Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.439 din 18 noiembrie 2009  privind infiintarea Centrului National de Management pentru Societatea Informationala si a Centrului National Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.439 din 18 noiembrie 2009 privind infiintarea Centrului National de Management pentru Societatea Informationala si a Centrului National "Romania Digitala"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 9 decembrie 2009
HOTĂ?RÂRE nr. 1.439 din 18 noiembrie 2009
privind înfiinţarea Centrului Naţional de Management pentru Societatea Informaţionalã şi a Centrului Naţional "România Digitalã"
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 9 decembrie 2009


În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã , al <>art. 5 alin. (1) din Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritãţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeanã şi Fondul Monetar Internaţional,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Se înfiinţeazã Centrul Naţional de Management pentru Societatea Informaţionalã, denumit în continuare CNMSI, şi Centrul Naţional "România Digitalã", denumit în continuare CNRD, ca organe de specialitate ale administraţiei publice centrale, cu personalitate juridicã, în subordinea Ministerului Comunicaţiilor şi Societãţii Informaţionale, denumit în continuare MCSI, finanţate integral de la bugetul de stat, prin divizarea Agenţiei pentru Serviciile Societãţii Informaţionale, denumitã în continuare ASSI, care se desfiinţeazã.
(2) Atribuţiile ASSI se preiau de MCSI şi se exercitã prin CNMSI şi prin CNRD, potrivit dispoziţiilor prezentei hotãrâri.
ART. 2
(1) MCSI preia, pe bazã de protocol de predarepreluare, patrimoniul fostei ASSI, în termen de maximum 15 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(2) CNMSI preia, conform protocolului de predare-preluare încheiat cu MCSI, drepturile şi obligaţiile fostei ASSI, infrastructura şi echipamentele necesare exercitãrii atribuţiilor pe care le exercitã potrivit dispoziţiilor prezentei hotãrâri, ţinându-se cont şi de numãrul de posturi din statul de funcţii.
(3) CNRD preia, conform protocolului de predare-preluare încheiat cu MCSI, drepturile şi obligaţiile fostei ASSI, infrastructura şi echipamentele necesare exercitãrii atribuţiilor pe care le exercitã potrivit dispoziţiilor prezentei hotãrâri, ţinându-se cont şi de numãrul de posturi din statul de funcţii.
(4) Imobilul situat în municipiul Bucureşti, Str. Italianã nr. 22, sectorul 2, proprietate privatã a statului, intrã în patrimoniul MCSI cu acelaşi titlu deţinut de ASSI, folosinţa acestuia de cãtre cele douã centre urmând a fi asiguratã pe bazã de contracte de comodat.
(5) Lucrãrile necesare pentru întreţinerea şi administrarea imobilului vor fi realizate de MCSI şi suportate din bugetul acestuia, în limita sumelor aprobate cu aceastã destinaţie.

CAP. II
Organizarea şi funcţionarea Centrului Naţional de Management pentru Societatea Informaţionalã

