Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.697 din 17 decembrie 2008  privind aprobarea nivelurilor impozitului pe mijloacele de transport prevazute la   art. 263 alin. (4) si (5) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, aplicabile in anul fiscal 2009    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.697 din 17 decembrie 2008 privind aprobarea nivelurilor impozitului pe mijloacele de transport prevazute la art. 263 alin. (4) si (5) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, aplicabile in anul fiscal 2009

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 873 din 23 decembrie 2008

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 292 alin. (3) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã nivelurile impozitului pe mijloacele de transport prevãzute la <>art. 263 alin. (4) şi (5) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 927 din 23 decembrie 2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aplicabile în anul fiscal 2009, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
În vederea stabilirii impozitului datorat pentru anul fiscal 2009, pentru fiecare mijloc de transport care face obiectul anexei, întreprinderile şi operatorii de transport rutier, aşa cum sunt aceştia definiţi în <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 102/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, au obligaţia sã declare pe propria rãspundere, pânã la data de 31 martie 2009, dacã vehiculul a efectuat sau urmeazã sã efectueze în cursul anului 2009 cel putin o operaţiune de transport rutier internaţional.
ART. 3
Prezenta hotãrâre intrã în vigoare la data de 1 ianuarie 2009.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneaza:
Ministrul transporturilor,
Ludovic Orban

Ministrul internelor şi
reformei administrative,
Cristian David

Departamentul pentru
afaceri europene,
Aurel Ciobanu-Dordea,
secretar de stat

Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 17 decembrie 2008.
Nr. 1.697.

ANEXĂ

1. Nivelurile impozitului pe mijloacele de transport prevãzute la <>art. 263 alin. (4) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aplicabile în anul fiscal 2009



┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Autovehicule de transport marfã cu masa totalã autorizatã │
│ egalã sau mai mare de 12 tone │
├────────────────────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┤
│Numãrul axelor │Impozitul, în lei, │Impozitul, în lei, │
│şi masa totalã maximã autorizatã │pentru vehiculele │pentru vehiculele │
│ │angajate exclusiv │angajate în │
│ │în operaţiunile │operaţiunile │
│ │de transport intern │de transport intern │
│ │ │şi internaţional │
│ ├──────────┬─────────┼──────────┬─────────┤
│ │Vehicule │Vehicule │Vehicule │Vehicule │
│ │cu sistem │cu alt │cu sistem │cu alt │
│ │de sus- │sistem de│de suspen-│sistem de│
│ │pensie │suspensie│sie │suspensie│
│ │pneumaticã│ │pneumaticã│ │
│ │sau un │ │sau un │ │
│ │echivalent│ │echivalent│ │
│ │recunoscut│ │recunoscut│ │
├────┬───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│I. │Vehicule cu douã axe │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │1. Masa nu mai puţin de 12 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │13 tone │ 0 │ 86 │ 0│ 107│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2. Masa nu mai puţin de 13 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │14 tone │ 86 │ 238 │ 107│ 297│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3. Masa nu mai puţin de 14 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │15 tone │ 238 │ 335 │ 297│ 418│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4. Masa nu mai puţin de 15 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │18 tone │ 335 │ 757 │ 418│ 946│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│II. │Vehicule cu trei axe │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │1. Masa nu mai puţin de 15 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │17 tone │ 86 │ 150 │ 107 │ 187│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2. Masa nu mai puţin de 17 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │19 tone │ 150 │ 307 │ 187 │ 383│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3. Masa nu mai puţin de 19 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │21 de tone │ 307 │ 398 │ 383 │ 497│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4. Masa nu mai puţin de 21 │ │ │ │ │
│ │de tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │23 de tone │ 398 │ 613 │ 497 │ 766│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5. Masa nu mai puţin de 23 │ │ │ │ │
│ │de tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │25 de tone │ 613 │ 953 │ 766 │ 1.191│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6. Masa nu mai puţin de 25 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │26 de tone │ 613 │ 953 │ 766 │ 1.191│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│III.│Vehicule cu patru axe │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │1. Masa nu mai puţin de 23 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │25 de tone │ 398 │ 404 │ 497 │ 504│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2. Masa nu mai puţin de 25 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │27 de tone │ 404 │ 630 │ 504 │ 787│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3. Masa nu mai puţin de 27 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult │ │ │ │ │
│ │de 29 de tone │ 630 │ 1.000 │ 787 │ 1.249│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4. Masa nu mai puţin de 29 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult │ │ │ │ │
│ │de 31 de tone │ 1.000 │ 1.483 │ 1.249 │ 1.853│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5. Masa nu mai puţin de 31 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult │ │ │ │ │
│ │de 32 de tone │ 1.000 │ 1.483 │ 1.249 │ 1.853│
└────┴───────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┘



