Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.449 din 17 noiembrie 2005  privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.449 din 17 noiembrie 2005 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 1.101 din 7 decembrie 2005
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 7^1 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 11/2004 privind stabilirea unor mãsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 228/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. II din Ordonanţa Guvernului nr. 25/2005 pentru modificarea <>art. 7^1 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 11/2004 privind stabilirea unor mãsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale, aprobatã prin <>Legea nr. 309/2005 ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, denumitã în continuare Autoritatea, are personalitate juridicã şi este organul de specialitate al administraţiei publice centrale aflat în subordinea Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, prin care acesta, în calitate de autoritate de stat pentru cercetare-dezvoltare, îşi realizeazã atribuţiile în acest domeniu.
(2) Autoritatea este instituţie publicã, finanţatã de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, cu sediul în municipiul Bucureşti, str. Mendeleev nr. 21-25, sectorul 1.
ART. 2
Autoritatea îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile ulterioare.
ART. 3
Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii exercitã prin intermediul Autoritãţii misiunea de a asigura elaborarea, aplicarea, monitorizarea şi evaluarea politicilor în domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii, în acord cu strategia şi cu Programul de guvernare, în scopul de a fi asigurate pe aceste baze lãrgirea patrimoniului naţional şi internaţional tehnologic şi de inovare, dezvoltarea economicã durabilã, accesul pe piaţa internã, europeanã şi pe pieţe globale, realizarea societãţii informaţionale bazate pe cunoaştere, satisfacerea nevoilor cetãţeanului şi creşterea calitãţii vieţii acestuia.
ART. 4
Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii are, prin intermediul Autoritãţii, rolul şi responsabilitatea:
a) de a asigura planificarea strategicã şi tacticã;
b) de a defini obiectivele strategice şi tactice;
c) de a defini, aplica, monitoriza şi evalua politicile necesare realizãrii obiectivelor;
d) de a defini cadrul normativ-metodologic, funcţional, operaţional şi financiar necesar aplicãrii politicilor, de a urmãri armonizarea legislaţiei naţionale cu cea a Uniunii Europene şi de a prelua acquis-ul comunitar;
e) de a asigura comunicarea cu celelalte autoritãţi publice pentru a realiza coerenţa politicilor guvernamentale;
f) de a asigura comunicarea cu structurile societãţii civile şi cu cetãţenii;
g) de a defini, finanţa, aplica, monitoriza şi evalua programe, în scopul atingerii obiectivelor;
h) de a stimula dezvoltarea regionalã şi localã, precum şi pe cea a sectorului privat;
i) de a stimula dezvoltarea parteneriatului internaţional.
ART. 5
În vederea îndeplinirii rolului sãu, Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii exercitã, prin intermediul Autoritãţii, urmãtoarele funcţii:
a) politicã - funcţia de prezentare şi armonizare a punctelor de vedere politice privind domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii;
b) de strategie - prin care planificã strategic şi asigurã elaborarea şi implementarea politicilor în domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii;
c) de administrare - prin care prognozeazã, planificã, alocã, monitorizeazã şi evalueazã utilizarea de resurse pentru implementarea politicilor în domeniu;
d) de monitorizare, evaluare şi control al realizãrii politicilor în domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii;
e) de elaborare a cadrului normativ-metodologic, funcţional-operaţional şi financiar în care se realizeazã politicile în domeniu;
f) de comunicare atât cu celelalte structuri ale administraţiei publice, cât şi cu societatea civilã şi cu cetãţeanul;
g) de cooperare internaţionalã - prin care asigurã aplicarea acordurilor internaţionale în domeniu şi promovarea de noi acorduri.
ART. 6
(1) Autoritatea îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale:
a) fundamentarea, elaborarea şi actualizarea periodicã a politicilor şi strategiilor în domeniu;
b) diseminarea de informaţii în domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii; stimularea creşterii conştiinţei publice cu privire la rolul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii în procesul dezvoltãrii economice durabile; stimularea şi, dupã caz, asigurarea editãrii, tipãririi şi difuzãrii de publicaţii sau de materiale specifice domeniului sãu de competenţã;
c) elaborarea de politici privind dezvoltarea resurselor umane pentru şi prin cercetare;
d) stimularea transferului tehnologic, a valorificãrii rezultatelor, inovãrii, a absorbţiei şi difuziei acestora în rândul operatorilor economici şi în economie în general; definirea, finanţarea şi implementarea de proiecte, de programe şi de activitãţi, prin care se creeazã şi se utilizeazã instrumente financiare şi scheme de finanţare pentru reducerea riscului pe piaţã al întreprinderilor, în special al celor mici şi mijlocii; susţinerea brevetãrii unor rezultate ca primã formã de valorificare; cofinanţarea temelor care asigurã parteneriate între unitãţile de cercetare şi operatorii economici;
e) definirea de politici de restructurare, privatizare şi de atragere a capitalului strãin în domeniu;
f) urmãrirea armonizãrii politicilor proprii cu cele din domeniul industriei, comerţului, sãnãtãţii, educaţiei, precum şi din alte domenii;
g) atragerea, utilizarea, monitorizarea şi evaluarea asistenţei tehnice şi a consultaţiei interne şi internaţionale pentru domeniul sãu specific de competenţã;
