Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.378 din 18 noiembrie 2009  privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Inspectoratului de Stat in Constructii - I.S.C.    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.378 din 18 noiembrie 2009 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Inspectoratului de Stat in Constructii - I.S.C.

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 806 din 25 noiembrie 2009
HOTĂ?RÂRE nr. 1.378 din 18 noiembrie 2009
privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C.
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 806 din 25 noiembrie 2009


Având în vedere prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 63/2001 privind înfiinţarea Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 707/2001 , cu modificãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã , şi al <>art. 5 alin. (1) şi (5) din Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritãţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeanã şi Fondul Monetar Internaţional,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã Regulamentul de organizare şi funcţionare a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., instituţie publicã cu personalitate juridicã, aflatã în subordinea Guvernului şi în coordonarea primului-ministru, printr-un consilier de stat, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abrogã <>Decizia primului-ministru nr. 164/2008 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 615 din 21 august 2008, precum şi orice alte prevederi contrare.

PRIM-MINISTRU
EMIL BOC

Contrasemneazã:
---------------
Secretarul general al Guvernului,
Daniela Nicoleta Andreescu

Inspectorul general de stat al Inspectoratului de Stat în
Construcţii,
Cristian Ovidiu Cordoneanu

p. Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale, interimar,
Mihai Constantin Şeitan,
secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Pogea

Bucureşti, 18 noiembrie 2009.
Nr. 1.378.


ANEXÃ

REGULAMENTUL
de organizare şi funcţionare a Inspectoratului
de Stat în Construcţii - I.S.C.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C., denumit în continuare I.S.C., se organizeazã şi funcţioneazã ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridicã, în subordinea Guvernului României şi în coordonarea primului-ministru, printr-un consilier de stat, finanţat de la bugetul de stat, partea I, Servicii publice generale, alte organe ale autoritãţilor publice, prin bugetul Secretariatului General al Guvernului.
(2) Sediul I.S.C. este în municipiul Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5.
ART. 2
I.S.C. îşi desfãşoarã activitatea în conformitate cu actele normative aplicabile în domeniu şi cu prezentul regulament.
ART. 3
I.S.C. este organul tehnic specializat care exercitã, potrivit legii, controlul de stat cu privire la respectarea disciplinei în urbanism şi a regimului de autorizare a construcţiilor, privind aplicarea unitarã a prevederilor legale în domeniul calitãţii în construcţii, precum şi verificarea calitãţii materialelor de construcţii introduse pe piaţa din România.
ART. 4
În sensul prezentului regulament, urmãtorii termeni se definesc astfel:
a) construcţii - produsele unor procese de construcţii, materializate în clãdirile de orice fel: locuinţe, spaţii comerciale, social-culturale, administrative, industriale, comerciale, de cult, sportive, de învãţãmânt, sãnãtate, hoteluri, sedii ale instituţiilor publice şi instalaţiile aferente acestora, precum şi drumuri, cãi ferate şi metroul, podurile, tunelurile şi celelalte lucrãri de artã, pistele de aviaţie, construcţiile hidrotehnice, amenajãrile portuare, turnurile, coşurile de fum, rezervoarele, lucrãrile tehnico-edilitare, reţelele de petrol şi gaze, construcţiile pentru transportul fluidelor, precum şi orice intervenţie asupra acestora;
b) fazã determinantã - stadiul fizic la care o lucrare de construcţii, odatã ajunsã, nu mai poate continua fãrã acceptul scris al beneficiarului, proiectantului şi executantului şi care se autorizeazã, dupã caz, de structurile teritoriale ale I.S.C.;
c) intervenţie asupra construcţiilor - orice lucrare de construire care este fãcutã în scopul transformãrii structurale şi/sau funcţionale, consolidãrii, reabilitãrii, modernizãrii ori demolãrii/desfiinţãrii parţiale sau totale a construcţiilor definite conform dispoziţiilor prevãzute la lit. a);
d) verificare - confirmarea prin furnizare de dovezi obiective privind îndeplinirea cerinţelor specificate;
e) controlul calitãţii - parte a managementului calitãţii concentratã pe îndeplinirea cerinţelor referitoare la calitate.

