Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.347 din 23 decembrie 2010  privind aprobarea nivelurilor impozitului pe mijloacele de transport prevazute la art. 263 alin. (4) si (5) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, aplicabile in anul fiscal 2011    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.347 din 23 decembrie 2010 privind aprobarea nivelurilor impozitului pe mijloacele de transport prevazute la art. 263 alin. (4) si (5) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, aplicabile in anul fiscal 2011

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 887 din 29 decembrie 2010
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. II alin. (3) din Legea nr. 188/2010 privind aprobarea <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 155/2007 pentru modificarea alin. (4) şi (5) ale <>art. 263 din Legea nr. 571/2003 privind <>Codul fiscal,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.


    ART. 1
    Se aprobã nivelurile impozitului pe mijloacele de transport prevãzute la <>art. 263 alin. (4) şi (5) din Legea nr. 571/2003 privind <>Codul fiscal, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 927 din 23 decembrie 2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aplicabile în anul fiscal 2011, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
    ART. 2
    Prezenta hotãrâre intrã în vigoare la data de 1 ianuarie 2011.

                     PRIM-MINISTRU
                        EMIL BOC

                      Contrasemneazã:
                      ---------------
         Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                    Anca Daniela Boagiu

          Ministrul administraţiei şi internelor,
                   Constantin-Traian Igaş

                Ministrul finanţelor publice,
                    Gheorghe Ialomiţianu

    Bucureşti, 23 decembrie 2010.
    Nr. 1.347.


    ANEXÃ

    1. Nivelurile impozitului pe mijloacele de transport prevãzute la <>art. 263 alin. (4) din Legea nr. 571/2003 privind <>Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aplicabile în anul fiscal 2011



┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Autovehicule de transport marfã cu masa totalã autorizatã egalã │
│ sau mai mare de 12 tone │
├───┬────────────────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┤
│ │ │ Impozitul, în lei │ Impozitul, în lei │
│ │ Numãrul axelor şi masa totalã │pentru vehiculele │pentru vehiculele │
│ │ maximã autorizatã │angajate exclusiv în│angajate în opera- │
│ │ │ operaţiunile de │ţiunile de tran- │
│ │ │ transport intern │sport intern şi │
│ │ │ │internaţional │
│ │ ├──────────┬─────────┼──────────┬─────────┤
│ │ │Vehicule │Vehicule │Vehicule │ │
│ │ │cu sistem │cu alt │cu sistem │Vehicule │
│ │ │de suspen-│sistem de│de suspen-│cu alt │
│ │ │sie pneu- │suspensie│sie pneuma│sistem de│
│ │ │maticã sau│ │ticã sau │suspensie│
│ │ │un echiva-│ │un echiva-│ │
│ │ │lent │ │lent │ │
│ │ │recunoscut│ │recunoscut│ │
├───┼────────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│I. │Vehicule cu douã axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel puţin 12 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 13 tone │ 0 │ 133 │ 0 │ 133 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel puţin 13 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 14 tone │ 133 │ 367 │ 133 │ 367 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel puţin 14 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 15 tone │ 367 │ 517 │ 367 │ 517 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel puţin 15 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 18 tone │ 517 │ 1.169 │ 517 │ 1.169 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel puţin 18 tone │ 517 │ 1.169 │ 517 │ 1.169 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│II.│Vehicule cu 3 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel puţin 15 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 17 tone │ 133 │ 231 │ 133 │ 231 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel puţin 17 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 19 tone │ 231 │ 474 │ 231 │ 474 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel puţin 19 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 21 tone │ 474 │ 615 │ 474 │ 615 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel puţin 21 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 23 tone │ 615 │ 947 │ 615 │ 947 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel puţin 23 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 25 tone │ 947 │ 1.472 │ 947 │ 1.472 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6.│Masa de cel puţin 25 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 26 tone │ 947 │ 1.472 │ 947 │ 1.472 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │7.│Masa de cel puţin 26 tone │ 947 │ 1.472 │ 947 │ 1.472 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│III│ Vehicule cu 4 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel puţin 23 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 25 tone │ 615 │ 623 │ 615 │ 623 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel puţin 25 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 27 tone │ 623 │ 973 │ 623 │ 973 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel puţin 27 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 29 tone │ 973 │ 1.545 │ 973 │ 1.545 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel puţin 29 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 31 tone │ 1.545 │ 2.291 │ 1.545 │ 2.291 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel puţin 31 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 32 tone │ 1.545 │ 2.291 │ 1.545 │ 2.291 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6.│Masa de cel puţin 32 tone │ 1.545 │ 2.291 │ 1.545 │ 2.291 │
└───┴──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┘



    2. Nivelurile impozitului pe mijloacele de transport prevãzute la <>art. 263 alin. (5) din Legea nr. 571/2003 privind <>Codul fiscal, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aplicabile în anul fiscal 2011



┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Combinaţii de autovehicule (autovehicule articulate sau trenuri rutiere) │
│ de transport marfã cu masa totalã maximã autorizatã egalã │
│ sau mai mare de 12 tone │
├───┬────────────────────────────────┬────────────────────┬────────────────────┤
│ │ │ Impozitul, în lei │ Impozitul, în lei │
│ │ Numãrul axelor şi masa totalã │pentru vehiculele │pentru vehiculele │
│ │ maximã autorizatã │angajate exclusiv în│angajate în opera- │
│ │ │ operaţiunile de │ţiunile de tran- │
│ │ │ transport intern │sport intern şi │
│ │ │ │internaţional │
│ │ ├──────────┬─────────┼──────────┬─────────┤
│ │ │Vehicule │Vehicule │Vehicule │ │
│ │ │cu sistem │cu alt │cu sistem │Vehicule │
│ │ │de suspen-│sistem de│de suspen-│cu alt │
│ │ │sie pneu- │suspensie│sie pneuma│sistem de│
│ │ │maticã sau│ │ticã sau │suspensie│
│ │ │un echiva-│ │un echiva-│ │
│ │ │lent │ │lent │ │
│ │ │recunoscut│ │recunoscut│ │
├───┼────────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│I. │Vehicule cu 2+1 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel puţin 12 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 14 tone │ 0 │ 0 │ 0 │ 0 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel puţin 14 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 16 tone │ 0 │ 0 │ 0 │ 0 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel puţin 16 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 18 tone │ 0 │ 60 │ 0 │ 60 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel puţin 18 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 20 tone │ 60 │ 137 │ 60 │ 137 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel puţin 20 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 22 tone │ 137 │ 320 │ 137 │ 320 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6.│Masa de cel puţin 22 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 23 tone │ 320 │ 414 │ 320 │ 414 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │7.│Masa de cel puţin 23 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 25 tone │ 414 │ 747 │ 414 │ 747 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │8.│Masa de cel puţin 25 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 28 tone │ 747 │ 1.310 │ 747 │ 1.310 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │9.│Masa de cel puţin 28 tone │ 747 │ 1.310 │ 747 │ 1.310 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│II.│Vehicule cu 2+2 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel puţin 23 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 25 tone │ 128 │ 299 │ 128 │ 299 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel puţin 25 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 26 tone │ 299 │ 491 │ 299 │ 491 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel puţin 26 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 28 tone │ 491 │ 721 │ 491 │ 721 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel puţin 28 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 29 tone │ 721 │ 871 │ 721 │ 871 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │5.│Masa de cel puţin 29 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 31 tone │ 871 │ 1.429 │ 871 │ 1.429 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │6.│Masa de cel puţin 31 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 33 tone │ 1.429 │ 1.984 │ 1.429 │ 1.984 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │7.│Masa de cel puţin 33 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 36 tone │ 1.984 │ 3.012 │ 1.984 │ 3.012 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │8.│Masa de cel puţin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 38 tone │ 1.984 │ 3.012 │ 1.984 │ 3.012 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │9.│Masa de cel puţin 38 tone │ 1.984 │ 3.012 │ 1.984 │ 3.012 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│III│Vehicule cu 2+3 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel puţin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 38 tone │ 1.579 │ 2.197 │ 1.579 │ 2.197 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel puţin 38 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 40 tone │ 2.197 │ 2.986 │ 2.197 │ 2.986 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel puţin 40 tone │ 2.197 │ 2.986 │ 2.197 │ 2.986 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│IV.│Vehicule cu 3+2 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel puţin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 38 tone │ 1.395 │ 1.937 │ 1.395 │ 1.937 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel puţin 38 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 40 tone │ 1.937 │ 2.679 │ 1.937 │ 2.679 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel puţin 40 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 44 tone │ 2.679 │ 3.963 │ 2.679 │ 3.963 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel puţin 44 tone │ 2.679 │ 3.963 │ 2.679 │ 3.963 │
├───┼──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┤
│ V.│Vehicule cu 3+3 axe │
├───┼──┬─────────────────────────────┬──────────┬─────────┬──────────┬─────────┤
│ │1.│Masa de cel puţin 36 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 38 tone │ 794 │ 960 │ 794 │ 960 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │2.│Masa de cel puţin 38 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 40 tone │ 960 │ 1.434 │ 960 │ 1.434 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │3.│Masa de cel puţin 40 tone, │ │ │ │ │
│ │ │dar mai micã de 44 tone │ 1.434 │ 2.283 │ 1.434 │ 2.283 │
├───┼──┼─────────────────────────────┼──────────┼─────────┼──────────┼─────────┤
│ │4.│Masa de cel puţin 44 tone │ 1.434 │ 2.283 │ 1.434 │ 2.283 │
└───┴──┴─────────────────────────────┴──────────┴─────────┴──────────┴─────────┘



                         -----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016