h) definirea de indicatori specifici, asigurarea elaborãrii şi implementãrii de scheme de analizã şi de monitorizare şi evaluare a sistemuui cercetãrii tehnologice şi inovãrii; publicarea de rapoarte, studii şi altele asemenea; realizarea de studii, analize, monitorizãri, evaluãri şi alte activitãţi similare în domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii, pentru evaluarea şi controlul conducerii programelor şi proiectelor; organizarea de seminarii şi mese rotunde, acţiuni promoţionale de imagine şi diseminare de informaţii, traduceri, precum şi altele asemenea; în aceste scopuri poate contracta servicii de consultanţã, expertizã, asistenţã tehnicã, şi altele asemenea;
i) stimularea şi monitorizarea participãrii României la programe şi proiecte internaţionale, europene, comunitare şi bilaterale în domeniu;
j) elaborarea şi iniţierea de proiecte de acte normative şi de reglementãri în domeniu; crearea şi dezvoltarea cadrului instituţional în domeniu; avizarea proiectelor de acte normative care conţin prevederi ce intrã sub incidenţa domeniului sãu de competenţã; monitorizarea aplicãrii, dupã aprobare, a actelor normative şi a reglementãrilor promovate;
k) stimularea dezvoltãrii regionale şi locale, precum şi a coeziunii sociale, prin programe şi proiecte de dezvoltare a cercetãrii ştiinţifice şi dezvoltãrii tehnologice şi de stimulare a inovãrii; stimularea, înfiinţarea sau iniţierea înfiinţãrii şi dezvoltãrii de parcuri ştiinţifice şi tehnologice, centre de inovare şi incubare în afaceri, centre de legãturi cu industria, de transfer tehnologic şi altele asemenea, inclusiv organizaţii fãrã scop lucrativ sau patrimonial;
l) conducerea, finanţarea, monitorizarea şi implementarea de programe/proiecte de cercetare-dezvoltare şi de stimulare a inovãrii; atribuirea conducerii programelor, conform reglementãrilor în vigoare;
m) exercitarea atribuţiilor ce îi revin, potrivit legii, ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, sub a cãrui autoritate directã funcţioneazã unitãţi aflate în subordinea sau în coordonarea sa; monitorizarea şi evaluarea de unitãţi specifice domeniului;
n) elaborarea Planului naţional de cercetare-dezvoltare şi inovare, denumit în continuare Planul naţional, pe perioade multianuale, inclusiv evaluarea surselor necesare; stabilirea şi actualizarea obiectivelor strategiei urmãrite prin Planul naţional, în concordanţã cu prioritãţile politicilor economice şi sociale ale Guvernului;
o) stimularea dialogului cu comunitatea ştiinţificã şi cu alte structuri ale societãţii civile; în acest sens, se consultã şi se stimuleazã implicarea acestor structuri în mod direct şi activ, inclusiv prin susţinere financiarã, în definirea şi implementarea politicilor în domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii;
p) aprobarea regulamentului-cadru şi a componenţei Colegiului consultativ pentru cercetare-dezvoltare şi inovare, denumit în continuare Colegiul consultativ, precum şi a organelor de lucru ale acestuia; asigurarea secretariatului Colegiului consultativ şi, dupã caz, a organelor de lucru ale acestuia;
q) evaluarea programelor cuprinse în Planul naţional şi detalierea lor anualã; aprobarea prevederilor anuale ale Planului naţional şi informarea Guvernului asupra realizãrii acestora;
r) stabilirea fondurilor destinate finanţãrii programelor-nucleu şi repartizarea acestor fonduri pe fiecare program-nucleu;
s) elaborarea planului sectorial de cercetare-dezvoltare propriu, precum şi avizarea planurilor sectoriale de cercetare-dezvoltare ale celorlalte autoritãţi publice;
t) prognozarea, planificarea şi programarea, dupã caz, a bugetului aferent cercetãrii, cuprins în bugetul de stat, a resurselor financiare necesare realizãrii politicilor în domeniul sãu de competenţã; utilizarea acestor resurse;
u) implementarea sistemului informativ naţional pentru cercetare ştiinţificã şi dezvoltare tehnologicã, elaborarea şi implementarea politicilor de dezvoltare a tehnologiilor informatice;
v) colaborarea cu organisme şi cu organizaţii naţionale şi internaţionale din domeniul cercetãrii-dezvoltãrii şi inovãrii;
w) coordonarea de politici în domeniul proprietãţii intelectuale şi stimularea dezvoltãrii unui mediu favorabil inovãrii;
x) coordonarea activitãţii de participare a României la târguri, expoziţii şi la alte asemenea manifestãri interne şi internaţionale cu caracter tehnico-ştiinţific.
(2) Autoritatea îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin acte normative pentru domeniul sãu de activitate.
(3) Autoritatea, corespunzãtor obiectului sãu de activitate, reprezintã Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii în toate drepturile şi obligaţiile ce decurg din raporturile juridice ale acestuia cu terţii.
ART. 7
(1) Regulamentul de organizare şi funcţionare al Autoritãţii se aprobã prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii.
(2) Structura organizatoricã a Autoritãţii este prevãzutã în anexa nr. 1.
(3) În structura organizatoricã a Autoritãţii, prin decizie a preşedintelui, se pot organiza servicii şi birouri, precum şi colective temporare de lucru.
ART. 8
(1) În cadrul Autoritãţii se organizeazã, la nivel de direcţie generalã, Organismul intermediar pentru programul operaţional sectorial de creştere a competitivitãţii economice, pentru obiectivele de cercetare ştiinţificã, dezvoltare tehnologicã şi inovare, denumit în continuare Organismul intermediar pentru cercetare.
(2) Organismul intermediar pentru cercetare îndeplineşte atribuţiile delegate de Autoritatea de management pentru programul operaţional sectorial de creştere a competitivitãţii economice şi/sau de cãtre autoritãţile de platã, prin acordul pãrţilor implicate.
(3) Organismul intermediar pentru cercetare va funcţiona cu un numãr de 60 de posturi în anul 2006, dintre care 35 de posturi în anul 2005.
