Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România", aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 47/2004, cu modificãrile ulterioare, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. ART. 1 Se aprobã indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire Gãeşti", judeţul Dâmboviţa, prevãzuţi în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii menţionat la art. 1 se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumei prevãzute în anexã, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemneazã: -------------- Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Anca Daniela Boagiu Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului, Elena Gabriela Udrea Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu Bucureşti, 23 februarie 2011. Nr. 157. ANEXÃ INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire Gãeşti" Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. Amplasament: judeţul Dâmboviţa
Indicatori tehnico-economici
- Valoarea totalã a investiţiei, inclusiv TVA
(în preţuri la data de 1 octombrie
2010/1 euro = 4,2672 lei), din care: mii lei 79.856*)
- construcţii-montaj (C+M) mii lei 53.969
- Eşalonarea investiţiei: INV
─────
C+M
Anul I mii lei 5.831
─────── ───────
mii lei 4.100
Anul II mii lei 33.013
─────── ───────
mii lei 23.201
Anul III mii lei 41.012
─────── ───────
mii lei 26.668
- Capacitãţi:
- Lungime traseu km 5,981
- Lãţime platformã m 9,00
- Lãţime parte carosabilã m 2 x 3,50
- Lãţime acostamente, din care: m 2 x 1,00
- benzi de încadrare m 2 x 0,50
- Poduri noi (clasa de încãrcare E) buc. 4
- Intersecţii la nivel buc. 4
- Parcãri buc. 2
- Structura rutierã dimensionatã pentru
sarcina de 11,5 tone
- Durata de realizare a investiţiei luni 36
------- *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul de investiţii se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. -----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.