Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 17 din 18 mai 1998  privind contul de executie a bugetului Camerei Deputatilor pe anul 1996    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 17 din 18 mai 1998 privind contul de executie a bugetului Camerei Deputatilor pe anul 1996

EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 189 din 21 mai 1998

    In temeiul art. 64 din Constituţia României, precum şi al art. 29 lit. d) din Regulamentul Camerei Deputaţilor, republicat,

    Camera Deputaţilor adopta prezenta hotărâre.

    ARTICOL UNIC
    Se aproba contul de execuţie a bugetului Camerei Deputaţilor pe anul 1996, potrivit raportului explicativ şi anexelor nr. 1, 2 şi 3, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

    Aceasta hotărârea a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 18 mai 1998, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.


        p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
              ANDREI IOAN CHILIMAN


               RAPORT EXPLICATIV
privind contul de execuţie a bugetului Camerei Deputaţilor pe anul 1996

    I. Bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 1996 a fost aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 5 din 18 martie 1996 şi a fost inclus în Legea bugetului de stat pe anul 1996 nr. 29/1996, volumul total al creditelor astfel aprobate fiind de 67.322.980 mii lei.
    In urma rectificarilor care au intervenit ulterior, conform actelor normative adoptate în cursul anului, creditele definitive la finele anului 1996 erau în suma de 68.330.289 mii lei, din care: 68.110.289 mii lei la capitolul "Autorităţi publice" şi 220.000 mii lei la capitolul "Sănătate.
    Din alocaţiile aprobate la capitolul "Autorităţi publice", suma de 569.029 mii lei a fost repartizata Institutului Roman pentru Drepturile Omului, care funcţionează ca ordonator secundar de credite al Camerei Deputaţilor.
    Plăţile totale, efectuate în anul 1996, au fost de 66.216.084 mii lei (96,9% fata de prevederi), din care: la capitolul "Autorităţi publice", 66.005.984 mii lei, iar la capitolul "Sănătate", 210.100 mii lei, inregistrindu-se economii totale de 2.114.205 mii lei (pe capitole, 2.104.305 mii lei si, respectiv, 9.900 mii lei).
    Sinteza contului de execuţie şi detalierea acestuia pe articole de cheltuieli sunt prezentate în anexele nr. 1 şi 2.
    Astfel, din totalul plăţilor la finele anului 1996, suma de 36.069.940 mii lei reprezintă cheltuieli curente, iar suma de 30.146.144 mii lei, cheltuieli de capital.
    Cheltuielile curente s-au localizat la cheltuieli de personal şi cheltuieli materiale şi servicii, după cum urmează:
    1. Cheltuielile de personal, în suma de 27.946.256 mii lei, s-au efectuat pentru plăţile aferente indemnizaţiilor deputaţilor şi salariilor personalului din serviciile Camerei Deputaţilor, colaboratorilor externi, pentru celelalte plati legate de indemnizaţii şi salarii (contribuţii pentru asigurări sociale de stat şi cheltuieli pentru constituirea Fondului pentru plata ajutorului de şomaj). De asemenea, s-au efectuat cheltuieli pentru asigurarea desfăşurării activităţii Camerei Deputaţilor şi a deputaţilor, cum sunt: diurna de şedinţa şi de deplasare, cazarea şi transportul deputaţilor, suma forfetara destinată desfăşurării activităţii deputaţilor în circumscripţiile electorale şi alte drepturi acordate conform prevederilor legale. In cheltuielile de personal au fost înregistrate şi plăţile pentru deplasările externe, efectuate conform Programului activităţilor de relaţii externe ale Parlamentului Roman în anul 1996.
    2. Cheltuielile materiale şi servicii, în suma de 8.123.684 mii lei, s-au efectuat pentru asigurarea funcţionarii şi întreţinerii sediului Camerei Deputaţilor, materialelor necesare desfăşurării activităţii legislative, precum şi alte cheltuieli autorizate. De asemenea, s-au efectuat cheltuieli de protocol pentru primirea în ţara a delegaţiilor străine şi cheltuieli pentru întreţinerea caselor de oaspeti aflate în administrarea Regiei Autonome "Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat", destinate cazării delegaţiilor străine.
    Cheltuielile de capital, în suma de 30.146.144 mii lei, s-au efectuat pentru obiectivele de investiţii "Casa Republicii" (25.377.070 mii lei), "Casa Republicii - parcaj subteran" (683.547 mii lei), "Casa Republicii - conservare" (145.142 mii lei), precum şi pentru dotări independente şi alte cheltuieli de investiţii (3.940.385 mii lei).
    Din plăţile totale, înregistrate la dotări independente şi alte cheltuieli de investiţii, 2.975.364 mii lei reprezintă dotări pentru activitatea deputaţilor în circumscripţiile electorale, 754.921 mii lei pentru activitatea proprie a Camerei Deputaţilor şi a Institutului Roman pentru Drepturile Omului, iar 210.100 mii lei pentru dotări în cadrul capitolului "Sănătate".
    II. La activitatea extrabugetara, veniturile obţinute în anul 1996 au fost de 3.288.105 mii lei, fata de 4.000.000 mii lei prevăzute prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 5/1996. Realizările provin din activităţi specifice desfăşurate de Centrul Internaţional de Conferinţe, din desfacerea de mărfuri ale unităţii de alimentaţie publica, precum şi din alte venituri.
    Plăţile efectuate au fost în suma de 2.039.559 mii lei, excedentul la 31 decembrie 1996 fiind de 1.569.520 mii lei (anexa nr. 3).
    In anul 1996, începând cu data de 1 martie, s-au adăugat, în cadrul plăţilor efectuate, şi cheltuielile cu salariile şi cele aferente salariilor pentru personalul operativ al serviciilor de alimentaţie publica prevăzut în statul de funcţii al activităţii extrabugetare.
    III. Potrivit prevederilor art. 9 din Legea nr. 9/1991 privind înfiinţarea Institutului Roman pentru Drepturile Omului, cheltuielile institutului se suporta din bugetul Camerei Deputaţilor.
    Cheltuielile totale efectuate în anul 1996 de către Institutul Roman pentru Drepturile Omului au fost de 493.671 mii lei, din care: 473.934 mii lei - cheltuieli curente şi 19.737 mii lei - cheltuieli de capital (anexa nr. 1).
    Plăţile s-au încadrat în prevederile bugetare aprobate de ordonatorul principal de credite şi s-au efectuat conform atribuţiilor specifice, îndeosebi pentru informarea organismelor publice, a organizaţiilor neguvernamentale şi a cetăţenilor, prin aducerea la cunoştinţa acestora a documentelor, practicilor şi uzantelor internaţionale în domeniul drepturilor omului.

