Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 1 din Decretul nr. 478/1954 privitor la donaţiile fãcute statului şi al art. 813 şi urmãtoarele din Codul civil, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. ART. 1 (1) Se autorizeazã Ministerul Culturii şi Cultelor sã accepte oferta de donaţie formulatã de domnul Habermann Hans Klaus, rezident în Elveţia, în favoarea statului român, constând din bunurile culturale mobile, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. (2) Acceptarea ofertei se va face de ministrul culturii şi cultelor. ART. 2 Ministerul Culturii şi Cultelor are calitatea de administrator pentru bunurile donate şi rãspunde pentru administrarea acestora cu diligenţa unui bun proprietar. ART. 3 Descrierea şi valoarea bunurilor donate vor fi cuprinse într-un stat estimativ, semnat de donator şi donatar. ART. 4 (1) Bunurile culturale mobile prevãzute la art. 1 alin. (1) vor deveni proprietate publicã şi vor fi transmise, prin ordin al ministrului culturii şi cultelor, în folosinţa gratuitã a Muzeului Cinegetic al Carpaţilor "Posada", secţie a Muzeului Naţional "Peleş" Sinaia, aflat în subordinea Ministerului Culturii şi Cultelor, cu sediul în oraşul Sinaia, judeţul Prahova, care le va expune, pãstra, conserva şi gestiona, potrivit voinţei donatorului. (2) Ordinul de transmitere în folosinţã gratuitã va dispune inventarierea, preluarea şi condiţiile de punere în valoare a bunurilor donate. ART. 5 (1) Evaluarea bunurilor se va face de o comisie de evaluare constituitã cu acordul donatorului, din specialişti ai Ministerului Culturii şi Cultelor. (2) Valoarea estimativã a donaţiei va fi cuprinsã într-un înscris care se va întocmi dupã autentificarea contractului de donaţie şi va fi semnat de donator şi donatar. PRIM-MINISTRU ADRIAN NĂSTASE Contrasemneazã: --------------- Ministrul culturii şi cultelor, Rãzvan Theodorescu p. ministrul finanţelor publice, Gheorghe Gherghina, secretar de stat Bucureşti, 4 noiembrie 2004. Nr. 1.888. ANEXĂ LISTA obiectelor donate de domnul Habermann Hans Klaus
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Obiectele donate Perioada
crt.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Devisme Paris, Armã de vânãtoare pentru dame,
flintã cu percuţie -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Ornament -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Pereche de pistoale cu percuţie, germane circa 1820
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Pistol cu percuţie spaniol 1824
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Pistol cu percuţie Viena 1820
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Pistol german Steinschloss circa 1800
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. 3 cuţite de vânãtoare Riedinger -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. Corn pentru praf de puşcã Stiria circa 1780
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9. Tabacherã Stiria circa 1820
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
10. Pipã -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
11. Armã, flintã cu ţeava dublã circa 1880
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
12. Corn de praf de puşcã din corn de cerb, fãrã
monturã de metal circa 1800
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
13. Tacâmuri cu mânere din corn de capricorn -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
14. Revolver cu butoi, antichitae, nefolosibil 1880
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
15. Doua flinte de vânãtoare Steinschloss -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
16. Armã, flintã cu ţeava dublã circa 1860
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
-------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Aten?ie, eu nu urm?resc edificarea patrneerului de dialog .Ca s? fiu mai explicit, een nenum?rate reenduri, pe liste de discu?ii, pe bloguri, pe Messenger, pe Facebook, seent interesat, cronologic vorbind, mai eenteei dac? am de a face cu un partener de dialog . Cei care rezist? la un du? rece (sau dou?) se calific? pentru prima faz? a dialogului Discu?ia ar fi mult mai interesant? pe palierul (?i acum eencerc s?-mi aduc aminte de un citat aparut recent in newsletterul Maxima zilei): Am eenv??at cel mai mult de la cei care NU au fost de acord cu mine. Florin, vreau s? dau un scurt r?spuns ?i ?ie, care mi-am scris: Faptul c? ignori sensibilit??ile oamenilor nu ee?i aduce prea multe avantaje .1. Nu seent interesat de avantaje. Mi le dobeendesc singur, ceet pot. 2. Nu ignor sensibilit??ile oamenilor. (Dimpotriv?. Cei ce m? cunosc ?tiu ?i ceet seent eu de sensibil ?i ceet seent eu de sensibil la sensibilit??ile altora. Dar s-o l?s?m asta een parantez?. E prea lung? discu?ia. ?i, cum, s?-mi pierd eu din aura de polemist dur? Pe scurt: Nu am dat vreun semn, een ultimii ani, c? inten?ionez s?-mi temperez tonul een polemicile mele public. Dimpotriv?! E timp pierdut s? aducem een discu?ie (cel pu?in cu mine) chestiune legate de amabilit??i inutile, calm (een?eles een fel ?i chip), sensibilit??i, resentimente etc.Pierdem astfel din con?inutul polemicii. Pierdem ?i contextul.Diavolul ne face s? pierdem vremea.Cei care ee?i iau aveent mai mare een discu?iile (publice) cu mine pot ajunge relativ repede la concluzia c? ofer suficient calm ?i aten?ie celui care se pozi?ioneaz? ca partener de dialog.Nu degeaba seent recunoscut, la evanghelicii rome2ni, ca fiind cel cu cea mai mare vizibilitate pe Internet. Unul dintre parametrii care definesc acest statut al meu are de a face cu disponibilitatea de dialog. Nu stau doar la mine pe blog / bloguri (cum fac destui bloggeri evanghelici), ci m? pute?i g?si een diverse locuri publice, preg?tit pentru dezbatere ?i foarte dornic s? eenteelnesc fe?e noi, argumente consistente, discursuri publice cu timbru inedit.