ART. 3
CNMSI are sediul în municipiul Bucureşti, Str. Italianã nr. 22, sectorul 2, în spaţiul preluat de la MCSI pe bazã de contract de comodat.
ART. 4
CNMSI îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu legislaţia în vigoare şi cu regulamentul propriu de organizare şi funcţionare.
ART. 5
În realizarea obiectului sãu de activitate, CNMSI are urmãtoarele atribuţii principale:
a) gestioneazã şi opereazã sistemul e-guvernare disponibil la adresa www.e-guvernare.ro, Sistemul electronic de achiziţii publice şi Sistemul informatic pentru atribuirea electronicã a autorizaţiilor de transport internaţional rutier de marfã şi pentru atribuirea electronicã a traseelor naţionale din programele de transport prin serviciile regulate judeţene, interjudeţene limitrofe şi interjudeţene;
b) opereazã soluţiile prin care se asigurã continuitatea serviciilor oferite prin sistemele gestionate;
c) gestioneazã capacitãţi de procesare alocate în acest sens de MCSI;
d) reglementeazã activitãţile specifice domeniului sãu de activitate;
e) implementeazã şi opereazã la nivel naţional sisteme informatice şi de comunicaţii pe domeniul specific de activitate, în scopul furnizãrii serviciilor destinate guvernãrii prin mijloace electronice;
f) colaboreazã cu instituţii şi organizaţii naţionale, regionale şi internaţionale din domeniul sãu de competenţã;
g) înainteazã MCSI propuneri de acte normative pentru îmbunãtãţirea cadrului legislativ în domeniul furnizãrii de servicii publice prin mijloace electronice şi al serviciilor societãţii informaţionale;
h) auditeazã, la cerere, performanţa aplicaţiilor şi sistemelor informatice destinate furnizãrii de servicii publice prin mijloace electronice;
i) gestioneazã şi opereazã sistemul denumit "Ghişeul virtual de plãţi";
j) asigurã recunoaşterea în sistemele pe care le opereazã a oricãrei semnãturi electronice extinse bazate pe un certificat calificat emis de un furnizor de servicii de certificare acreditat;
k) acordã consultanţã de specialitate pentru instituţii şi organizaţii naţionale, regionale şi internaţionale;
l) încheie convenţii, protocoale, înţelegeri cu instituţiile din ţarã care au atribuţii în domeniu şi cu instituţiile similare din strãinãtate, în condiţiile legii;
m) poate fi membru al organizaţiilor interne şi internaţionale de specialitate şi participã la activitãţile acestora;
n) realizeazã cercetãri, studii, analize, sinteze, activitãţi de proiectare şi cursuri de pregãtire privind domeniile sale de activitate;
o) întocmeşte rapoarte anuale asupra activitãţii proprii, pe care le supune spre aprobare ministrului comunicaţiilor şi societãţii informaţionale;
p) exercitã orice alte activitãţi stabilite în sarcina sa în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare;
q) preia activitatea de gestionare a contractelor de cercetaredezvoltare multianuale încheiate în baza <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.266/2004 pentru aprobarea <>Normelor metodologice privind contractarea, finanţarea, monitorizarea şi evaluarea proiectelor din planurile sectoriale de cercetare-dezvoltare, cu modificãrile ulterioare, pe bazã de protocol încheiat cu MCSI.
ART. 6
(1) Structura organizatoricã a CNMSI este prevãzutã în anexa nr. 1. În cadrul acesteia, la propunerea preşedintelui, prin ordin al ministrului comunicaţiilor şi societãţii informaţionale, se pot reorganiza servicii, birouri, compartimente şi colective temporare de lucru.
(2) Regulamentul intern de organizare şi funcţionare şi statul de funcţii ale CNMSI se stabilesc prin ordin al ministrului comunicaţiilor şi societãţii informaţionale, în termen de maximum 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri.
ART. 7
(1) Activitatea curentã a CNMSI este asiguratã de un preşedinte ajutat de un vicepreşedinte, numiţi prin ordin al ministrului comunicaţiilor şi societãţii informaţionale.
(2) Poate ocupa o funcţie dintre cele prevãzute la alin. (1) persoana care îndeplineşte cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) are cetãţenia românã;
b) cunoaşte limba românã, scris şi vorbit;
c) are capacitate deplinã de exerciţiu;
d) are o stare de sãnãtate corespunzãtoare, atestatã pe bazã de examen medical de specialitate;
e) are studii universitare de licenţã, respectiv studii superioare de lungã duratã, absolvite cu diplomã;
f) nu a fost condamnatã pentru sãvârşirea unei infracţiuni contra umanitãţii, contra statului sau contra autoritãţii, de serviciu sau în legãturã cu serviciul, care împiedicã înfãptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni sãvârşite cu intenţie, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu a desfãşurat activitate de poliţie politicã, astfel cum este definitã prin lege;
h) îndeplineşte şi alte criterii specifice stabilite de ministrul comunicaţiilor şi societãţii informaţionale.
(3) Funcţiile prevãzute la alin. (1) se exercitã în baza unui contract de management încheiat cu ministrul comunicaţiilor şi societãţii informaţionale pe o perioadã de maximum 4 ani, în conţinutul cãruia sunt prevãzuţi indicatorii specifici de performanţã, obiectivele, clauzele contractuale care reglementeazã drepturile şi obligaţiile pãrţilor, precum şi condiţiile de suspendare, încetare şi reziliere a acestuia.
