Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1 din 22 ianuarie 2013  privind bugetul Camerei Deputatilor pe anul 2013    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1 din 22 ianuarie 2013 privind bugetul Camerei Deputatilor pe anul 2013

EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 49 din 22 ianuarie 2013

    În temeiul prevederilor art. 64 alin. (1) şi ale art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 226 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat,

    Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    (1) Bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 2013, finanţat de la bugetul de stat, se stabileşte la suma de 198.291 mii lei, din care 198.091 mii lei la capitolul 51.01 "Autorităţi publice şi acţiuni externe" şi 200 mii lei la capitolul 68.01 "Asigurări şi asistenţă socială".
    (2) La capitolul 51.01, suma de 198.091 mii lei a fost repartizată astfel:
    a) cheltuieli pentru activitatea proprie a Camerei Deputaţilor, în sumă de 196.481 mii lei, din care:
    - cheltuieli curente, în sumă de 190.225 mii lei;
    - cheltuieli de capital, în sumă de 6.256 mii lei;
    b) cheltuieli curente pentru funcţionarea Institutului Român pentru Drepturile Omului, în sumă de 1.610 mii lei.
    (3) La capitolul 68.01, suma de 200 mii lei a fost stabilită pentru asigurarea finanţării cheltuielilor prevăzute de art. 73 alin. (1) din Legea nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    (4) Detalierea bugetului pe anul 2013 este prezentată în anexa nr. 1.
    ART. 2
    (1) Structura cheltuielilor curente, în sumă de 190.225 mii lei, necesare în vederea funcţionării Camerei Deputaţilor şi întreţinerii şi administrării Palatului Parlamentului, este următoarea:
    a) cheltuieli de personal, în sumă de 140.994 mii lei;
    b) cheltuieli pentru bunuri şi servicii, în sumă de 47.981 mii lei;
    c) cheltuieli pentru transferuri (transferuri interne şi contribuţii şi cotizaţii la organisme internaţionale), în sumă de 1.250 mii lei.
    (2) La titlul "Cheltuieli curente" sunt prevăzute şi sumele necesare pentru fondul preşedintelui Camerei Deputaţilor şi pentru întreţinerea şi funcţionarea Clubului Parlamentarilor Români, inclusiv a terenurilor sportive şi a cabinetului medical din cadrul Palatului Parlamentului.
    (3) Cheltuielile de întreţinere şi reparaţii aferente bunurilor din patrimoniul administrat de Camera Deputaţilor, repartizate în scopul exercitării mandatului de către deputaţi în circumscripţiile electorale, se suportă din suma forfetară acordată conform Legii nr. 96/2006 privind Statutul deputaţilor şi al senatorilor, republicată, cu modificările ulterioare.
    ART. 3
    (1) Cheltuielile de capital sunt în sumă de 6.256 mii lei, din care 1.300 mii lei pentru obiectivele de investiţii şi 4.956 mii lei pentru alte cheltuieli de investiţii.
    (2) Detalierea cheltuielilor de capital pe anul 2013 este prezentată în anexa nr. 2.
    ART. 4
    (1) Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru activităţile finanţate integral din venituri proprii desfăşurate pe lângă Camera Deputaţilor în anul 2013 cuprinde, la resurse, suma de 20.000 mii lei, iar la cheltuieli, suma de 13.353 mii lei.
    (2) Veniturile realizate de Camera Deputaţilor vor fi reţinute integral de către aceasta pentru acoperirea unor cheltuieli curente şi de capital aferente activităţilor finanţate din venituri proprii, organizate cu aprobarea Biroului permanent. Disponibilităţile de la sfârşitul anului se vor reporta în anul următor pentru a fi cheltuite cu aceleaşi destinaţii. Biroul permanent al Camerei Deputaţilor poate aproba utilizarea încasărilor în lei sau în valută şi pentru alte destinaţii, în condiţiile legii.
    (3) Organizarea activităţilor finanţate din venituri proprii, tarifele şi cotele de adaos comercial aferente acestora se aprobă de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor.
    (4) Numărul de personal salarizat din venituri proprii se aprobă de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor, în funcţie de necesităţi şi de veniturile realizate.
    (5) Cheltuielile prevăzute în bugetul activităţilor finanţate din venituri proprii pot fi depăşite numai în cazul obţinerii unor venituri suplimentare.
    (6) Detalierea bugetului activităţilor finanţate integral din venituri proprii ale Camerei Deputaţilor în anul 2013 este prezentată în anexa nr. 3.
    ART. 5
    Biroul permanent al Camerei Deputaţilor va lua măsuri pentru încadrarea în alocaţiile bugetare prevăzute în prezenta hotărâre.
    ART. 6
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

    Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 22 ianuarie 2013, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.

                        PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
                             VALERIU-ŞTEFAN ZGONEA

    Bucureşti, 22 ianuarie 2013.
    Nr. 1.


