Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 157 din 11 martie 1999  pentru modificarea si completarea Metodologiei de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza intre limite si a normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale pentru personalul angajat in structurile administratiei publice locale si in serviciile publice din subordinea acestora, aprobata prin   Hotararea Guvernului nr. 775/1998     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 157 din 11 martie 1999 pentru modificarea si completarea Metodologiei de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza intre limite si a normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale pentru personalul angajat in structurile administratiei publice locale si in serviciile publice din subordinea acestora, aprobata prin Hotararea Guvernului nr. 775/1998

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 117 din 22 martie 1999

În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi în aplicarea prevederilor <>art. 12 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza în sectorul bugetar şi a indemnizaţiei pentru persoane care ocupa funcţii de demnitate publica,

Guvernul României hotãrãşte:

ART. 1
Metodologia de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza între limite şi a normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale pentru personalul angajat în structurile administraţiei publice locale şi în serviciile publice din subordinea acestora, aprobatã prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 775/1998 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 420 din 6 noiembrie 1998, se modifica şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 2 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 2. - (1) Prevederile prezentei metodologii se aplica de cãtre ordonatorii de credite bugetare, cu încadrarea în numãrul de posturi aprobate anual prin statul de funcţii pentru structurile administraţiei publice locale şi pentru serviciile publice din subordinea acestora, precum şi pentru instituţiile publice care se afla sub autoritatea consiliilor locale sau a consiliilor judeţene, potrivit legii, finanţate de la bugetele locale, în limita resurselor financiare aprobate anual, potrivit competentelor prevãzute de lege, cu excepţia acelor instituţii publice pentru care Guvernul a aprobat metodologii specifice pana la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(2) Prevederile prezentei metodologii se aplica personalului încadrat cu contract individual de munca în structurile administraţiei publice locale, în serviciile publice din subordinea acestora şi în instituţiile publice care se afla sub autoritatea consiliilor locale sau a consiliilor judeţene, dupã caz, potrivit legii, finanţate de la bugetele locale, pentru activitãţile salarizate potrivit anexelor la <>Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza în sectorul bugetar şi a indemnizaţiei pentru persoane care ocupa funcţii de demnitate publica, cu excepţia acelor instituţii publice pentru care Guvernul a aprobat metodologii specifice pana la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(3) În înţelesul prezentei hotãrâri, prin structurile administraţiei publice locale se înţelege unitãţile care desfãşoarã activitãţi pentru a cãror finanţare angajarea cheltuielilor se face de cãtre ordonatorii principali, secundari sau terţiari de credite bugetare, reprezentând subvenţii de la bugetele locale, iar prin credite bugetare se înţelege sumele constituite din veniturile bugetelor locale, sume care sunt aprobate şi alocate, potrivit competentelor prevãzute de lege, în bugetele locale, în bugetele instituţiilor care se afla sub autoritatea consiliilor locale sau a consiliilor judeţene şi în bugetele serviciilor publice din subordinea acestora, pentru angajarea şi efectuarea de cheltuieli de cãtre ordonatorii de credite bugetare."
2. Alineatele (1) şi (3) ale articolului 5 vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - (1) Evaluarea posturilor se face pe baza unor criterii reprezentând cerinţe de ocupare a acestora, care sunt prezentate în fişa de evaluare a postului, al carei model este prevãzut în anexa nr. 1. Cerinţele de ocupare a postului sunt determinate de atribuţiile şi de rãspunderile ce revin fiecãrui post, care, de asemenea, se prevãd în fişa de evaluare a postului."
................................................................................
