Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 11 din 31 mai 2012  privind sustinerea examenului de atribuire a calitatii de consultant fiscal - sesiunea iulie 2012    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 11 din 31 mai 2012 privind sustinerea examenului de atribuire a calitatii de consultant fiscal - sesiunea iulie 2012

EMITENT: CAMERA CONSULTANTILOR FISCALI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 374 din 1 iunie 2012

    În baza prevederilor Regulamentului pentru organizarea examenului de atribuire a calitãţii de consultant fiscal, aprobat prin Hotãrârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 4/2007, cu completãrile ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 11 lit. a^1) din Ordonanţa Guvernului nr. 71/2001 privind organizarea şi exercitarea activitãţii de consultanţã fiscalã, aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 198/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Consiliul superior al Camerei Consultanţilor Fiscali, întrunit în şedinţa din 31 mai 2012, hotãrãşte:

    ART. 1
    (1) Examenul de atribuire a calitãţii de consultant fiscal va avea loc în municipiul Bucureşti la data de 7 iulie 2012.
    (2) Locul de desfãşurare a examenului prevãzut la alin. (1) se va publica pe site-ul Camerei Consultanţilor Fiscali pânã la data de 2 iulie 2012.
    ART. 2
    Examenul prevãzut la art. 1 va fi susţinut din tematica şi bibliografia pentru examen, prevãzute în anexa nr. 1, care face parte integrantã din prezenta hotãrâre, şi va consta într-o probã scrisã sub formã de test-grilã.
    ART. 3
    (1) Înscrierile la examenul prevãzut la art. 1 se fac în perioada 7-25 iunie 2012 pe site-ul www.cameraconsultantilorfiscali.ro şi dosarele se transmit, în aceeaşi perioadã, prin servicii poştale cu confirmare de primire sau direct, pe adresa: str. Alecu Russo nr. 13-19, et. 4, ap. 9, sectorul 2, Bucureşti.
    (2) Dosarul de înscriere va conţine cererea de înscriere la examen, prevãzutã în anexa nr. 2, care face parte integrantã din prezenta hotãrâre, şi documentele corespunzãtoare prevãzute la art. 5 alin. (2) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calitãţii de consultant fiscal, aprobat prin Hotãrârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 4/2007, cu completãrile ulterioare.
    ART. 4
    Direcţia de învãţãmânt şi Secretariatul general vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotãrâri.
    ART. 5
    Prezenta hotãrâre se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                p. Preşedintele Camerei Consultanţilor Fiscali,
                                   Toni Teau

    Bucureşti, 31 mai 2012.
    Nr. 11.


    ANEXA 1

                            TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA
                    pentru examenul de atribuire a calitãţii
                   de consultant fiscal - sesiunea iulie 2012


    1. Noţiuni de drept comercial:
    - faptele de comerţ;
    - comercianţii;
    - constituirea şi funcţionarea societãţilor comerciale;
    - reorganizãri, fuziuni, divizãri şi lichidãri.

    2. Noţiuni generale privind finanţele publice şi principiile generale ale fiscalitãţii:
    - cadrul general şi procedurile privind formarea, administrarea, angajarea şi utilizarea fondurilor publice, precum şi responsabilitãţile instituţiilor publice implicate în procesul bugetar;
    - principiile generale ale fiscalitãţii.