CAP. II
Atribuţii

ART. 5
I.S.C. are urmãtoarele atribuţii:
1. exercitã controlul statului privind realizarea cerinţelor esenţiale ale construcţiilor, respectiv rezistenţa mecanicã şi stabilitatea, securitatea în exploatare, securitatea la incendii, igiena, sãnãtatea oamenilor, refacerea şi protecţia mediului, izolaţia termicã, hidrofugã şi economia de energie, protecţia împotriva zgomotului, în toate etapele de concepţie, proiectare, execuţie, exploatare şi postutilizare, în conformitate cu reglementãrile tehnice în vigoare;
2. exercitã controlul statului privind respectarea prevederilor actelor normative în vigoare în domeniul disciplinei în urbanism şi al amenajãrii teritoriului;
3. verificã la organele de specialitate ale administraţiei publice locale legalitatea emiterii certificatelor de urbanism şi a autorizaţiilor de construire, conform reglementãrilor în vigoare;
4. avizeazã din punct de vedere tehnic documentaţiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii noi, care se finanţeazã, potrivit legii, din fonduri publice sau din credite externe, contractate ori garantate de stat, ai cãror indicatori tehnico-economici se aprobã de Guvern în condiţiile prevãzute la <>art. 42 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi documentaţiile tehnico-economice aferente lucrãrilor de intervenţii la construcţii existente - reparaţii, modificãri, reabilitãri, consolidãri, restaurãri -, finanţate din fonduri publice sau din credite externe, contractate ori garantate de stat, pentru care, potrivit valorii determinate conform devizului general, exclusiv TVA, legislaţia în vigoare prevede organizarea de licitaţii deschise;
5. autorizeazã fazele determinante ale construcţiilor, stabilite conform reglementãrilor tehnice sau legale; participã la fazele determinante, stabilite conform reglementãrilor în vigoare; verificã îndeplinirea de cãtre factorii implicaţi a cerinţelor de calitate cuprinse în proiectele de execuţie şi reglementãrile tehnice specifice şi autorizeazã continuarea execuţiei lucrãrilor de construcţii numai în cazul îndeplinirii acestor cerinţe;
6. emite acorduri pentru intervenţii asupra construcţiilor existente şi noi;
7. verificã respectarea reglementãrilor în vigoare privind organizarea şi funcţionarea balastierelor, carierelor, staţiilor de betoane, de producere agregate şi de mixturi asfaltice;
8. verificã la operatorii economici cu activitate în construcţii, precum şi la producãtori, distribuitori şi la alte persoane responsabile pentru introducerea pe piaţã a produselor pentru construcţii respectarea prevederilor legale în vigoare ce reglementeazã controlul şi atestarea calitãţii produselor pentru construcţii;
9. verificã implementarea şi certificarea sistemelor de management al calitãţii în construcţii la societãţile cu activitate în construcţii, respectiv proiectanţi, executanţi, firme de consultanţã, elaboratori de agremente tehnice, organisme de certificare a sistemelor de calitate şi a produselor, laboratoare de încercãri, staţii de betoane, staţii de mixturi asfaltice;
10. verificã respectarea reglementãrilor referitoare la recepţia construcţiilor, întocmirea, pãstrarea şi completarea Cãrţii tehnice a construcţiilor;
11. verificã modul de respectare a agrementelor tehnice, privind caracteristicile, domeniul şi condiţiile de utilizare ale produselor agrementate, astfel încât sã fie asigurate cerinţele de calitate a construcţiilor, şi poate dispune, dupã caz, reanalizarea sau suspendarea agrementelor tehnice;
12. verificã la proprietarii şi utilizatorii de construcţii respectarea reglementãrilor privind urmãrirea curentã a construcţiilor şi urmãrirea specialã în exploatare a construcţiilor, în cazurile când aceasta a fost stabilitã prin norme şi proiecte;
13. pentru punerea în siguranţã a vieţii oamenilor, I.S.C. dispune proprietarilor, administratorilor sau utilizatorilor, dupã caz:
a) efectuarea de expertize tehnice la construcţii, indiferent de forma de proprietate şi de destinaţia acestora, atunci când, în urma inspecţiei, se concluzioneazã astfel;
b) încetarea utilizãrii construcţiilor dupã producerea unor accidente tehnice sau dezastre, când în urma unei expertize se concluzioneazã cã este pusã în pericol viaţa cetãţenilor;
14. avizeazã programul anual de reglementãri tehnice în construcţii propus de structurile de resort ale Ministerului Dezvoltãrii Regionale şi Locuinţei, participã la elaborarea acestora, în condiţiile legii, şi a regulamentului intern;
15. iniţiazã, prin organul de specialitate al administraţiei publice centrale corespunzãtor potrivit legii, proiecte de acte normative în domeniile de activitate şi în domeniile conexe;
16. iniţiazã, prin organul de specialitate al administraţiei publice centrale corespunzãtor potrivit legii, ori de câte ori este necesar, revizuirea reglementãrilor tehnice în construcţii, urbanism şi amenajarea teritoriului, în scopul îmbunãtãţirii conţinutului acestora;
