/zi = 24.112 lei (RON)
Alte cheltuieli - trataţii: 110 persoane x 2 zile x 29 lei (RON)/persoanã/zi = 3.215 lei (RON)
Cheltuieli de transport de la/la aeroport la/de la hotel şi între locaţii = 34.524 lei (RON)
Cheltuieli pentru închirierea şi amenajarea unor sãli, echipamente, servicii de traducere şi alte cheltuieli legate de organizarea reuniunii = 124.168 lei (RON)
TOTAL GENERAL: 360.099 lei (RON)
NOTĂ:
În cazul apariţiei unor evenimente neprevãzute, sumele se pot compensa între acţiunile menţionate.
Observaţii:
Conferinţa paneuropeanã privind transportul pe cãile navigabile interioare dureazã o zi.
Conferinţa paneuropeanã privind transportul pe cãile navigabile interioare
Conferinţa paneuropeanã privind transportul pe cãile navigabile interioare
Cazare
──────
100 de camere executive x 2 nopţi x 230 Euro/noapte = 46.000 Euro (hotel de 5*)
Mese
────
1 prânz x 110 persoane x 15 Euro = 1.650 Euro
2 cine festive x 110 persoane x 30 Euro = 6.600 Euro (cea din ziua a doua în hotel, cea din ziua a treia într-o altã locaţie)
Pauze de cafea - 4 Euro x 2 pauze x 110 persoane = 880 Euro
Închiriere sãli
────────────────
Sala de reuniune: 1 zi x 2.400 Euro = 2.400 Euro (sãli care sã poatã permite configurarea în careu sau «U», cu 100 de locuri pentru miniştri la masa principalã şi 20 de locuri pentru experţi în rândul 2 şi care sã permitã aşezarea translatorilor în cabine separate).
Sala pentru cina festivã din ziua a doua = 3.000 Euro
Transferuri de la/la aeroport la/de la hotel şi între locaţii
- Cu autoturism de clasã superioarã: 30 Euro/transfer (o cursã)
45 x 7 transferuri x 30 Euro = 9.450 Euro
Echipamente pentru sala de reuniune
────────────────────────────────────
În mod uzual, se utilizeazã urmãtoarele echipamente, dar pot exista şi alte cerinţe tehnice:
- Instalaţie de traducere simultanã (3 canale - românã- englezã- rusã- francezã-germanã): 1.700 Euro
- Sistem de amplificare: 300 Euro x 1 zi = 300 Euro
- Sistem de discuţii: 350 Euro x 1 zi = 350 Euro
- Sistem de videoproiecţie (ecran, laptop, videoproiector): 220 Euro x 1 zi = 220 Euro
Personal specializat
────────────────────
Personal pentru primirea la aeroport, pe fluxul normal de sosiri: în funcţie de orarul de zbor, pot fi necesare 2-6 persoane (eventual în douã schimburi) cunoscãtoare ale limbilor utilizate de participanţi sau a una-douã limbi de circulaţie internaţionalã. Tarif estimativ: 50 Euro/persoanã/zi
50 Euro/persoanã/zi x 2 zile x 4 persoane = 400 Euro
Interpreţi pentru traducere simultanã:
180 Euro/zi/interpret x 4 limbi strãine (englezã, rusã, francezã şi germanã) x 1 zi x 10 interpreţi = 7.200 Euro
Personal pentru înregistrarea/informarea participanţilor, atât anterior, cât şi pe durata evenimentului:
80 Euro/zi/persoanã x 2 persoane x 2 zile = 320 Euro
Personal pentru secretariat:
40 Euro/zi/persoanã x 2 persoane x 2 zile = 160 Euro
Tehnicieni:
2 tehnicieni x 50 Euro/zi/persoanã x 1 zi = 100 Euro
Seturi individuale de conferinţã
────────────────────────────────
Genţi de conferinţã, personalizate: 18 Euro/buc. x 110 buc. = 1.980 Euro
Ecusoane individuale, policromie, diferenţiate pe categorii de participanţi (şefi de delegaţie, experţi, persoane însoţitoare, organizatori, personal tehnic):
170 buc. x 4,4 Euro/buc. = 748 Euro
Pixuri personalizate: 4 Euro/buc. x 110 buc. = 440 Euro
Ghidul conferinţei (tipãrit); estimare de cost: 8 Euro/buc. x 110 buc. = 880 Euro
Biblioraft cu documentele conferinţei: estimare de cost: 5 Euro/buc. x 110 buc. = 550 Euro
Blocnotes personalizat: 2 Euro/buc. x 110 buc. = 220 Euro
Decorare şi signalecticã
────────────────────────
În mod curent se utilizeazã cel puţin urmãtoarele elemente:
Bannere (în sala de conferinţã şi în exteriorul locaţiei) 35 Euro/mp x 2 bannere x 30 mp = 2.100 Euro
Afişe (în hotel, în zona de conferinţe, la aeroport): 75 Euro/mp x 20 mp x 5 buc. = 7.500 Euro
Ecusoane de masã ("cãlãreţi") pentru ambele reuniuni: 2 Euro/buc. x 110 buc. = 220 Euro
Aranjamente florale în sãli: 70 Euro/aranjamente = 700 Euro
Desk multifuncţional pentru înregistrarea/informarea participanţilor = 800 Euro
Program turistic
──────────────────
Costuri estimative: 1.700 Euro
Total Conferinţã paneuropeanã: 98.568 Euro
1 Euro = 3,6533 lei (RON)/Euro (curs B.N.R. la data de 14 decembrie 2005)
98.568 Euro x 3,6533 lei (RON)/Euro = 360.098 lei (RON) = 3.600.984.744 lei (ROL)
__________