    3. Impozitul pe profit:
    - contribuabili şi sfera de cuprindere;
    - contribuabili scutiţi de la plata impozitului pe profit;
    - determinarea profitului impozabil pentru organizaţiile nonprofit;
    - determinarea bazei de calcul al impozitului (venituri supuse impozitãrii, venituri neimpozabile, cheltuieli efectuate în scopul realizãrii de venituri, cheltuieli care se deduc limitat, cheltuieli nedeductibile);
    - rezerve şi provizioane fiscale;
    - regimul fiscal al cheltuielilor cu dobânzile;
    - amortizarea fiscalã;
    - termene de platã şi de declarare a impozitului;
    - pierderi fiscale;
    - facilitãţi fiscale;
    - reguli fiscale privind reorganizãrile juridice (fuziuni, divizãri, divizãri parţiale, schimburi de titluri de participare) în context transfrontalier;
    - reguli fiscale aplicabile dividendelor distribuite de filiale din state membre ale Uniunii Europene persoanelor juridice române, societãţi-mamã, respectiv sediilor permanente din România ale persoanelor juridice rezidente în state membre ale Uniunii Europene (societãţi-mamã);
    - aspecte fiscale internaţionale (sediul permanent; impunerea persoanelor juridice strãine care realizeazã venituri din sau în legãturã cu proprietãţi imobiliare situate în România ori din vânzarea/cesionarea titlurilor de participare deţinute la o persoanã juridicã românã; creditul fiscal, pierderi fiscale externe);
    - reguli fiscale pentru contribuabilii care aplicã reglementãrile contabile conforme cu Standardele internaţionale de raportare financiarã.

    4. Impozitul pe veniturile microîntreprinderilor:
    - definiţia microîntreprinderii;
    - opţiunea de a plãti impozit pe veniturile microîntreprinderii;
    - baza impozabilã;
    - plata impozitului şi depunerea declaraţiilor fiscale.

    5. Impozitul pe venit:
    - contribuabili şi sfera de cuprindere;
    - categorii de venituri impozabile;
    - venituri neimpozabile;
    - cote de impozit;
    - determinarea bazei de calcul al impozitului pe categorii de venit;
    - plãţi anticipate în contul impozitului pe venit;
    - obligaţiile plãtitorilor de venituri şi ale contribuabililor;
    - venitul net anual impozabil;
    - venituri supuse impozitului final cu reţinere la sursã;
    - termene de platã;
    - aspecte fiscale internaţionale;
    - reguli privind asociaţiile fãrã personalitate juridicã.

    6. Contribuţii sociale:
    - persoane asigurate;
    - categorii de contribuabili;
    - baza de calcul al contribuţiei individuale şi al celei datorate de angajator;
    - termene de platã a contribuţiilor;
    - modalitãţi şi termene de declarare a contribuţiilor.

    7. Impozitul pe veniturile obţinute din România de nerezidenţi şi impozitul pe reprezentanţele firmelor strãine înfiinţate în România:
    - contribuabili;
    - sfera de cuprindere a impozitului;
    - venituri impozabile obţinute din România;
    - scutiri;
    - coroborarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, cu cele ale convenţiilor de evitare a dublei impuneri;
    - certificatele de atestare a rezidenţei fiscale şi certificatele de atestare a impozitului plãtit de nerezidenţi în România;
    - impozitul pe reprezentanţe (cuantumul, termenul de platã şi depunerea declaraţiei fiscale);
    - impunerea veniturilor din dobânzi şi redevenţe plãtite între societãţi asociate din state membre diferite: sfera de aplicare, definiţia dobânzilor şi redevenţelor, definiţia întreprinderilor asociate;
    - chestionare pentru stabilirea rezidenţei fiscale a persoanelor fizice la sosirea în România sau la plecarea din România.

    8. Impozite şi taxe locale:
    - baza de impozitare;
    - contribuabili;
    - modul de calcul;
    - termene de platã;
    - reduceri şi scutiri;
    - modul de declarare a proprietãţilor.

    9. Taxa pe valoarea adãugatã:
    - sfera de aplicare;
    - persoane impozabile;
    - operaţiuni cuprinse în sfera de aplicare a taxei pe valoarea adãugatã;
    - locul operaţiunilor cuprinse în sfera de aplicare a taxei pe valoarea adãugatã;
    - faptul generator şi exigibilitatea taxei pe valoarea adãugatã;
    - baza de impozitare;
    - cote de taxã pe valoarea adãugatã;
    - operaţiuni scutite;
    - regimul deducerilor;
    - persoanele obligate la plata taxei pe valoarea adãugatã;
    - obligaţii;
    - regimuri speciale pentru: întreprinderi mici, agenţii de turism, bunuri second-hand, opere de artã, obiecte de colecţie şi antichitãţi; aurul de investiţii; persoanele impozabile nestabilite în Comunitatea Europeanã care presteazã servicii electronice persoanelor neimpozabile;
    - ajustarea taxei deductibile;
    - mãsuri de simplificare;
    - rãspunderea pentru plata taxei pe valoarea adãugatã;
    - dispoziţii tranzitorii.

