Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.345 din 27 noiembrie 2002  pentru stabilirea modelului si continutului cererii de inregistrare si ale certificatului de inregistrare a comerciantului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.345 din 27 noiembrie 2002 pentru stabilirea modelului si continutului cererii de inregistrare si ale certificatului de inregistrare a comerciantului

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 903 din 12 decembrie 2002
În temeiul art. 107 din Constituţie şi al <>art. 3 alin. (13) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalitãţi administrative pentru înregistrarea şi autorizarea functionarii comercianţilor, republicatã, cu modificãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aproba modelul şi conţinutul cererii de înregistrare a comerciantului, prevãzute în anexa nr. 1.
ART. 2
Se aproba modelul şi conţinutul certificatului de înregistrare a comerciantului, inclusiv ale anexei la acesta, prevãzute în anexa nr. 2.
ART. 3
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 4
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 572/2002 pentru stabilirea modelului şi conţinutului cererii de înregistrare şi ale certificatului de înregistrare a comerciantului, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 413 din 14 iunie 2002.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul justiţiei,
Rodica Mihaela Stanoiu

p. Ministrul finanţelor publice,
Enache Jiru,
secretar de stat

Bucureşti, 27 noiembrie 2002.
Nr. 1.345.



ANEXA 1

┌────────────────────┬──────────────────────────────────────┬────────────────┐
│MINISTERUL JUSTIŢIEI│ CERERE │ │
│ │- de înregistrare [] │ │
│ OFICIUL NAŢIONAL │ │Nr. intrare ....│
│ AL REGISTRULUI │ │ │
│ COMERŢULUI │- de înregistrare a modificãrii │ │
│ │ actului constitutiv [] │Data ...........│
│────────────────────│ │ │
│ OFICIUL REGISTRULUI│- de autorizare a functionarii [] │ │
│ COMERŢULUI DE PE │ │ │
│ LÂNGĂ TRIBUNALUL ├──────────────────────────────────────┤ │
│ ................ │ Cod unic de înregistrare .......... │ │
│ │ │ │
└────────────────────┴──────────────────────────────────────┴────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Acest document constituie cerere de înregistrare în REGISTRUL COMERŢULUI şi │
│la organul fiscal competent, cerere de luare în evidenta la Direcţia de │
│Munca şi Solidaritate Socialã, la Casa de Asigurãri de Sãnãtate, la Casa de │
│Pensii şi la Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Munca, precum şi cerere de │
│autorizare a functionarii comerciantului. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Firma ...................................................................., │
│....................., numãr de ordine în registrul comerţului............, │
│cu sediul în: localitatea .........., str.*1) ............................, │
│nr. ....., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ..., judeţ/sector ..........., │
│cod poştal ........, casuta poştalã ................ telefon*2) .........., │
│fax*2) ......................, ........................................... │
│e-mail ........., web site .............................................. . │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Referitor AUTORIZARE CONSTITUIRE / ÎNREGISTRARE │
│ │
│ Domnule Judecãtor Delegat/Director, │
│ │
│Subsemnat(ul)/a)*3).................., domiciliat în ...................., │
│str.*1) ............, nr. ....., bl. ..., sc. ...., et. ..., ap. ........., │
│judeţ/sector ......, telefon*2) ......, act ident. ....., seria ...., nr... │
│C N P│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│_│,eliberat de ........, la data ..........., │
│în calitate de*4) ................, reprezentat de*5) ...................., │
│prin*6) .................................................................. │
│în conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990, republicatã şi modificatã, │
│şi/sau ale Legii nr.31/1990, republicatã, │
│va rog ca prin încheierea/rezoluţia ce o veţi pronunţa sa dispuneti: │
│[] autorizarea constituirii şi/sau înmatricularea în registrul comerţului │
│[] înregistrarea în registrul comerţului a mentiunilor referitoare la: │
│ ........................................................................ │
│ ........................................................................ │
│ ........................................................................ │
│ │
│Solicit judecarea cererii şi în lipsa mea, conform art. 242 din Codul proce-│
│dura civilã, iar în susţinerea cererii, depun actele doveditoare menţionate │
│pe verso. │
│ │
│Cererea este legal timbrata cu ....... lei, taxa judiciarã de timbru şi ....│
│lei, timbru judiciar. │
│ │
│ Data: .............. Semnatura, ................. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│*7) │
│În temeiul art.6 din <>Legea nr. 26/1990 republicatã şi modificatã, şi/sau │
│art. 199 alin. (2) din Legea nr. 31/1990, republicatã, ................. │
│......................., judecãtor delegat şi/sau director al Oficiului │
│Registrului Comerţului de pe lângã Tribunalul ............................, │
│examinând înscrisurile depuse în susţinerea cererii şi, constatând ca │
│sunt/nu sunt îndeplinite cerinţele legale dispune: │
│........................................................................... │
│......................................................................... . │
│ │
│ │
│ Judecãtor delegat/Director, │
│ │
│ │
│ Referent grefier*8), │
│ │
│ │
│ Data: ........................ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Nota: *1) Se completeazã, dupã caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos., Într.,
Aleea, Prelungirea, Comuna etc.;
*2) Se completeazã cu prefix-numãr;
*3) Se completeazã cu datele de identificare ale comerciantului/
fondatorului/ administratorului;
*4) Se completeazã cu calitatea pe care solicitantul o deţine
(comerciant, asociat, fondator, administrator);
*5) Se completeazã cu numele şi prenumele Împuternicitului mandatat
de comerciant, asociat, fondator, administrator;
*6) Se completeazã cu denumirea actului (procura, delegaţie
avocaţialã, delegaţie de serviciu), nr., data, organul emitent;
*7) Se consemneazã rezultatul deliberãrii (minuta);
*8) Se completeazã cu numele, prenumele şi semnatura.

