Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.431 din 18 noiembrie 2009  privind infiintarea, organizarea si functionarea Centrului Roman pentru Promovarea Comertului si Investitiilor Straine    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.431 din 18 noiembrie 2009 privind infiintarea, organizarea si functionarea Centrului Roman pentru Promovarea Comertului si Investitiilor Straine

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 860 din 10 decembrie 2009
HOTĂ?RÂRE nr. 1.431 din 18 noiembrie 2009
privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Centrului Român pentru Promovarea Comerţului şi Investiţiilor Strãine
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 860 din 10 decembrie 2009


În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã , al <>art. 3 lit. c) , <>art. 4 , <>art. 5 alin. (1)-(3) şi (5) , <>art. 8 alin. (5) , nr. crt. 1 din anexa nr. 1 şi nr. crt. 6 din anexa nr. 2 la Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritãţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeanã şi Fondul Monetar Internaţional,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Se înfiinţeazã Centrul Român pentru Promovarea Comerţului şi Investiţiilor Strãine, denumit în continuare CRPCIS, ca urmare a comasãrii prin fuziune a Centrului Român pentru Promovarea Comerţului şi a Agenţiei Române pentru Investiţii Strãine, care se desfiinţeazã. CRPCIS este instituţie publicã cu personalitate juridicã ce funcţioneazã în subordinea Ministerului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, Comerţului şi Mediului de Afaceri, organ de specialitate al administraţiei publice centrale, pentru aplicarea strategiei şi politicilor Guvernului în domeniul promovãrii şi dezvoltãrii comerţului, precum şi în domeniul promovãrii şi atragerii investiţiilor strãine directe.
(2) CRPCIS are sediul în municipiul Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, şi alte spaţii necesare desfãşurãrii activitãţii proprii în Bd. Primãverii nr. 22, sectorul 1.
(3) CRPCIS preia în patrimoniu şi în administrare, prin protocol de predare-primire, bunurile mobile şi imobile şi întregul patrimoniu ale Centrului Român pentru Promovarea Comerţului şi ale Agenţiei Române pentru Investiţii Strãine, în termen de 15 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(4) CRPCIS se substituie în toate drepturile şi obligaţiile Centrului Român pentru Promovarea Comerţului şi ale Agenţiei Române pentru Investiţii Strãine, decurgând din: acte normative şi administrative, contracte, convenţii, înţelegeri, protocoale, memorandumuri, acorduri, litigii şi din orice alte acte care produc efecte juridice.
(5) La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, CRPCIS preia toate drepturile şi obligaţiile aferente activitãţii de promovare şi asistenţã a investiţiilor strãine de la Agenţia Românã pentru Investiţii Strãine, aşa cum sunt recunoscute sau stabilite prin acte normative, acorduri şi prin contracte încheiate cu terţe persoane fizice sau juridice române ori strãine.
(6) Protocolul de predare-primire se încheie în termen de 15 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri şi cuprinde creditele bugetare rãmase neutilizate pânã la data preluãrii, bunurile, structurile de personal preluate, patrimoniul aferent, precum şi celelalte drepturi şi obligaţii ale instituţiilor desfiinţate, în baza balanţelor de verificare şi a raportãrilor financiar-contabile încheiate anterior termenului de 15 zile.
ART. 2
Finanţarea activitãţii CRPCIS se asigurã integral de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, Comerţului şi Mediului de Afaceri.
ART. 3
CRPCIS îndeplineşte urmãtoarele funcţii principale:
a) participã, sub coordonarea Ministerului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, Comerţului şi Mediului de Afaceri, la elaborarea politicilor publice de promovare şi dezvoltare a comerţului atât la nivel naţional, cât şi regional, precum şi a strategiilor care au acest obiect, prin instrumente specifice de analizã asupra schimburilor interne şi internaţionale de mãrfuri şi servicii;
b) asigurã implementarea mecanismelor de derulare a acţiunilor aflate în responsabilitatea Ministerului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, Comerţului şi Mediului de Afaceri, conform prevederilor legale în vigoare, precum şi a altor proiecte şi programe care vizeazã dezvoltarea sustenabilã a comerţului, elaborate de minister;