(4) Contractul de management este asimilat contractului individual de muncã şi conferã titularului vechime în muncã şi în specialitate.
(5) Remunerarea şi celelalte drepturi ale persoanelor care ocupã funcţii dintre cele prevãzute la alin. (1) se stabilesc prin asimilare la nivelul maxim al funcţiei de secretar de stat, respectiv subsecretar de stat din cadrul ministerelor şi al altor organe centrale de specialitate.
(6) Preşedintele conduce întreaga activitate a CNMSI şi îl reprezintã în raporturile cu autoritãţile publice, instituţii şi organizaţii, precum şi cu persoanele fizice şi juridice din ţarã sau din strãinãtate.
(7) Preşedintele este ordonator terţiar de credite.
(8) În exercitarea atribuţiilor care îi revin, preşedintele CNMSI emite decizii cu caracter normativ sau individual.
ART. 8
Finanţarea activitãţilor CNMSI se asigurã de la bugetul de stat, prin bugetul MCSI.
ART. 9
(1) MCSI va desfãşura toate achiziţiile publice pentru achiziţia de bunuri, servicii sau lucrãri necesare desfãşurãrii activitãţii CNMSI, inclusiv pentru extinderea şi îmbunãtãţirea performanţelor sistemelor informatice destinate furnizãrii serviciilor de guvernare prin mijloace electronice în limita sumelor aprobate prin lege pentru fiecare an cu aceastã destinaţie în bugetul MCSI.
(2) Îndeplinirea obligaţiilor din contractele cu finanţare din fonduri comunitare rãmâne atributul exclusiv al CNMSI.
ART. 10
Rezultatele investiţiilor prevãzute la art. 9 vor fi predate pe bazã de contract de comodat cãtre CNMSI.
ART. 11
În vederea desfãşurãrii procedurilor prevãzute la art. 9, CNMSI va pune la dispoziţia MCSI documentaţia necesarã şi va desemna cel puţin douã persoane care vor face parte din comisia de evaluare.
ART. 12
(1) În vederea asigurãrii sumelor necesare pentru procedurile prevãzute la art. 9, prin includerea acestora în bugetul MCSI, CNMSI va transmite, pânã la data de 1 iulie a fiecãrui an, MCSI propunerile pentru achiziţia de bunuri, servicii şi lucrãri, însoţite de documentaţii şi fundamentãri detaliate.
(2) În cazul în care pe parcursul anului bugetar se constatã de cãtre CNMSI un necesar suplimentar de bunuri, produse sau servicii, va transmite MCSI datele prevãzute la alin. (1), în vederea introducerii sumelor necesare în proiectul de buget de rectificare, cu cel puţin 15 zile înainte ca propunerea sã fie depusã la Ministerul Finanţelor Publice.
ART. 13
(1) CNMSI poate realiza venituri din:
a) tarife aferente sistemelor informatice pe care le administreazã şi opereazã, încasate potrivit legii;
b) tarife pentru activitãţile desfãşurate în domeniul sãu de activitate;
c) alte venituri ce se pot realiza în condiţiile legii;
d) donaţii, legate şi sponsorizãri în condiţiile legii.
(2) Sumele încasate din sursele prevãzute la alin. (1) lit. a)-c) constituie venituri la bugetul de stat.
ART. 14
(1) Personalul ASSI aferent activitãţilor prevãzute la art. 5, precum şi personalul auxiliar va fi preluat în cadrul CNMSI, în limita a 140 de posturi, şi va beneficia de drepturile salariale acordate, potrivit legii, pentru categoriile de funcţii din cadrul CNMSI.
(2) Preluarea se va face prin echivalarea funcţiilor, ţinându-se cont la stabilirea acestora de vechimea în muncã şi categoria studiilor.
(3) Selecţia personalului se face ţinându-se cont de caracteristicile funcţiilor înfiinţate în cadrul CNMSI şi de criteriile stabilite la <>art. 6 alin. (6) din Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritãţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeanã şi Fondul Monetar Internaţional.
(4) În termen de maximum 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri, preşedintele CNMSI va emite deciziile de concediere a personalului ale cãrui raporturi de muncã înceteazã ca urmare a reducerii de posturi, cu respectarea procedurilor legale aplicabile categoriei de personal din care face parte şi a prevederilor legale privind protecţia socialã, pe baza criteriilor stabilite între conducerea autoritãţii ori instituţiei publice şi reprezentanţii salariaţilor sau, dupã caz, ai sindicatelor.
(5) Personalul preluat va fi încadrat în limita a 40 de posturi în cadrul CNMSI, beneficiind de drepturile salariale acordate, potrivit legii, pentru categoriile de funcţii din cadrul CNMSI, ţinându-se cont şi de dispoziţiile <>Legii nr. 329/2009 . Ca urmare a încadrãrii se va încheia un contract individual de muncã cu CNMSI.
(6) Pentru personalul care refuzã încadrarea, preşedintele CNMSI va emite deciziile de concediere, cu respectarea legislaţiei în vigoare.
(7) Ulterior, încadrarea personalului CNMSI se face pe bazã de examen sau concurs, conform legislaţiei în vigoare.
(8) Organizarea şi desfãşurarea examenelor sau concursurilor se vor face cu aprobarea ordonatorului principal de credite.
(9) Salarizarea personalului contractual al CNMSI se realizeazã conform prevederilor legale în vigoare.
ART. 15
CNMSI are în dotare, pentru transportul persoanelor din aparatul propriu, un numãr de 3 autoturisme, stabilit conform <>Ordonanţei Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritãţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 247/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