    10. Accize:
    a) regimul accizelor armonizate:
    - sfera de aplicare, faptul generator, eliberarea pentru consum, exigibilitatea, calculul accizelor, termenul de platã, plãtitorii de accize;
    - regimul de antrepozitare fiscalã:
       - reguli generale;
       - autorizarea antrepozitelor fiscale;
       - condiţii de autorizare;
       - obligaţiile antrepozitarilor autorizaţi;
       - anularea, revocarea şi suspendarea autorizaţiei;
       - destinatar înregistrat, expeditor înregistrat;
       - deplasarea şi primirea produselor accizabile în regim suspensiv de accize;
       - deplasarea intracomunitarã a produselor cu accize plãtite;
       - vânzarea la distanţã a produselor cu accize plãtite;
       - scutiri şi exceptãri de la plata accizelor;
       - restituiri de accize;
       - sistemul de marcare;
    b) alte produse accizabile:
    - sfera de aplicare;
    - calculul accizelor;
    - plãtitori;
    - exigibilitatea;
    - termenul de platã;
    - scutiri de la plata accizelor.

    11. Taxele vamale:
    - tariful vamal şi clasificarea tarifarã a mãrfurilor;
    - originea mãrfurilor (originea nepreferenţialã şi originea preferenţialã);
    - regimuri suspensive şi regimuri vamale economice (tranzit, antrepozitare vamalã, perfecţionare activã, transformare sub control vamal, admitere temporarã, perfecţionare pasivã);
    - datoria vamalã (garantarea cuantumului datoriei vamale, naşterea datoriei vamale, stingerea datoriei vamale, rambursarea şi remiterea drepturilor);
    - categorii de bunuri scutite de la plata datoriei vamale.

    12. Contabilitate:
    - obligaţiile ce revin, potrivit legii, persoanelor juridice pe linia organizãrii şi conducerii contabilitãţii;
    - contabilitatea activelor, datoriilor şi a capitalurilor proprii;
    - contabilitatea veniturilor, cheltuielilor şi a rezultatului exerciţiului financiar;
    - forma şi conţinutul situaţiilor financiare anuale.

    13. Sancţiuni şi cãi de contestare:
    - sancţionarea contravenţiilor la legislaţia fiscalã;
    - contestarea sancţiunilor aplicate de organul fiscal, precum şi a deciziilor de impunere.

    14. Aspecte privind procedura fiscalã:
    - principii generale de conduitã în administrarea impozitelor, taxelor, contribuţiilor şi a altor sume datorate bugetului general consolidat;
    - creditori fiscali, debitori, plãtitori ai obligaţiilor fiscale;
    - domiciliul fiscal;
    - competenţa organului fiscal, actele emise de organele fiscale, administrarea şi aprecierea probelor;
    - înregistrarea fiscalã a plãtitorilor de impozite, taxe şi contribuţii;
    - obligaţia de a depune declaraţii fiscale, conţinutul declaraţiei fiscale, termenele de declarare, corectarea declaraţiilor fiscale şi sancţiunile pentru nedepunerea acestora;
    - procedura de stabilire a impozitelor şi taxelor;
    - procedura de colectare a creanţelor fiscale;
    - soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva actelor administrative fiscale;
    - inspecţia fiscalã;
    - stabilirea preţului de piaţã al tranzacţiilor dintre persoane afiliate;
    - acordul de preţ în avans şi soluţia fiscalã individualã anticipatã;
    - procedura de începere, derulare şi finalizare a inspecţiei fiscale;
    - stabilirea condiţiilor şi declararea contribuabililor inactivi;
    - termene de prescripţie;
    - stingerea creanţelor fiscale prin executare silitã şi prin alte modalitãţi;
    - recuperarea în România a unor creanţe stabilite într-un alt stat membru al Uniunii Europene;
    - contravenţii şi sancţiuni prevãzute de Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.


