Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.421 din 18 noiembrie 2009  privind infiintarea, organizarea si functionarea Scolii Nationale de Sanatate Publica, Management si Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.421 din 18 noiembrie 2009 privind infiintarea, organizarea si functionarea Scolii Nationale de Sanatate Publica, Management si Perfectionare in Domeniul Sanitar Bucuresti

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 848 din 8 decembrie 2009
HOTĂ?RÂRE nr. 1.421 din 18 noiembrie 2009
privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Şcolii Naţionale de Sãnãtate Publicã, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 848 din 8 decembrie 2009


În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã , al <>art. 5 alin. (1) şi al <>art. 6 din Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritãţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeanã şi Fondul Monetar Internaţional, precum şi al pct. 55 din anexa nr. 1 şi, respectiv, al pct. 25 din anexa nr. 2 la <>Legea nr. 329/2009 ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Se înfiinţeazã Şcoala Naţionalã de Sãnãtate Publicã, Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti, denumitã în continuare SNSPMPDSB, prin comasarea prin fuziune a Şcolii Naţionale de Sãnãtate Publicã şi Management Sanitar Bucureşti cu Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti, care se desfiinţeazã.
(2) SNSPMPDSB este instituţie publicã cu personalitate juridicã românã, specializatã în domeniul sãnãtãţii publice, administraţiei şi managementului sanitar, cu sediul în municipiul Bucureşti, Str. Vaselor nr. 31, sectorul 2.
(3) SNSPMPDSB funcţioneazã în subordinea Universitãţii de Medicinã şi Farmacie Carol Davila Bucureşti (UMF Carol Davila Bucureşti) şi coordonarea Ministerului Sãnãtãţii, având funcţii didactice, de cercetare ştiinţificã, de proiectare şi de producţie în domeniul sãnãtãţii publice, administraţiei şi managementului sanitar.
(4) SNSPMPDSB acordã asistenţã tehnicã în domeniul sãnãtãţii publice şi al managementului sanitar şi are rol de for tehnic şi profesional pentru elaborarea propunerilor de strategii specifice sãnãtãţii publice.
(5) SNSPMPDSB se finanţeazã integral din venituri proprii.