2. Nivelurile impozitului pe mijloacele de transport prevãzute la <>art. 263 alin. (5) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aplicabile în anul fiscal 2009



┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Combinaţii de autovehicule (autovehicule articulate sau trenuri rutiere) de │
│transport marfã cu masa totalã maximã autorizatã egalã sau mai mare de 12 tone│
├────────────────────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┤
│Numãrul axelor │Impozitul, în lei, │Impozitul, în lei, │
│şi masa totalã maximã autorizatã │pentru vehiculele │pentru vehiculele │
│ │angajate exclusiv │angajate în │
│ │în operaţiunile │operaţiunile │
│ │de transport intern │de transport intern │
│ │ │şi internaţional │
│ ├──────────┬─────────┼──────────┬─────────┤
│ │Vehicule │Vehicule │Vehicule │Vehicule │
│ │cu sistem │cu alt │cu sistem │cu alt │
│ │de sus- │sistem de│de suspen-│sistem de│
│ │pensie │suspensie│sie │suspensie│
│ │pneumaticã│ │pneumaticã│ │
│ │sau un │ │sau un │ │
│ │echivalent│ │echivalent│ │
│ │recunoscut│ │recunoscut│ │
├────┬───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│I. │Vehicule cu 2+1 axe │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │1. Masa nu mai puţin de 12 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │14 tone │ 0 │ 0 │ 0│ 0│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2. Masa nu mai puţin de 14 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │16 tone │ 0 │ 0 │ 0│ 0│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3. Masa nu mai puţin de 16 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │18 tone │ 0 │ 40 │ 0│ 49│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4. Masa nu mai puţin de 18 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │20 tone │ 40 │ 89 │ 49│ 111│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5. Masa nu mai puţin de 20 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │22 tone │ 89 │ 208 │ 111│ 259│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6. Masa nu mai puţin de 22 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │23 tone │ 208 │ 268 │ 259│ 335│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │7. Masa nu mai puţin de 23 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │25 tone │ 268 │ 484 │ 335│ 604│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │8. Masa nu mai puţin de 25 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │28 tone │ 484 │ 848 │ 604│ 1.060│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│II. │Vehicule cu 2+2 axe │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │1. Masa nu mai puţin de 23 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │25 tone │ 84 │ 194 │ 104 │ 242│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2. Masa nu mai puţin de 25 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │26 tone │ 194 │ 318 │ 242 │ 397│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3. Masa nu mai puţin de 26 │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │28 de tone │ 318 │ 468 │ 397 │ 584│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4. Masa nu mai puţin de 28 │ │ │ │ │
│ │de tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │29 de tone │ 468 │ 564 │ 584 │ 704│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5. Masa nu mai puţin de 29 │ │ │ │ │
│ │de tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │31 de tone │ 564 │ 925 │ 704 │ 1.156│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6. Masa nu mai puţin de 31 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │33 de tone │ 925 │ 1.284 │ 1.156 │ 1.605│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │7. Masa nu mai puţin de 33 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │36 de tone │ 1.284 │ 1.949 │ 1.605 │ 2.436│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │8. Masa nu mai puţin de 36 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │38 de tone │ 1.284 │ 1.949 │ 1.605 │ 2.436│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│III.│Vehicule cu 2+3 axe │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │1. Masa nu mai puţin de 36 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │38 de tone │ 1.022 │ 1.422 │ 1.277 │ 1.777│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2. Masa nu mai puţin de 38 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult de │ │ │ │ │
│ │40 de tone │ 1.422 │ 1.932 │ 1.777 │ 2.415│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│IV. │Vehicule cu 3+2 axe │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │1. Masa nu mai puţin de 36 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult │ │ │ │ │
│ │de 38 de tone │ 904 │ 1.254 │ 1.129 │ 1.567│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2. Masa nu mai puţin de 38 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult │ │ │ │ │
│ │de 40 de tone │ 1.254 │ 1.734 │ 1.567 │ 2.167│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3. Masa nu mai puţin de 40 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult │ │ │ │ │
│ │de 44 de tone │ 1.734 │ 2.565 │ 2.167 │ 3.206│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ V. │Vehicule cu 3+3 axe │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │1. Masa nu mai puţin de 36 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult │ │ │ │ │
│ │de 38 de tone │ 514 │ 622 │ 642 │ 777│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2. Masa nu mai puţin de 38 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult │ │ │ │ │
│ │de 40 de tone │ 622 │ 928 │ 777 │ 1.160│
├────┼───────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3. Masa nu mai puţin de 40 de │ │ │ │ │
│ │tone, dar nu mai mult │ │ │ │ │
│ │de 44 de tone │ 928 │ 1.477 │ 1.160 │ 1.846│
└────┴───────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┘



-----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016