Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 100 din 10 februarie 2010  pentru aprobarea modului de repartizare si de utilizare a sumelor prevazute la lit. a) si b) din anexa nr. 3/13/02a la   Legea bugetului de stat pe anul 2010 nr. 11/2010     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 100 din 10 februarie 2010 pentru aprobarea modului de repartizare si de utilizare a sumelor prevazute la lit. a) si b) din anexa nr. 3/13/02a la Legea bugetului de stat pe anul 2010 nr. 11/2010

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 107 din 17 februarie 2010
HOTĂ?RÂRE nr. 100 din 10 februarie 2010
pentru aprobarea modului de repartizare şi de utilizare a sumelor prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/13/02a la <>Legea bugetului de stat pe anul 2010 nr. 11/2010
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 107 din 17 februarie 2010


În temeiul prevederilor <>art. 108 din Constituţia României, republicatã , ale <>art. XIII alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 114/2009 privind unele mãsuri financiar-bugetare şi ale anexei nr. 3/13/02a la <>Legea bugetului de stat pe anul 2010 nr. 11/2010 ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se aprobã modul de repartizare şi de utilizare a sumelor prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/13/02a la <>Legea bugetului de stat pe anul 2010 nr. 11/2010 , prevãzute în anexa la bugetul Secretariatului General al Guvernului, care se alocã Departamentului pentru Relaţii Interetnice.
(2) Suma de 73.880 mii lei se repartizeazã şi se utilizeazã potrivit destinaţiilor prevãzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Secretariatul General al Guvernului executã operaţiunile financiare privind fondurile prevãzute în bugetul propriu, destinate sprijinirii organizaţiilor cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale care funcţioneazã potrivit prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 246/2005 , cu modificãrile ulterioare, precum şi realizãrii acţiunilor, programelor şi proiectelor interetnice şi de combatere a intoleranţei, şi cuprinse la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/13/02a la <>Legea nr. 11/2010 .
ART. 3
(1) Secretariatul General al Guvernului alocã lunar fondurile destinate sprijinirii organizaţiilor cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale, altele decât cele care primesc subvenţii de la bugetul de stat potrivit dispoziţiilor cap. III, respectiv <>art. 14-22 din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activitãţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, cuprinse la lit. a) din anexa nr. 3/13/02a la <>Legea nr. 11/2010 , respectiv în anexa nr. 1, pe baza solicitãrilor cuprinse în formularul A1 prezentat în anexa nr. 1.
(2) Utilizarea şi justificarea fondurilor alocate organizaţiilor cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale se realizeazã potrivit protocolului încheiat între acestea şi Departamentul pentru Relaţii Interetnice în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(3) Organizaţiile cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale justificã lunar utilizarea fondurilor alocate potrivit formularului A2 prezentat în anexa nr. 1.
(4) La sfârşitul anului, organizaţiile cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale justificã fondurile alocate şi utilizate potrivit formularului A3 prezentat în anexa nr. 1.
(5) Fondurile alocate organizaţiilor cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale şi rãmase neutilizate la sfârşitul anului se reporteazã în anul urmãtor, potrivit prevederilor <>art. XIII din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 114/2009 privind unele mãsuri financiar-bugetare.
(6) Rãspunderea privind utilizarea şi justificarea sumelor prevãzute în anexa nr. 1 revine organizaţiilor cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale.
(7) Monitorizarea utilizãrii fondurilor alocate organizaţiilor cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale, privind respectarea destinaţiilor legale, se exercitã de cãtre Departamentul pentru Relaţii Interetnice.
ART. 4
(1) Secretariatul General al Guvernului alocã fondurile destinate realizãrii acţiunilor, programelor şi proiectelor interetnice şi de combatere a intoleranţei, cuprinse la lit. b) din anexa nr. 3/13/02a la <>Legea nr. 11/2010 , respectiv în anexa nr. 2, pe baza devizelor de cheltuieli întocmite şi certificate de Departamentul pentru Relaţii Interetnice privind legalitatea, oportunitatea, necesitatea şi economicitatea acestora.
(2) Departamentul pentru Relaţii Interetnice utilizeazã fondurile prevãzute la lit. b) din anexa nr. 3/13/02a la <>Legea nr. 11/2010 pentru acţiuni, programe şi proiecte interetnice şi de combatere a intoleranţei realizate la iniţiativa sa, individual sau în parteneriat, precum şi pentru finanţãri nerambursabile potrivit prevederilor <>Legii nr. 350/2005 privind regimul finanţãrilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitãţi nonprofit de interes general, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Metodologia privind regimul de finanţare nerambursabilã a programelor şi proiectelor interetnice şi de combatere a intoleranţei, elaboratã de Departamentul pentru Relaţii Interetnice, se aprobã prin ordin al secretarului general al Guvernului.
(3) Departamentul pentru Relaţii Interetnice justificã fondurile prevãzute la lit. b) din anexa nr. 3/13/02a la <>Legea nr. 11/2010 , alocate în conformitate cu prevederile alin. (1), prin documente legale aprobate de secretarul de stat.
(4) Rãspunderea privind utilizarea şi justificarea sumelor pe destinaţiile prevãzute în anexa nr. 2 revine Departamentului pentru Relaţii Interetnice.
ART. 5
(1) La solicitarea Departamentului pentru Relaţii Interetnice şi cu aprobarea ordonatorului de credite se pot acorda avansuri de pânã la 30% din valoarea contractelor de finanţare încheiate pentru derularea acţiunilor, programelor şi proiectelor interetnice şi de combatere a intoleranţei prevãzute în anexa nr. 2, fãrã solicitarea unei scrisori de garanţie bancarã.
(2) Pentru sumele avansate potrivit alin. (1), beneficiarii prezintã, pânã la data de 30 noiembrie 2010, documente justificative cu privire la utilizarea acestora. În caz contrar, sumele avansate se restituie integral pânã la data de 10 decembrie 2010.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu

Departamentul pentru Relaţii Interetnice,
Marko Attila Gabor,
secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 10 februarie 2010.
Nr. 100.


ANEXA 1

REPARTIZAREA ŞI UTILIZAREA
sumelor prevãzute la lit. a) din anexa nr. 3/13/02a
la <>Legea bugetului de stat pe anul 2010 nr. 11/2010

TOTAL SUME: 70.000 mii lei
alocate pentru sprijinirea organizaţiilor cetãţenilor aparţinând minoritãţilor naţionale, altele decât cele care primesc subvenţii de la bugetul de stat în baza dispoziţiilor cap. III, respectiv <>art. 14-22 din Legea nr. 334/2006 privind finanţarea activitãţii partidelor politice şi a campaniilor electorale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, prin acoperirea parţialã a cheltuielilor acestora, pentru urmãtoarele destinaţii:
- cheltuieli materiale pentru funcţionarea sediilor organizaţiilor şi filialelor acestora, lucrãri de întreţinere şi reparaţii ale acestora;
- cheltuieli de personal;
- cheltuieli pentru presã, carte, manuale şcolare şi publicaţii;
- cheltuieli pentru organizarea de acţiuni culturale, ştiinţifice, simpozioane, întruniri ale membrilor conform statutului şi alte asemenea manifestãri organizate în ţarã şi în strãinãtate;
- cheltuieli pentru investiţii în bunuri mobile şi imobile necesare desfãşurãrii activitãţii organizaţiilor.


