Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 170 din 3 februarie 2006  privind organizarea Conferintei paneuropene a ministrilor transporturilor privind transportul pe caile navigabile interioare, ce se va desfasura la Bucuresti in perioada 13-14 septembrie 2006    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 170 din 3 februarie 2006 privind organizarea Conferintei paneuropene a ministrilor transporturilor privind transportul pe caile navigabile interioare, ce se va desfasura la Bucuresti in perioada 13-14 septembrie 2006

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 186 din 27 februarie 2006
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 247/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã organizarea în România a Conferinţei paneuropene a miniştrilor transporturilor privind transportul pe cãile navigabile interioare, ce se va desfãşura la Bucureşti în perioada 13-14 septembrie 2006.
ART. 2
Finanţarea cheltuielilor pentru organizarea manifestãrilor prevãzute la art. 1, în sumã totalã de 360.099 lei (RON), se asigurã din prevederile bugetare aprobate Ministerului, Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului pe anul 2006, la capitolul 84.01 "Transporturi", titlul "Bunuri şi servicii", cu respectarea prevederilor legale, conform devizului estimativ prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:


────────────────

Ministrul transporturilor,
construcţiilor şi turismului,
Gheorghe Dobre

Ministrul afacerilor externe,
Mihai Rãzvan Ungureanu

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 3 februarie 2006.
Nr. 170.

ANEXĂ

DEVIZ ESTIMATIV DE CHELTUIELI
pentru organizarea Conferinţei paneuropene a miniştrilor transporturilor privind transportul pe cãile navigabile interioare, ce se va organiza la Bucureşti în perioada 13-14 septembrie 2006

Conferinţa paneuropeanã a miniştrilor transporturilor

Cheltuieli de cazare: 100 de persoane x 2 nopţi x 840 lei (RON)/persoanã/noapte = 168.052 lei (RON)
Cheltuieli zilnice de masã: 110 persoane x 1 zi x 55 lei (RON)/persoanã/zi = 6.028 lei (RON)
Cheltuieli pentru mese oficiale: 110 persoane x 2 zile x 219 lei (RON)/persoanã/zi = 24.112 lei (RON)
Alte cheltuieli - trataţii: 110 persoane x 2 zile x 29 lei (RON)/persoanã/zi = 3.215 lei (RON)
Cheltuieli de transport de la/la aeroport la/de la hotel şi între locaţii = 34.524 lei (RON)
Cheltuieli pentru închirierea şi amenajarea unor sãli, echipamente, servicii de traducere şi alte cheltuieli legate de organizarea reuniunii = 124.168 lei (RON)
TOTAL GENERAL: 360.099 lei (RON)

NOTĂ:
În cazul apariţiei unor evenimente neprevãzute, sumele se pot compensa între acţiunile menţionate.
Observaţii:
Conferinţa paneuropeanã privind transportul pe cãile navigabile interioare dureazã o zi.
Conferinţa paneuropeanã privind transportul pe cãile navigabile interioare