17. avizeazã din punct de vedere tehnic reglementãrile tehnice specifice înainte de supunerea acestora dezbaterii publice;
18. verificã şi dispune mãsuri pentru punerea în siguranţã a monumentelor şi siturilor istorice, precum şi a clãdirilor aflate în patrimoniul cultural, asigurând, în limita fondurilor disponibile, cofinanţarea lucrãrilor de proiectare şi execuţie pentru consolidarea şi restaurarea acestora în colaborare cu Ministerul Culturii, Cultelor şi Patrimoniului Naţional, prin Oficiul Naţional pentru Monumente Istorice;
19. colaboreazã cu instituţiile de învãţãmânt superior de specialitate, de cercetare, laboratoare de încercãri, în vederea elaborãrii de expertize, rapoarte de cercetare, rapoarte de încercãri, soluţii şi proiecte de consolidare etc., necesare în activitatea de control privind asigurarea cerinţelor esenţiale de rezistenţã mecanicã şi stabilitate a construcţiilor, izolarea termicã a acestora, punerea în siguranţã a construcţiilor şi a terenurilor aferente, precum şi la verificarea calitãţii produselor pentru construcţii;
20. preleveazã probe şi executã, direct sau prin terţi, încercãri de laborator necesare pentru fundamentarea unor rezultate şi concluzii proprii în controalele efectuate, scop în care se doteazã cu echipamente de laborator specifice, şi/sau colaboreazã cu instituţii de învãţãmânt superior de specialitate sau de cercetare;
21. dispune suspendarea funcţionãrii balastierelor şi carierelor care afecteazã rezistenţa şi stabilitatea construcţiilor din vecinãtatea acestora;
22. dispune suspendarea funcţionãrii, pânã la realizarea cerinţelor de calitate, a staţiilor de betoane, a staţiilor de mixturi asfaltice, a balastierelor şi a laboratoarelor de încercãri;
23. propune, dupã caz, suspendarea ori retragerea atestatului pentru responsabilul tehnic cu execuţia, verificatorul de proiecte, expertul tehnic, în cazul nerespectãrii de cãtre aceştia a reglementãrilor legale privind cerinţele de asigurare a calitãţii în construcţii;
24. autorizeazã/atestã personalul de specialitate din construcţii, în condiţiile legislaţiei specifice în vigoare;
25. suspendã sau retrage autorizaţiile/atestatele personalului de specialitate autorizat/atestat de I.S.C., în cazul nerespectãrii cerinţelor de asigurare a calitãţii în construcţii; încetarea suspendãrii sau retragerii autorizaţiilor/atestatelor se face în baza regulamentelor în vigoare la data solicitãrii;
26. autorizeazã laboratoarele de analizã şi încercãri în activitatea de construcţii, în condiţiile legislaţiei specifice în vigoare;
27. primeşte şi rezolvã sau, dupã caz, transmite spre soluţionare celor în drept, potrivit competenţelor acestora, sesizãrile persoanelor fizice şi juridice cu privire la încãlcarea prevederilor legale şi a reglementãrilor tehnice în vigoare;
28. elaboreazã şi actualizeazã, ori de câte ori este necesar, normele interne, procedurile, instrucţiunile şi stabileşte mijloacele şi metodele pentru desfãşurarea activitãţii proprii; asigurã dotarea tehnicã necesarã realizãrii activitãţilor specifice;
29. publicã procedurile şi instrucţiunile privind activitãţile sale specifice, aprobate prin ordin al inspectorului general de stat al I.S.C.;
30. elaboreazã periodic sinteze şi evaluãri privind calitatea şi disciplina în construcţii, urbanism şi amenajarea teritoriului, pe care le comunicã autoritãţilor şi instituţiilor publice cu atribuţii în domeniu;
31. organizeazã, cu avizul Ministerului Educaţiei, Cercetãrii şi Inovãrii şi, dupã caz, al Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cursuri de calificare pentru personalul cu studii medii şi de formare continuã şi perfecţionare profesionalã pentru personalul cu studii superioare în domeniul construcţiilor;
32. constatã contravenţiile şi infracţiunile în toate domeniile specifice de control, aplicã sancţiunile prevãzute de lege, respectiv sesizeazã organele abilitate potrivit legii şi, dupã caz, opreşte lucrãrile realizate în mod necorespunzãtor.
ART. 6
I.S.C. desfãşoarã activitãţi cu caracter specific privind:
a) redactarea de publicaţii de specialitate şi studii de sintezã;
b) instruiri în domeniul disciplinei în urbanism şi calitãţii în construcţii;
c) organizarea de manifestãri tehnice specifice activitãţii în domeniul construcţiilor şi acordarea de diplome de merit persoanelor fizice şi/sau juridice pentru activitatea desfãşuratã.
ART. 7
I.S.C. este membru al Consorţiului European pentru Controlul Construcţiilor, achitând anual, din bugetul propriu, cu încadrare în bugetul anual aprobat, cotizaţia aferentã.
ART. 8
I.S.C. desfãşoarã orice alte activitãţi dispuse prin actele normative în vigoare sau prin decizii ale primului-ministru.