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Sumele alocate
crt. Organizaţia - mii lei -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Asociaţia Italienilor din România RO. AS.IT. 1.468,19
2. Asociaţia Liga Albanezilor din România 1.225,26
3. Asociaţia Macedonenilor din România 1.670,62
4. Asociaţia Partida Romilor "Pro-Europa" 9.867,13
5. Comunitatea Ruşilor Lipoveni din România 3.835,62
6. Federaţia Comunitãţilor Evreieşti din România 2.280,06
7. Forumul Democrat al Germanilor din România 5.494,52
8. Uniunea Democratã Maghiarã din România 15.182,66
9. Uniunea Armenilor din România 2.983,26
10. Uniunea Bulgarã din Banat - România 2.461,19
11. Uniunea Croaţilor din România 1.715,37
12. Uniunea Culturalã a Rutenilor din România 1.035,61
13. Uniunea Democratã Turcã din România 2.583,71
14. Uniunea Democraticã a Slovacilor şi Cehilor din România 2.429,22
15. Uniunea Democraticã a Tãtarilor Turco-Musulmani din România 2.876,71
16. Uniunea Elenã din România 2.663,62
17. Uniunea Polonezilor din România 1.788,89
18. Uniunea Sârbilor din România 2.727,55
19. Uniunea Ucrainenilor din România 5.710,81
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 70.000,00
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Formular A1
Organizaţia

Sume necesare pentru activitãţile organizaţiei în luna .......... 2010




┌──────────┬────────────┬──────────┬────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
│ │ din care: │ │ │ │
│ Fonduri │contribuţie │ Fonduri │ din care pentru: │ % │
│ necesare │ proprie │solicitate│ │reprezintã│
│ pentru ├───────┬────┤ de la ├────────────┬────────┬────────┬────────────┬────────────┤ sumele │
│ luna │ Sume │ │ bugetul │Funcţionarea│ │ │ Acţiuni │Investiţii │solicitate│
│..........│ (lei) │ % │ de stat │sediilor şi │ │ Presã, │ culturale, │ în bunuri │ de la │
│ (lei) │ │ │ pentru │filialelor, │ Chel- │ carte, │ştiinţifice,│ mobile şi │bugetul de│
│ │ │ │ luna │lucrãri de │ tuieli │manuale │simpozioane,│ imobile │ stat din │
│ │ │ │..........│întreţinere │ de │şcolare │întruniri │ necesare │ fondurile│
│ │ │ │ (lei) │şi reparaţii│personal│ şi │ conform │desfãşurãrii│ necesare │
│ │ │ │ │ale acestora│ │publica-│statutului │ activitã- │ │
│ │ │ │ │ │ │ ţii │ şi alte │ ţilor │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ asemenea │ organiza- │ │
│ │ │ │ │ │ │ │manifestãri │ ţiilor │ │
│ │ │ │ │ │ │ │organizate │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │în ţarã şi │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │în strãi- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ nãtate │ │ │
├──────────┼───────┼────┼──────────┼────────────┼────────┼────────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │
├──────────┼───────┼────┼──────────┼────────────┼────────┼────────┼────────────┼────────────┼──────────┤
└──────────┴───────┴────┴──────────┴────────────┴────────┴────────┴────────────┴────────────┴──────────┘

Preşedinte, Responsabil financiar-contabil,
................... ......................



Formular A2

Organizaţia


Situaţia lunarã a cheltuielilor efectuate pe
destinaţii conform lit. a) din anexa nr. 3/13/02a
la <>Legea bugetului de stat pe anul 2010 nr. 11/2010
luna ................ 2010

Date generale despre suma alocatã de la bugetul de stat


- lei -
┌──┬──────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────┐
𗈕.│Suma alocatã în anul 2010 │ │
├──┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
𗈖.│Suma rãmasã necheltuitã din luna anterioarã │ │
├──┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
𗈗.│Suma alocatã în luna ..................... │ │
├──┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
𗈘.│Suma totalã (2+3) │ │
└──┴──────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────┘