    ANEXA 1

    CAMERA DEPUTAŢILOR

                              BUGETUL PE ANUL 2013
                    - Detalierea pe alineate de cheltuieli -


                                                                        - mii lei -
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                                                  din care pentru:
                                                             ────────────────────────
                                                                           Institutul
          Denumirea indicatorului Cod Program Camera Român
                                                           2013 Deputa- pentru
                                                                   ţilor Drepturile
                                                                             Omului
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
CHELTUIELI - BUGET DE STAT (51.01+68.01) 50.01 198.291 196.681 1.610
AUTORITĂŢI PUBLICE ŞI ACŢIUNI EXTERNE 51.01 198.091 196.481 1.610
 CHELTUIELI CURENTE 01 191.835 190.225 1.610
  TITLUL I - CHELTUIELI DE PERSONAL 10 142.316 140.994 1.322
   Cheltuieli salariale în bani 10.01 121.010 119.970 1.040
    Salarii de bază 10.01.01 72.980 71.955 1.025
    Sporuri pentru condiţii de muncă 10.01.05 3.394 3.394
    Indemnizaţii plătite unor persoane
    din afara unităţii 10.01.12 1.100 1.100
    Indemnizaţii de delegare 10.01.13 43.536 43.521 15
   Contribuţii 10.03 21.306 21.024 282
    Contribuţii de asigurări sociale
    de stat 10.03.01 16.115 15.902 213
    Contribuţii de asjgurări de şomaj 10.03.02 387 382 5
    Contribuţii de asigurări sociale
    de sănătate 10.03.03 4.029 3.976 53
    Contribuţii de asigurări pentru
    accidente de muncă şi boli
    profesionale 10.03.04 116 114 2
    Contribuţii pentru concedii
    şi indemnizaţii 10.03.06 659 650 9
  TITLUL II - BUNURI ŞI SERVICII 20 48.269 47.981 288
   Bunuri şi servicii 20.01 17.825 17.651 174
    Furnituri de birou 20.01.01 97 95 2
    Materiale pentru curăţenie 20.01.02 292 290 2
    Încălzit, iluminat şi forţă motrică 20.01.03 7.876 7.866 10
    Apă, canal şi salubritate 20.01.04 1.202 1.200 2
    Carburanţi şi lubrifianţi 20.01.05 2.310 2.300 10
    Piese de schimb 20.01.06 910 900 10
    Transport 20.01.07 200 200
    Poştă, telecomunicaţii, radio, tv,
    internet 20.01.08 578 550 28
    Materiale şi prestări de servicii cu
    caracter funcţional 20.01.09 2.600 2.500 100
    Alte bunuri şi servicii pentru
    întreţinere şi funcţionare 20.01.30 1.760 1.750 10
   Reparaţii curente 20.02 2.430 2.400 30
   Bunuri de natura obiectelor de inventar 20.05 355 350 5
    Alte obiecte de inventar 20.05.30 355 350 5
   Deplasări, detaşări, transferări 20.06 25.513 25.450 63
    Deplasări interne, detaşări,
    transferări 20.06.01 23.972 23.950 22
    Deplasări în străinătate 20.06.02 1.541 1.500 41
   Cărţi, publicaţii şi materiale
   documentare 20.11 36 30 6
   Pregătire profesională 20.13 36 30 6
   Protecţia muncii 20.14 200 200
   Alte cheltuieli 20.30 1.874 1.870 4
    Protocol şi reprezentare 20.30.02 871 870 1
    Prime de asigurare non-viaţă 20.30.03 603 600 3
    Fondul Preşedintelui 20.30.07 200 200
    Alte chetuieli cu bunuri şi servicii 20.30.30 200 200
  TITLUL VII - ALTE TRANSFERURI 55 1.250 1.250
   Transferuri curente în străinătate
   (către organizaţii internaţionale) 55.02 1.250 1.250
   Contribuţii şi cotizaţii la organisme
   internaţionale 55.02.01 1.250 1.250
  CHELTUIELI DE CAPITAL 70 6.256 6.256
  TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE 71 6.256 6.256
   Active fixe 71.01 6.256 6.256
    Construcţii 71.01.01 1.300 1.300
    Maşini, echipamente şi mijloace
    de transport 71.01.02 4.930 4.930
    Alte active fixe 71.01.30 26 26
 ASIGURĂRI ŞI ASISTENŢĂ SOCIALĂ 68.01 200 200
  CHELTUIELI CURENTE 01 200 200
  TITLUL VIII - ASISTENŢĂ SOCIALĂ 57 200 200
   Ajutoare sociale 57.02 200 200
    Ajutoare sociale în numerar 57.02.01 200 200
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



    ANEXA 2

    CAMERA DEPUTAŢILOR

                             CHELTUIELI DE CAPITAL
                                  pe anul 2013

 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 Nr. Nominalizarea pe obiective de investiţii, Program*)
 crt. alte cheltuieli de investiţii şi reparaţii capitale
        (numărul şi data aprobării documentaţiei de investiţii)
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
     TOTAL, din care: 6.256