c) gestioneazã şi administreazã patrimoniul propriu, potrivit legii;
d) promoveazã pe plan intern şi extern interesele de dezvoltare sustenabilã a comerţului la nivelul mediului de afaceri şi al autoritãţilor publice;
e) pune la dispoziţia mediului de afaceri servicii de specialitate - informaţii, consultanţã, training - acţionând pentru satisfacerea nevoilor de dezvoltare a comerţului şi perfecţionarea mecanismelor specifice acestuia;
f) promoveazã şi atrage investiţiile strãine directe;
g) participã şi reprezintã România la lucrãrile instituţiilor şi asociaţiilor internaţionale cu atribuţii în domeniul investiţiilor strãine directe, asigurând plata cotizaţiilor anuale corespunzãtoare din bugetul anual propriu.
ART. 4
Pentru îndeplinirea funcţiilor prevãzute la art. 3, CRPCIS exercitã urmãtoarele atribuţii principale:
A. în domeniul comerţului internaţional:
a) realizeazã lucrãri de evaluare a potenţialului existent pe pieţele externe pentru fundamentarea strategiilor de export la nivel de ţãri partenere şi/sau regional, acordând prioritate punerii în aplicare a reglementãrilor prevãzute în acordurile de comerţ sau de parteneriat economic ale Uniunii Europene şi promovãrii ofertei româneşti de export în condiţiile pieţei concurenţiale;
b) identificã categoriile de produse româneşti cu potenţial de export şi realizeazã analize sectoriale şi de prezentare a capacitãţii de absorbţie a ofertei româneşti pe plan extern, urmãrind promovarea activã a sectorului întreprinderilor mici şi mijlocii şi a celorlalte componente ale mediului de afaceri;
c) elaboreazã materiale de informare şi documentare economicã şi comercialã;
d) realizeazã materiale promoţionale pentru prezentarea ofertei de export, a oportunitãţilor de afaceri şi a potenţialului economic al României;
e) gestioneazã şi dezvoltã baze de date cu exportatorii şi producãtorii din România, precum şi baze de date statistice de comerţ exterior şi realizeazã lucrãri de sintezã privind evoluţia relaţiilor comerciale ale României pe plan internaţional;
f) furnizeazã date statistice privind importurile şi exporturile de produse, servicii de informare, asistenţã şi consultanţã comercialã firmelor româneşti şi, în special, întreprinderilor mici şi mijlocii, în vederea dezvoltãrii relaţiilor de afaceri cu parteneri strãini;
g) mediatizeazã cererile de produse româneşti şi propunerile de afaceri ale partenerilor strãini la nivelul mediului de afaceri românesc;
h) iniţiazã propuneri de programe şi proiecte pentru promovarea exporturilor româneşti de produse şi servicii, în conformitate cu strategiile sectoriale de susţinere a acestora;
i) organizeazã seminare, conferinţe şi forumuri pe teme de promovare şi facilitare a comerţului şi participã la manifestãri similare iniţiate de instituţii sau organizaţii de profil, în ţarã şi în strãinãtate;
j) organizeazã întâlniri de afaceri între firmele romaneşti şi strãine, direct sau în colaborare cu instituţii şi agenţii guvernamentale, camere de comerţ, asociaţii profesionale, organizaţii de promovare a întreprinderilor mici şi mijlocii din România şi instituţii partenere de promovare a comerţului din alte ţãri;
k) organizeazã misiuni economice în strãinãtate, cu participarea reprezentanţilor din mediul de afaceri, asociaţiile profesionale, patronatele de ramurã, instituţiile implicate în implementarea şi derularea programelor de promovare a exportului, mass-media, precum şi a formatorilor şi a liderilor de opinie;
l) implementeazã Programul de susţinere şi promovare a exportului, administrat de Ministerul Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, Comerţului şi Mediului de Afaceri, conform prevederilor legale, direct sau prin delegarea unor competenţe pentru organizarea participãrii firmelor româneşti la târgurile, expoziţiile şi misiunile economice din strãinãtate, conform prevederilor legale;
m) colaboreazã cu direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, Comerţului şi Mediului de Afaceri, precum şi cu alte autoritãţi şi instituţii interesate pentru organizarea în România a acţiunilor de promovare a exportului, la care participã firme strãine, potenţial importatoare de bunuri şi servicii româneşti;
