Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 16 din 5 ianuarie 2011  pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitie Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 16 din 5 ianuarie 2011 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitie "Modernizarea infrastructurii privind siguranta circulatiei pe DN 1, in sate lineare si puncte negre"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 40 din 17 ianuarie 2011
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România", aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 47/2004, cu modificãrile ulterioare,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. 1
    Se aprobã indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţie "Modernizarea infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1, în sate lineare şi puncte negre" în judeţele Ilfov, Prahova, Braşov, Sibiu, Alba, Cluj, Bihor, prevãzuţi în anexele nr. 1-8, care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
    ART. 2
    Finanţarea obiectivului de investiţie menţionat la art. 1 se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regionalã în cadrul POS-T, axa prioritarã nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sãnãtãţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunãtãţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport".
    ART. 3
    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumei prevãzute în anexe, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

                                 PRIM-MINISTRU
                                    EMIL BOC

                                Contrasemneazã:
                                ---------------
                 Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                              Anca Daniela Boagiu

                 Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului,
                              Elena Gabriela Udrea

                         Ministrul finanţelor publice,
                              Gheorghe Ialomiţianu

    Bucureşti, 5 ianuarie 2011.
    Nr. 16.


    ANEXA 1


                         INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                  ai obiectivului de investiţie "Modernizarea
             infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,
                        în sate lineare şi puncte negre"

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România
    Amplasament: DN 1: Sãftica km 23+940-25+235, Tâncãbeşti km 27+600-29+900, Ciolpani km 32+903-37+000, Potigrafu km 40+220-41+950, Puchenii Moşneni km 43+050-45+310, Puchenii Mari km 45+310-46+500, Bãrcãneşti-Româneşti km 48+600-53+600, PN km 78+985-79+985, Bãneşti km 87+950-89+050, PN km 91+200-92+700, Cornu km 94+500-95+500, Nistoreşti km 101+220-103+400, Comarnic km 105+490-111+100, Sinaia km 118+800-125+700, Predeal km 138+830-144+000, Timişu de Sus km 147+580-149+700, Sãcel km 326+631-327+300, Apoldu de Sus km 338+776-340+460, Miercurea Sibiului km 344+071-345+750, PN km 386+900-387+900, Sântimbru km 387+684-388+000, Unirea km 424+669-427+150, Tureni km 455+500-456+800, Vâlcele km 463+159-464+400, Feleacu km 466+500-469+400, Floreşti km 482+597-487+500, Gilãu km 491+517-496+100, Cãpuşu Mare km 500+928-503+500, Pãniceni km 512+020-513+200, Ciucea km 548+150-549+800, Auşeu km 582+000-583+200, Tinãud km 586+700-588+850, Aleşd km 589+573-597+050, Oşorhei km 619+316-622+200.

    Indicatori tehnico-economici


    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 185.718 mii lei*)
    (1 euro - 4,2243 lei, la data
    de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)
    Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 155.505 mii lei
    Eşalonarea investiţiei:
                            Anul I INV 92.850 mii lei
                                                      C+M 78.500 mii lei
                            Anul II INV 92.868 mii lei
                                                      C+M 77.005 mii lei
    Capacitãţi:
       Insulã separatoare sens circulaţie 1.111,2 m
       Amenajare trotuare 52.045,0 m
       Treceri pietoni cu refugii centrale 93,0 buc.
       Separator median între sensuri 25.579,0 m
       Amenajare alveole autobuz 81,0 buc.
       Implementare întoarceri în U 11,0 buc.
       Giraţii 10,0 buc.
    Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni


---------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc:
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificãrile ulterioare.
    Finanţarea investiţiei:
    Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regionalã în cadrul POS-T, axa prioritarã nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sãnãtãţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunãtãţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport".


    ANEXA 2


                         INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                  ai obiectivului de investiţie "Modernizarea
             infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,
                        în sate lineare şi puncte negre"

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România
    Amplasament: DN 1: Sinaia km 118+800-125+700

    Indicatori tehnico-economici:


    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 9.026 mii lei*)
    (1 euro = 4,2243 lei, la data
    de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)
    Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 7.355 mii lei
    Eşalonarea investiţiei:
                            Anul I INV 4.500 mii lei
                                                      C+M 3.700 mii lei
                            Anul II INV 4.526 mii lei
                                                      C+M 3.655 mii lei
    Capacitãţi:
       Insulã separatoare sens circulaţie - m
       Amenajare trotuare 1.330,0 m
       Treceri pietoni cu refugii centrale 4,0 buc.
       Separator median între sensuri - m
       Amenajare alveole autobuz 5,0 buc.
       Implementare întoarceri în U - buc.
       Giraţii 1,0 buc.
    Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni


----------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificãrile ulterioare.
    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regionalã în cadrul POS-T, axa prioritarã nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sãnãtãţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunãtãţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport".


