Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 7 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 83/2001 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple şi serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 362/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. ART. 1 În cadrul aparatului propriu al fiecãrei prefecturi se organizeazã câte un serviciu public comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple. ART. 2 Serviciile publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple au în structurã birouri sau, dupã caz, compartimente pentru emiterea paşapoartelor, evidenţa paşapoartelor, probleme de migrãri, aplicarea mãsurilor restrictive şi a acordurilor de readmisie şi compartimente de informaticã. ART. 3 (1) Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple, precum şi structura organizatoricã, statul de funcţii şi numãrul de posturi se stabilesc prin ordin al prefectului, cu avizul Direcţiei generale de paşapoarte, în limita numãrului maxim de posturi stabilit anual pentru prefecturã, cu aceastã destinaţie, de cãtre Ministerul Administraţiei şi Internelor. (2) Numãrul de posturi aferent serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple se stabileşte în condiţiile alin. (1), în funcţie de numãrul populaţiei din unitatea sau din unitãţile administrativ-teritoriale deservite, dar nu mai puţin de: a) 100 de posturi pentru municipiul Bucureşti; b) 20 de posturi pentru judeţele cu o populaţie de peste 700.000 de locuitori; c) 15 posturi pentru judeţele cu o populaţie între 500.000 şi 700.000 de locuitori; d) 6 posturi pentru judeţele cu o populaţie sub 50.000 de locuitori. ART. 4 (1) Posturile necesare funcţionãrii serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple, organizate în cadrul prefecturilor judeţene, se asigurã prin redistribuirea posturilor aflate în statele de funcţii ale structurilor teritoriale de paşapoarte din cadrul serviciilor de evidenţã informatizatã a persoanei, precum şi din cele aprobate, conform legii, pentru Ministerul Administraţiei şi Internelor. (2) Posturile necesare funcţionãrii Serviciului public comunitar pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple din cadrul Prefecturii Municipiului Bucureşti se asigurã prin redistribuirea posturilor aflate în statul de funcţii al sectorului paşapoarte din cadrul Serviciului Independent de Evidenţã Informatizatã a Persoanei al Municipiului Bucureşti, precum şi din cele aprobate, conform legii, pentru Ministerul Administraţiei şi Internelor. ART. 5 Coordonarea şi controlul metodologic ale serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple se asigurã în condiţiile stabilite prin ordin al şefului Direcţiei generale de paşapoarte. ART. 6 Încadrarea şi eliberarea din funcţie a personalului serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple se efectueazã prin ordin al prefectului, în condiţiile legii, cu avizul Direcţiei generale de paşapoarte. ART. 7 (1) Funcţiile vacante din cadrul serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple se ocupã prin concurs sau examen, dupã caz, în condiţiile legii. (2) Criteriile privind selecţionarea personalului şi organizarea concursurilor sau a examenelor pentru ocuparea funcţiilor prevãzute în statele de funcţii ale serviciilor publice comunitare pentru eliberarea şi evidenţa paşapoartelor simple se stabilesc în mod unitar, la nivelul întregii ţãri, dupã cum urmeazã: a) de cãtre Direcţia generalã de paşapoarte, în cazul poliţiştilor şi personalului contractual; b) de cãtre Direcţia generalã de paşapoarte împreunã cu Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici, în cazul funcţionarilor publici. PRIM-MINISTRU ADRIAN NĂSTASE Contrasemneazã:
────────────────
p. Ministrul de stat,
ministrul administraţiei şi internelor,
Nicolae Berechet,
secretar de stat
Ministrul delegat pentru administraţia publicã,
Gheorghe Emacu
Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Dan Mircea Popescu
Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tãnãsescu
Bucureşti, 14 octombrie 2004.
Nr. 1.693.
______________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.