Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1 din 22 ianuarie 2013  privind bugetul Senatului pe anul 2013    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1 din 22 ianuarie 2013 privind bugetul Senatului pe anul 2013

EMITENT: SENATUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 49 din 22 ianuarie 2013

    În temeiul prevederilor art. 64 alin. (1) şi ale art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 36 alin. (1) lit. l) şi ale art. 204 alin. (1) din Regulamentul Senatului, aprobat prin Hotărârea Senatului nr. 28/2005, cu modificările şi completările ulterioare,

    Senatul adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    (1) Bugetul Senatului pe anul 2013, finanţat din resurse de la bugetul de stat, se stabileşte la suma de 85.140 mii lei, din care:

    a) CHELTUIELI CURENTE 85.040 mii lei
       din care:
       - cheltuieli de personal 69.090 mii lei
       - bunuri şi servicii 15.035 mii lei
       - transferuri între unităţi
         ale administraţiei publice 900 mii lei
       - alte transferuri 10 mii lei
       - asistenţă socială 5 mii lei
    b) CHELTUIELI DE CAPITAL 100 mii lei


    (2) Detalierea bugetului pe anul 2013, pe structura clasificaţiei bugetului de stat, este prevăzută în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    ART. 2
    (1) Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru activităţi finanţate integral din venituri proprii desfăşurate pe lângă Senat cuprinde, la venituri, suma de 370 mii lei, iar la cheltuieli, suma de 450 mii lei.
    (2) Veniturile realizate de Senat vor fi reţinute integral de către acesta pentru acoperirea unor cheltuieli curente şi de capital aferente activităţilor finanţate din venituri proprii, organizate cu aprobarea Biroului permanent. Eventualele disponibilităţi înregistrate la sfârşitul anului se vor reporta în anul următor, pentru a fi cheltuite cu aceleaşi destinaţii. Biroul permanent al Senatului poate aproba utilizarea încasărilor şi pentru alte destinaţii, în condiţiile legii.
    (3) Numărul de personal salarizat din venituri proprii se aprobă de Biroul permanent al Senatului, în funcţie de necesităţi şi de veniturile realizate.
    (4) Cheltuielile prevăzute în bugetul activităţilor finanţate din venituri proprii pot fi depăşite numai în cazul obţinerii unor venituri suplimentare.
    (5) Detalierea bugetului de venituri şi cheltuieli pentru activităţi finanţate integral din venituri proprii al Senatului pe anul 2013, pe structura clasificaţiei bugetului de stat, este prevăzută în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    ART. 3
    Bugetul Senatului, adoptat prin prezenta hotărâre, va fi transmis Ministerului Finanţelor Publice, în vederea includerii lui în proiectul bugetului de stat pe anul 2013.
    ART. 4
    La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Hotărârea Senatului nr. 39/2012 privind bugetul Senatului pe anul 2013, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 733 din 30 octombrie 2012, se abrogă.

    Această hotărâre a fost adoptată de Senat, în şedinţa din 22 ianuarie 2013, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.


                             PREŞEDINTELE SENATULUI
                        GEORGE-CRIN LAURENŢIU ANTONESCU

    Bucureşti, 22 ianuarie 2013.
    Nr. 1.