  I. Active fixe (A+B+C) 6.256

     Obiective de investiţii (A+B), din care: 1.300

  A. Lucrări în continuare (1+2), din care: 1.300

     1. Obiectivul "Palatul Parlamentului" 505

     - numărul şi data aprobării documentaţiei:
     Hotărârea Guvernului nr. 718/1991

     2. Obiectivul "Definitivarea şi amenajarea 795
     parcajului subteran de pe platforma
     Palatului Parlamentului"

     - numărul şi data aprobării documentaţiei:
     Hotărârea Guvernului nr. 672/1994

  B. Lucrări noi:

  C. Alte cheltuieli de investiţii (1+2), din care: 4.956

     1. Maşini, echipamente şi mijloace de transport 4.930

     2. Alte active fixe 26
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

_________
    *) În funcţie de derularea procesului investiţional, Biroul Permanent al Camerei Deputaţilor poate să aprobe modificări în structura cheltuielilor de capital, cu încadrarea în valoarea totală aprobată.


    ANEXA 3

    CAMERA DEPUTAŢILOR

                       BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
     al activităţilor finanţate integral din venituri proprii pe anul 2013

 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                                                     Prevederi
            Indicatori Cod 2013
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 1. Disponibil la finele anului precedent 12.000
 2. Venituri în anul bugetar*) 8.000
 3. TOTAL RESURSE (1+2) 20.000
 4. Cheltuieli în anul bugetar 13.353
 5. Excedent la finele anului bugetar 6.647

                     - Detalierea cheltuielilor -

 VENITURI PROPRII- TOTAL CHELTUIELI (51.10.+68.10) 50.10 13.353
 AUTORITĂŢI PUBLICE ŞI ACŢIUNI EXTERNE 51.10 13.303
  CHELTUIELI CURENTE 01 11.853
   TITLUL I - CHELTUIELI DE PERSONAL 10 4.508
   Cheltuieli salariale în bani 10.01 3.653
    Salarii de bază 10.01.01 2.900
    Spor pentru condiţii de muncă 10.01.05 205
    Indemnizaţii plătite unor persoane din afara
    unităţii 10.01.12 500
    Indemnizaţii de delegare 10.01.13 48
   Contribuţii 10.03 855
    Contribuţii de asigurări sociale de stat 10.03.01 646
    Contribuţii de asigurări de şomaj 10.03.02 16
    Contribuţii de asigurări sociale de sănătate 10.03.03 162
    Contribuţii de asigurări pentru accidente de
    muncă şi boli profesionale 10.03.04 5
    Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 10.03.06 26
   TITLUI II - BUNURI ŞI SERVICII 20 7.345
    Bunuri şi servicii 20.01 4.917
    Furnituri de birou 20.01.01 40
    Materiale pentru curăţenie 20.01.02 125
    Încălzit, iluminat şi forţă motrică 20.01.03 2.015
    Apă, canal şi salubritate 20.01.04 80
    Carburanţi şi lubrifianţi 20.01.05 25
    Piese de schimb 20.01.06 17
    Transport 20.01.07 20
    Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet 20.01.08 60
    Materiale şi prestări de servicii cu caracter
    funcţional 20.01.09 2.300
    Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi
    funcţionare 20.01.30 235
   Reparaţii curente 20.02 202
   Bunuri de natura obiectelor de inventar 20.05 123
    Uniforme şi echipament 20.05.01 3
    Alte obiecte de inventar 20.05.30 120
   Deplasări, detaşări, transferări 20.06 88
    Deplasări interne, detaşări, transferări 20.06.01 18
    Deplasări în străinătate 20.06.02 70
   Pregătire profesională 20.13 18
   Protecţia muncii 20.14 27
   Alte cheltuieli 20.30 1.970
    Protocol şi reprezentare 20.30.02 50
    Alte chetuieli cu bunuri şi servicii 20.30.30 1.920
  CHELTUIELI DE CAPITAL 70 1.450
   TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE 71 1.450
    Active fixe 71.01 150
     Maşini, echipamente şi mijloace de transport 71.01.02 120
     Mobilier, aparatură birotică şi alte active
     corporale 71.01.03 25
     Alte active fixe 71.01.30 5
    Reparaţii capitale 71.03 1.300
 ASIGURĂRI ŞI ASISTENŢĂ SOCIALĂ 68.01 50
  CHELTUIELI CURENTE 01 50
  TITLUL VIII - ASISTENŢĂ SOCIALĂ 57 50
  Ajutoare sociale 57.02 50
   Ajutoare sociale în numerar 57.02.01 50
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

_________
    *) Veniturile provin din: vânzări produse, prestări servicii şi alimentaţie publică (inclusiv remiza), contravaloare bilete vizite, chirii şi altele (dobânzi, penalităţi etc.).

                                      ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016