CAP. III
Organizare

ART. 9
Organigrama I.S.C. şi numãrul maxim de posturi care poate fi utilizat de I.S.C. sunt prevãzute în anexa nr. 1.
ART. 10
(1) I.S.C. are în subordine direcţiile judeţene de control în construcţii, unitãţi fãrã personalitate juridicã.
(2) În vederea coordonãrii activitãţii direcţiilor judeţene de control în construcţii, I.S.C. are în subordine un numãr de structuri teritoriale, denumite inspectorate teritoriale în construcţii, unitãţi fãrã personalitate juridicã.
(3) Structura organizatoricã a unui inspectorat teritorial în construcţii şi a unei direcţii judeţene de control în construcţii este prevãzutã în anexa nr. 2.
ART. 11
(1) Inspectoratele teritoriale în construcţii sunt înfiinţate cu avizul conform al primului-ministru, prin hotãrâre a consiliului de conducere, la propunerea inspectorului general de stat al I.S.C.
(2) Organizarea inspectoratelor teritoriale în construcţii se aprobã de cãtre inspectorul general de stat al I.S.C.
ART. 12
Organizarea internã a I.S.C. şi a structurilor subordonate se face potrivit statului de funcţii, aprobat de cãtre inspectorul general de stat al I.S.C.
ART. 13
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul regulament.