CAP. III
Organizarea şi funcţionarea Centrului Naţional "România Digitalã"

ART. 16
CNRD are sediul în municipiul Bucureşti, Str. Italianã nr. 22, sectorul 2, în spaţiul preluat de la MCSI pe bazã de contract de comodat.
ART. 17
CNRD îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu legislaţia în vigoare şi cu regulamentul propriu de organizare şi funcţionare.
ART. 18
În realizarea obiectului sãu de activitate, CNRD are urmãtoarele atribuţii principale:
a) asigurã managementul conţinutului informaţional şi serviciile de informare din cadrul eRomania şi gestioneazã şi opereazã sistemele informatice prin intermediul cãrora sunt prestate serviciile publice electronice din cadrul eRomania;
b) îndeplineşte atribuţiile de autoritate responsabilã pentru realizarea, operaţionalizarea şi administrarea PCU electronic, potrivit <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii şi libertatea de a furniza servicii în România;
c) opereazã sistemul prin care se presteazã serviciile de verificare şi validare a stãrii certificatelor digitale emise de furnizori de servicii de certificare acreditaţi;
d) opereazã soluţiile prin care se asigurã continuitatea serviciilor oferite prin sistemele gestionate;
e) gestioneazã capacitãţi de procesare alocate în acest sens de MCSI;
f) reglementeazã activitãţile specifice domeniului sãu de activitate;
g) implementeazã şi opereazã la nivel naţional sisteme informatice şi de comunicaţii pe domeniu specific de activitate, în scopul furnizãrii serviciilor destinate guvernãrii prin mijloace electronice;
h) colaboreazã cu instituţii şi organizaţii naţionale, regionale şi internaţionale din domeniul sãu de competenţã;
i) înainteazã MCSI propuneri de acte normative pentru îmbunãtãţirea cadrului legislativ în domeniul furnizãrii de servicii publice prin mijloace electronice şi al serviciilor societãţii informaţionale;
j) auditeazã, la cerere, performanţa aplicaţiilor şi sistemelor informatice destinate furnizãrii de servicii publice prin mijloace electronice, specifice domeniului sãu de activitate;
k) asigurã recunoaşterea în sistemele pe care le opereazã a oricãrei semnãturi electronice extinse bazate pe un certificat calificat emis de un furnizor de servicii de certificare acreditat;
l) acordã consultanţã de specialitate pentru instituţii şi organizaţii naţionale, regionale şi internaţionale;
m) încheie convenţii, protocoale, înţelegeri cu instituţiile din ţarã care au atribuţii în domeniu şi cu instituţiile similare din strãinãtate, în condiţiile legii;
n) poate fi membru al organizaţiilor interne şi internaţionale de specialitate şi participã la activitãţile acestora;
o) realizeazã cercetãri, studii, analize, sinteze, activitãţi de proiectare şi cursuri de pregãtire privind domeniile sale de activitate;
p) întocmeşte rapoarte anuale asupra activitãţii proprii, pe care le supune spre aprobare ministrului comunicaţiilor şi societãţii informaţionale;
q) exercitã oricare alte activitãţi stabilite în sarcina sa în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare;
r) asigurã coordonarea accesãrii fondurilor structurale şi europene în domeniul societãţii informaţionale;
s) asigurã consultanţã, expertizã, evaluare şi participã cu membri în cadrul comisiilor de atribuire a proiectelor finanţate din fonduri structurale.
ART. 19
(1) Structura organizatoricã a CNRD este prevãzutã în anexa nr. 2. În cadrul acesteia, la propunerea preşedintelui, prin ordin al ministrului comunicaţiilor şi societãţii informaţionale, se pot reorganiza servicii, birouri, compartimente şi colective temporare de lucru.
(2) Regulamentul intern de organizare şi funcţionare şi statul de funcţii ale CNRD se stabilesc prin ordin al ministrului comunicaţiilor şi societãţii informaţionale, în termen de maximum 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri.
Art. 20