n) acordã asistenţã tehnicã operatorilor economici, cu deosebire întreprinderilor mici şi mijlocii, care intenţioneazã sã participe independent din resurse proprii la târgurile, expoziţiile şi misiunile economice internaţionale;
o) organizeazã şi coordoneazã, cu aprobarea ministrului întreprinderilor mici şi mijlocii, comerţului şi mediului de afaceri, reţeaua proprie de reprezentanţe teritoriale, pentru a oferi servicii de informare şi consultanţã operatorilor economici în profil teritorial, colaborând cu reţeaua de oficii teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie, pentru întãrirea legãturilor şi sprijinirea operatorilor economici în activitãţile de promovare a producţiei şi a ofertei locale de export;
p) promoveazã normele, standardele şi recomandãrile privind facilitarea procedurilor de comerţ intern şi internaţional şi participã la activitatea grupurilor de experţi în domeniu, constituite la nivel naţional şi internaţional;
q) participã la grupurile de lucru pentru elaborarea şi actualizarea Strategiei naţionale de export;
r) colaboreazã cu camerele de comerţ şi industrie, asociaţiile profesionale şi patronale, precum şi cu instituţii publice şi organizaţii neguvernamentale pentru coordonarea acţiunilor de promovare a produselor şi serviciilor româneşti pe pieţele externe;
s) dezvoltã relaţii de cooperare şi parteneriat cu organizaţii, instituţii şi asociaţii profesionale româneşti şi strãine pentru promovarea comerţului pe plan internaţional, potrivit legii;
ş) realizeazã şi editeazã buletine şi jurnale de informare comercialã şi de afaceri;
t) organizeazã seminare şi cursuri de pregãtire profesionalã de specialitate;
B. în domeniul comerţului interior:
a) mediatizeazã şi monitorizeazã aplicarea reglementãrilor comunitare referitoare la comerţul cu mãrfuri şi servicii pe piaţa internã, programele guvernamentale de susţinere a activitãţii de comerţ şi de prestãri de servicii de piaţã, precum şi proiectele de promovare a sistemelor moderne de distribuţie şi a calitãţii produselor în România;
b) participã la realizarea evaluãrilor, analizelor şi activitãţilor de auditare iniţiate de Ministerul Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, Comerţului şi Mediului de Afaceri, în vederea determinãrii impactului pieţei interne şi externe asupra mediului de afaceri, balanţei comerciale şi de plãţi, a dinamicii fluxurilor comerciale locale, transnaţionale şi regionale, precum şi a altor elemente care asigurã dezvoltarea comerţului;
c) identificã şi furnizeazã informaţii privind evoluţia indicatorilor economico-financiari care caracterizeazã activitatea de comerţ interior, structura reţelelor de desfacere a mãrfurilor şi formele de distribuţie a acestora;
d) realizeazã sinteze privind evoluţia importurilor de produse care impun mãsuri de apãrare comercialã, distorsioneazã concurenţa pe piaţa internã sau afecteazã siguranţa consumatorilor;
e) colaboreazã cu instituţii ale administraţiei publice şi organizaţii neguvernamentale cu activitate în domeniul comercializãrii produselor şi serviciilor pentru implementarea strategiilor în domeniul dezvoltãrii comerţului interior şi al protecţiei consumatorilor;
f) colaboreazã cu direcţiile de specialitate şi instituţiile coordonate de Ministerul Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, Comerţului şi Mediului de Afaceri pentru organizarea de întâlniri de afaceri între producãtori şi distribuitori autohtoni şi susţinerea activitãţilor de bunã practicã ale operatorilor economici;
g) sprijinã dezvoltarea pieţei interne, a centrelor regionale de susţinere şi dezvoltare a comerţului şi a grupurilor de firme exportatoare şi asigurã baza de date şi de analizã privind concentrãrile teritoriale de firme şi evoluţia pieţei interne;
C. în domeniul investiţiilor strãine directe:
a) asigurã promovarea climatului investiţional din România în mediile de afaceri internaţionale şi desfãşoarã activitatea de atragere a capitalului strãin în economie, diseminând la nivel naţional informaţiile referitoare la oportunitãţile şi facilitãţile oferite investitorilor;
b) promoveazã, împreunã cu Ministerul Afacerilor Externe, o imagine atractivã privind politica şi realitãţile economice din România în mediile de afaceri internaţionale;
c) stabileşte tehnicile de abordare a potenţialilor investitori strãini interesaţi de dezvoltarea unor proiecte de investiţii în România, aplicând cele mai bune practici în domeniu;