CAP. IV
Organele de conducere

ART. 14
(1) Conducerea I.S.C. este asiguratã de inspectorul general de stat al I.S.C., având rang de secretar de stat.
(2) În activitatea sa, inspectorul general de stat al I.S.C. este ajutat de un consiliu de conducere, compus din 5 membri, numiţi prin decizie a primului-ministru.
(3) Inspectorul general de stat al I.S.C. este şi preşedintele Consiliului de conducere.
(4) Secretarul Consiliului de conducere se stabileşte prin ordin al inspectorului general de stat al I.S.C.
ART. 15
Consiliul de conducere are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
1. avizeazã propunerile inspectorului general de stat al I.S.C. pentru modificarea şi completarea prezentului regulament şi le înainteazã spre aprobare prin hotãrâre a Guvernului,;
2. aprobã raportul de activitate al I.S.C. pentru perioada anterioarã şi propunerile privind activitatea pentru perioada urmãtoare;
3. aprobã Regulamentul intern al I.S.C.;
4. aprobã numirea şi revocarea directorilor coordonatori ai inspectoratelor judeţene în construcţii, în condiţiile legii;
5. aprobã propunerile privind programul anual de investiţii al I.S.C.;
6. aprobã închirierea de imobile/pãrţi ale imobilelor, necesare desfãşurãrii corespunzãtoare a activitãţii;
7. aprobã scoaterea din funcţiune şi valorificarea, în condiţiile legii, a bunurilor din patrimoniul I.S.C.;
8. aprobã cuantumul taxelor pentru autorizarea şi atestarea personalului de specialitate;
9. aprobã, numai pentru cazurile în care luarea unor decizii complexe impune cunoştinţe de specialitate, încheierea unor contracte cu experţi, consilieri sau consultanţi din afara I.S.C.; sumele cuvenite pentru aceste prestaţii vor fi prevãzute în bugetul de venituri şi cheltuieli;
10. poate delega, pe perioadã determinatã, o parte din atribuţiile sale preşedintelui acestuia sau altor persoane cu funcţii de conducere;
11. exercitã orice alte atribuţii care îi revin conform prevederilor legale, prezentului regulament sau potrivit deciziilor primului-ministru.
ART. 16
(1) Consiliul de conducere se întruneşte lunar sau la solicitarea preşedintelui ori a unei treimi din numãrul membrilor sãi, ori de câte ori este necesar.
(2) Şedinţa este prezidatã de preşedinte, iar în lipsa acestuia, de cãtre unul dintre membri, desemnat de preşedinte.
(3) Şedinţele Consiliului de conducere se desfãşoarã în prezenţa a cel puţin jumãtate plus unu din numãrul membrilor sãi.
(4) Hotãrârile Consiliului de conducere se iau cu majoritatea membrilor acestuia.
ART. 17
Preşedintele Consiliului de conducere are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
1. convoacã şedinţele Consiliului de conducere;
2. prezideazã desfãşurarea şedinţelor Consiliului de conducere;
3. semneazã hotãrârile Consiliului de conducere, în baza consemnãrilor din procesul verbal al şedinţei, asumate de cãtre membrii Consiliului de conducere;
4. orice alte atribuţii şi competenţe care îi revin prin prezentul regulament, prin hotãrârile Consiliului de conducere, prin deciziile primului-ministru, precum şi din celelalte prevederi legale în vigoare.
ART. 18
Inspectorul general de stat al I.S.C. are urmãtoarele atribuţii şi competenţe:
1. conduce întreaga activitate executivã a I.S.C.;
2. emite ordine, în condiţiile legii;
3. stabileşte organizarea internã a inspectoratelor judeţene în construcţii;
4. numeşte şi revocã directorii coordonatori ai inspectoratelor teritoriale în construcţii, pe baza aprobãrii Consiliului de conducere, în condiţiile legii;
5. emite ordine privind angajarea sau concedierea personalului de conducere, de execuţie şi auxiliar din cadrul I.S.C.;
6. aprobã lista de investiţii pentru aparatul central şi inspectoratele teritoriale în construcţii şi repartizeazã parcul auto pe fiecare inspectorat teritorial în construcţii;
7. aprobã, prin ordin, procedurile şi instrucţiunile privind activitãţile specifice ale I.S.C.;
8. dispune, conform atribuţiilor, suspendarea autorizaţiilor/atestatelor emise de I.S.C. pentru personalul de specialitate în construcţii;
9. propune suspendarea de agremente tehnice în cazul în care se constatã nerespectarea caracteristicilor, a condiţiilor de fabricaţie şi de utilizare sau comportarea necorespunzãtoare în exploatare a produselor;
10. împuterniceşte directorul Direcţiei juridice, contencios, resurse umane şi securitatea muncii sã reprezinte I.S.C., prin Direcţia juridicã, contencios, resurse umane şi securitatea muncii, în faţa instanţelor judecãtoreşti, parchetelor şi celorlalte organe administrative sau jurisdicţionale, sã semneze, în numele şi pe seama inspectorului general de stat al I.S.C., cererile adresate acestora, cãile de atac, apãrãrile, delegaţiile de reprezentare ale consilierilor juridici, precum şi celelalte acte cu caracter juridic;
11. poate delega o parte din atribuţii directorului general, secretarului general, directorilor sau directorilor coordonatori, în limita mandatului dat;
12. exercitã orice alte atribuţii care îi revin prin prezentul regulament, prin hotãrârile Consiliului de conducere, prin deciziile primului-ministru, precum şi din celelalte prevederi legale în vigoare;
13. transmite ordonatorului principal de credite propunerea de buget al I.S.C. pentru a fi analizatã şi inclusã în proiectul de buget al ordonatorului principal de credite.