                                  BIBLIOGRAFIE

    1. Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    2. Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    3. Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    4. Legea contabilitãţii nr. 82/1991, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    5. Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale, cu modificãrile ulterioare;
    6. Legea nr. 31/1990 privind societãţile comerciale, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    7. Legea nr. 26/1990 privind registrul comerţului, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    8. Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitãţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscalã a acestora, precum şi la autorizarea funcţionãrii persoanelor juridice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    9. Legea nr. 252/2003 privind registrul unic de control;
    10. Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    11. Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicatã, cu modificãrile ulterioare;
    12. Codul comercial, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    13. Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 44/2008 privind desfãşurarea activitãţilor economice de cãtre persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi întreprinderile familiale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    14. Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    15. Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 246/2005, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    16. Ordonanţa Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 180/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    17. Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 54/2010 privind unele mãsuri pentru combaterea evaziunii fiscale, cu modificãrile ulterioare;
    18. Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurãri sociale de sãnãtate, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 399/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    19. Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 29/2011 privind reglementarea acordãrii eşalonãrilor la platã, aprobatã prin Legea nr. 15/2012;
    20. Regulamentul (CEE) nr. 2.913/1992 al Consiliului din 12 octombrie 1992 de instituire a Codului Vamal Comunitar, cu modificãrile ulterioare;
    21. Regulamentul (CEE) nr. 2.454/1993 al Comisiei din 2 iulie 1993 de stabilire a unor dispoziţii de aplicare a Regulamentului (CEE) nr. 2.913/92 al Consiliului de instituire a Codului Vamal Comunitar, cu modificãrile ulterioare;
    22. Convenţia privind eliminarea dublei impuneri în legãturã cu ajustarea profiturilor întreprinderilor asociate 90/436/CEE;
    23. Codul de conduitã privind documentaţia preţurilor de transfer, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene seria C nr. 176/1 din 28 iulie 2006;
    24. Liniile directoare privind preţurile de transfer emise de Organizaţia pentru Cooperare şi Dezvoltare Economicã;
    25. Convenţia model - emisã de Organizaţia pentru Cooperare şi Dezvoltare Economicã;
    26. Hotãrârea Guvernului nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    27. Hotãrârea Guvernului nr. 1.050/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã;
    28. Hotãrârea Guvernului nr. 529/2007 pentru aprobarea Procedurii de emitere a soluţiei fiscale individuale anticipate şi a acordului de preţ în avans;
    29. Hotãrârea Guvernului nr. 1.397/2010 privind modelul, conţinutul, modalitatea de depunere şi de gestionare a "Declaraţiei privind obligaţiile de platã a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominalã a persoanelor asigurate";
    30. Hotãrârea Guvernului nr. 956/2009 privind nivelurile pentru valorile impozabile, impozitele şi taxele locale şi alte taxe asimilate acestora, precum şi amenzile aplicabile începând cu anul fiscal 2010;
    31. Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã nr. 1.221/2009 privind Procedura de aprobare a regimului de declarare derogatoriu;
    32. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.346/2006 privind aprobarea Procedurii de atribuire a codului de înregistrare fiscalã pentru persoanele fizice care desfãşoarã activitãţi economice în mod independent sau exercitã profesii libere, a Procedurii de modificare a domiciliului fiscal pentru asocierile şi alte entitãţi fãrã personalitate juridicã, precum şi a modelului unor formulare;
    33. Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 419/2007 pentru aprobarea procedurii de schimbare a sediului social, precum şi pentru aprobarea formularului "Decizie de înregistrare a sediului social şi a domiciliului fiscal", cu completãrile ulterioare;
    34. Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 2.410/2007 privind aspecte de naturã contabilã şi fiscalã referitoare la practicienii în insolvenţã, persoane fizice sau juridice, care îşi desfãşurarã activitatea în conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activitãţii practicienilor în insolvenţã;
