Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 126 din 7 februarie 2007  privind cheltuielile necesare pentru pregatirea, organizarea si desfasurarea alegerilor membrilor din Romania in Parlamentul European din anul 2007    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 126 din 7 februarie 2007 privind cheltuielile necesare pentru pregatirea, organizarea si desfasurarea alegerilor membrilor din Romania in Parlamentul European din anul 2007

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 106 din 12 februarie 2007

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 23^1 alin. (2) din Legea nr. 33/2007 privind organizarea şi desfãşurarea alegerilor pentru Parlamentul European, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor privind organizarea şi desfãşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European se asigurã de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, al Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statisticã, al Ministerului Afacerilor Externe şi al Autoritãţii Electorale Permanente.
(2) Pentru acoperirea cheltuielilor necesare în vederea pregãtirii şi desfãşurãrii în bune condiţii a alegerilor membrilor din România în Parlamentul European, se suplimenteazã bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, cel al Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statisticã, al Ministerului Afacerilor Externe, precum şi al Autoritãţii Electorale Permanente din Fondul de rezervã bugetarã la dispoziţia Guvernului, prevãzut în bugetul de stat pe anul 2007, potrivit anexei care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(3) Ministerul Administraţiei şi Internelor repartizeazã pe instituţii ale prefectului sumele cu care se majoreazã alocaţiile bugetare ale acestora, necesare pentru organizarea şi desfãşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European.
(4) Sumele necesare pentru acoperirea cheltuielilor cu organizarea, dotarea şi funcţionarea Biroului Electoral Central se suportã din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor.
ART. 2
(1) Ministerul Administraţiei şi Internelor, prin Administraţia Naţionalã a Rezervelor de Stat, asigurã achiziţionarea hârtiei necesare pentru tipãrirea buletinelor de vot la alegerile membrilor din România în Parlamentul European.
(2) Ministerul Administraţiei şi Internelor repartizeazã instituţiilor prefectului cantitãţile de hârtie necesare tipãririi buletinelor de vot şi a celorlalte formulare necesare procesului electoral.
(3) Instituţiile prefectului asigurã imprimarea buletinelor de vot în condiţii de securitate, precum şi tipãrirea machetei proceselor-verbale pentru constatarea rezultatelor alegerilor.
(4) Cantitatea de hârtie aflatã în ambalaje originale intacte, rãmasã neutilizatã, se restituie unitãţilor teritoriale ale Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat de unde a fost ridicatã, în termen de 10 zile de la publicarea rezultatelor alegerilor, pe bazã de proces-verbal de predare-primire.
(5) Plata hârtiei efectiv consumatã, facturatã dupã restituirea prevãzutã la alin. (4), se face în termen de 30 de zile de la publicarea rezultatelor alegerilor.
(6) Cheltuielile privind tipãrirea proceselor-verbale pentru constatarea rezultatelor alegerilor, precum şi dotarea cu echipamente şi tehnicã de calcul, aplicaţii informatice şi consumabile, necesare efectuãrii operaţiunilor tehnice privind stabilirea rezultatelor alegerilor în staţiile de prelucrare organizate la nivelul circumscripţiilor şi al birourilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, se asigurã din bugetul Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statisticã.
ART. 3
(1) Autoritatea Electoralã Permanentã asigurã realizarea schimbului de informaţii necesar stabilirii autenticitãţii menţiunilor din cererile resortisanţilor statelor membre ale Uniunii Europene, altul decât România, care şi-au exprimat intenţia de a alege membrii din România în Parlamentul European, respectiv de a candida pentru obţinerea unui mandat de membru din România în Parlamentul European.
(2) Autoritatea Electoralã Permanentã asigurã tipãrirea dovezilor eliberate alegãtorilor comunitari şi realizarea comunicãrilor necesare.
(3) Cheltuielile necesare asigurãrii schimbului de informaţii cu autoritãţile cu responsabilitãţi similare din statele membre ale Uniunii Europene, cheltuielile necesare tipãririi dovezilor alegãtorilor comunitari, precum şi cele privind comunicãrile prin corespondenţã şi telefonice, asigurarea transportului se suportã din fondurile alocate potrivit art. 1 alin. (2).