(4) Numãrul de posturi cu care funcţioneazã Organismul intermediar petru cercetare este cuprins în numãrul maxim de posturi aprobat pentru funcţionarea Autoritãţii.
ART. 9
(1) Numãrul maxim de posturi pentru funcţionarea Autoritãţii este de 136, exclusiv vicepreşedintele.
(2) În anul 2005 Autoritatea va funcţiona cu un numãr maxim de 111 posturi, exclusiv vicepreşedintele.
(3) Statul de funcţii se aprobã prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii, la propunerea preşedintelui Autoritãţii.
ART. 10
(1) Autoritatea este condusã de un preşedinte, care este secretarul de stat pentru activitatea de cercetare din cadrul Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, ajutat de un vicepreşedinte, cu rang de subsecretar de stat. Vicepreşedintele este numit prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrului educaţiei şi cercetãrii.
(2) Salarizarea preşedintelui şi a vicepreşedintelui Autoritãţii se face conform prevederilor legale aplicabile persoanelor care ocupã funcţii de demnitate publicã.
ART. 11
(1) Preşedintele Autoritãţii are urmãtoarele atribuţii principale:
a) asigurã conducerea operativã a Autoritãţii;
b) reprezintã Autoritatea în relaţia cu terţii şi semneazã actele ce o angajeazã faţã de aceştia, în condiţiile legii;
c) angajeazã şi concediazã personalul unitãţii, în condiţiile legii;
d) încheie contracte individuale de muncã şi dispune mãsuri cu privire la modificarea, executarea, suspendarea şi încetarea acestora, cu respectarea legislaţiei în vigoare;
e) exercitã orice atribuţii care îi revin conform prevederilor legale şi regulamentului de organizare şi funcţionare.
(2) În exercitarea atribuţiilor sale, preşedintele emite decizii şi instrucţiuni, în condiţiile legii.
(3) Pentru fondurile primite de la bugetul de stat, preşedintele este ordonator secundar de credite.
(4) Preşedintele poate delega dreptul de semnãturã vicepreşedintelui sau secretarului general.
ART. 12
Preşedintele Autoritãţii reprezintã instituţia în raporturile cu celelalte autoritãţi publice, cu persoanele juridice şi fizice din ţarã şi din strãinãtate, precum şi în justiţie.
ART. 13
Atribuţiile vicepreşedintelui se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare.
ART. 14
(1) Autoritatea are un secretar general care este înalt funcţionar public, numit şi salarizat conform prevederilor legale.
(2) Secretarul general asigurã stabilitatea funcţionãrii Autoritãţii, continuitatea conducerii administrative şi realizarea legãturilor funcţionale dintre structurile Autoritãţii.
(3) Secretarul general îndeplineşte şi alte atribuţii stabilite prin decizie a preşedintelui Autoritãţii sau prevãzute în regulamentul de organizare şi funcţionare.
ART. 15
Pentru exercitarea atribuţiilor sale, Autoritatea este sprijinitã de Colegiul consultativ, care se constituie şi funcţioneazã conform prevederilor <>art. 44 din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile ulterioare.
ART. 16
(1) Pentru desfãşurarea activitãţii, Autoritatea preia în administrare de la Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii unele bunuri aflate în patrimoniul acestuia.
(2) Predarea-preluarea bunurilor prevãzute la alin. (1) se face prin protocol încheiat între pãrţile interesate, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(3) Autoritatea are în dotare pentru activitãţile specifice un parc auto, stabilit potrivit dispoziţiilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 247/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi un autovehicul destinat deplasãrilor în teritoriu pentru monitorizare şi control.
ART. 17
(1) Instituţiile şi unitãţile care funcţioneazã în subordinea Autoritãţii sunt prevãzute în anexa nr. 2, iar cele care funcţioneazã în coordonarea sa sunt prevãzute în anexa nr. 3.
(2) Structurile organizatorice, statele de funcţii şi regulamentele de organizare şi funcţionare pentru unitãţile subordonate se stabilesc prin decizie a preşedintelui, la propunerea directorului general sau, dupã caz, a directorului unitãţii.
(3) Numirea şi eliberarea directorilor generali sau, dupã caz, a directorilor unitãţilor prevãzute în anexa nr. 3 se fac prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii, la propunerea preşedintelui Autoritãţii.
(4) Numirea şi eliberarea directorilor generali sau, dupã caz, a directorilor unitãţilor prevãzute în anexa nr. 2 se fac prin decizie a preşedintelui Autoritãţii.
(5) Numirea şi eliberarea din funcţie a membrilor consiliilor de administraţie ale unitãţilor prevãzute în anexa nr. 3 se fac prin ordin al ministrului educaţiei şi cercetãrii, la propunerea preşedintelui Autoritãţii.
ART. 18
Personalul Autoritãţii se constituie din personalul care a fost preluat sau, dupã caz, transferat de la Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii, precum şi din personal nou-angajat, în condiţiile legii.
ART. 19
Autoritatea poate sã încheie contracte sau convenţii cu alte organisme şi cu operatorii economici din ţarã şi din strãinãtate, în vederea colaborãrii şi cooperãrii pe plan naţional ori internaţional în domeniul sãu de activitate, în condiţiile legii.
ART. 20
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 21
(1) Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã <>Hotãrârea Guvernului nr. 2.200/2004 privind organizarea şi funcţionarea Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţificã, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 16 din 6 ianuarie 2005, cu modificãrile ulterioare.
(2) Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã numãrul curent 5 din anexa nr. 5 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 223/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 283 din 5 aprilie 2005, cu modificãrile ulterioare.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul educaţiei şi cercetãrii,
Mihail Hãrdãu

