────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Natura cheltuielilor Documente justificative
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Salariile personalului angajat pe a) Contractul individual de muncã
perioadã determinatã b) Stat de platã a salariilor
întocmit de:
- Direcţia pentru resurse umane
şi salarizare pentru deputaţi;
- Direcţia resurse umane şi
paşapoarte şi Serviciul
salarizare pentru senatori
2. Indemnizaţiile colaboratorilor în a) Contract civil de colaborare
circumscripţiile electorale b) Stat de platã a
indemnizaţiilor
colaboratorilor, întocmit de:
- Direcţia pentru resurse umane
şi salarizare pentru deputaţi;
- Direcţia resurse umane şi
paşapoarte şi Serviciul
salarizare pentru senatori
3. Contribuţiile angajatorului la bugetul Ordine de platã întocmite de:
de stat, bugetul asigurãrilor sociale - Direcţia pentru resurse umane
de stat, la fondul de şomaj, la fondul şi salarizare pentru deputaţi;
de sãnãtate etc., conform prevederilor - Serviciul salarizare pentru
legale în vigoare senatori
4. Contribuţiile individuale ale Ordine de platã întocmite de:
personalului la bugetul de stat, bugetul - Direcţia pentru resurse umane
asigurãrilor sociale de stat, la fondul şi salarizare pentru deputaţi;
de şomaj, la fondul de sãnãtate etc., - Serviciul salarizare pentru
conform prevederilor legale în vigoare senatori
5. Diurna de deplasare, cazare şi transport Ordin de deplasare
în circumscripţiile electorale şi la
Parlamentul României, pentru personalul
angajat şi pentru colaboratori
6. Contravaloarea carburanţilor şi Declaraţie sub semnãturã proprie
lubrifianţilor auto
7. Cheltuieli de întreţinere şi gospodãrire Contracte de închiriere sau
pentru spaţiul administrativ (încãlzire, subînchiriere, pentru prestãri de
iluminat şi forţã motrice, apã, canal, servicii, precum şi alte
salubritate, telefon, abonament radio-TV, contracte, dupã caz, convenţie,
Internet şi ISDN, poştã, chirii etc.) facturã fiscalã şi chitanţã
8. Furnituri de birou, consumabile şi Declaraţie sub semnãturã proprie
materiale de curãţenie
9. Obiecte de inventar de micã valoare sau Facturã fiscalã şi chitanţã
de scurtã duratã
10. Reparaţii curente ale spaţiilor Contract civil de colaborare,
birourilor parlamentare facturã fiscalã, deviz de lucrãri
11. Abonamente presã Facturã fiscalã, chitanţã
12. Multiplicare documente, anunţuri în Facturã fiscalã, chitanţã
mass-media
13. Protocol Declaraţie sub semnãturã proprie
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Deputatul/Senatorul ......................
Legitimaţia nr. ..........................
DECONT DE CHELTUIELI
pe luna .................
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Data Documentul Explicaţii Suma
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL CHELTUIELI:
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. Fondul de cheltuieli
TOTAL ....................
din care:
- sume rãmase
din luna precedentã ....................
- sume nerepartizate
şi primite în luna curentã ....................
II. Cheltuieli efectuate ....................
III. Sume rãmase disponibile (I-II) ....................
IV. Sume cuvenite pe luna ..... ....................
V. Fond disponibil de cheltuit (III+IV) ....................
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Verificat,
Camera Deputaţilor:
Serviciul decontãri Semnãtura deputatului/senatorului,
...................... ..................................
Senat:
Direcţia birouri senatoriale
............................
Data .......................
PARLAMENTUL ROMÂNIEI
CAMERA DEPUTAŢILOR/SENATUL
NOMENCLATORUL FUNCŢIILOR
privind încadrarea personalului din circumscripţiile electorale
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr.
crt. Funcţia Nivelul studiilor
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
0 1 2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Consilier S
2. Expert S
3. Consultant S
4. Şef birou deputat/senator, stenodactilograf, şef
cabinet, referent S - SSD
5. Şef birou deputat/senator, stenodactilograf, şef
cabinet, referent PL
6. Şef birou deputat/senator, stenodactilograf, şef
cabinet, referent M
7. Secretar cabinet, secretar-dactilograf M
8. Referent de specialitate gradul III S
9. Referent de specialitate gradul IV S
10. Subinginer gradul IA SSD
11. Subinginer gradul I SSD
12. Referent I A M
13. Referent I M
14. Referent II M
15. Secretar-dactilograf, dactilograf IA M
16. Secretar-dactilograf, dactilograf I M, G
17. Secretar-dactilograf, dactilograf II MS
18. Secretar-dactilograf, dactilograf debutant M, G
19. Funcţionar, arhivar I M
20. Funcţionar, arhivar II M
21. Funcţionar, arhivar debutant M
22. Şofer treapta IA
23. Şofer treapta I
24. Şofer treapta II
25. Muncitor calificat I
26. Muncitor calificat II
27. Muncitor calificat III
28. Muncitor necalificat, îngrijitor
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────