    ANEXA 1

    SENATUL

                              BUGETUL PE ANUL 2013

                                                                   - mii lei -
 ┌──────────────────────────────────────────────────┬──────────────┬──────────┐
 │ DENUMIREA INDICATORILOR │ COD │ BUGET │
 │ │ │ 2013 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │ A │ B │ 1 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │CHELTUIELI - TOTAL - (I+II) │ 50.01 │ 85.140 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │CHELTUIELI CURENTE - TOTAL (1+1) │ 50.01.01 │ 85.040 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │I. CHELTUIELI - TOTAL - (1+2) │ 51.01 │ 85.135 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │1. CHELTUIELI CURENTE (A+B+C+D) │ 51.01.01 │ 85.035 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │A. CHELTUIELI DE PERSONAL │ 10 │ 69.090 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Cheltuieli salariale în bani, din care: │ 10.01 │ 59.223 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Fond salarii │ 10.01...30 │ 36.164 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Indemnizaţii de delegare │ 10.01.13 │ 23.059 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Cheltuieli salariale în natură │ 10.02 │ 20 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Locuinţa de serviciu folosită de salariat │ 10.02.04 │ 20 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Contribuţii │ 10.03 │ 9.847 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Contribuţii de asigurări sociale de stat │ 10.03.01 │ 7.448 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Contribuţii de asigurări de şomaj │ 10.03.02 │ 179 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Contribuţii de asigurări sociale de sănătate │ 10.03.03 │ 1.862 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Contribuţii de asigurări pentru accidente de │ 10.03.04 │ 54 │
 │muncă şi boli profesionale │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii │ 10.03.06 │ 304 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │B. BUNURI ŞI SERVICII │ 20 │ 15.035 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Bunuri şi servicii │ 20.01 │ 3.476 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Furnituri de birou │ 20.01.01 │ 50 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Materiale pentru curăţenie │ 20.01.02 │ 40 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Încălzit, iluminat şi forţă motrică │ 20.01.03 │ 1.250 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Apă, canal şi salubritate │ 20.01.04 │ 135 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Carburanţi şi lubrifianţi │ 20.01.05 │ 1.300 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Piese de schimb │ 20.01.06 │ 40 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Transport │ 20.01.07 │ 1 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Poştă, telecom, radio, Tv, Internet │ 20.01.08 │ 310 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Materiale şi prestări servicii cu caracter │ 20.01.09 │ 220 │
 │funcţional │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi │ 20.01.30 │ 130 │
 │funcţionare │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Reparaţii curente │ 20.02 │ 80 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Bunuri de natura obiectelor de inventar │ 20.05 │ 10 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Alte obiecte de inventar │ 20.05.30 │ 10 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Deplasări, detaşări, transferări │ 20.06 │ 10.650 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Deplasări interne, detaşări, transferări │ 20.06.01 │ 9.800 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Deplasări în străinătate │ 20.06.02 │ 850 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Cărţi, publicaţii şi materiale documentare │ 20.11 │ 70 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Consultanţă şi expertiză │ 20.12 │ 1 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Pregătire profesională │ 20.13 │ 3 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Protecţia muncii │ 20.14 │ 15 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Alte cheltuieli │ 20.30 │ 730 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Protocol şi reprezentare │ 20.30.02 │ 210 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Prime de asigurare non-viaţă │ 20.30.03 │ 250 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Fondul Preşedintelui │ 20.30.07 │ 100 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii │ 20.30.30 │ 170 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │C. TRANSFERURI ÎNTRE UNITĂŢI ALE ADMINISTRAŢIEI │ 51 │ 900 │
 │PUBLICE │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Transferuri curente │ 51.01 │ 900 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Transferuri către instituţii publice │ 51.01.01 │ 900 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │D. ALTE TRANSFERURI │ 55 │ 10 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Transferuri curente în străinătate │ 55.02 │ 10 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Contribuţii şi cotizaţii la organisme │ 55.02.01 │ 10 │
 │internaţionale │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │2. CHELTUIELI DE CAPITAL │ 70 │ 100 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │ACTIVE NEFINANCIARE │ 71 │ 100 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Active fixe │ 71.01 │ 90 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Construcţii │ 71.01.01 │ 50 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Maşini, echipamente şi mijloace de transport │ 71.01.02 │ 20 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Mobilier, aparatură birotică şi alte active │ 71.01.03 │ 10 │
 │corporale │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Alte active fixe │ 71.01.30 │ 10 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Reparaţii capitale aferente activelor fixe │ 71.03 │ 10 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │II. ASIGURĂRI ŞI ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ 68.01 │ 5 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │1. CHELTUIELI CURENTE │ 01 │ 5 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Titlul ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ 57 │ 5 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Ajutoare sociale │ 57.02 │ 5 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Ajutoare sociale în numerar │ 57.02.01 │ 5 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┴──────────────┴──────────┤
 │ Cod capitol Denumire capitol Număr maxim de personal ce se │
 │ finanţează în anul 2013 │
 ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ 51.01 AUTORITĂŢI PUBLICE 871 │
 │ din care: senatori 176 │
 └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    ANEXA 2