CAP. II
Obiectul de activitate şi patrimoniul SNSPMPDSB

ART. 2
(1) Patrimoniul Şcolii Naţionale de Sãnãtate Publicã şi Management Sanitar Bucureşti, precum şi al Centrului Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti se transferã şi se stabileşte pe baza bilanţului contabil de închidere la data predãrii/preluãrii, însoţit de celelalte anexe potrivit metodologiei existente, întocmite de instituţiile care se desfiinţeazã, respectiv Şcoala Naţionalã de Sãnãtate Publicã şi Management Sanitar Bucureşti (SNSPMS) şi Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti, precum şi a protocoalelor de predare-primire întocmite în termen de 15 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri. În protocol se vor menţiona şi disponibilitãţile care se preiau din contul Centrului Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti, aferente activitãţii preluate de SNSPMPDSB.
(2) Dupã semnarea protocoalelor menţionate şi finalizarea procesului de reorganizare, inventarul bunurilor din domeniul public al statului va fi actualizat, cu menţionarea datelor de identificare ale acestora şi precizarea numerelor de identificare MFP, conform reglementãrilor legale în vigoare.
(3) SNSPMPDSB preia toate drepturile şi este ţinutã de toate obligaţiile SNSPMS, potrivit reglementãrilor legale şi contractuale.
(4) SNSPMPDSB preia drepturile şi este ţinutã de obligaţiile Centrului Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti, potrivit reglementãrilor legale şi contractuale.
(5) SNSPMPDSB administreazã bunuri proprietate publicã şi privatã a statului, precum şi alte bunuri dobândite în condiţiile legii.
(6) Bunurile proprietate publicã aflate în administrarea SNSPMPDSB, precum şi cele dobândite din fonduri publice se evidenţiazã distinct în patrimoniul acesteia.
(7) Rezultatele cercetãrilor efectuate şi finalizate din fonduri publice sau din alte fonduri, concretizate în bunuri de orice fel, inclusiv drepturi de proprietate intelectualã, sunt bunuri dobândite cu titlu de proprietate sau în administrare, dupã caz, de SNSPMPDSB ori de Ministerul Sãnãtãţii, dacã prin contracte nu se prevede altfel, şi se înregistreazã în evidenţa contabilã ca active corporale sau necorporale, dupã caz, conform reglementãrilor legale în vigoare.
(8) În exercitarea drepturilor sale, SNSPMPDSB deţine şi foloseşte bunurile aflate în patrimoniul sãu şi, dupã caz, dispune de acestea, în condiţiile legii, în scopul realizãrii obiectelor sale de activitate, şi beneficiazã de rezultatele utilizãrii acestora.
ART. 3
SNSPMPDSB, ca instituţie specializatã în domeniul sãnãtãţii publice, administraţiei şi managementului sanitar, are ca obiect de activitate:
a) organizarea şi desfãşurarea de cursuri în domeniul sãnãtãţii publice, promovãrii sãnãtãţii, administraţiei şi al managementului sanitar şi perfecţionarea personalului cu studii superioare, precum şi a celui cu studii medii şi postliceale, cu precãdere din domeniul sanitar;
b) organizarea şi desfãşurarea cursurilor de atestat, cursurilor de scurtã duratã şi a altor cursuri specifice din domeniul sãnãtãţii publice, promovãrii sãnãtãţii, managementului sanitar, cu precãdere pentru personalul ce lucreazã în domeniul sanitar, inclusiv în administraţia publicã sanitarã şi comunitarã, la nivel central şi local;
c) organizarea şi desfãşurarea de cursuri postuniversitare şi de masterat, inclusiv în parteneriat cu instituţii de profil naţionale şi internaţionale; programele specifice ciclurilor de studii de masterat se supun evaluãrii externe, în vederea acreditãrii de cãtre Agenţia Românã de Asigurare a Calitãţii în Învãţãmântul Superior;
d) formarea şi perfecţionarea funcţionarilor publici, cu precãdere din sistemul sanitar şi al asigurãrilor sociale de sãnãtate;
e) educaţia continuã, formarea de formatori, gestionarea şi derularea programelor de studii complementare pentru personalul din domeniul sanitar, inclusiv pentru obţinerea de atestate;
f) desfãşurarea de activitãţi de cercetare-dezvoltare în domeniul sãnãtãţii publice, al promovãrii sãnãtãţii şi al managementului în sãnãtate;
g) desfãşurarea de activitãţi aferente programelor naţionale de sãnãtate şi activitãţi de analizã, evaluare şi monitorizare a serviciilor de sãnãtate decontate din Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate;
h) sprijin tehnic şi metodologic pentru asistenţa medicalã comunitarã, inclusiv prin desfãşurarea, dupã caz, de activitãţi de cercetare specifice programelor naţionale de asistenţã medicalã comunitarã;
i) desfãşurarea de activitãţi de editare şi tipãrire a publicaţiilor de specialitate;
j) alte activitãţi conexe decise de Consiliul director.
ART. 4
Pentru realizarea obiectului sãu de activitate, SNSPMPDSB are urmãtoarele atribuţii principale:
a) deruleazã activitãţi de educaţie medicalã şi perfecţionare în domeniul sãnãtãţii publice şi al managementului sanitar;
b) desfãşoarã activitãţi de formare şi învãţãmânt, conform obiectului sãu de activitate, eliberând, dupã caz, în baza prevederilor legale, certificate de absolvire. Diplomele de masterat se elibereazã împreunã cu UMF Carol Davila Bucureşti, conform reglementãrilor legale în vigoare;