Conferinţa paneuropeanã privind transportul pe cãile navigabile interioare

Cazare
──────
100 de camere executive x 2 nopţi x 230 Euro/noapte = 46.000 Euro (hotel de 5*)
Mese
────
1 prânz x 110 persoane x 15 Euro = 1.650 Euro
2 cine festive x 110 persoane x 30 Euro = 6.600 Euro (cea din ziua a doua în hotel, cea din ziua a treia într-o altã locaţie)
Pauze de cafea - 4 Euro x 2 pauze x 110 persoane = 880 Euro
Închiriere sãli
────────────────
Sala de reuniune: 1 zi x 2.400 Euro = 2.400 Euro (sãli care sã poatã permite configurarea în careu sau «U», cu 100 de locuri pentru miniştri la masa principalã şi 20 de locuri pentru experţi în rândul 2 şi care sã permitã aşezarea translatorilor în cabine separate).
Sala pentru cina festivã din ziua a doua = 3.000 Euro
Transferuri de la/la aeroport la/de la hotel şi între locaţii
- Cu autoturism de clasã superioarã: 30 Euro/transfer (o cursã)
45 x 7 transferuri x 30 Euro = 9.450 Euro
Echipamente pentru sala de reuniune
────────────────────────────────────
În mod uzual, se utilizeazã urmãtoarele echipamente, dar pot exista şi alte cerinţe tehnice:
- Instalaţie de traducere simultanã (3 canale - românã- englezã- rusã- francezã-germanã): 1.700 Euro
- Sistem de amplificare: 300 Euro x 1 zi = 300 Euro
- Sistem de discuţii: 350 Euro x 1 zi = 350 Euro
- Sistem de videoproiecţie (ecran, laptop, videoproiector): 220 Euro x 1 zi = 220 Euro
Personal specializat
────────────────────
Personal pentru primirea la aeroport, pe fluxul normal de sosiri: în funcţie de orarul de zbor, pot fi necesare 2-6 persoane (eventual în douã schimburi) cunoscãtoare ale limbilor utilizate de participanţi sau a una-douã limbi de circulaţie internaţionalã. Tarif estimativ: 50 Euro/persoanã/zi
50 Euro/persoanã/zi x 2 zile x 4 persoane = 400 Euro
Interpreţi pentru traducere simultanã:
180 Euro/zi/interpret x 4 limbi strãine (englezã, rusã, francezã şi germanã) x 1 zi x 10 interpreţi = 7.200 Euro
Personal pentru înregistrarea/informarea participanţilor, atât anterior, cât şi pe durata evenimentului:
80 Euro/zi/persoanã x 2 persoane x 2 zile = 320 Euro
Personal pentru secretariat:
40 Euro/zi/persoanã x 2 persoane x 2 zile = 160 Euro
Tehnicieni:
2 tehnicieni x 50 Euro/zi/persoanã x 1 zi = 100 Euro
Seturi individuale de conferinţã
────────────────────────────────
Genţi de conferinţã, personalizate: 18 Euro/buc. x 110 buc. = 1.980 Euro
Ecusoane individuale, policromie, diferenţiate pe categorii de participanţi (şefi de delegaţie, experţi, persoane însoţitoare, organizatori, personal tehnic):
170 buc. x 4,4 Euro/buc. = 748 Euro
Pixuri personalizate: 4 Euro/buc. x 110 buc. = 440 Euro
Ghidul conferinţei (tipãrit); estimare de cost: 8 Euro/buc. x 110 buc. = 880 Euro
Biblioraft cu documentele conferinţei: estimare de cost: 5 Euro/buc. x 110 buc. = 550 Euro
Blocnotes personalizat: 2 Euro/buc. x 110 buc. = 220 Euro
Decorare şi signalecticã
────────────────────────
În mod curent se utilizeazã cel puţin urmãtoarele elemente:
Bannere (în sala de conferinţã şi în exteriorul locaţiei) 35 Euro/mp x 2 bannere x 30 mp = 2.100 Euro
Afişe (în hotel, în zona de conferinţe, la aeroport): 75 Euro/mp x 20 mp x 5 buc. = 7.500 Euro
Ecusoane de masã ("cãlãreţi") pentru ambele reuniuni: 2 Euro/buc. x 110 buc. = 220 Euro
Aranjamente florale în sãli: 70 Euro/aranjamente = 700 Euro
Desk multifuncţional pentru înregistrarea/informarea participanţilor = 800 Euro
Program turistic
──────────────────
Costuri estimative: 1.700 Euro

Total Conferinţã paneuropeanã: 98.568 Euro
1 Euro = 3,6533 lei (RON)/Euro (curs B.N.R. la data de 14 decembrie 2005)
98.568 Euro x 3,6533 lei (RON)/Euro = 360.098 lei (RON) = 3.600.984.744 lei (ROL)
__________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016