ART. 4
(1) În cadrul bugetelor aprobate, efectuarea cheltuielilor pentru organizarea şi desfãşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European se realizeazã de cãtre ordonatorii de credite, cu informarea periodicã a Comisiei pentru transparenţã.
(2) Comisia prevãzutã la alin. (1) se compune din câte un reprezentant al partidelor politice parlamentare, respectiv al organizaţiilor cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale care au grup parlamentar propriu în ambele Camere ale Parlamentului, din 2 reprezentanţi ai organizaţiilor neguvernamentale şi 2 reprezentanţi ai Clubului Român de Presã.
(3) Componenţa nominalã a comisiei prevãzute la alin. (1) se stabileşte de cãtre preşedintele Comisiei tehnice centrale, pe baza propunerilor formulate de partidele politice parlamentare, respectiv ale organizaţiilor cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale care au grup parlamentar propriu în ambele Camere ale Parlamentului, organizaţiilor neguvernamentale şi Clubului Român de Presã.
(4) Comisia prevãzutã la alin. (1) îşi desemneazã preşedintele dintre membrii nominalizaţi potrivit alin. (3).
ART. 5
Pentru reducerea cheltuielilor necesare desfãşurãrii procesului electoral, primarii vor utiliza bunurile materiale aflate în stare corespunzãtoare, recuperate de la alegerile anterioare.
ART. 6
(1) Pe toatã perioada exercitãrii atribuţiilor privind organizarea şi desfãşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European, instituţiile la care sunt angajaţi membrii birourilor electorale, statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar le asigurã acestora drepturile salariale cuvenite, potrivit legii.
(2) Pentru membrii Biroului Electoral Central, începând cu data încheierii procesului-verbal de învestire se acordã o indemnizaţie de 50 lei/zi, pe întreaga perioadã de activitate, care se asigurã din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor.
(3) Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar, care participã la executarea operaţiunilor generate de activitatea de la Biroul Electoral Central, vor primi o indemnizaţie de 35 lei/zi, pe întreaga perioadã de activitate, care se asigurã de Ministerul Administraţiei şi Internelor.
(4) Membrii birourilor electorale judeţene, al municipiului Bucureşti, ale sectoarelor municipiului Bucureşti şi ale secţiilor de votare beneficiazã de o indemnizaţie de 50 lei/zi, pe întreaga perioadã de activitate, începând cu data încheierii procesului-verbal de învestire. Statisticienii, informaticienii şi personalul tehnic auxiliar, care participã la efectuarea operaţiunilor generate de desfãşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European, pe lângã aceste birouri, primesc o indemnizaţie de 35 lei/zi, pe întreaga perioadã de activitate.
(5) Membrilor Biroului Electoral Central, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestuia, care participã la realizarea operaţiunilor legate de desfãşurarea alegerii membrilor din România în Parlamentul European, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor şi/sau al Ministerului Apãrãrii aflat în misiune de pazã la acest birou li se asigurã în fiecare zi de activitate bãuturi rãcoritoare, cafea şi gustãri, în limita sumei de 7 lei/persoanã. Aceste cheltuieli se asigurã din bugetul alocat Ministerului Administraţiei şi Internelor, potrivit dispoziţiilor art. 1 alin. (2).
(6) Membrilor birourilor electorale judeţene, ai Biroului Electoral al Municipiului Bucureşti şi ai birourilor electorale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, statisticienilor, informaticienilor şi personalului tehnic auxiliar al acestora, care participã la realizarea operaţiunilor legate de desfãşurarea alegerilor membrilor din România în Parlamentul European, precum şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor şi/sau al Ministerului Apãrãrii aflat în misiune de pazã la aceste birouri li se asigurã în fiecare zi de activitate bãuturi rãcoritoare, cafea şi gustãri, în limita sumei de 7 lei/persoanã.
(7) Membrilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi personalului Ministerului Administraţiei şi Internelor şi/sau al Ministerului Apãrãrii aflat în misiune de pazã la aceste birouri li se asigurã în ziua votãrii bãuturi rãcoritoare, cafea şi gustãri, în limita sumei de 7 lei/persoanã.
(8) Plata indemnizaţiilor prevãzute la alin. (4) se face pe baza listelor de prezenţã avizate de preşedinţii birourilor electorale.
(9) Veniturile din indemnizaţiile prevãzute la alin. (2)-(4) se impoziteazã conform prevederilor legale în vigoare.