c) desfãşoarã activitãţi de cercetare-dezvoltare în domeniul sãnãtãţii publice, al promovãrii sãnãtãţii şi al managementului în sãnãtate şi acordã asistenţã tehnicã în domeniul sãnãtãţii publice, al promovãrii sãnãtãţii şi al managementului serviciilor de sãnãtate;
d) evalueazã programele de sãnãtate la nivelul populaţiei şi al furnizorilor de servicii de sãnãtate;
e) mãsoarã şi evalueazã calitatea serviciilor medicale, inclusiv investigarea satisfacţiei pacienţilor şi a furnizorilor de servicii medicale;
f) evalueazã activitatea clinicã a spitalelor, pe baza datelor privind pacienţii externaţi, valideazã şi îmbunãtãţeşte sistemul de clasificare a pacienţilor pe grupe de diagnostice, propune modificarea valorilor relative asociate grupelor de diagnostice;
g) analizeazã şi evalueazã activitãţile furnizorilor de servicii de sãnãtate, pe baza datelor la nivel de pacient, proceseazã şi analizeazã datele privind activitatea furnizorilor de servicii de sãnãtate pentru diverse programe, studii şi cercetãri;
h) dezvoltã criterii de performanţã şi de calitate pentru furnizorii de servicii de sãnãtate şi colecteazã electronic date privind pacienţii externaţi, clasificã pacienţii externaţi pe grupe de diagnostice, monitorizeazã activitãţile spitalelor, pe baza datelor clinice raportate, calculeazã costurile şi valorile relative privind grupele de diagnostice, propune variante alternative privind tarifele pe grupe de diagnostice;
i) asigurã servicii specifice, pe baza contractelor încheiate cu casele de asigurãri de sãnãtate;
j) elaboreazã, în domeniul asistenţei medicale comunitare, împreunã cu instituţiile abilitate de la nivel central şi local, programe de intervenţii prioritare la nivel naţional, judeţean şi local şi contribuie la formarea personalului care lucreazã în reţeaua de asistenţã medicalã comunitarã integratã;
k) fundamenteazã cheltuielile de funcţionare, negociazã şi stabileşte taxe, tarife şi preţuri pentru serviciile şi produsele furnizate;
l) efectueazã, dupã caz, importul sau achiziţia de echipamente, piese de schimb, materiale consumabile, tehnologii sau licenţe necesare pentru realizarea obiectelor sale de activitate;
m) asigurã funcţionarea unui sistem de protecţie a persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
n) asigurã dezvoltarea şi funcţionarea pe baze economice a propriei edituri;
o) organizeazã şi desfãşoarã cursuri universitare şi postuniversitare de profil;
p) monitorizeazã şi evalueazã, la solicitarea Ministerului Sãnãtãţii, conform criteriilor şi standardelor de acreditare, programele educaţionale organizate şi desfãşurate pentru dezvoltarea profesionalã continuã a fiecãrei categorii de personal din sistemul sanitar;
q) organizeazã şi desfãşoarã programe de perfecţionare pentru toate categoriile de personal din sistemul sanitar;
r) gestioneazã şi deruleazã programele de studii complementare pentru obţinerea de atestate de cãtre personalul sanitar;
s) elaboreazã şi actualizeazã criteriile şi standardele de acreditare a formatorilor şi propune Ministerului Sãnãtãţii acreditarea formatorilor şi a formatorilor de formatori, conform reglementãrilor legale în vigoare;
ş) elibereazã diplome, certificate, adeverinţe şi alte documente specifice care atestã absolvirea programelor de perfecţionare şi, respectiv, de dezvoltare profesionalã continuã, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
ART. 5
(1) SNSPMPDSB desfãşoarã activitate de învãţãmânt postuniversitar şi de masterat în cadrul UMF Carol Davila Bucureşti, în baza principiului autonomiei universitare, şi este autorizatã provizoriu, în conformitate cu prevederile <>Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, urmând a face demersurile legale în vederea acreditãrii, conform prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 75/2005 privind asigurarea calitãţii educaţiei, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 87/2006 , cu modificãrile ulterioare, de cãtre Agenţia Românã de Asigurare a Calitãţii în Învãţãmântul Superior.
(2) Pe perioada funcţionãrii în regim de autorizare provizorie, SNSPMPDSB este autorizatã sã desfãşoare cursuri postuniversitare şi de masterat, în condiţiile legii, în specializarea sãnãtate publicã, management sanitar şi administraţie sanitarã.
ART. 6
SNSPMPDSB asigurã formarea şi perfecţionarea funcţionarilor publici din sistemul sanitar şi al asigurãrilor de sãnãtate, conform obligaţiei prevãzute în legislaţia aplicabilã funcţionarilor publici, fiind abilitatã şi recunoscutã în acest sens.
ART. 7
(1) SNSPMPDSB desfãşoarã activitãţi aferente programelor naţionale de sãnãtate, finanţate de la bugetul Ministerului Sãnãtãţii, şi activitãţi de analizã, evaluare şi monitorizare a serviciilor de sãnãtate decontate din Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate.
(2) Activitãţile prevãzute la alin. (1) se pot realiza prin negociere directã, pe bazã de contracte încheiate cu Ministerul Sãnãtãţii şi, respectiv, cu Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate, conform reglementãrilor legale în vigoare.