Date despre cheltuieli

┌──────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────┐
│ Cheltuieli efectuate conform lit. a) din anexa nr. 3/13/02a │ Suma │
│ la <>Legea bugetului de stat pe anul 2010 nr. 11/2010 │ cheltuitã │
│ │ - lei - │
├───┬──────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 1.│Cheltuieli materiale pentru funcţionarea sediilor şi │ │
│ │filialelor şi pentru lucrãri de întreţinere şi reparaţii │ │
│ │ale acestora (1.1 + 1.2), │ │
│ │din care: │ │
│ 𗈕.1. Funcţionarea sediilor şi filialelor │ │
│ 𗈕.2. Lucrãri de întreţinere şi reparaţii ale acestora │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 2.│Cheltuieli de personal │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 3.│Cheltuieli pentru presã, carte, manuale şcolare şi │ │
│ │publicaţii (3.1 + 3.2 + 3.3 + 3.4), │ │
│ │din care: │ │
│ 𗈗.1. Presã │ │
│ 𗈗.2. Carte │ │
│ 𗈗.3. Manuale şcolare │ │
│ 𗈗.4. Publicaţii │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 4.│Cheltuieli pentru organizarea de acţiuni culturale, │ │
│ │ştiinţifice, simpozioane, întruniri ale membrilor conform │ │
│ │statutului şi alte asemenea manifestãri organizate în │ │
│ │ţarã şi în strãinãtate │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 5.│Cheltuieli pentru investiţii în bunuri mobile şi imobile │ │
│ │necesare desfãşurãrii activitãţilor organizaţiilor │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 6.│Total cheltuieli în luna........... (1 + 2 + 3 + 4 + 5), │ │
│ │din care: │ │
│ 𗈚.1. Cheltuieli efectuate din suma alocatã de la bugetul │ │
│ │de stat │ │
│ 𗈚.2. Cheltuieli efectuate din sume provenite din alte surse │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 7.│Suma alocatã de la bugetul de stat rãmasã necheltuitã la │ │
│ │sfârşitul lunii....................... │ │
└───┴──────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────┘

Preşedinte, Responsabil financiar-contabil,
..................... ........................



Formular A3
Organizaţia

Situaţia anualã a cheltuielilor efectuate pe destinaţii
conform lit. a) din anexa nr. 3/13/02a
la <>Legea bugetului de stat pe anul 2010 nr. 11/2010

Anul 2010

Date generale despre suma alocatã de la bugetul de stat


- lei -
┌──┬──────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────┐
𗈕.│Suma alocatã în anul 2010 │ │
├──┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
𗈖.│Suma rãmasã necheltuitã din luna anterioarã │ │
├──┼──────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────┤
𗈘.│Suma totalã (1+2) │ │
└──┴──────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────┘

Date despre cheltuieli

┌──────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────────┐
│ Cheltuieli efectuate conform lit. a) din anexa nr. 3/13/02a │ Suma │
│ la <>Legea bugetului de stat pe anul 2010 nr. 11/2010 │ cheltuitã │
│ │ - lei - │
├───┬──────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 1.│Cheltuieli materiale pentru funcţionarea sediilor şi │ │
│ │filialelor şi pentru lucrãri de întreţinere şi reparaţii │ │
│ │ale acestora (1.1 + 1.2), │ │
│ │din care: │ │
│ 𗈕.1. Funcţionarea sediilor şi filialelor │ │
│ 𗈕.2. Lucrãri de întreţinere şi reparaţii ale acestora │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 2.│Cheltuieli de personal │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 3.│Cheltuieli pentru presã, carte, manuale şcolare şi │ │
│ │publicaţii (3.1 + 3.2 + 3.3 + 3.4), │ │
│ │din care: │ │
│ 𗈗.1. Presã │ │
│ 𗈗.2. Carte │ │
│ 𗈗.3. Manuale şcolare │ │
│ 𗈗.4. Publicaţii │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 4.│Cheltuieli pentru organizarea de acţiuni culturale, │ │
│ │ştiinţifice, simpozioane, întruniri ale membrilor conform │ │
│ │statutului şi alte asemenea manifestãri organizate în │ │
│ │ţarã şi în strãinãtate │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 5.│Cheltuieli pentru investiţii în bunuri mobile şi imobile │ │
│ │necesare desfãşurãrii activitãţilor organizaţiilor │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 6.│Total cheltuieli în anul 2010 (1 + 2 + 3 + 4 + 5), │ │
│ │din care: │ │
│ 𗈚.1. Cheltuieli efectuate din suma alocatã de la bugetul │ │
│ │de stat │ │
│ 𗈚.2. Cheltuieli efectuate din sume provenite din alte surse │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────┼───────────────┤
│ 7.│Suma alocatã de la bugetul de stat rãmasã necheltuitã la │ │
│ │sfârşitul anului 2010 │ │
└───┴──────────────────────────────────────────────────────────┴───────────────┘

Preşedinte, Responsabil financiar-contabil,
..................... ........................