(10) Prin zi de activitate se înţelege munca desfãşuratã pe parcursul unei zile calendaristice, indiferent de numãrul de ore prestate, dar nu mai puţin de 6 ore pe zi.
(11) Pe lângã drepturile prevãzute la alin. (4) membrii birourilor electorale care domiciliazã în alte localitãţi beneficiazã de indemnizaţia de delegare, precum şi de decontarea cheltuielilor de transport şi cazare, potrivit reglementãrilor în vigoare care stabilesc aceste drepturi pentru personalul din instituţiile publice.
(12) Plata indemnizaţiilor prevãzute la alin. (4) şi (11) şi a cheltuielilor de protocol prevãzute la alin. (6) şi (7) se asigurã din bugetele instituţiilor prefectului, din sumele repartizate conform art. 1 alin. (3), iar pentru secţiile de votare din strãinãtate plata indemnizaţiilor şi a cheltuielilor de protocol se asigurã din bugetul alocat Ministerului Afacerilor Externe, potrivit dispoziţiilor art. 1 alin. (2).
ART. 7
Cheltuielile pentru materialele necesare tipãririi listelor electorale permanente şi a copiilor de pe acestea se asigurã de instituţiile prefectului din sumele repartizate potrivit dispoziţiilor art. 1 alin. (3), iar cheltuielile pentru selectarea şi prelucrarea datelor privind cetãţenii cu drept de vot, precum şi cheltuielile pentru dotarea cu echipamente şi tehnicã de calcul necesare desfãşurãrii acestor activitãţi se asigurã de Ministerul Administraţiei şi Internelor.
ART. 8
(1) Cheltuielile necesare în vederea transportului documentelor prevãzute de lege pentru desfãşurarea procesului electoral se asigurã din bugetele instituţiilor prefectului, din sumele repartizate potrivit dispoziţiilor art. 1 alin. (3), iar pentru transportul documentelor repartizate secţiilor de votare din strãinãtate, din bugetul alocat Ministerului Afacerilor Externe, conform art. 1 alin. (2).
(2) Pentru organizarea şi desfãşurarea procesului electoral, consumul de carburanţi şi cheltuielile cu telefoanele, efectuate de autoritãţile şi instituţiile publice implicate, se suplimenteazã cu 50% faţã de normativele în vigoare, în perioada februarie-mai 2007.
ART. 9
(1) Confecţionarea tuturor ştampilelor cu menţiunea "VOTAT" şi a timbrelor autocolante ce se aplicã pe documentele de identitate ale cetãţenilor este asiguratã de Ministerul Administraţiei şi Internelor.
(2) Ministerul Administraţiei şi Internelor repartizeazã atât ştampilele cu menţiunea "VOTAT", cât şi timbrele autocolante cãtre instituţiile prefectului, care împreunã cu primarii repartizeazã aceste materiale secţiilor de vot.
(3) Confecţionarea celorlalte modele de ştampile necesare în vederea controlului şi desfãşurãrii procesului electoral se asigurã de prefecţi, din sumele repartizate potrivit dispoziţiilor art. 1 alin. (3).
(4) Ministerul Afacerilor Externe distribuie la secţiile de votare din strãinãtate timbrele autocolante necesare exercitãrii dreptului de vot de cãtre cetãţenii români aflaţi în strãinãtate.
ART. 10
Achiziţionarea bunurilor şi serviciilor necesare bunei organizãri şi desfãşurãri a alegerilor membrilor din România în Parlamentul European se face de cãtre fiecare autoritate contractantã responsabilã, în condiţiile prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 337/2006 .
ART. 11
Sumele puse la dispoziţie Ministerului Administraţiei şi Internelor, Ministerului Afacerilor Externe, Autoritãţii Electorale Permanente, respectiv Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statisticã, neutilizate, se restituie în vederea reîntregirii Fondului de rezervã bugetarã la dispoziţia Guvernului, în termen de 60 de zile de la data publicãrii rezultatului alegerilor în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 12
Sumele alocate Ministerului Administraţiei şi Internelor din Fondul de rezervã bugetarã la dispoziţia Guvernului pentru desfãşurarea procesului electoral se vireazã cu aceastã destinaţie în bugetul fiecãrei instituţii a prefectului şi structuri a ministerului cu atribuţii în domeniu, iar decontarea cheltuielilor respective se efectueazã cu respectarea prevederilor legale.
ART. 13
Ministerul Finanţelor Publice va introduce modificãrile ce decurg din aplicarea prevederilor prezentei hotãrâri în structura bugetului de stat pe anul 2007 şi în volumul şi structura bugetului Ministerului Administraţiei şi Internelor, al Secretariatului General al Guvernului pentru Institutul Naţional de Statisticã, al Ministerului Afacerilor Externe, precum şi al Autoritãţii Electorale Permanente.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul administraţiei şi internelor,
Vasile Blaga