(1) Activitatea curentã a CNRD este asiguratã de un preşedinte ajutat de un vicepreşedinte, numiţi prin ordin al ministrului comunicaţiilor şi societãţii informaţionale.
(2) Poate ocupa o funcţie dintre cele prevãzute la alin. (1) persoana care îndeplineşte cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) are cetãţenia românã;
b) cunoaşte limba românã, scris şi vorbit;
c) are capacitate deplinã de exerciţiu;
d) are o stare de sãnãtate corespunzãtoare, atestatã pe bazã de examen medical de specialitate;
e) are studii universitare de licenţã, respectiv studii superioare de lungã duratã, absolvite cu diplomã;
f) nu a fost condamnatã pentru sãvârşirea unei infracţiuni contra umanitãţii, contra statului sau contra autoritãţii, de serviciu sau în legãturã cu serviciul, care împiedicã înfãptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni sãvârşite cu intenţie, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu a desfãşurat activitate de poliţie politicã, astfel cum este definitã prin lege;
h) îndeplineşte şi alte criterii specifice stabilite de ministrul comunicaţiilor şi societãţii informaţionale.
(3) Funcţiile prevãzute la alin. (1) se exercitã în baza unui contract de management încheiat cu ministrul comunicaţiilor şi societãţii informaţionale pe o perioadã de maximum 4 ani, în conţinutul cãruia sunt prevãzuţi indicatorii specifici de performanţã, obiectivele, clauzele contractuale care reglementeazã drepturile şi obligaţiile pãrţilor, precum şi condiţiile de suspendare, încetare şi reziliere a acestuia.
(4) Contractul de management este asimilat contractului individual de muncã şi conferã titularului vechime în muncã şi în specialitate.
(5) Remunerarea şi celelalte drepturi ale persoanelor care ocupã funcţii dintre cele prevãzute la alin. (1) se stabilesc prin asimilare la nivelul maxim al funcţiei de secretar de stat, respectiv subsecretar de stat din cadrul ministerelor şi al altor organe centrale de specialitate.
(6) Preşedintele conduce întreaga activitate a CNRD şi îl reprezintã în raporturile cu autoritãţile publice, instituţii şi organizaţii, precum şi cu persoanele fizice şi juridice din ţarã sau din strãinãtate.
(7) Preşedintele este ordonator terţiar de credite.
(8) În exercitarea atribuţiilor ce îi revin preşedintele CNRD emite decizii cu caracter normativ sau individual.
ART. 21
Finanţarea activitãţilor CNRD se asigurã de la bugetul de stat, prin bugetul MCSI.
ART. 22
(1) MCSI va desfãşura toate achiziţiile publice pentru achiziţia de bunuri, servicii sau lucrãri necesare desfãşurãrii activitãţii CNRD, inclusiv pentru extinderea şi îmbunãtãţirea performanţelor sistemelor informatice destinate furnizãrii serviciilor de guvernare prin mijloace electronice, în limita sumelor aprobate prin lege pentru fiecare an cu aceastã destinaţie în bugetul MCSI.
(2) Îndeplinirea obligaţiilor din contractele cu finanţare din fonduri comunitare rãmâne atributul exclusiv al CNRD.
ART. 23
Rezultatele investiţiilor prevãzute la art. 22 vor fi predate pe bazã de contract de comodat cãtre CNRD.
ART. 24
În vederea desfãşurãrii procedurilor prevãzute la art. 22, CNRD va pune la dispoziţia MCSI documentaţia necesarã şi va desemna cel puţin douã persoane care vor face parte din comisia de evaluare.
ART. 25
(1) În vederea asigurãrii sumelor necesare pentru procedurile prevãzute la art. 22, prin includerea acestora în bugetul MCSI, CNRD va transmite, pânã la data de 1 iulie a fiecãrui an, MCSI propunerile pentru achiziţia de bunuri, servicii sau lucrãri, însoţite de documentaţii şi fundamentãri detaliate.
(2) În cazul în care pe parcursul anului bugetar se constatã de cãtre CNRD un necesar suplimentar de bunuri, produse sau servicii, va transmite MCSI datele prevãzute la alin. (1), în vederea introducerii sumelor necesare în proiectul de buget de rectificare, cu cel puţin 15 zile înainte ca propunerea sã fie depusã la Ministerul Finanţelor Publice.
ART. 26
(1) CNRD poate avea venituri din:
a) tarife aferente sistemelor informatice pe care le administreazã şi opereazã, încasate potrivit legii;
b) tarife pentru activitãţile desfãşurate în domeniul sãu de activitate;
c) alte venituri ce se pot realiza în condiţiile legii;
d) donaţii, legate şi sponsorizãri în condiţiile legii.
(2) Sumele încasate din sursele prevãzute la alin. (1) lit. a)-c) constituie venituri la bugetul de stat.
ART. 27
(1) Personalul ASSI aferent activitãţilor prevãzute la art. 18, precum şi personalul auxiliar va fi preluat în cadrul CNRD, în limita a 140 de posturi, şi va beneficia de drepturile salariale acordate, potrivit legii, pentru categoriile de funcţii din cadrul CNRD.
(2) Preluarea se va face prin echivalarea funcţiilor, ţinându-se cont la stabilirea acestora de vechimea în muncã şi categoria studiilor.
(3) Selecţia personalului se face ţinându-se cont de caracteristicile funcţiilor înfiinţate în cadrul CNRD şi de criteriile stabilite la <>art. 6 alin. (6) din Legea nr. 329/2009 .
(4) În termen de maximum 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri, preşedintele CNRD va emite deciziile de concediere a personalului ale cãrui raporturi de muncã înceteazã ca urmare a reducerii de posturi, cu respectarea procedurilor legale aplicabile categoriei de personal din care face parte şi a prevederilor legale privind protecţia socialã, pe baza criteriilor stabilite între conducerea autoritãţii ori instituţiei publice şi reprezentanţii salariaţilor sau, dupã caz, ai sindicatelor.
(5) Personalul preluat va fi încadrat în limita a 40 de posturi în cadrul CNRD, beneficiind de drepturile salariale acordate, potrivit legii, pentru categoriile de funcţii din cadrul CNRD, ţinându-se cont de dispoziţiile <>Legii nr. 329/2009 . Ca urmare a încadrãrii se va încheia un contract individual de muncã cu CNRD.
(6) Pentru personalul care refuzã încadrarea, preşedintele CNRD va emite deciziile de concediere, cu respectarea legislaţiei în vigoare.
(7) Ulterior, încadrarea personalului CNRD se face pe bazã de examen sau concurs, conform legislaţiei în vigoare.
(8) Organizarea şi desfãşurarea examenelor sau concursurilor se va face cu aprobarea ordonatorului principal de credite.
(9) Salarizarea personalului contractual al CNRD se realizeazã conform prevederilor legale în vigoare.
ART. 28
(1) CNRD asigurã participarea personalului în comitetele de evaluare a proiectelor finanţate din fonduri structurale dedicate sectorului TIC pentru implementarea operaţiunilor axei 3 "Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public" din cadrul Programului operaţional sectorial "Creşterea competitivitãţii economice".
(2) În vederea realizãrii prevederilor alin. (1), în termen de 10 zile de la primirea unei solicitãri în acest sens de la MCSI, preşedintele desemneazã reprezentanţii, care sunt delegaţi în cadrul comitetelor de evaluare constituite prin ordin al ministrului comunicaţiilor şi societãţii informaţionale, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, cu pãstrarea drepturilor, inclusiv salariale, avute la instituţiile de la care provin.
(3) Pe perioada desfãşurãrii activitãţilor în cadrul comitetelor de evaluare, reprezentanţii desemnaţi conform alin. (2) vor beneficia de majorãri salariale de 75% conform procedurilor din <>Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea <>Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare.
(4) Drepturile salariale prevãzute la alin. (2) şi majorarea salarialã prevãzutã la alin. (3) vor fi plãtite de CNRD.
ART. 29
CNRD are în dotare, pentru transportul persoanelor din aparatul propriu, un numãr de 3 autoturisme, stabilit conform <>Ordonanţei Guvernului nr. 80/2001 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 247/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 30
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul comunicaţiilor şi
societãţii informaţionale,
Gabriel Sandu