"(3) Ordonatorul de credite bugetare va adapta criteriile reprezentând cerinţele de ocupare a postului cuprinse în fişa de evaluare a postului, prevãzutã în anexa nr. 1, la specificul activitãţilor salarizate conform anexelor la <>Legea nr. 154/1998 , stabilind criterii şi punctaje corespunzãtoare potrivit fiecãrei metodologii de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza între limite şi a normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale, elaborata de cãtre ministerul de resort şi aprobatã, potrivit legii, dupã data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri."
3. Alineatul (2) al articolului 6 va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Fişa de evaluare a postului se întocmeşte distinct pentru fiecare dintre posturile utilizate în structurile administraţiei publice locale, în serviciile publice din subordinea acestora şi în instituţiile publice care se afla sub autoritatea consiliilor locale sau judeţene, dupã caz, potrivit legii."
4. Alineatul (2) al articolului 7 va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Organigrama, statul de funcţii şi numãrul de personal, precum şi fişele de evaluare a posturilor se aproba, potrivit legii, de cãtre consiliul local sau judeţean, dupã caz. În raport cu creşterea exigenţelor privind cerinţele de ocupare a posturilor şi cu oferta pieţei forţei de munca, fişele de evaluare a posturilor se pot aproba anual."
5. Articolul 10 se completeazã cu alineatul (2) cu urmãtorul cuprins:
"(2) Ordonatorul de credite bugetare va adapta criteriile de evaluare a performantelor profesionale individuale cuprinse în fişa de evaluare a performantelor profesionale individuale, prevãzutã în anexa nr. 3, la specificul activitãţilor salarizate conform anexelor la <>Legea nr. 154/1998 , potrivit fiecãrei metodologii de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza între limite şi a normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale, elaborata de cãtre ministerul de resort şi aprobatã, potrivit legii, dupã data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri."
6. Articolul 11 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 11. - (1) Evaluarea performantelor profesionale individuale se face anual, fiecãrui angajat acordându-i-se câte o nota corespunzãtoare calificativului obţinut pentru îndeplinirea fiecãrui criteriu prevãzut la art. 10, dupã cum urmeazã: 3 = foarte bine, 2 = bine; 1 = satisfãcãtor; minus 1 = nesatisfãcãtor.
(2) Punctajul total acordat angajatului este cuprins între un punctaj total minim egal cu minus 10 şi un punctaj total maxim egal cu 30."
7. Alineatul (1) al articolului 12 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 12. - (1) Dupã evaluarea performantelor profesionale individuale se pot deosebi urmãtoarele situaţii:
a) dacã angajatul realizeazã un punctaj evaluat între minus 1 şi minus 10 puncte, el nu corespunde sub raport profesional cerinţelor postului pe care îl ocupa şi poate fi trecut, în condiţiile legii, pe alt post corespunzãtor;
b) dacã angajatul realizeazã un punctaj evaluat între 0 şi 30 de puncte, el corespunde sub raport profesional cerinţelor postului;
c) dacã angajatul realizeazã un punctaj maxim cuprins între 28-30 puncte, el poate fi promovat, prin concurs sau examen, pe un alt post cu un grad profesional superior, treapta profesionalã superioarã sau în alta funcţie superioarã, dupã caz."
8. Literele c), g), h) şi i) ale alineatului (2) al articolului 12 vor avea urmãtorul cuprins:
"c) locul, data, ora şi scopul examenului sau concursului, precum şi tematica acestuia se afişeazã la sediul structurii administraţiei publice locale sau al serviciului public din subordinea acesteia ori la sediul instituţiei publice care se afla sub autoritatea consiliului local sau judeţean, dupã caz. Tematica examenului sau a concursului va fi aprobatã de preşedintele comisiei de examinare;"
................................................................................
"g) examenul sau concursul consta într-o lucrare scrisã, interviu şi/sau proba practica, dupã caz, din tematica anunţatã, susţinutã de candidat în prezenta comisiei de examinare;
h) dacã lucrarea scrisã, interviul şi/sau, dupã caz, proba practica a candidatului care participa la examen este apreciatã de comisia de examinare cu cel puţin o nota finala egala cu 8, atunci candidatul este declarat <<reuşit>> la examenul susţinut; în cazul concursului, este declarat "reuşit" candidatul a cãrui lucrare scrisã, interviu şi/sau proba practica, dupã caz, a fost apreciatã cu nota finala cea mai mare, dar care nu poate fi mai mica de 8. Dacã concurentii obţin note egale, se organizeazã un nou concurs;