CAP. III
Structura şi finanţarea SNSPMPDSB

ART. 8
(1) În structura SNSPMPDSB funcţioneazã Catedra de management şi administraţie sanitarã, Centrul de formare în domeniul sãnãtãţii publice, administraţiei şi managementului serviciilor de sãnãtate pentru personalul din sistemul sanitar, Centrul de management al serviciilor de sãnãtate, Centrul de cercetare şi evaluare a serviciilor de sãnãtate, Centrul naţional de promovare a sãnãtãţii, Centrul naţional de educaţie continuã a medicilor, medicilor dentişti şi farmaciştilor şi Centrul naţional de dezvoltare profesionalã a asistenţilor medicali generalişti, a asistenţilor medicali, a moaşelor şi a celorlalte categorii de personal medical asimilate acestora.
(2) SNSPMPDSB are normate 15 posturi de personal didactic sau cu grad ştiinţific echivalent, pentru primii 2 ani de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri, iar ulterior, în funcţie de necesitãţi, numãrul acestor posturi se va stabili cu aprobarea Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii, conform reglementãrilor legale in vigoare.
ART. 9
(1) SNSPMPDSB funcţioneazã ca instituţie finanţatã din venituri proprii, dobânzi, donaţii, sponsorizãri şi taxe percepute în condiţiile legii de la persoane fizice şi juridice, române sau strãine, şi din alte surse, potrivit legii.
(2) Veniturile proprii se realizeazã pe baza contractelor încheiate cu persoane juridice sau fizice, dupã caz, din tarife aferente produselor şi serviciilor furnizate, din alte surse de venituri, în condiţiile legii.