    ANEXA 3


                         INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                  ai obiectivului de investiţie "Modernizarea
             infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,
                        in sate lineare şi puncte negre"

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România
    Amplasament: DN 1: Sãftica km 23+940-25+235, Tâncãbeşti km 27+600-29+900, Ciolpani km 32+903-37+000, Potigrafu km 40+220-41+950.

    Indicatori tehnico-economici:


    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 25.191 mii lei*)
    (1 euro = 4,2243 lei, la data
    de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)
    Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 20.955 mii lei
    Eşalonarea investiţiei:
                            Anul I INV 12.600 mii lei
                                                      C+M 11.000 mii lei
                            Anul II INV 12.591 mii lei
                                                      C+M 9.955 mii lei
    Capacitãţi:
       Insulã separatoare sens circulaţie - m
       Amenajare trotuare 13.797,0 m
       Treceri pietoni cu refugii centrale 6,0 buc.
       Separator median între sensuri 7.670,0 m
       Amenajare alveole autobuz 16,0 buc.
       Implementare întoarceri în U 6,0 buc.
       Giraţii - buc.
    Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni


-------------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificãrile ulterioare.
    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regionalã în cadrul POS-T, axa prioritarã nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sãnãtãţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunãtãţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport."


    ANEXA 4


                         INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                  ai obiectivului de investiţie "Modernizarea
             infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,
                        în sate lineare şi puncte negre"

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România
    Amplasament: DN 1: PN km 78+985-79+985, Bãneşti km 87+950-89+050, PN km 91+200-92+700, Cornu km 94+500-95+500, Nistoreşti km 101+220-103+400, Predeal km 138+830-144+000, Timişu de Sus km 147+580-149+700.

    Indicatori tehnico-economici:


    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 30.902 mii lei*)
    (1 euro = 4,2243 lei, la data
    de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)
    Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 25.982 mii lei
    Eşalonarea investiţiei:
                            Anul I INV 15.500 mii lei
                                                      C+M 13.000 mii lei
                            Anul II INV 15.402 mii lei
                                                      C+M 12.982 mii lei
    Capacitãţi:
       Insulã separatoare sens circulaţie 111,2 m
       Amenajare trotuare 8.097,0 m
       Treceri pietoni cu refugii centrale 5,0 buc.
       Separator median între sensuri 3.895,0 m
       Amenajare alveole autobuz 15,0 buc.
       Implementare întoarceri în U - buc.
       Giraţii 3,0 buc.
    Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni


---------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificãrile ulterioare.
    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regionalã în cadrul POS-T, axa prioritarã nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sãnãtãţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunãtãţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport."


    ANEXA 5


                         INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                  ai obiectivului de investiţie "Modernizarea
             infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,
                        în sate lineare şi puncte negre"

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România
    Amplasament: DN 1: Sãcel km 326+631-327+300, Apoldu de Sus km 338+776-340+460, Miercurea Sibiului km 344+071-345+750, PN km 386+900-387+900, Sântimbru km 387+684-388+000, Unirea km 424+669-427+150.

    Indicatori tehnico-economici:


    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 12.326 mii lei*)
    (1 euro = 4,2243 lei, la data
    de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)
    Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 9.617 mii lei
    Eşalonarea investiţiei:
                            Anul I INV 6.000 mii lei
                                                      C+M 4.800 mii lei
                            Anul II INV 6.326 mii lei
                                                      C+M 4.817 mii lei
    Capacitãţi:
       Insulã separatoare sens circulaţie 250,0 m
       Amenajare trotuare 4.660,0 m
       Treceri pietoni cu refugii centrale 8,0 buc.
       Separator median între sensuri 380,0 m
       Amenajare alveole autobuz 10,0 buc.
       Implementare întoarceri în U - buc.
       Giraţii 3,0 buc.
    Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni


----------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificãrile ulterioare.
    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regionalã în cadrul POS-T, axa prioritarã nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sãnãtãţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunãtãţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport".