CAP. V
Bugetul de venituri şi cheltuieli

ART. 19
(1) Cheltuielile curente şi de capital ale I.S.C. se finanţeazã integral de la bugetul de stat prin bugetul Secretariatului General al Guvernului.
(2) Inspectorul general de stat al I.S.C. are calitatea de ordonator secundar de credite.
ART. 20
Pentru exercitarea controlului de stat cu privire la respectarea disciplinei în urbanism şi amenajarea teritoriului şi pentru aplicarea unitarã a prevederilor legale în domeniul calitãţii construcţiilor, parcul normat al I.S.C. este de 250 de autoturisme, cu o normã de combustibil de 200 litri/lunã/autoturism.

CAP. VI
Personalul

ART. 21
Personalul I.S.C. nu se încadreazã în categoria funcţionarilor publici.
ART. 22
(1) Personalul I.S.C. este personal angajat pe bazã de contract individual de muncã.
(2) Promovarea temporarã în funcţii de conducere se face prin ordin al inspectorului general de stat al I.S.C., potrivit contractului colectiv de muncã şi regulamentului intern aplicabil.
ART. 23
Personalul I.S.C. are atribuţii de inspecţie şi control, în baza reglementãrilor legale în vigoare şi potrivit domeniului de activitate.
ART. 24
Personalul I.S.C. beneficiazã de echipament de reprezentare şi de echipament de protecţie, în condiţiile legii.
ART. 25
Drepturile salariale se stabilesc conform reglementãrilor legale în vigoare, aplicabile personalului din instituţiile publice finanţate integral de la bugetul de stat.

CAP. VII
Relaţiile

ART. 26
În vederea armonizãrii cu legislaţia internaţionalã, precum şi a luãrii mãsurilor de punere în siguranţã a construcţiilor, în scopul protejãrii vieţii oamenilor, I.S.C. poate încheia contracte sau convenţii de colaborare şi/sau de cooperare pe plan naţional şi/sau internaţional, în domeniul sãu de activitate, în condiţiile legii, cu alte organe/organisme similare, cu instituţii de învãţãmânt superior, de cercetare, precum şi cu persoane fizice sau juridice din ţarã şi/sau din strãinãtate.

CAP. VIII
Dispoziţii tranzitorii şi finale

ART. 27
În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului regulament, Consiliul de conducere va aproba un nou regulament intern al I.S.C.