CAP. IV
Organele de conducere ale SNSPMPDSB şi atribuţiile acestora

Art. 10
(1) Conducerea SNSPMPDSB este asiguratã de directorul general, care este ordonator de credite, în condiţiile legii, şi de Consiliul director.
(2) Consiliul director are în componenţã 7 membri: 2 reprezentanţi ai Ministerului Sãnãtãţii, 2 reprezentanţi ai Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, 2 reprezentanţi ai UMF Carol Davila şi directorul general.
(3) Directorul general SNSPMPDSB este de drept preşedintele Consiliului director.
(4) Membrii Consiliului director al SNSPMPDSB sunt desemnaţi de instituţiile menţionate la alin. (2) pentru un mandat de 4 ani; mandatul înceteazã prin revocarea celor care i-au numit, expirare a mandatului, demisie şi deces.
(5) Pentru activitatea desfãşuratã în calitate de membri ai Consiliului director, aceştia au dreptul la o indemnizaţie lunarã, stabilitã de Consiliul director, în condiţiile legii.
ART. 11
(1) Directorul general al SNSPMPDSB este numit de rectorul UMF Carol Davila pentru un mandat de 4 ani şi este membru de drept în Senatul UMF Carol Davila.
(2) Persoana care ocupã funcţia de director general al SNSPMPDSB trebuie sã îndeplineascã urmãtoarele condiţii minimale:
a) sã aibã vechime de minimum 5 ani în funcţii de conducere în sistemul sanitar;
b) sã aibã grad de profesor universitar în management sanitar cu o vechime de minimum 7 ani în învãţãmântul superior;
c) alte condiţii specifice stabilite de cãtre Consiliul director.
(3) Directorul general este ales din rândul cadrelor didactice ale SNSPMPDSB de cãtre personalul didactic şi de cercetare al acestuia, precum şi de cãtre conducãtorii Centrului de formare postuniversitarã în domeniul sãnãtãţii publice, administraţiei şi managementului serviciilor de sãnãtate, Centrului de management al serviciilor de sãnãtate, Centrului de cercetare şi evaluare a serviciilor de sãnãtate, Centrului naţional de promovare a sãnãtãţii şi ai Centrului de sãnãtate publicã şi management al serviciilor de sãnãtate pentru persoane cu studii medii şi postliceale din domeniul sãnãtãţii publice şi private.
(4) Alegerile au loc la termenele şi în condiţiile stabilite de carta UMF Carol Davila din Bucureşti, potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.
(5) Începând cu data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, directorul general al SNSPMS îşi continuã mandatul în calitate de director general al SNSPMPDSB, pânã la momentul organizãrii alegerilor.
ART. 12
(1) Consiliul director are, în principal, urmãtoarele atribuţii:
a) aprobã regulamentul propriu cu privire la desfãşurarea studiilor şi a cercetãrii ştiinţifice, având în vedere Carta UMF Carol Davila Bucureşti;
b) avizeazã modificarea organigramei, statului de funcţii şi a structurii de personal ale SNSPMPDSB, înfiinţarea, desfiinţarea şi comasarea structurilor funcţionale ale SNSPMPDSB, propuse de cãtre directorul general;
c) aprobã procedurile de asigurare internã a calitãţii programelor de formare;
d) aprobã strategia de dezvoltare a SNSPMPDSB, în concordanţã cu strategia generalã în domeniul propriu de activitate;
e) aprobã programul anual de cercetare-dezvoltare,
f) analizeazã şi avizeazã proiectul bugetului de venituri şi cheltuieli al SNSPMS, în vederea aprobãrii conform reglementãrilor legale;
g) analizeazã, aprobã sau, dupã caz, propune spre aprobare, potrivit prevederilor legale, investiţiile care urmeazã a fi realizate de SNSPMPDSB, în conformitate cu programele de dezvoltare adoptate, finanţate din surse proprii ori din credite bancare;
h) rãspunde pentru modul de administrare a întregului patrimoniu, pentru integritatea acestuia, precum şi pentru modul de utilizare a mijloacelor financiare ale instituţiei, potrivit legii;
i) propune taxele şi tarifele pentru produsele şi serviciile furnizate, în conformitate cu dispoziţiile legii, precum şi normativele de cheltuieli privind dotarea cu autoturisme şi consumul de carburanţi, costurile pentru convorbiri telefonice şi nivelul cheltuielilor pentru acţiuni de protocol;
j) aprobã orice alte hotãrâri şi dispune mãsuri privind activitatea SNSPMS, cu excepţia celor date, potrivit legii, în competenţa altor organe.
(2) În primul trimestru al fiecãrui an, Consiliul director prezintã Ministerului Sãnãtãţii şi UMF Carol Davila Bucureşti un raport asupra activitãţii desfãşurate în anul precedent şi asupra programului de activitate pentru anul în curs.
ART. 13
Pentru realizarea obiectului de activitate şi pentru funcţionarea SNSPMPDSB, Senatul UMF Carol Davila Bucureşti aprobã:
a) strategia generalã şi planul de cercetare al SNSPMPDSB;
b) planul de învãţãmânt al SNSPMPDSB;
c) metodologia şi condiţiile pentru admiterea studenţilor;
d) procedurile de asigurare internã a calitãţii programelor de formare;
e) intrarea SNSPMPDSB în parteneriate cu alte instituţii de învãţãmânt, potrivit legii;
ART. 14
Atribuţiile directorului general al SNSPMPDSB sunt urmãtoarele:
a) concepe dezvoltarea strategicã a SNSPMPDSB, urmãreşte, exercitã şi rãspunde de aplicarea legilor, Cartei şi hotãrârilor Senatului;
b) coordoneazã şi controleazã funcţionarea structurilor din subordine;
c) propune ordinea de zi şi conduce dezbaterile Consiliului director;
d) angajeazã şi elibereazã din funcţie personalul didactic şi de cercetare, în conformitate cu prevederile legale;
e) angajeazã şi elibereazã din funcţie personalul administrativ;
f) este ordonator de credite, în condiţiile legii;
g) reprezintã SNSPMPDSB în relaţia cu terţii. Pentru reprezentarea SNSPMPDSB în activitãţile curente sau în caz de indisponibilitate temporarã a directorului general, rectorul UMF Carol Davila Bucureşti poate mandata o altã persoanã, cu caracter temporar sau permanent, pentru una sau mai multe activitãţi;
h) alte atribuţii, date în competenţa sa de Consiliul director şi Senatul UMF Carol Davila Bucureşti, în condiţiile legii;