cod 11-10-107


CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: .......... data: ..........
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU ÎNREGISTRARE │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┐
│Nr. │ │ Nr.şi data actului/Emitent│ Nr.│
│crt.│ Denumirea actului │ │file│
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 1. │Act constitutiv / Act administrativ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Act adiţional │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Hotãrâre adunare generalã │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 4. │Declaraţii pe propria rãspundere │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 5. │Dovada sediu social / sucursala │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 6. │Dovada capital social │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 7. │Împuternicire / Procura │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 8. │Dovada disponibilitate firma │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 9. │Dovada taxa registru │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│10. │Dovada taxa publicare în Monitorul │ │ │
│ │Oficial al României │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│11. │Dovada taxa judiciarã de timbru │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│12. │Copii acte identitate │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ │
│ Şi, dupã caz, funcţie de înregistrãrile solicitate, se menţioneazã │
│ documentele doveditoare cerute de prevederile legale în vigoare. │
│ │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 13.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 14.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 15.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 16.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 17.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 18.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 19.│ │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 20.│ │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ Total file: │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Persoana de contact desemnatã potrivit <>art. 28 din Legea nr. 26/1990 , │
│republicatã*1): │
│Nume şi prenume: ..............., calitatea*2) ..........................., │
│Adresa: localitatea ............., str. .................................., │
│nr. ..., bloc ..., scara ..., etaj ..., ap. ... judeţ/sector ............., │
│cod poştal ........., casuta poştalã ........, telefon ......., fax ......, │
│e-mail..................... . │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Întocmitã într-un exemplar, pe propria rãspundere, cunoscând ca declaraţiile│
│inexacte sunt pedepsite conform legii. │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


Data: .............. Semnatura, ...............


Nota: *1) Rubricile din caseta se completeazã numai în cazul în care
persoana diferã de semnatarul cererii;
*2) Se completeazã calitatea persoanei (comerciant, asociat,
fondator, administrator).


CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: .......... data: ..........

