Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.418 din 6 decembrie 2002  privind transmiterea a doua aeronave tip AN-26, proprietate privata a statului, din administrarea Regiei Autonome Compania Romana de Aviatie Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.418 din 6 decembrie 2002 privind transmiterea a doua aeronave tip AN-26, proprietate privata a statului, din administrarea Regiei Autonome Compania Romana de Aviatie "ROMAVIA" in administrarea Serviciului Roman de Informatii

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 919 din 16 decembrie 2002
În temeiul art. 107 din Constituţie şi al <>art. 11 lit. m) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aproba transmiterea fãrã plata a doua aeronave tip AN-26, proprietate privatã a statului, având datele de identificare prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre, din administrarea Regiei Autonome Compania Romana de Aviatie "ROMAVIA" în administrarea Serviciului Roman de Informaţii, în vederea utilizãrii acestora pentru pregãtirea specifica a unor categorii de personal, precum şi pentru prelevarea de piese de schimb necesare exploatãrii aeronavei AN-26 aflate în dotarea acestei instituţii.
ART. 2
Regia Autonomã Compania Romana de Aviatie "ROMAVIA" va proceda la diminuarea corespunzãtoare a patrimoniului cu valoarea din contabilitate a bunurilor transmise potrivit art. 1, iar Serviciul Roman de Informaţii va proceda la majorarea corespunzãtoare a patrimoniului prin înregistrarea în contabilitate a bunurilor preluate, la aceeaşi valoare.
ART. 3
Predarea-preluarea aeronavelor transmise potrivit art. 1 se face pe baza de protocol încheiat între pãrţile interesate, în termen de 30 de zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, la valoarea de înregistrare în contabilitate de la data transmiterii.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul apãrãrii naţionale,
Ioan Mircea Pascu

Directorul
Serviciului Roman de Informaţii,
Alexandru-Radu Timofte

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu

Bucureşti, 6 decembrie 2002.
Nr. 1.418.



ANEXA 1

SPECIFICAŢIE TEHNICA

Tipul aeronavei: AN-26
Celula
Seria de fabricaţie: 13307
Data fabricaţiei: 12 decembrie 1983
De la punerea în serviciu: 4.041 ore de zbor; 3.864 de aterizari
De la ultima reparatie capitala: 3.122 ore de zbor; 2.537 de aterizari
Numãrul de reparaţii capitale: 1 la 7 martie 1990
(910 ore de zbor, 1.243 de aterizari)
Resursa dupã reparaţia capitala expiratã la 7 martie 1997
Motoare
┌──────────────────┬─────────────────────┐
│ Poziţia 1 │ Poziţia 2 │
┌───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ Tip │ AI-24 VT │ AI-24 VT │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ S/N │ N 4874 VT 018 │ N 4874 VT 040 │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ Data fabricaţiei │ 24 noiembrie 1987│ 18 decembrie 1987 │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ Ore de funcţionare │ 2.862 │ 2.862 │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ Cicli │ 2.294 │ 2.294 │
└───────────────────────────────────┴──────────────────┴─────────────────────┘

Numãrul de reparaţii capitale: 0
Resursa pana la reparaţia capitala expiratã: decembrie 1996
Motor auxiliar
Tipul RU 19A-300
Seria de fabricaţie: R 644344
Data fabricaţiei: 21 octombrie 1976
Ore de funcţionare: 134
Porniri: 1.045
Numãrul de reparaţii capitale: 1 la data de 24 martie 1988
(49 ore de funcţionare/451 de porniri)
Resursa pana la reparaţia capitala expiratã: martie 1998
Elice

┌──────────────────┬─────────────────────┐
│ Poziţia 1 │ Poziţia 2 │
┌───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ Tip │ AV-72T seria 02A │ AV-72T seria 02A │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ S/N │ SP4LT1192 │ SP4LT1195 │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ Data fabricaţiei │ 19 februarie 1974│ 20 februarie 1974 │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ Ore de funcţionare │ 5.651 │ 5.651 │
└───────────────────────────────────┴──────────────────┴─────────────────────┘

Numãrul de reparaţii capitale: 3, ultima la data de 13 ianuarie 1992,
la ambele elice.
Resursa pana la reparaţia capitala expiratã: ianuarie 1998.

SPECIFICAŢIE TEHNICA

Tip aeronava: AN-26
Celula
Seria de fabricaţie: 13405
Data fabricaţiei: 30 ianuarie 1984
De la punerea în serviciu: 3.458 ore de zbor; 2.940 de aterizari
De la ultima reparatie capitala: 2.770 ore de zbor; 1.981 de aterizari
Numãrul de reparaţii capitale: 1 la 10 mai 1990
(688 ore de zbor, 960 de aterizari)
Resursa dupã reparaţia capitala expiratã la 10 mai 1996
Motoare
┌──────────────────┬─────────────────────┐
│ Poziţia 1 │ Poziţia 2 │
┌───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ Tip │ AI-24 VT │ AI-24 VT │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ S/N │N 4891 VT 035 │ N 4872 VT 003 │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ Data fabricaţiei │ 29 mai 1989 │ 7 iunie 1989 │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ Ore de funcţionare │ 2.727 │ 2.727 │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ Cicli │ 2.109 │ 2.109 │
└───────────────────────────────────┴──────────────────┴─────────────────────┘

Numãrul de reparaţii capitale: 0
Resursa pana la reparaţia capitala expiratã: martie 1996
Motor auxiliar
Tip: RU 19A-300
Seria de fabricaţie: R 634293
Data fabricaţiei: 12 august 1976
Ore de funcţionare: 35
Porniri: 471
Numãrul de reparaţii capitale: 1 la 23 februarie 1988
(31 ore de funcţionare/431 de porniri)
Resursa pana la reparaţia capitala expiratã: februarie 1998
Elice
┌──────────────────┬─────────────────────┐
│ Poziţia 1 │ Poziţia 2 │
┌───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ Tip │ AV-72T seria 02A │ AV-72T seria 02A │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ S/N │ SV5L533 │ SP5L358 │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ Data fabricaţiei │ 28 octombrie 1985│ 9 martie 1983 │
├───────────────────────────────────┼──────────────────┼─────────────────────┤
│ Ore de funcţionare │ 356 │ 548 │
└───────────────────────────────────┴──────────────────┴─────────────────────┘

Numãrul de reparaţii capitale: 1 la 24 februarie 1994, ambele elice.
Resursa pana la reparaţia capitala expiratã: februarie 2000.


---------------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016