                      *
                   * *

    Plăţile efectuate în anul 1996 de către Camera Deputaţilor s-au încadrat în prevederile bugetare aprobate prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 5/1996, modificate cu rectificările ulterioare.
    Utilizarea mijloacelor financiare s-a făcut cu respectarea prevederilor Legii nr. 72/1996 privind finanţele publice, precum şi ale celorlalte acte normative în vigoare.


        Constantin Avramescu,
            chestor

        Ioan Vida Simiti,
            chestor

        Acsinte Gaspar,
            chestor

          Ioan Gavra,
            chestor

              Avize:
              ------

         Secretar general,
           Lucian Mihai

         Director general,
           Costel Bratu


    ANEXA 1


    CAMERA DEPUTAŢILOR

         CONTUL DE EXECUŢIE A BUGETULUI PE ANUL 1996
                    - Sinteza -


                                                                                                                 - mii lei -
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                                             din care:
                                                                                     -------------------------
Nr. Creditele Creditele Platile Institutul
rand Denumirea indicatorilor Codul aprobate definitive efectuate Camera Roman pentru Economii (-)
                                                  initial Deputatilor Drepturile
                                                                                                     Omului
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 A B C 1 2 3 4 5 6=3-2
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 1. CHELTUIELI - Total 50.01 67.322.980 68.330.289 66.216.084 65.722.413 493.671 -2.114.205
 2. Cheltuieli curente 01 42.065.147 38.073.424 36.069.940 35.596.006 473.934 -2.003.484
 3. Cheltuieli de personal 02 30.098.838 28.694.867 27.946.256 27.641.572 304.684 -748.611
 4. Cheltuieli materiale si servicii 20 11.966.309 9.378.557 8.123.684 7.954.434 169.250 -1.254.873
 5. Cheltuieli de capital 70 25.257.833 30.256.865 30.146.144 30.126.407 19.737 -110.721
 6. Din total CHELTUIELI:
 7. AUTORITATI PUBLICE 51.01 67.102.980 68.110.289 66.005.984 65.512.313 493.671 -2.104.305
 8. Cheltuieli curente 01 42.065.147 38.073.424 36.069.940 35.596.006 473.934 -2.003.484
 9. Cheltuieli de personal 02 30.098.838 28.694.867 27.946.256 27.641.572 304.684 -748.611
10. Cheltuieli materiale si servicii 20 11.966.309 9.378.557 8.123.684 7.954.434 169.250 -1.254.873
11. Cheltuieli de capital 70 25.037.833 30.036.865 29.936.044 29.916.307 19.737 -100.821
12. SANATATE 58.01 220.000 220.000 210.100 210.100 -9.900
13. Cheltuieli de capital 70 220.000 220.000 210.100 210.100 -9.900
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    ANEXA 2