ANEXA 1
la regulament

STRUCTURA ORGANIZATORICÃ A INSPECTORATULUI DE STAT ÎN CONSTRUCŢII
Numãrul maxim de posturi: 1.100, dintre care funcţii de conducere 133




┌─────────────────────────┐
│ CONSILIUL DE CONDUCERE │
└────────────┬────────────┘

┌────────────┴────────────┐
│INSPECTOR GENERAL DE STAT│
└────────────┬────────────┘

┌────────────────────┐ │ ┌──────────────┐
│ CABINET ├────────────┼──────────────┤SECRETARIAT SI│
│ │ │ │REGISTRATURA │
└────────────────────┘ │ └──────────────┘
┌─────────────────────┐ │
│CABINET AUDIT INTERN ├────────────┤
└─────────────────────┘ │
┌──────────────────────┐ │ ┌─────────────────────────────┐
│CORP CONTROL INSPECTOR├────────────┼──────────────┤DIRECTIA JURIDICA, CONTENCIOS│
│ GENERAL DE STAT │ │ │RESURSE UMANE SI SECURITATEA │
└──────────────────────┘ │ │ MUNCII │
┌────────────────────┐ │ └───────────────┬─────────────┘
│COMUNICARE, RELATII ├────────────┤ │
│ MASS-MEDIA │ │ ┌────────┴───────┐
└────────────────────┘ │ │ │
┌────────────────────┐ │ ┌─────┴────┐┌──────────┴─────────┐
│COMPARTIMENT PENTRU ├────────────┤ │SERVICIUL ││SERVICIUL RESURSE │
│SITUATII DE URGENTA │ │ │JURIDIC, ││UMANE SI SECURITATEA│
└────────────────────┘ │ │CONTENCIOS││ MUNCII │
│ └──────────┘└────────────────────┘
┌──────────────────────┐ │ ┌─────────────────────────────┐
│DIRECTIA GENERALA DE ├────────────┴──────────────┤ │
│ CONTROL INTERN │ │ SECRETAR GENERAL │
└─────────┬────────────┘ │ │
│ └───────────────┬─────────────┘
│ │
┌────────────┬───────┴───┬────────────┬───────┬─────────┐ ┌───┴────────┐
┌────┴─────┐┌─────┴───┐┌──────┴──────┐┌────┴─────┐ │ ┌──────┴─────┐ ┌────┴────┐┌──────┴──────┐
│DIRECTIA ││DIRECTIA ││DIRECTIA DE ││DIRECTIA │ │ │INSPECTORATE│ │DIRECTIA ││ SERVICIUL │
│AVIZARE ││PROGRAME ││REGLEMENTARE ││COORDONARE│ │ │TERITORIALE │ │ECONOMICA││ADMINISTRATIV│
│LUCRARI ││SI ││A ACTIVITATII││SI SINTEZA│ │ │ IN │ │ ││ SI ACHIZITII│
│PUBLICE ││LUCRARI ││DE CONTROL SI││ │ │ │CONSTRUCTII │ └───┬─────┘└───────┬─────┘
│AUTORIZARE││DE INFRA-││INSPECTIE ││ │ │ │ (1-8) │ │ │
│SI ││STRUCTURA││ ││ │ │ └─────┬──────┘ │ │
│ATESTARE ││ ││ ││ │ │ │ │ │
│PERSONAL ││ ││ ││ │ │ │ │ │
└───┬──────┘└───┬─────┘└──────┬──────┘└────┬─────┘ │ │ │ │
┌─┴─┐ ┌─┴─┐ ┌───┼───┐ ┌───┼───┐ │ ┌─────┴────┐ ┌───┼───┐ ┌───┼───┐
┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ │DIRECTII │ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐
│A│ │B│ │C│ │D│ │E│ │F│ │G│ │H│ │I│ │J│ │K│ │JUDETENE │ │L│ │M│ │N│ │O│ │P│ │R│
└─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ │DE CONTROL│ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘
│ (4-7) │
└──────────┘