Ministrul muncii,
solidaritãţii sociale şi familiei,
Gheorghe Barbu

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 17 noiembrie 2005.
Nr. 1.449.

ANEXA 1

Numãrul maxim de posturi = 136,
exclusiv vicepreşedintele


STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Autoritãţii Naţionale pentru Cercetare Ştiinţificã

╔════════════╗
║ ║
╢ PRESEDINTE ╟
║ ║
╚═════╤══════╝

┌─────────────┐ │
│ Juridic si │ │
│contencios**)├───┐ │
└─────────────┘ │ │ ┌──────────────┐
│ │ ┌─────┤VICEPRESEDINTE│
┌────────────┐ │ │ │ └──────────────┘
│Audit public│ │ ├───────┤
│ intern**) ├──┤ │ │ ┌──────────────┐
└────────────┘ │ │ └─────┤ SECRETAR │
│ │ │ GENERAL │
┌──────────────────┐ │ │ └──────────────┘
│Relatii publice si├──┼───┤
│ mass-media**) │ │ │
└──────────────────┘ │ │
│ │
┌──────────────────┐ │ │
│ Resurse umane**) ├──┤ │
└──────────────────┘ │ │
┌──────────────────┐ │ │
│ Informatizare**) ├──┘ │
└──────────────────┘ │