ANEXA 2

REPARTIZAREA ŞI UTILIZAREA
sumei prevãzute la lit. b) din anexa nr. 3/13/02a
la <>Legea bugetului de stat pe anul 2010 nr. 11/2010

TOTAL SUMÃ: 3.880 mii lei
alocatã pentru finanţarea unor acţiuni, programe şi proiecte interetnice şi de combatere a intoleranţei realizate la iniţiativa Departamentului pentru Relaţii Interetnice, individual sau în parteneriat cu instituţii publice, organizaţii neguvernamentale, asociaţii şi fundaţii din ţarã şi din strãinãtate care desfãşoarã activitãţi în sfera de competenţã a Departamentului pentru Relaţii Interetnice, aflate în evidenţa acestuia, organisme internaţionale, precum şi pentru finanţãri nerambursabile potrivit prevederilor <>Legii nr. 350/2005 privind regimul finanţãrilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitãţi nonprofit de interes general, cu modificãrile şi completãrile ulterioare:
a) promovarea diversitãţii etnice, lingvistice, culturale, religioase, precum şi a dialogului intercultural;
b) cultivarea bunei cunoaşteri şi înţelegeri între minoritãţile naţionale, precum şi între majoritate şi minoritãţi naţionale;
c) perfecţionarea cadrului legislativ şi instituţional privind minoritãţile naţionale;
d) promovarea de politici de combatere a intoleranţei;
e) continuarea parteneriatului cu societatea civilã, instituţiile publice şi autoritãţile locale;
f) întãrirea capacitãţii de monitorizare şi de lucru a Departamentului pentru Relaţii Interetnice, în parteneriat cu instituţii publice, organizaţii neguvernamentale, asociaţii şi fundaţii din ţarã şi din strãinãtate, precum şi cu organisme internaţionale;
g) participarea la diferite programe europene şi internaţionale.
Acţiunile, programele şi proiectele se pot realiza prin:
1. organizarea şi participarea la seminare, colocvii, simpozioane, conferinţe, congrese, mese rotunde, reuniuni, întâlniri de lucru, şedinţe, plenare, ateliere, workshopuri desfãşurate în ţarã şi în strãinãtate;
2. organizarea şi participarea la manifestãri culturale şi interculturale de interes naţional şi internaţional (festivaluri, spectacole, concursuri, expoziţii, lansãri de carte, târguri etc.);
3. organizarea şi participarea la activitãţi educaţionale desfaşurate în tarã şi în strãinãtate (tabere, şcoli de varã, cãlãtorii, vizite de studiu, concursuri, traininguri etc.);
4. organizarea şi participarea la acţiuni în cooperare cu organisme neguvernamentale şi instituţii publice, din ţarã şi din strãinãtate;
5. organizarea şi participarea la schimburi de experienţã, vizite de documentare şi de studiu, cursuri, traininguri, programe de pregãtire, formare şi perfecţionare în tarã şi în strãinãtate, în domenii utile promovãrii diversitãţii etnice şi culturale, precum şi dezvoltãrii relaţiilor interetnice;
6. realizarea, editarea, tipãrirea, achiziţionarea, traducerea şi difuzarea de materiale documentare (broşuri, buletine informative, pliante, albume, publicaţii periodice, cãrţi, manuale şcolare, antologii, postere, bannere, calendare, agende, enciclopedii, afişe, compact-discuri, DVD-uri, multimedia etc.);
7. comandarea de filme documentare şi filme artistice de scurt metraj;
8. achiziţionarea de rechizite şi materiale promoţionale;
9. vizite ale unor invitaţi strãini, cu acoperirea cheltuielilor de transport internaţional şi de sejur pe teritoriul României, conform prevederilor legale în vigoare;
10. achiziţionarea de spoturi publicitare, închirierea şi achiziţionarea de spaţii de emisie şi de comunicare în massmedia şi internet;
11. reconfigurarea designului şi actualizarea paginii web a Departamentului pentru Relaţii Interetnice;
12. achiziţionarea de servicii de internet, multimedia şi audiovideo;
13. comandarea de sondaje de opinie, studii şi cercetãri în domeniul relaţiilor interetnice;
14. achiziţionarea unor servicii de publicitate, de consultanţã în publicitate, consultanţã în gestionarea şi evaluarea proiectelor, precum şi consultanţã în relaţii cu publicul;
15. realizarea de campanii de informare publicã şi imagine;
16. abonamente la publicaţii în domeniu;
17. realizarea de programe şi emisiuni în parteneriat cu Societatea Românã de Radiodifuziune şi Societatea Românã de Televiziune şi difuzarea acestora pe frecvenţe radio, tv şi internet;
18. alte activitãţi necesare şi oportune pentru pãstrarea, exprimarea şi dezvoltarea identitãţii etnice, culturale, lingvistice şi religioase a persoanelor aparţinând minoritãţilor naţionale.
Pentru acţiunile, programele şi proiectele prevãzute la pct. 1-5, Departamentul pentru Relaţii Interetnice poate acoperi cheltuieli pentru un numãr maxim de participanţi şi invitaţi, dupã cum urmeazã:
- 250 de persoane/manifestare, pentru pct.1;