Ministrul delegat pentru coordonarea
Secretariatului General
al Guvernului,
Radu Stroe

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 7 februarie 2007.
Nr. 126.

ANEXĂ




- mii lei -
┌──────────────────────────────────────────────┬────────┬──────────────────────────┬───────┐
│ Instituţia │ │ Cheltuieli │ Total │
│ │ Capitol├────────┬─────────┬───────┤ │
│ │ │Personal│Materiale│Capital│ │
├──────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┼───────┤
├──────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┼───────┤
│ 1. Ministerul Administraţiei şi Internelor │ │43,141 │ 26,553 │1,386 │ 71,080│
├───┬──────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┼───────┤
│ │1. Instituţiile prefectului │ 51.01 │39,051 │ 21,211 │ 430 │ 60,692│
│ │ ├────────┼────────┼─────────┼───────┼───────┤
│ │2. Biroul Electoral Central │ 51.01 │ 400 │ 530 │ 400 │ 1,330│
│ └──────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┼───────┤
├──────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┼───────┤
│ TOTAL CAP. 51.01 │ 51.01 │39,451 │ 21,741 │ 830 │ 62,022│
├──────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┴─────────┴───────┼───────┤
│ ┌──────────────────────────────────────────┼────────┼────────┬─────────┬───────┼───────┤
│ │ 1. Inspectoratul General al Poliţiei │ 61.01 │ 3,200 │ 3,500 │ │ 6,700│
│ ├──────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┼───────┤
│ │ 2. Comandamentul Naţional al Jandarmeriei│ 61.01 │ 80 │ 1,300 │ │ 1,380│
│ ├──────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┼───────┤
│ │ 3. Centrul Naţional de Administrare a │ │ │ │ │ │
│ │ Bazelor de Date privind Evidenţa │ │ │ │ │ │
│ │ Persoanelor │ 61.01 │ 410 │ 10 │ 540 │ 960│
│ ├──────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┼───────┤
│ │ 4. Autoritatea pentru Strãini │ 61.01 │ │ 2 │ 16 │ 18│
├───┴──────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┼───────┤
├──────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┼───────┤
│ TOTAL CAP. 61.01 │ 61.01 │ 3,690 │ 4,812 │ 556 │ 9,058│
├──────────────────────────────────────────────┴────────┴────────┴─────────┴───────┴───────┤
├──────────────────────────────────────────────┬────────┬────────┬─────────┬───────┬───────┤
│ 2. Secretariatul General al Guvernului │ 51.01 │ 6 │ 2,324 │ 2,770 │ 5,100│
├──────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┼───────┤
│ - Institutul Naţional de Statisticã │ 51.01 │ 6 │ 2,324 │ 2,770 │ 5,100│
├──────────────────────────────────────────────┴────────┴────────┴─────────┴───────┴───────┤
├──────────────────────────────────────────────┬────────┬────────┬─────────┬───────┬───────┤
│ 3. Ministerul Afacerilor Externe │ 51.01 │ 700 │ 3,000 │ │ 3,700│
├──────────────────────────────────────────────┼────────┼────────┼─────────┼───────┼───────┤
│ 4. Autoritatea Electoralã Permanentã │ 51.01 │ │ 120 │ │ 120│
├──────────────────────────────────────────────┴────────┴────────┴─────────┴───────┴───────┤
├──────────────────────────────────────────────┬────────┬────────┬─────────┬───────┬───────┤
│ TOTAL GENERAL: │ │43,847 │ 31,997 │ 4,156│ 80,000│
└──────────────────────────────────────────────┴────────┴────────┴─────────┴───────┴───────┘


------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016