CAP. V
Dispoziţii finale

ART. 15
(1) În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri se constituie Consiliul director, în condiţiile legii.
(2) Pânã la constituirea noilor organe de conducere ale SNSPMPDSB, consiliul de administraţie al SNSPMS îndeplineşte rolul de consiliu director.
(3) Numãrul maxim de posturi aprobat pentru SNSPMPDSB este de 108, care se asigurã dupã cum urmeazã:
a) 86 de posturi de la SNSPMS;
b) 22 de posturi de la Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti.
(4) Posturile didactice menţionate în prezenta hotãrâre vor fi scoase la concurs în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, potrivit dispoziţiilor <>Legii nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(5) Cursurile de master în specializarea Management sanitar, aprobate pentru SNSPMS prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 749/2009 pentru aprobarea Nomenclatorului domeniilor, a structurilor instituţiilor de învãţãmânt superior şi a specializãrilor/programelor de studii universitare de licenţã acreditate sau autorizate sã funcţioneze provizoriu organizate de acestea, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se includ în programul de studii al SNSPMPDSB şi se deruleazã de aceasta.
(6) Regulamentul de organizare şi funcţionare, statutul, statul de funcţii şi structura de personal ale SNSPMPDSB se aprobã de cãtre Consiliul director al SNSPMPDSB în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri.
(7) Organigrama SNSPMPDSB este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 16
(1) SNSPMPDSB preia, pe bazã de protocol de predare-preluare, personalul de specialitate din cadrul Centrului Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti, aferent activitãţii preluate, în condiţiile legii.
(2) Încadrarea personalului în numãrul de posturi prevãzut la art. 15 alin. (3) se realizeazã în termen de maximum 60 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, conform reglementãrilor legale în vigoare.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
--------------
Ministrul sãnãtãţii, interimar,
Adriean Videanu

p. Ministrul educaţiei, cercetãrii
şi inovãrii, interimar,
Cãtãlin Ovidiu Baba,
secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea

Bucureşti, 18 noiembrie 2009.
Nr. 1.421.

ANEXÃ

ORGANIGRAMA
Şcolii Naţionale de Sãnãtate Publicã,
Management şi Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti




┌───────────────────┐
│Consiliul director │
└─────────┬─────────┘
┌─────────┴─────────┐
│ Director general │
└─────────┬─────────┘
┌─────────────────────────┐ │ ┌─────────────────────────┐
│Director general adjunct ├─────────────────────────────┼────────────────────────────────┤Director general adjunct │
└─────────────────────────┘ │ └─────────────────────────┘

┌─────────────────────────┐ │ ┌──────────────────────────┐
│ Departament ├─────────────────────────────┼────────────────────────────────┤Compartiment audit intern │
│ economic-administrativ │ │ └──────────────────────────┘
└─────────────────────────┘ │
┌───────────────────────────────┐ │
│Departament achiziţii publice, ├───────────────────────┤
│ juridic şi resurse umane │ │
└───────────────────────────────┘ │
┌──────────────────────┬──────────────────────┬─────────────┴───┬────────────────┬────────────────┬─────────────────────┐
┌─────┴───────┐ ┌───────────┴───────────┐ ┌──────┴──────┐ ┌──────┴──────┐ ┌──────┴─────┐ ┌───────┴────────┐ ┌─────────┴────────┐
│ Catedra de │ │ Centrul de formare în │ │ Centrul de │ │ Centrul │ │ Centrul │ │ Centrul │ │ Centrul naţional │
│management şi│ │ domeniul sãnãtãţii │ │management al│ │de cercetare │ │ naţional │ │ naţional │ │ de dezvoltare │
│administraţie│ │publice, administraţiei│ │ serviciilor │ │şi evaluare a│ │de promovare│ │ de educaţie │ │ profesionalã a │
│ sanitarã │ │ şi managementului │ │ de sãnãtate │ │ serviciilor │ │a sãnãtãţii │ │ continuã │ │ asistenţilor │
└─────────────┘ │serviciilor de sãnãtate│ └─────────────┘ │ de sãnãtate │ └────────────┘ │ a medicilor, │ │ medicali │
│ pentru personalul din │ └─────────────┘ │ medicilor │ │ generalişti, │
│ sistemul sanitar │ │ dentişti │ │ a asistenţilor │
└───────────────────────┘ │şi farmaciştilor│ │ medicali, a │
└────────────────┘ │ moaşelor │
│ şi a celorlalte │
│ categorii de │
│personal asimilate│
│ acestora │
└──────────────────┘

Prin hotarare a conducerii SNSPMPDSB, in cadrul centrelor si departamentelor se pot organiza compartimente/birouri pe specialitati.



--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016