┌────────────────────┐ ┌──────────────────┐ ┌─────────────────────┐
│Şef cabinet referent│ ────────┤Avocatul Poporului├───────┤Consiliul Consultativ│
└────────────────────┘ └─────────┬────────┘ └─────────────────────┘
┌──────────────────┬──────────┴──────────┬─────────────────┐
┌──────────┴─────────┐ ┌─────┴─────────────┐ ┌────┴─────┐ ┌────────┴─────────┐
│Domeniul drepturile │ │Domeniul drepturile│ │ Domeniul │ │ Domeniul │
│omului egalitate de │ │ copilului, │ │ armatã, │ │ proprietate, │
│şanse între bãrbaţi │ │ ale familiei, │ │ justiţie,│ │ muncã, │
│ şi femei, culte │ │ tinerilor, │ │ poliţie, │ │protecţie socialã,│
│ religioase şi │ │ pensionarilor, │ │ peniten- │ │ impozite şi taxe │
│minoritãţi naţionale│ │ persoanelor cu │ │ ciare │ │ │
│ │ │ handicap │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ Secretar de stat │ │ Secretar de stat │ │ Secretar │ │ Secretar de stat │
│ (adjunct) │ │ (adjunct) │ │ de stat │ │ (adjunct) │
│ │ │ │ │(adjunct) │ │ │
│ Consilieri │ │ Consilieri │ │Consilieri│ │ Consilieri │
│ Experţi │ │ Experţi │ │ Experţi │ │ Experţi │
└──────────┬─────────┘ └───────────────────┘ └──────────┘ └──────────┬───────┘
│ ┌───────────┐ │
└───────────────────────────┬─────────────┤Şef cabinet├──────┘
│ └───────────┘
┌──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┐
│ ┌─────┐ ┌────────────────────┐ │
│ │Audit│ │Director coordonator│ │
│ └─────┘ └────────────────────┘ │
└──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┘
┌─────────┴─────────┐
│Birouri funcţionale│
└─────────┬─────────┘
┌───────────────────────┼────────────────────────┐
│ │ │
┌──────┴──────┐ ┌──────┴──────┐ ┌────────────┴───────────────────┐
│ Financiar │ │Administrativ│ │ Contencios constituţional, │
│ │ │ │ │juridic, resurse umane, protocol│
│Consilier şef│ │Consilier şef│ │ Consilier şef │
│ Consilieri │ │ Consilieri │ │ Consilieri │
│ Experţi │ │ Experţi │ │ Experţi │
│ Referenţi │ │ Referenţi │ │ Referenţi │
└─────────────┘ └──────┬──────┘ └────────────────────────────────┘
┌─────────┴─────────┐
┌──────┬─────┬─────┬─────┬───┤Birouri teritoriale├────┬─────┬─────┬────┬───────┬──────┬──────┐
│ │ │ │ │ └─┬─────┬─────────┬─┘ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
┌──┴──┐┌──┴──┐┌─┴─┐┌──┴─┐┌──┴──┐┌─┴──┐┌─┴────┐┌───┴──┐┌──┴─┐┌──┴─┐┌──┴─┐┌─┴───┐┌──┴──┐┌──┴──┐┌──┴──┐
│Alba ││Pi- ││Ba-││Ora-││Su- ││Bra-││Cluj- ││Con- ││Cra-││Ga- ││Iaşi││Târgu││Plo- ││Timi-││Slo- │
│Iulia││teşti││cãu││dea ││ceava││şov ││Napoca││stanţa││iova││laţi││ ││Mureş││ieşti││şoara││bozia│
└─────┘└─────┘└───┘└────┘└─────┘└────┘└──────┘└──────┘└────┘└────┘└────┘└─────┘└─────┘└─────┘└─────┘
Notã: Total personal finanţat prin legea bugetului de stat - 99.
Birourile funcţionale sunt conduse de un consilier şef.
Funcţiile care potrivit legilor primesc spor pentru complexitatea muncii sunt: auditul şi
controlul financiar-preventiv.
Directorul coordonator conduce biroul financiar şi cel administrativ.
Birourile teritoriale vor avea doi angajaţi, cu excepţia Biroului Teritorial Alba Iulia,
birou pilot, care va avea trei angajaţi."