i) rezultatele examenului sau ale concursului, stabilite în ordinea notelor obţinute, vor fi consemnate într-un proces-verbal semnat de toţi membrii comisiei de examinare şi vor fi comunicate candidaţilor în termen de 3 zile, în scris sau prin afişare la sediul instituţiei. Rezultatele examenului sau ale concursului pot fi contestate în condiţiile legii."
9. Alineatul (3) al articolului 12 va avea urmãtorul cuprins:
"(3) Evaluarea performantelor profesionale individuale la avansarea personalului de execuţie în funcţii, grade sau trepte profesionale, dupã caz, se face în cadrul examenului sau al concursului de cãtre comisia de examinare desemnatã de ordonatorul de credite bugetare, astfel:
a) dacã lucrarea scrisã, interviul sau proba practica a candidatului este apreciatã cu o nota finala cuprinsã între 8 şi 9, atunci salariul de baza al angajatului şi, respectiv, indemnizaţia de conducere individualã, dupã caz, se calculeazã potrivit art. 17, pe baza unui coeficient de multiplicare corespunzãtor performantelor profesionale individuale, determinat de suma notelor acordate fiecãrui criteriu de evaluare prevãzut în anexa nr. 3, suma ce se stabileşte de cãtre comisia de examinare, la alegere, şi poate fi egala cu 28 sau 29 de puncte;
b) dacã lucrarea scrisã, interviul sau proba practica a candidatului este apreciatã cu o nota finala cuprinsã între 9 şi 10, atunci salariul de baza al angajatului şi, respectiv, indemnizaţia de conducere individualã, dupã caz, se calculeazã potrivit art. 17, pe baza unui coeficient de multiplicare corespunzãtor performantelor profesionale individuale, determinat de suma notelor acordate pentru fiecare criteriu de evaluare prevãzut în anexa nr. 3, suma ce se stabileşte de cãtre comisia de examinare, la alegere, şi poate fi egala cu 29 sau 30 de puncte."
10. La articolul 12 dupã alineatul (4) se introduc alineatele (5), (6) şi (7) cu urmãtorul cuprins:
"(5) Fiecare membru al comisiei de examinare va aprecia lucrarea scrisã, interviul sau proba practica susţinutã de cãtre candidat cu câte o nota cuprinsã între 1 şi 10, nota finala fiind egala cu media aritmetica a notelor acordate.
(6) Prevederile art. 12 alin. (2) se aplica şi la angajarea personalului pe un post vacant, candidatul declarat <<reuşit>> trebuind sa obţinã cel puţin o nota finala egala cu 7.
(7) Dupã angajare sau promovare angajatul va semna fişa postului corespunzãtoare funcţiei, gradului sau treptei profesionale pe care a fost angajat sau promovat."
11. Alineatul (2) al articolului 15 va avea urmãtorul cuprins:
"(2) Evaluarea performantelor profesionale individuale şi stabilirea nivelului salariului de baza şi, dupã caz, al indemnizaţiei de conducere se fac în luna ianuarie a anului urmãtor celui pentru care se evalueaza performanţele profesionale individuale, cu respectarea prevederilor art. 4 alin. (1) şi ale <>art. 15 din Legea nr. 154/1998 ."
12. Literele b), c) şi e) ale alineatului (3) al articolului 15 vor avea urmãtorul cuprins:
"b) angajaţilor care se reangajeaza în structurile administraţiei publice locale, în serviciile publice din subordinea acestora sau în instituţiile publice care se afla sub autoritatea consiliilor locale sau judeţene, dupã caz, dupã o perioada mai mare de un an, pentru care evaluarea se face în anul urmãtor reangajarii în sistem;
c) angajaţilor din structurile administraţiei publice locale, din serviciile publice din subordinea acestora şi din instituţiile publice care se afla sub autoritatea consiliilor locale sau judeţene, dupã caz, al cãror contract individual de munca este suspendat, potrivit legii, precum şi angajaţilor care satisfac stagiul militar obligatoriu, pentru care evaluarea se face în anul urmãtor reangajarii în sistem;"
................................................................................
"e) angajaţilor care nu au prestat activitate în ultimele 12 luni, aflându-se în concediu medical şi în concediu fãrã plata, acordate potrivit legii, pentru care momentul evaluãrii se stabileşte de şeful ierarhic şi se aproba de cãtre ordonatorul de credite bugetare."
13. Alineatele (2) şi (3) ale articolului 17 vor avea urmãtorul cuprins:
"(2) Coeficientul de multiplicare corespunzãtor performantelor profesionale ale angajatului se determina astfel: coeficientul minim de multiplicare corespunzãtor funcţiei, gradului sau, dupã caz, treptei profesionale a angajatului se aduna cu suma notelor acordate potrivit art. 11 alin. (1) şi anexei nr. 3, înmulţitã cu diferenţa dintre coeficientul maxim şi coeficientul minim de multiplicare, stabiliţi potrivit legii pentru gradul, treapta sau, dupã caz, funcţia angajatului, împãrţitã la 30, cifra care reprezintã suma notelor maxime ce pot fi acordate pentru fiecare criteriu.