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│REFERITOR LA ÎNREGISTRAREA FISCALĂ DECLAR URMĂTOARELE:*1) │
│ │
│I. Referitor la înregistrarea ca plãtitor de T.V.A. │
│ 1. Venituri estimate în cursul anului fiscal din operaţiuni taxabile │
│ şi/sau scutite cu drept de deducere*2).........., din care: │
│ a) din operaţiuni taxabile*3) ............... │
│ b) din operaţiuni scutite cu drept de deducere*4) ............... │
│ 2. Declaraţi ca realizaţi operaţiuni taxabile din care estimati ca veţi│
│ obţine venituri anuale sub plafonul de impozitare prevãzut de lege, │
│ dar doriti sa optati pentru plata T.V.A.?*5) [] │
│ 3. Realizaţi în exclusivitate operaţiuni care nu dau drept │
│ de deducere a T.V.A.?*6) [] │
│ │
│ ──────────────────────────────────────────────────────────────────────── │
│ │
│II. Alte impozite: │
│ 1. Plãtitor de impozit pe venitul din salarii şi pe venituri │
│ asimilate salariilor*7) [] │
│ 2. Plãtitor de impozit pe profit:*7) [] │
│ a) plata trimestriala [] │
│ b) plata lunarã [] │
│ 3. Plãtitor de impozit pe veniturile microintreprinderilor*7) [] │
│ │
│ ──────────────────────────────────────────────────────────────────────── │
│ │
│III. Felul sediului pentru plãtitorii cu statut de sucursala: │
│ │
│1. Plãtitor cu sediul central în România*8) []C.U.I. al unitãţii infiin- │
│ tatoare*8) ............... │
│ │
│2. Plãtitor cu sediul central în strãinãtate*9) []C.U.I. al reprezentantului│
│ fiscal*9) ............... │
│ │
│ ──────────────────────────────────────────────────────────────────────── │
│ │
│IV. C.U.I. al unitãţii divizate*10) .......................... │
│ │
│ ──────────────────────────────────────────────────────────────────────── │
│V. Banca*11) .......................... Cont ........................... │
│ │
│ .......................... ........................... │
│ │
│ .......................... ........................... │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

NOTA: *1) Datele referitoare la înregistrarea fiscalã se completeazã
numai la înregistrarea firmei. Menţiunile referitoare la
modificarea acestor date, se declara la organul fiscal competent;
*2) Se estimeaza prin însumarea tuturor veniturilor prognozate a se
obţine în cursul anului fiscal din operaţiuni taxabile şi/sau
scutite cu drept de deducere, conform obiectului de activitate;
*3) Se estimeaza veniturile prognozate a se obţine în cursul anului
fiscal din operaţiuni taxabile;
*4) Se estimeaza veniturile prognozate a se obţine în cursul anului
fiscal din operaţiuni scutite cu drept de deducere;
*5) Se marcheaza cu X doar de cãtre plãtitorii care realizeazã
venituri anuale din operaţiuni taxabile sub plafonul prevãzut
de lege şi opteazã pentru plata T.V.A.;
*6) Se marcheaza cu X de cãtre plãtitorii care realizeazã venituri
exclusiv din operaţiuni care nu dau drept de deducere a T.V.A.;
*7) Se marcheaza cu X de cãtre plãtitorii care, conform legilor în
vigoare, sunt plãtitori de impozitul respectiv;
*8) Se completeazã numai de cãtre plãtitorii cu statut de sucursala.
Se marcheaza, dupã caz, cu X felul sediului;
*9) Se completeazã numai în cazul plãtitorilor cu sediul central în
strãinãtate care realizeazã pe teritoriul României operaţiuni
cuprinse în sfera de aplicare a T.V.A.;
*10) Se completeazã în cazul în care înfiinţarea plãtitorului se face
prin divizare;
*11) Se completeazã numai de plãtitorii care au cont deschis la banca.


Data: .............. Semnatura, ...........
CERERE DE ÎNREGISTRARE: Nr. intrare: ........... data: .....

Referitor AUTORIZAREA FUNCTIONARII
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│(A) │
│ │
│ Subsemnatul .........................., declar pe propria rãspundere ca, │
│ la data prezentei, în spaţiul destinat sediului social/sucursalei din .... │
│ ......................................................................... │
│ şi/sau secundar din ..................................................... │
│ ......................................................................... │
│ şi în afarã acestora, nu se desfãşoarã nici una din activitãţile ce │
│ constituie obiectul de activitate al firmei, cuprins în actul constitutiv │
│ respectiv modificator şi ma angajez, ca înainte de începerea activitãţii, │
│ sa solicit, prin Biroul Unic, obţinerea autorizaţiei(ilor) de funcţionare │
│ (conform <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 76/2001 , republicatã şi │
│ modificatã). │
│ │
│ Data: ................. Semnatura, .............. │
│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│(B) │
│ │
│ SEDII ŞI/SAU ACTIVITĂŢI PENTRU CARE SOLICIT AUTORIZAŢIA: │
│ │
│ de prevenire şi stingerea [] sanitarã [] sanitarã-veterinara [] │
│ incendiilor emisã de*1) emisã de*1) │
│ │
│ de mediu [] de funcţionare din punct de vedere │
│ al protecţiei muncii [] │
│ │
│ ──────────────────────────────────────────────────────── │
│ > SEDIU SOCIAL Nr. salariaţi:........... │
│ Adresa: ........................................................... │
│ ........................................................... │
│ │
├──────┬───────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┤
│Clasa │ Denumire activitate │ Autorizata │
│CAEN │ │ anterior*2) │
├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │
├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │
├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │
├──────┼───────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │
├──────┴───────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┤
│ > SEDII SECUNDARE Nr. salariaţi: ........ │
├──────┬─────────────────────┬─────┬───────────────────────────┬─────────────┤
│ Nr. │ Adresa │Clasa│ Denumire activitate │Autorizata │
│Crt. │ │CAEN │ │anterior*2) │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┴─────────────────────┴─────┴───────────────────────────┴─────────────┤
│ (Continuare pe verso) │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Nota: (A) Se completeazã şi se semneazã numai de cãtre comerciant/