    CAMERA DEPUTAŢILOR

          CONTUL DE EXECUŢIE A BUGETULUI PE ANUL 1996
           - Detalierea pe articole de cheltuieli -

--------------------------------------------------------------------------------
Nr. Denumirea Creditele Creditele Plăţile
rând indicatorilor Codul aprobate definitive efectuate
                                     iniţial

--------------------------------------------------------------------------------
 A B C 1 2 3
--------------------------------------------------------------------------------
 1. CHELTUIELI 67.322.980 68.330.289 66.216.084
 2. A. CHELTUIELI CURENTE 01 42.065.147 38.073.424 36.069.940
 3. TITLUL I - CHELTUIELI
    DE PERSONAL 02 30.098.838 28.694.867 27.946.256
 4. Cheltuieli cu salariile 10 12.729.700 12.708.513 12.338.954
 5. Contribuţii pentru asi-
    gurari sociale de stat 11 3.136.175 3.128.738 3.014.991
 6. Cheltuieli pentru con-
    stituirea Fondului pentru
    plata ajutorului de
    şomaj 12 639.985 651.540 605.462
 7. Deplasări, detaşări,
    transferări 13 13.592.978 12.206.076 11.986.849
 8. Deplasări, detaşări,
    transferuri în ţara 13.01 12.056.975 10.930.385 10.838.447
 9. Deplasări în
    străinătate 13.02 1.536.003 1.275.691 1.148.402
10. TITLUL II -CHELTUIELI
    MATERIALE SI SERVICII 20 11.966.309 9.378.557 8.123.684
11. Cheltuieli pentru
    întreţinere şi
    gospodărie 24 6.941.361 5.577.605 4.815.111
12. Materiale şi prestări
    de servicii cu caracter
    funcţional 25 1.333.401 1.324.366 1.267.016
13. Obiecte de inventar de
    mica valoare sau scurta
    durata şi echipament 26 191.868 171.237 86.068
14. Reparaţii curente 27 496.500 282.304 154.705
15. Reparaţii capitale 28 6.500 6.500
16. Cărţi şi publicaţii 29 541.719 239.855 214.178
17. Alte cheltuieli 30 2.454.960 1.776.690 1.586.606
18. B. CHELTUIELI DE CAPITAL 69 25.257.833 30.256.865 30.146.144
--------------------------------------------------------------------------------


    ANEXA 3

    CAMERA DEPUTAŢILOR

            EXECUŢIA BUGETULUI DE VENITURI SI CHELTUIELI
         PRIVIND ACTIVITATEA EXTRABUGETARA PE ANUL 1996

--------------------------------------------------------------------------------
Nr. Denumirea indicatorilor Codul Prevederi Realizari
rând
--------------------------------------------------------------------------------
 A B C 1 2
--------------------------------------------------------------------------------
 1. I. EXCEDENT DIN ANUL 1995 300.000 320.974
 2. II. VENITURI 4.000.000 3.288.105
 3. CHELTUIELI 4.000.000 2.039.559
 4. A. CHELTUIELI CURENTE 01 3.880.000 1.925.235
 5. TITLUL I - CHELTUIELI DE PERSONAL 02 780.000 449.228
 6. Cheltuieli cu salariile 10 600.000 320.188
 7. Contribuţii pentru asigurări
    sociale de stat 11 125.000 66.146
 8. Cheltuieli pentru constituirea
    Fondului pentru plata ajutorului
    de şomaj 12 30.000 13.323
 9. Deplasări, detaşări, transferări 13 25.000 49.571
10. Deplasări, detaşări, transferări
    în ţara 13.01 1.000 271
11. Deplasări în străinătate 13.02 24.000 49.300
12. TITLUL II - CHELTUIELI MATERIALE
    SI SERVICII 20 3.100.000 1.476.007
13. Cheltuieli pentru întreţinere si
    gospodărie 24 1.910.000 1.386.040
14. Materiale şi prestări de servicii
    cu caracter funcţional 25 700.000 10.365
15. Obiecte de inventar de mica valoare
    sau scurta durata şi echipament 26 100.000 36.291
16. Reparaţii curente 27 40.000 2.855
17 Cărţii şi publicaţii 29 20.000
18. Alte cheltuieli 30 330.000 40.456
19. B. CHELTUIELI DE CAPITAL 69 120.000 114.324
20. IV. EXCEDENT 300.000 1.569.520
--------------------------------------------------------------------------------


                  ------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016