┌───────────────────────────┼─────────────────┬───────────────┐
│ │ │ │
┌────┴────┐ ┌─────┴─────┐ ┌──────┴───────┐ ┌─────┴───┐
│Directia │ │ Organismul│ │Directia de │ │Directia │
│generala │ │intermediar│ │transfer │ │economica│
│programe │ │ pentru │ │tehnologic si │ │ │
└────┬────┘ │cercetare*)│ │infrastructuri│ │ │
│ └─────┬─────┘ └──────────────┘ └─────────┘
│ └─────┐
┌────┴────────────┐ ┌────┴────────────┐
│ │ │ │
┌────┴───────┐ ┌───────┴────────┐ ┌────┴────────┐ ┌──────┴───────┐
│Directia │ │ Directia │ │Directia │ │Directia │
│politici de │ │ de integrare │ │programe, │ │implementare, │
│ cercetare- │ │ europeana │ │evaluare, │ │management │
│dezvoltare, │ │ si cooperari │ │monitorizare │ │financiar │
│contractare │ │internationale │ │ │ │ si │
│ si │ │ │ │ │ │ control │
│monitorizare│ └────────────────┘ └─────────────┘ └──────────────┘
│ programe │
│ nationale │
└────────────┘


*) Organismul intermediar pentru cercetare este organizat la nivel de
direcţie generalã.
**) Organizate la nivel de compartimente sau colective de lucru.



ANEXA 2

INSTITUTIILE SI UNITATILE
de cercetare stiintifica, dezvoltare tehnologica si inovare care functioneaza in subordinea Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica




──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea unitatii/Localitatea Sursa de finantare
crt.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Institutul de Fizica Atomica - IFA Bucuresti*) Venituri proprii si subventii
acordate de la bugetul de stat
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Institutul National de Informare si Documentare - Venituri proprii si subventii
INID Bucuresti**) acordate de la bugetul de stat
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Agentia Spatiala Românã - ASR Bucuresti Venituri proprii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Institutul de Cercetari in Chimie "Raluca Ripan" Venituri proprii
- ICC RR Cluj-Napoca
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Institutul National de Inventica - INI Iasi Venituri proprii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Institutul de Medicina Comparata - IMC Venituri proprii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Centrul National de Management Programe - Venituri proprii
CNMP Bucuresti
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



------------
*) Un numar maximum de 10 posturi pentru administrativ se finanteaza de la bugetul de stat.
**) Un numar maximum de 20 de posturi pentru biblioteca se finanteaza de la bugetul de stat.

ANEXA 3

INSTITUTE NATIONALE
de cercetare-dezvoltare care functioneaza in coordonarea
Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica





───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Denumirea unitatii/Localitatea Sursa de finantare
crt.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Optoelectronica - Venituri proprii
INOE 2000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare Turbomotoare - COMOTI Venituri proprii
Bucuresti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in domeniul Geologiei, Venituri proprii
Geofizicii, Geochimiei si Teledetectiei - IGR Bucuresti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Textile si Venituri proprii
Pielarie - INCDTP Bucuresti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Masini Agricole Venituri proprii
si Instalatii destinate Agriculturii si Industriei Alimentare -
INMA Bucuresti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Institutul National de Cercetare pentru Fizica si Venituri proprii
Inginerie Nucleara "Horia Hulubei" - IFIN-HH Bucuresti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Venituri proprii
Laserilor, Plasmei si Radiatiei - INFLPR Bucuresti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Venituri proprii
Tehnica - IFT Iasi
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Venituri proprii
Materialelor- INCDFM Bucuresti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
10. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Venituri proprii
Pamantului - INCDFP Bucuresti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
11. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare Chimico-Farmaceutica - Venituri proprii
ICCF Bucuresti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
12. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Electrochimie si Venituri proprii
Materie Condensata - INCEMC Timisoara
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
13. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Geologie si Venituri proprii
Geoecologie Marina - GEOECOMAR Bucuresti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
14. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Stiinte Biologice Venituri proprii
- INSB Bucuresti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
15. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Microtehnologie - Venituri proprii
IMT Bucuresti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
16. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Tehnologii Venituri proprii
Criogenice si Izotopice - ICSI Ramnicu Valcea
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
17. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Tehnologii Venituri proprii
Izotopice si Moleculare - INCDTIM Cluj Napoca
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
18. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Inginerie Venituri proprii
Electrica - ICPE-CA Bucuresti
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016