(3) Stabilirea indemnizaţiei de conducere individuale se face în raport cu performanţele profesionale obţinute de structura condusã, astfel: media aritmetica dintre suma maxima şi suma minima a notelor acordate angajaţilor din structura condusã, pentru fiecare criteriu de evaluare a performantelor profesionale prevãzut în anexa nr. 3, se împarte la 30, cifra care reprezintã suma notelor maxime ce pot fi acordate pentru fiecare criteriu, iar rezultatul se înmulţeşte cu limita maxima, în procente, pentru indemnizaţia de conducere prevãzutã de lege. Personalului avansat potrivit art. 12 alin. (2) pe o funcţie de conducere i se stabileşte indemnizaţia de conducere individualã conform prevederilor art. 18 alin. (2)."
14. Alineatul (2) al articolului 18 va avea urmãtorul cuprins:
"(2) La angajare, stabilirea salariului de baza individual între limitele prevãzute de lege şi a indemnizaţiei de conducere individuale, dupã caz, se face în cadrul examenului sau al concursului de cãtre comisia de examinare desemnatã de ordonatorul de credite bugetare, pe baza aprecierii lucrãrii scrise, interviului sau a probei practice susţinute de candidat, în raport cu cerinţele postului şi cu atribuţiile şi rãspunderile ce revin angajatului, stabilite potrivit anexelor nr. 1 şi 2, astfel:
a) dacã lucrarea scrisã, interviul sau proba practica a candidatului este apreciatã cu o nota finala mai mica de 8, atunci salariul de baza al angajatului şi indemnizaţia de conducere individualã, dupã caz, se calculeazã potrivit art. 17, pe baza unui coeficient de multiplicare corespunzãtor performantelor profesionale individuale, determinat de suma notelor acordate fiecãrui criteriu de evaluare prevãzut în anexa nr. 3, suma ce se stabileşte de cãtre comisia de examinare, la alegere, şi poate fi cuprinsã în intervalul 0-20 de puncte;
b) dacã lucrarea scrisã, interviul sau proba practica a candidatului este apreciatã cu o nota finala peste 8, atunci salariul de baza al angajatului şi indemnizaţia de conducere individualã, dupã caz, se calculeazã potrivit art. 17, pe baza unui coeficient de multiplicare corespunzãtor performantelor individuale, determinat de suma notelor acordate pentru fiecare criteriu de evaluare prevãzut în anexa nr. 3, suma ce se stabileşte de cãtre comisia de examinare, la alegere, şi poate fi cuprinsã în intervalul 20-27 de puncte."
15. Dupã articolul 18 se introduc articolele 18^1 şi 18^2 cu urmãtorul cuprins:
"Art. 18^1 . - (1) Ordonatorul de credite bugetare va stabili cuantumul premiilor individuale, prin dispoziţie, pe categorii de funcţii şi pe intreaga structura organizatoricã aprobatã, pe baza performantelor profesionale realizate de fiecare angajat în perioada precedenta premierii.
(2) Pentru evaluarea performantelor profesionale realizate de fiecare angajat în perioada precedenta premierii, şeful ierarhic va utiliza anexa nr. 3.
Art. 18^2 . - Departamentul pentru Administraţie Publica Localã şi Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale vor emite precizãri comune cu privire la modul de aplicare a dispoziţiilor legale referitoare la încadrarea, promovarea şi salarizarea personalului angajat, prevãzut la art. 2."
16. Anexa nr. 3 la metodologie se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, pe baza noului sistem de notare prevãzut la art. 11 din Metodologia de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza între limite şi a normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale pentru personalul angajat în structurile administraţiei publice locale şi în serviciile publice din subordinea acestora, se procedeazã doar la redeterminarea punctajului total obţinut prin evaluarea performantelor profesionale, pe baza cãruia, în luna ianuarie 1999, s-a calculat şi s-a stabilit nivelul salariului de baza al angajatului, nivel care se va menţine pana în luna ianuarie a anului urmãtor.
ART. 3
<>Hotãrârea Guvernului nr. 775/1998 privind aprobarea Metodologiei de aplicare a criteriilor de stabilire a salariilor de baza între limite şi a normelor de evaluare a performantelor profesionale individuale pentru personalul angajat în structurile administraţiei publice locale şi în serviciile publice din subordinea acestora, cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta hotãrâre, va fi republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o noua numerotare.