d) monitorizeazã respectarea prevederilor legale privind regimul investiţiilor în România şi face propuneri ministrului întreprinderilor mici şi mijlocii, comerţului şi mediului de afaceri pentru îmbunãtãţirea legislaţiei în domeniu;
e) identificã, în colaborare cu ministerele, organele de specialitate ale administraţiei publice centrale şi cu celelalte instituţii publice, cu societãţile comerciale şi regiile autonome interesate, proiecte noi de investiţii în sectorul privat şi de stat şi asigurã prezentarea acestora investitorilor strãini;
f) asigurã legãtura dintre investitorii strãini şi ministrul întreprinderilor mici şi mijlocii, comerţului şi mediului de afaceri, în vederea concretizãrii cât mai rapide a proiectelor;
g) examineazã propunerile investitorilor strãini pentru efectuarea de investiţii în România şi stabileşte acţiunile pentru implementarea acestora, consultând, dupã caz, instituţiile şi societãţile comerciale implicate;
h) acordã, la solicitarea investitorilor strãini, asistenţã de specialitate, împreunã cu instituţiile competente, pentru realizarea proiectelor de investiţii strãine directe;
i) acordã, la cerere, asistenţã investitorilor strãini în teritoriu pentru identificarea celor mai atractive amplasamente pentru investiţii, inclusiv prin acordarea de informaţii de specialitate referitoare la mediul de afaceri românesc în perioada anterioarã şi ulterioarã realizãrii investiţiei;
j) evalueazã reacţiile investitorilor strãini în legãturã cu problemele curente ale activitãţii de investiţii în România, cu informarea operativã a factorilor de decizie, pentru a acţiona în consecinţã;
k) organizeazã, împreunã cu alte organisme guvernamentale şi neguvernamentale, în ţarã şi în strãinãtate, seminare, conferinţe, mese rotunde şi dezbateri pe teme de investiţii strãine directe şi participã la manifestãri similare iniţiate de alte instituţii sau de organizaţii române ori strãine;
l) organizeazã, împreunã cu ministerele, în baza direcţiilor de dezvoltare şi a prioritãţilor stabilite de Guvern, misiuni economice specializate pe domeniul sãu de activitate;
m) organizeazã întâlniri pentru schimb de experienţã cu agenţiile sau instituţiile guvernamentale similare din strãinãtate, cu organizaţii de profil private din ţarã şi din strãinãtate;
n) încheie, în condiţiile legii, convenţii şi înţelegeri de colaborare cu instituţii, asociaţii, firme de specialitate şi experţi din ţarã şi din strãinãtate, în scopul promovãrii climatului investiţional din România;
o) acţioneazã, inclusiv prin consultãri cu investitorii strãini, cu organizaţiile profesionale, cu patronatele, cu camerele de comerţ, cu agenţiile de dezvoltare regionalã, pentru menţinerea permanentã a unui mediu de afaceri favorabil implementãrii investiţiilor strãine directe, prin informarea operativã a factorilor de decizie;
p) lucreazã în strânsã legãturã cu firmele româneşti şi asigurã o comunicare efectivã între acestea şi companiile strãine;
q) elaboreazã periodic analize cu privire la volumul, originea, structura, domeniul de activitate şi tendinţa investiţiilor strãine directe; în acest scop, lunar, Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului, Banca Naţionalã a României, Autoritatea Naţionalã a Vãmilor, Institutul Naţional de Statisticã, Comisia Naţionalã de Prognozã şi celelalte instituţii publice sau private care înregistreazã, conform legii, informaţii privind investiţiile strãine directe în România au obligaţia de a comunica CRPCIS datele pe care le deţin, referitoare la elementele prevãzute mai sus, periodic şi, în funcţie de necesitãţi, la cerere;
r) elaboreazã şi difuzeazã materiale promoţionale - broşuri, pliante, afişe, informaţii pe suport electronic, paginã de internet şi altele asemenea, studii şi analize privind investiţiile strãine directe în România - şi organizeazã manifestãri promoţionale, seminare, mese rotunde şi conferinţe;
s) identificã şi atrage surse de finanţare internaţionale cu sprijinul Ministerului Afacerilor Externe; totodatã va contribui la constituirea unei baze de date actualizate permanent privind surse externe de finanţare, respectiv domenii de interes pentru partenerii externi;
ş) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin lege sau prin alte acte normative pentru domeniul sãu de activitate.
ART. 5