    35. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 263/2010 pentru aprobarea Procedurii de soluţionare a deconturilor cu sume negative de taxã pe valoarea adãugatã cu opţiune de rambursare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    36. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 3.055/2009 pentru aprobarea Reglementãrilor contabile conforme cu directivele europene, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    37. Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 3.512/2008 privind documentele financiar-contabile, cu completãrile ulterioare;
    38. Ordinul ministrului economiei şi finanţelor şi al preşedintelui Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare nr. 3.483/144/2008 pentru aprobarea Normelor privind determinarea, reţinerea şi virarea impozitului pe câştigul de capital rezultat din transferul titlurilor de valoare, obţinut de persoanele fizice, cu modificãrile ulterioare;
    39. Ordinul ministrului finanţelor publice şi al ministrului educaţiei, cercetãrii, tineretului şi sportului nr. 2.086/4.504/2010 pentru aprobarea Normelor privind deducerile pentru cheltuielile de cercetare-dezvoltare la determinarea profitului impozabil;
    40. Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã nr. 222/2008 privind conţinutul dosarului preţurilor de transfer;
    41. Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã nr. 3.347/2011 pentru aprobarea unor proceduri de aplicare a art. 78^1 alin. (1) din Codul de procedurã fiscalã, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    42. Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã nr. 1.165/2009 privind aprobarea Procedurii de actualizare a vectorului fiscal pentru persoanele impozabile înregistrate în scopuri de taxã pe valoarea adãugatã care utilizeazã trimestrul calendaristic ca perioadã fiscalã şi care efectueazã o achiziţie intracomunitarã taxabilã în România, precum şi a modelului şi conţinutului unor formulare;
    43. Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã nr. 3/2010 pentru aprobarea Procedurii de primire a cererilor de rambursare a TVA achitate de cãtre persoanele impozabile stabilite în România pentru importuri şi achiziţii de bunuri/servicii efectuate în alt stat membru al Uniunii Europene;
    44. Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã nr. 4/2010 pentru aprobarea Procedurii de soluţionare a cererilor de rambursare a taxei pe valoarea adãugatã formulate de cãtre persoanele impozabile nestabilite în România, stabilite în alt stat membru al Uniunii Europene;
    45. Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã nr. 5/2010 pentru aprobarea Procedurii de soluţionare a cererilor de rambursare a taxei pe valoarea adãugatã formulate de cãtre persoane impozabile neînregistrate în scopuri de TVA în România, stabilite în afara Comunitãţii;
    46. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
    47. Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã nr. 700/2012 pentru aprobarea Procedurii de modificare, din oficiu, a vectorului fiscal cu privire la TVA, precum şi a modelului şi conţinutului unor formulare;
    48. Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã nr. 2.101/2010 privind aprobarea Procedurii de organizare şi funcţionare a Registrului operatorilor intracomunitari, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare, cu modificãrile ulterioare;
    49. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 225/2012 privind indicele preţurilor de consum utilizat pentru actualizarea plãţilor anticipate în contul impozitului pe profit anual;
    50. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.853/2011 pentru aprobarea Procedurii de aplicare a dispoziţiilor Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 29/2011 privind reglementarea acordãrii eşalonãrilor la platã, cu modificãrile ulterioare;
    51. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.875/2011 privind aprobarea Nomenclatorului activitãţilor independente pentru care venitul net se poate determina pe baza normelor anuale de venit, activitãţi desfãşurate de contribuabilii care realizeazã venituri comerciale, cu completãrile ulterioare;
    52. Ordinul ministrului dezvoltãrii regionale şi turismului şi al ministrului finanţelor publice nr. 22/28/2012 privind criteriile de stabilire a normei anuale de venit corespunzãtoare unei camere de închiriat în scop turistic situate în locuinţa proprietate personalã;
    53. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 247/2012 privind procedura unitarã pentru aplicarea prevederilor art. 52 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal;
    54. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 74/2012 pentru reglementarea unor aspecte privind rezidenţa fiscalã în România a persoanelor fizice;
    55. Ordinul ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. 190/2009 pentru aprobarea Procedurii privind stabilirea şi plata impozitului pe veniturile bãneşti din agriculturã realizate prin valorificarea produselor vândute cãtre unitãţi specializate pentru colectare, unitãţi de procesare industrialã sau cãtre alte unitãţi, pentru utilizare ca atare, cu modificãrile ulterioare.