PRIM-MINISTRU
RADU VASILE

Contrasemneazã:
---------------
Secretar de stat,
şeful Departamentului
pentru Administraţie Publica Localã,
Vlad Rosca
Ministrul muncii şi
protecţiei sociale,
Alexandru Athanasiu

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes


ANEXA 1




Numele şi prenumele Funcţia, gradul sau treapta Perioada de evaluare
angajatului profesionalã, dupã caz
...................... .................... de la ............. pana la


Aprob,


Funcţia ordonatorului de credite .........................
Numele şi prenumele ordonatorului de credite ........................
Semnatura şi data ................

FIŞA DE EVALUARE
a performantelor profesionale individuale (criterii)

a) Rezultatele obţinute
- cantitatea şi calitatea lucrãrilor şi sarcinilor realizate
-1 1 2 3
- gradul de îndeplinire a sarcinilor şi lucrãrilor în termenele stabilite
-1 1 2 3
- eficienta lucrãrilor şi sarcinilor realizate, în contextul atingerii
obiectivelor propuse
-1 1 2 3
b) Adaptarea la complexitatea muncii
- adaptarea la conceptia de alternative de schimbare sau de soluţii noi
(creativitatea)
-1 1 2 3
- analiza şi sinteza riscurilor, influentelor, efectelor şi consecinţelor
evaluate
-1 1 2 3
- evaluarea lucrãrilor şi sarcinilor de rutina (repetitive)
-1 1 2 3
c) Asumarea responsabilitãţii
- intensitatea implicarii şi rapiditatea intervenţiei în realizarea
atribuţiilor
-1 1 2 3
- evaluarea nivelului riscului decizional
-1 1 2 3
d) Capacitatea relationala şi disciplina muncii
- capacitatea de evitare a starilor conflictuale şi respectarea relaţiilor
ierarhice
-1 1 2 3
- adaptabilitatea la situaţii neprevãzute
-1 1 2 3