Legenda:
A - SERVICIUL DE AVIZARE LUCRĂ?RI PUBLICE
B - SERVICIUL DE AUTORIZARE ŞI ATESTARE PERSONAL
C - SERVICIUL PROGRAME ŞI LUCRÃRI DE INFRASTRUCTURÃ
D - SERVICIUL DE RELAŢII CU AUTORITÃŢILE DE REGLEMENTARE ŞI ORGANISMELE PROFESIONALE
E - SERVICIUL DE REGLEMENTARE A ACTIVITÃŢII DE CONTROL ŞI INSPECŢII ÎN CONSTRUCŢII
F - SERVICIUL DE REGLEMENTARE SUPRAVEGHERE PIAŢÃ PRODUSE
G - SERVICIUL DE REGLEMENTARE A ACTIVITÃŢII DE CONTROL ŞI INSPECŢII ÎN AMENAJAREA TERITORIULUI ŞI URBANISM
H - SERVICIUL SINTEZÃ ŞI ANALIZÃ INDICATORI
I - SERVICIUL COORDONARE ACTIVITÃŢI DE CONTROL ŞI INSPECŢIE
J - SERVICIUL INFORMATIZARE BAZE DE DATE
K - SERVICIUL ANALIZÃ ŞI SOLUŢIONARE PETIŢII
L - SERVICIUL FINANCIAR BUGET ŞI METODOLOGIE
M - SERVICIUL CONTABILITATE ŞI CONTROL DE GESTIUNE
N - SERVICIUL SALARIZARE
O - BIROU ACHIZIŢII
P - BIROU ADMINISTRATIV
R - BIROU ADMINISTRARE PATRIMONIU


ANEXA 2
la regulament

STRUCTURA ORGANIZATORICÃ
a unui inspectorat teritorial în construcţii şi a
unei direcţii judeţene de control în construcţii




┌────────────────────┐
│DIRECTOR COORDONATOR│
└─────────┬──────────┘

│ ┌──────────────┐
├──────────────┤SECRETARIAT SI│
│ │ADMINISTRATIV │
│ └──────────────┘
┌────────────────────┐ │ ┌───────────────────┐
┌─────┤DIRECTOR COORDONATOR├────────────┼──────────────┤RESPONSABIL PENTRU │
│ │ ADJUNCT │ │ │SITUATII DE URGENTA│
│ └─────────┬──────────┘ │ └───────────────────┘
│ │ │ ┌───────────────────────┐
│ │ ├──────────────┤COMPARTIMENT CONTROL IN│
│ │ │ │AMENAJAREA TERITORIULUI│
│ │ │ │ SI URBANISM │
│ │ │ └───────────────────────┘
│ ┌─────────┴─────────────┐ │ ┌────────────────────────────┐
│ │COMPARTIMENT COORDONARE│ ├──────────────┤COMPARTIMENT AVIZARE LUCRARI│
│ │ ACTIVITATI DE CONTROL │ │ │PUBLICE, AUTORIZARE SI │
│ └─────────┬─────────────┘ │ │ATESTARE PERSONAL │
│ │ │ └────────────────────────────┘
│ │ │ ┌────────────────────┐
│ │ ├──────────────┤COMPARTIMENT JURIDIC│
│ │ │ └────────────────────┘
│ │ │ ┌───────────────────────────┐
│ │ └──────────────┤COMPARTIMENT INFORMATIZARE,│
│ │ │BAZE DE DATE, ADMINISTRATIV│
│ │ └───────────────────────────┘
│ ┌─────────┴───────┐ ┌─────────────┐
│ │DIRECTII JUDETENE│ │ SECRETARIAT │
└─────┤ DE CONTROL IN ├─────┤ SI │
│ CONSTRUCTII │ │ADMINISTRATIV│
└─────────┬───────┘ └─────────────┘

┌───────────┬─┴──────────────────┬───────────────┐
┌────┴───┐┌──────┴───────┐┌───────────┴──────┐┌───────┴──────┐
│SERVICIU││COMPARTIMENTUL││ COMPARTIMENTUL ││COMPARTIMENTUL│
│CONTROL ││SUPRAVEGHERE ││CONTROL DISCIPLINA││ FINANCIAR │
│CALITATE││PIATA PRODUSE ││ AUTORIZARE SI ││CONTABILITATE │
└────────┘└──────────────┘│EXECUTARE LUCRARI │└──────────────┘
└──────────────────┘



Pentru ITC Bucureşti - Ilfov: 6 servicii control calitate + DirecţIa control calitate Judeţ Ilfov


------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016