    ANEXA 2


    Nr. de înregistrare/.............
                                                                   Loc foto

                                    CERERE
             de înscriere la examenul de atribuire a calitãţii de
                   consultant fiscal - sesiunea iulie 2012

Subsemnatul(a), ........................, nãscut(ã) la data de.............. în localitatea ................., judeţul ............, legitimat(ã) cu BI/CI/paşaport seria ..... nr. ..........., eliberat(ã) de ........................ la data de ................, CNP ..................., cetãţenia ................, domiciliat(ã) în ........................., str. .................. nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., judeţul/sectorul .............., telefon fix .............., telefon mobil ..............., solicit înscrierea la examenul de atribuire a calitãţii de consultant fiscal, organizat de Camera Consultanţilor Fiscali, sesiunea ...................
    Anexez la prezenta cerere curriculum vitae însoţit de urmãtoarele documente, conform art. 5 alin. (2) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calitãţii de consultant fiscal, aprobat prin Hotãrârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 4/2007, cu completãrile ulterioare:
    - BI/CI/paşaport, în copie;
    - diploma de studii superioare (profil economic), sesiunea ........, seria ..... nr. ......, emisã de ............... la data de ............, în copie legalizatã;
    - carnetul de muncã seria ....... nr. .........., emis de ................ la data de ............., în copie certificatã de angajator sau în copie legalizatã;
    - certificatul de naştere seria ...... nr. ........., emis de ................ la data de ............, în copie legalizatã, în cazul schimbãrii numelui;
    - certificatul de cãsãtorie seria ....... nr. ........., emis de ............... la data de ............., în copie legalizatã, în cazul schimbãrii numelui;
    - certificatul de cazier judiciar seria ........ nr. ......., emis de ................ la data de ............, în perioada de valabilitate;
    - certificatul de cazier fiscal seria ........ nr. ........, emis de ................ la data de ............, în perioada de valabilitate;
    - adeverinţa medicalã seria ....... nr. ........., emisã de ............... la data de ...............;
    - 3 fotografii de 2/3 cm.
    Declar pe propria rãspundere, cunoscând prevederile Codului penal, cã am desfãşurat activitãţile prevãzute la art. 5 alin. (1) lit. b) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calitãţii de consultant fiscal, aprobat prin Hotãrârea Consiliului superior al Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 4/2007, cu completãrile ulterioare, astfel:

┌──────────┬─────────────┬───────────────────────┬────────┬────────┬───────────┐
│ Unitatea │ Activitatea │ Perioada │ Nr. de │ │ │
│ │ desfãşuratã │- de la... pânã la... -│ luni │Funcţia │Observaţii │
├──────────┼─────────────┼───────────────────────┼────────┼────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────────┼───────────────────────┼────────┼────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────────┼───────────────────────┼────────┼────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────────┼───────────────────────┼────────┼────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────────┼───────────────────────┼────────┼────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────────┼───────────────────────┼────────┼────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├──────────┴─────────────┼───────────────────────┼────────┼────────┼───────────┤
│ Total perioadã │ │ │ │ │
└────────────────────────┴───────────────────────┴────────┴────────┴───────────┘


    Data ............... Semnãtura ...............

                                    -------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016