(1) CRPCIS este condus de un director general, funcţionar public, ordonator terţiar de credite, numit prin ordin al ministrului întreprinderilor mici şi mijlocii, comerţului şi mediului de afaceri.
(2) Directorul general conduce întreaga activitate a CRPCIS şi îl reprezintã în relaţiile cu Ministerul Întreprinderilor Mici şi Mijlocii, Comerţului şi Mediului de Afaceri, cu ministerele, cu alte organe ale administraţiei publice centrale, cu alte instituţii publice şi organizaţii, cu instituţiile internaţionale, precum şi cu persoane fizice şi juridice din ţarã şi din strãinãtate, potrivit legii.
(3) În exercitarea atribuţiilor sale, directorul general emite decizii.
(4) În activitatea de conducere, directorul general al CRPCIS este ajutat de un director general adjunct, funcţionar public.
(5) Directorul general adjunct este numit prin ordin al ministrului întreprinderilor mici şi mijlocii, comerţului şi mediului de afaceri.
(6) Calitatea de director general şi director general adjunct se poate suspenda şi poate înceta în condiţiile legii.
ART. 6
(1) Structura organizatoricã a CRPCIS este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(2) În structura organizatoricã a CRPCIS funcţioneazã direcţii, servicii, birouri şi compartimente.
(3) În cadrul structurii organizatorice, prin ordin al ministrului întreprinderilor mici şi mijlocii, comerţului şi mediului de afaceri, se pot organiza birouri, servicii şi compartimente, cu încadrarea în numãrul maxim de posturi aprobat, în condiţiile legii.
(4) Atribuţiile şi sarcinile direcţiilor, serviciilor, birourilor şi compartimentelor se stabilesc prin Regulamentul de organizare şi funcţionare al CRPCIS, aprobat prin ordin al ministrului întreprinderilor mici şi mijlocii, comerţului şi mediului de afaceri în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri.
(5) CRPCIS poate organiza reprezentanţe în ţarã, fãrã personalitate juridicã, care vor colabora cu reţeaua de oficii teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie, cu camerele de comerţ şi industrie, Autoritatea Naţionalã pentru Protecţia Consumatorilor, precum şi cu alte autoritãţi şi instituţii publice.
ART. 7
(1) Personalul Centrului Român pentru Promovarea Comerţului şi al Agenţiei Române pentru Investiţii Strãine va fi preluat în condiţiile <>art. 6 alin. (1) şi (3) din Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritãţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeanã şi Fondul Monetar Internaţional, urmând a fi încadrat în limita posturilor aprobate şi urmând a beneficia de drepturile salariale acordate fiecãrei categorii de personal potrivit legii.
(2) Selecţia personalului mai sus menţionat se va face pe baza criteriilor stabilite în lege, în condiţiile <>art. 6 alin. (5) şi (6) din Legea nr. 329/2009 .
(3) Încadrarea personalului în numãrul de posturi aprobat şi pe noile funcţii, precum şi stabilirea drepturilor salariale aferente urmeazã a se realiza în maximum 60 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri, în condiţiile <>art. 6 alin. (4) din Legea nr. 329/2009 .
(4) În termen de 60 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri se vor emite, pentru personalul ale cãrui raporturi de muncã înceteazã ca urmare a reducerii de posturi, deciziile de încetare a raporturilor de muncã sau de serviciu.
(5) Numãrul maxim de posturi din structura CRPCIS este de 96.
(6) Personalul CRPCIS este format din funcţionari publici şi personal contractual.
(7) Încadrarea personalului, modificarea, suspendarea sau încetarea raporturilor de serviciu ori, dupã caz, a raporturilor de muncã se face prin decizie a directorului general al CRPCIS, în condiţiile legii.
ART. 8
CRPCIS va pune în aplicare prevederile prezentei hotãrâri în termen de 60 de zile de la data intrãrii acesteia în vigoare.
ART. 9
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã:
a) <>Hotãrârea Guvernului nr. 752/2003 pentru aprobarea numãrului de posturi şi a structurii organizatorice ale Agenţiei Române pentru Investiţii Strãine, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 494 din 9 iulie 2003;
b) <>Hotãrârea Guvernului nr. 892/2004 privind organizarea şi funcţionarea Centrului Român pentru Promovarea Comerţului, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 546 din 18 iunie 2004.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul întreprinderilor mici şi mijlocii,
comerţului şi mediului de afaceri, interimar,
Gabriel Sandu