A = suma notelor acordate pentru fiecare criteriu de evaluare .......... .
B = diferenţa dintre coeficientul maxim şi coeficientul minim de multiplicare, potrivit legii, corespunzãtor funcţiei, gradului sau, dupã caz, treptei profesionale a angajatului ........................... .
C = coeficientul de multiplicare corespunzãtor performantelor profesionale ale angajatului = coeficientul minim de multiplicare corespunzãtor funcţiei, gradului sau, dupã caz, treptei profesionale a angajatului se aduna cu rezultatul inmultirii dintre A şi B, împãrţit la 30, cifra care reprezintã suma notelor maxime ce pot fi acordate pentru fiecare criteriu ................................................ .
Salariul de baza al angajatului = coeficientul de multiplicare corespunzãtor performantelor profesionale ale angajatului, inmultit cu valoarea de referinta sectoriala prevãzutã de lege.............. .
A maxim = suma maxima a notelor acordate fiecãrui criteriu de evaluare a performantelor profesionale, prevãzut în anexa nr. 3, pentru angajatul din structura condusã.
A minim = suma minima a notelor acordate fiecãrui criteriu de evaluare a performantelor profesionale, prevãzut în anexa nr. 3, pentru angajatul din structura condusã.
M = media aritmetica dintre A minim şi A maxim = suma dintre A minim şi A maxim împãrţitã la 2.
Indemnizaţia de conducere individualã = M împãrţit la 30, cifra ce reprezintã suma notelor maxime ce pot fi acordate pentru fiecare criteriu, iar rezultatul se înmulţeşte cu limita maxima, în procente, pentru indemnizaţia de conducere corespunzãtoare funcţiei, prevãzutã de lege .............. .


Funcţia, numele şi prenumele şefului Data şi semnatura şefului ierarhic
ierarhic care a întocmit fişa de care a întocmit fişa de evaluare
evaluare
................................. ..................................
................................. ..................................



Data şi semnatura angajatului pentru luare la cunostinta despre evaluarea salariului de baza şi despre indemnizaţia de conducere individualã, dupã caz ...................................................................
Contestaţie cu privire la fişa de evaluare şi la salariul de baza: DA/NU (data şi semnatura angajatului) ...............................................

Evaluarea definitiva în urma contestaţiei
A = suma notelor acordate pentru fiecare criteriu de evaluare ............ .
B = diferenţa dintre coeficientul maxim şi coeficientul minim de multiplicare corespunzãtor funcţiei, gradului sau, dupã caz, treptei profesionale a angajatului.................................................. .
C = coeficientul de multiplicare corespunzãtor performantelor profesionale ale angajatului = coeficientul minim de multiplicare corespunzãtor funcţiei, gradului sau, dupã caz, treptei profesionale a angajatului se aduna cu rezultatul inmultirii dintre A şi B, împãrţit la 30, cifra ce reprezintã suma notelor maxime ce pot fi acordate pentru fiecare criteriu ................. .
Salariul de baza al angajatului = coeficientul de multiplicare corespunzãtor performantelor profesionale ale angajatului, inmultit cu valoarea de referinta sectoriala prevãzutã de lege........... .
A maxim = suma maxima a notelor acordate pentru fiecare criteriu de evaluare a performantelor profesionale, prevãzut în anexa nr. 3, pentru angajatul din structura condusã.
A minim = suma minima a notelor acordate pentru fiecare criteriu de evaluare a performantelor profesionale, prevãzut în anexa nr. 3, pentru angajatul din structura condusã.
M = media aritmetica dintre A minim şi A maxim = suma dintre A minim şi A maxim împãrţitã la 2.
Indemnizaţia de conducere individualã = M împãrţit la 30, cifra ce reprezintã suma notelor maxime ce pot fi acordate pentru fiecare criteriu, iar rezultatul se înmulţeşte cu limita maxima, în procente, pentru indemnizaţia de conducere corespunzãtoare funcţiei, prevãzutã de lege .........................
- funcţia persoanei care a modificat evaluarea ........................... ;
- numele şi prenumele persoanei care a modificat evaluarea ............... ;
- data şi semnatura persoanei care a modificat evaluarea ................. .
Data şi semnatura angajatului pentru luare la cunostinta despre evaluarea definitiva, despre salariul de baza şi, dupã caz, despre indemnizaţia de conducere individualã ................................... .

--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016