- 800 de persoane/manifestare, pentru pct.2;
- 300 de persoane/manifestare, pentru pct.3;
- 100 de persoane/manifestare, pentru pct.4;
- 100 de persoane/manifestare, pentru pct.5.
Pentru acţiunile, proiectele şi programele interetnice şi de combatere a intoleranţei se pot acoperi urmãtoarele cheltuieli:
- cazare, transport şi indemnizaţie de delegare pentru deplasãrile în ţarã ale persoanelor salariate în cadrul departamentului;
- cazare, transport, diurnã şi alte cheltuieli pentru deplasãrile în strãinãtate ale persoanelor salariate în cadrul departamentului, conform prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în strãinãtate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- masã, la un barem de 60 lei/zi/persoanã, cazare în unitãţi hoteliere, în regim de 3 stele şi în pensiuni turistice, transport, pentru participanţii la acţiunile, programele şi proiectele realizate la iniţiativa departamentului, individual sau în parteneriat, precum şi pentru cele finanţate de departament;
- trataţii, reprezentare, mese oficiale, cocteiluri, cadouri şi vizionarea unor spectacole pentru delegaţiile strãine, conform normativelor de cheltuieli aprobate de ordonatorul principal de credite;
- taxe de participare şi vizitare, taxe poştale, taxe de vizã, poliţe de asigurare pentru cãlãtorii în strãinãtate şi asigurãri medicale;
- comunicaţii telefonice şi internet;
- premii, onorarii, achiziţii de bunuri şi servicii, inclusiv servicii de organizare a expoziţiilor, târgurilor, seminarelor, spectacolelor, conferinţelor, congreselor, amenajarea spaţiilor unde acestea se desfãşoarã şi decorarea lor cu aranajamente florale;
- editare, tipãrire, multiplicare, difuzare, traducere, realizarea de obiecte promoţionale, filme documentare şi filme artistice de scurt metraj, servicii de publicitate, consultanţã în publicitate, consultanţã în gestionarea şi evaluarea proiectelor, consultanţã în relaţii cu publicul, realizarea de sondaje de opinie, studii şi cercetãri, realizarea de campanii de informare publicã şi imagine, închiriere de bunuri mobile şi imobile.

-------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016