    SENATUL

                              BUGETUL PE ANUL 2013
              (sumele alocate pentru activităţi finanţate integral
                             din venituri proprii)

                                                                  - mii lei -
 ┌──────────────────────────────────────────────────┬──────────────┬──────────┐
 │ DENUMIREA INDICATORILOR │ COD │ BUGET │
 │ │ │ 2013 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │ 1 │ 2 │ 3 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │VENITURI PROPRII TOTAL VENITURI │ 0001.10 │ 370 │
 │I. VENITURI CURENTE │ 0002 │ 370 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │C. VENITURI NEFISCALE │ 2900 │ 370 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │C2. VÂNZĂRI DE BUNURI ŞI SERVICII │ 3300.10 │ 370 │
 │VENITURI DIN PRESTĂRI DE SERVICII ŞI ALTE │ 3310 │ 370 │
 │ACTIVITĂŢI │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Venituri din prestări servicii │ 3310.08 │ 310 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Alte venituri din prestări de servicii şi alte │ 3310.50 │ 60 │
 │activităţi │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │VENITURI PROPRII TOTAL CHELTUIELI │ 5010 │ 450 │
 │(inclusiv disponibil la finele anului precedent) │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │1. CHELTUIELI CURENTE │ 5010.01 │ 435 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │A. CHELTUIELI DE PERSONAL │ 10 │ 212 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Cheltuieli salariale în bani, din care: │ 10.01 │ 164 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Salarii de bază │ 10.01.01 │ 107 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Sporuri pentru condiţii de muncă │ 10.01.05 │ 7 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Indemnizaţii plătite unor pers. din afara unit. │ 10.01.12 │ 50 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Contribuţii │ 10.03 │ 48 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Contribuţii de asigurări sociale de stat 20,8% │ 10.03.01 │ 35 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Contribuţii de asigurări de şomaj 0,5% │ 10.03.02 │ 1 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Contribuţii de asigurări sociale de sănătate │ 10.03.03 │ 9 │
 │5,2% │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Contribuţii de asigurări pentru accidente de │ 10.03.04 │ 1 │
 │muncă şi boli profesionale 0.15% │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii │ 10.03.06 │ 2 │
 │10,85% │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │B. Bunuri şi servicii │ 20 │ 223 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Bunuri şi servicii │ 20.01 │ 82 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Furnituri de birou │ 20.01.01 │ 10 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Materiale pentru curăţenie │ 20.01.02 │ 4 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Încălzit, iluminat şi forţă motrică │ 20.01.03 │ 54 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Apă, canal şi salubritate │ 20.01.04 │ 4 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Materiale şi prestări servicii cu caracter │ 20.01.09 │ 5 │
 │funcţional │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi │ 20.01.30 │ 5 │
 │funcţionare │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Reparaţii curente │ 20.02 │ 3 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Bunuri de natura obiectelor de inventar │ 20.05 │ 3 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Alte obiecte de inventar │ 20.05.30 │ 3 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Cărţi, publicaţii, materiale documentare │ 20.11 │ 40 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Consultanţă şi expertiză │ 20.12 │ 5 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Pregătire profesională │ 20.13 │ 2 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Alte cheltuieli │ 20.30 │ 88 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Reclamă şi publicitate │ 20.30.01 │ 2 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Protocol şi reprezentare │ 20.30.02 │ 6 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii │ 20.30.30 │ 80 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │2. CHELTUIELI DE CAPITAL │ 70 │ 15 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │C. ACTIVE NEFINANCIARE │ 71 │ 15 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Mobilier, aparatură birotică şi alte active │ 71.01.03 │ 3 │
 │corporale │ │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │- Alte active fixe │ 71.01.30 │ 12 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Autorităţi executive şi legislative │ 5110.01 │ 450 │
 ├──────────────────────────────────────────────────┼──────────────┼──────────┤
 │Autorităţi legislative │ 5110.01.02 │ 450 │
 └──────────────────────────────────────────────────┴──────────────┴──────────┘


    Notă: Deficitul se acoperă din disponibilităţile înregistrate la finele anilor precedenţi.

                                     -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016