p. Ministrul muncii, familiei
şi protecţiei sociale, interimar,
Mihai Constantin Şeitan,
secretar de stat

Ministrul afacerilor externe, interimar,
Cãtãlin Marian Predoiu

Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea

Bucureşti, 18 noiembrie 2009.
Nr. 1.431.


ANEXÃ

STRUCTURA ORGANIZATORICÃ
a Centrului Român pentru Promovarea Comerţului
şi Investiţiilor Strãine




Numãrul maxim de posturi: 96

┌───────────────────┐
│AUDIT PUBLIC INTERN├───┐ ┌─────────────┐
└───────────────────┘ │ ┌─┤PORTAL COMERŢ│
│ │ │ EXTERIOR │
┌───────────────────┐ │ ┌──────────┐ │ └─────────────┘
│ MANAGEMENT PENTRU ├───┼────────────┤ DIRECTOR ├─────────────┤
│ CALITATE │ │ │ GENERAL │ │ ┌─────────────┐
└───────────────────┘ │ └────┬─────┘ │ │ SISTEME │
│ │ └─┤ INFORMATICE │
┌───────────────────┐ │ │ └─────────────┘
│ REPREZENTANŢE ├───┘ ┌────┴─────┐
│ TERITORIALE │ │ DIRECTOR │
└───────────────────┘ │ GENERAL │
│ ADJUNCT │
└────┬─────┘


┌─────────────────┬─────────────────┼─────────────┬───────────────┐
┌────┴─────┐ ┌────────┴────────┐ ┌─────┴────┐ ┌─────┴────┐ ┌───────┴─────┐
│ DIRECŢIA │ │ DIRECŢIA │ │ DIRECŢIA │ │ DIRECŢIA │ │ DIRECŢIA │
│ PENTRU │ │ANALIZE DE PIAŢÃ,│ │ BUGET, │ │ MISIUNI │ │ JURIDICÃ, │
│INVESTIŢII│ │ PUBLICAŢII DE │ │FINANŢE ŞI│ │ECONOMICE,│ │RESURSE UMANE│
│ STRÃINE │ │ SPECIALITATE │ │ CONTABI- │ │TÂRGURI ŞI│ │ ŞI ACHIZIŢII│
│ │ │ ŞI RELAŢII │ │ LITATE │ │ EXPOZIŢII│ │ PUBLICE │
│ │ │ INTERNAŢIONALE │ │ │ │ │ │ │
└──────────┘ └─────────────────┘ └──────────┘ └──────────┘ └─────────────┘



-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016