p. Viceprim-ministru, ministrul
administraţiei şi internelor,
interimar,
Dan Valentin Fãtuloiu,
secretar de stat

Ministrul economiei,
Adriean Videanu

p. Ministrul muncii, familiei şi
protecţiei sociale, interimar,
Mihai Constantin Şeitan,
secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea

Bucureşti, 18 noiembrie 2009.
Nr. 1.439.

ANEXA 1

STRUCTURA ORGANIZATORICÃ
a Centrului Naţional de Management pentru Societatea Informaţionalã

Numãr maxim de personal: 40


┌─────────────────────────┐
│ PREŞEDINTE │
└────────────┬────────────┘

┌──────────────────────────┐ │ ┌────────────────────────────┐
│ Compartiment │ │ │ Compartiment audit public │
│ documente clasificare ├─────┼───────┤ intern │
└──────────────────────────┘ │ └────────────────────────────┘

┌────────────┴────────────┐
│ Vicepreşedinte │
└────────────┬────────────┘

┌──────────────────────────┐ │ ┌────────────────────────────┐
│ Direcţia operaţionalã ├─────┤ │ Serviciul economic, │
│ │ ├───────┤ administrativ şi resurse │
└──────────────────────────┘ │ │ umane │
│ └────────────────────────────┘


│ ┌────────────────────┐
│ │ Compartiment │
└───────────────┤ juridic │
└────────────────────┘



ANEXA 2

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ?
a Centrului Naţional "România Digitalã"

Numãr maxim de personal: 40


┌─────────────────────────┐
│ PREŞEDINTE │
└────────────┬────────────┘

┌──────────────────────────┐ │ ┌────────────────────────────┐
│ Compartiment │ │ │ Compartiment audit public │
│ documente clasificare ├─────┼───────┤ intern │
└──────────────────────────┘ │ └────────────────────────────┘

┌────────────┴────────────┐
│ Vicepreşedinte │
└────────────┬────────────┘

│ ┌────────────────────────────┐
│ │ Serviciul contabilitate, │
├───────┤ finaciar, resurse umane, │
│ │administrativ, prevenire şi │
│ │ protecţie PSI │
│ └────────────────────────────┘
┌────────────────────────────┐ │
│ Direcţia dezvoltare ├─────┤
│ şi implementare proiecte │ │ ┌────────────────────┐
│ şi programe │ │ │ Compartiment │
└────────────────────────────┘ └───────────────┤ juridic │
└────────────────────┘



---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016