    ANEXA 6


                         INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                  ai obiectivului de investiţie "Modernizarea
             infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,
                        în sate lineare şi puncte negre"

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România
    Amplasament: DN 1: Tureni km 455+500-456+800, Vâlcele km 463+159-464+400, Floreşti km 482+597-487+500, Gilãu km 491+517-496+100, Pãniceni km 512+020-513+200, Oşorhei km 619+316-622+200.

    Indicatori tehnico-economici


    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 41.833 mii lei*)
    (1 euro = 4,2243 lei, la data
    de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)
    Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 35.315 mii lei
    Eşalonarea investiţiei:
                            Anul I INV 21.000 mii lei
                                                      C+M 18.000 mii lei
                            Anul II INV 20.833 mii lei
                                                      C+M 17.315 mii lei
    Capacitãţi:
       Insulã separatoare sens circulaţie 250,0 m
       Amenajare trotuare 4.550,0 m
       Treceri pietoni cu refugii centrale 32,0 buc.
       Separator median între sensuri 3.970,0 m
       Amenajare alveole autobuz 17,0 buc.
       Implementare întoarceri în U 4,0 buc.
       Giraţii 3,0 buc.
    Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni


----------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificãrile ulterioare.
    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regionalã în cadrul POS-T, axa prioritarã nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sãnãtãţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunãtãţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport".


    ANEXA 7


                         INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                  ai obiectivului de investiţie "Modernizarea
             infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,
                        în sate lineare şi puncte negre"

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România
    Amplasament: DN 1: Puchenii Mari km 45+310-46+500 Puchenii Moşneni km 43+050-45+310, Bãrcãneşti-Româneşti km 48+600-53+600, Comarnic km 105+490-111+100.

    Indicatori tehnico-economici


    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 44.100 mii lei*)
    (1 euro = 4,2243 lei, la data
    de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)
    Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 37.365 mii lei
    Eşalonarea investiţiei:
                            Anul I INV 22.050 mii lei
                                                      C+M 18.500 mii lei
                            Anul II INV 22.050 mii lei
                                                      C+M 18.865 mii lei
    Capacitãţi:
       Insulã separatoare sens circulaţie - m
       Amenajare trotuare 12,031 m
       Treceri pietoni cu refugii centrale 10,0 buc.
       Separator median între sensuri 7.514,0 m
       Amenajare alveole autobuz 8,0 buc.
       Implementare întoarceri în U 1,0 buc.
       Giraţii - buc.
    Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni


--------------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificãrile ulterioare.
    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regionalã în cadrul POS-T, axa prioritarã nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sãnãtãţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunãtãţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport".


    ANEXA 8


                         INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                  ai obiectivului de investiţie "Modernizarea
             infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN 1,
                        în sate lineare şi puncte negre"

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România
    Amplasament: DN 1: Feleacu km 466+500-469+400, Cãpuşu Mare km 500+928-503+500, Ciucea km 548+150-549+800, Auşeu km 582+000-583+200, Tinãud km 586+700-588+850, Aleşd km 589+573-597+050.

    Indicatori tehnico-economici


    Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv T.V.A.) 22.341 mii lei*)
    (1 euro = 4,2243 lei, la data
     de 25 ianuarie 2010) (inclusiv T.V.A.)
    Din care C+M (inclusiv T.V.A.) 18.917 mii lei
    Eşalonarea investiţiei:
                            Anul I INV 11.200 mii lei
                                                      C+M 9.500 mii lei
                            Anul II INV 11.141 mii lei
                                                      C+M 9.417 mii lei
    Capacitãţi:
       Insulã separatoare sens circulaţie 500,0 m
       Amenajare trotuare 7.580,0 m
       Treceri pietoni cu refugii centrale 28,0 buc.
       Separator median între sensuri 2.150,0 m
       Amenajare alveole autobuz 10,0 buc.
       Implementare întoarceri în U - buc.
       Giraţii - buc.
    Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni


-------------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P/100/1/2006, cu modificãrile ulterioare.
    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, şi din Fondul European de Dezvoltare Regionalã în cadrul POS-T, axa prioritarã nr. 3 "Modernizarea sectorului de transport în scopul creşterii protecţiei mediului şi a sãnãtãţii publice şi a siguranţei pasagerilor", domeniul major de intervenţie nr. 3.2 "Îmbunãtãţirea siguranţei traficului pentru toate modurile de transport".

                                        -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016