social şi/sau secundar nu se desfãşoarã activitãţile cuprinse
în obiectul de activitate al firmei;
(B) Se completeazã numai în cazul în care se solicita obţinerea
autorizaţiilor de funcţionare pentru activitãţile care se
desfãşoarã la sediul social şi/sau secundar;
*1) Se completeazã cu numele autoritãţii publice emitente;
*1) Se completeazã cu DA în cazul în care, anterior solicitãrii,
activitatea a fost autorizata, conform O.U.G. nr. 76/2001,
republicatã şi modificatã, la un alt sediu (se depune copie
de pe anexa respectiva la certificatul de înregistrare).

Data: ............... Semnatura, .............



CERERE DE ÎNREGISTRARE Nr. intrare: ....... data: .......


┌──────┬─────────────────────┬─────┬───────────────────────────┬─────────────┐
│ Nr. │ Adresa │Clasa│ Denumire activitate │Autorizata │
│Crt. │ │CAEN │ │anterior*1) │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┼─────────────────────┼─────┼───────────────────────────┼─────────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────┴─────────────────────┴─────┴───────────────────────────┴─────────────┤
│ │
│ > Activitãţi proprii de birou pentru societate Nr. salariaţi: ..... │
│ Adresa: ........................................................... │
│ ........................................................... │
│ ──────────────────────────────────────────────────────────────── │
│ > Activitãţi desfãşurate în afarã sediului Nr. salariaţi: ..... │
│ social şi a sediilor secundare │
├──────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Clasa │ Denumire activitate │
│CAEN │ │
├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │
│ │ │
├──────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │
├──────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│(C) │
│ │
│ Subsemnatul ............................................................, │
│ pentru activitãţile*2) ................................................. │
│ ........................................................................ │
│ autorizate anterior la sediul(ile) din │
│ ........................................................................ │
│ ........................................................................ │
│ ........................................................................ │
│ declar pe propria rãspundere ca la sediul din .......................... │
│ ........................................................................ │
│ îndeplinesc condiţiile prevãzute de reglementãrile legale în vigoare │
│ (conform art. 3 alin. 11 din O.U.G. nr. 76/2001, republicatã şi │
│ modificatã). │
│ │
│ Data: ................. Semnatura, ............. │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Nota: (C) Se completeazã şi se semneazã de cãtre comerciant/asociat/


obţinerea autorizaţiilor de funcţionare pentru activitãţi
deja autorizate, activitãţi consemnate cu DA în caseta B;
*1) Se completeazã cu DA în cazul în care, anterior solicitãrii,
activitatea a fost autorizata, conform O.U.G. nr. 76/2001,
republicatã şi modificatã, la un alt sediu (se depune copie
de pe anexa respectiva la certificatul de înregistrare).
*2) Se completeazã cu clasele CAEN la care s-a specificat DA în
coloana "autorizata anterior" din caseta B.


CERERE DE ÎNREGISTRARE: Nr. intrare: ........... data: ...........


┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ OPIS DE DOCUMENTE SOLICITATE PENTRU OBŢINEREA AUTORIZAŢIILOR: │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│Nr. │ │ Nr.şi data actului/Emitent│ Nr.│
│crt.│ Denumirea actului │ │file│
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│A. Autorizaţia pentru prevenire şi stingere a incendiilor (P.S.I) │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Dupã caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, urmãtoarele │
│ documente: │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Autorizaţia de P.S.I., în cazul în │ │ │
│ │care a fost obţinutã anterior │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Dovada depunerii documentaţiei de │ │ │
│ │P.S.I. la brigazile/grupurile de │ │ │
│ │pompieri militari în vederea obtineri│ │ │
│ │Autorizaţiei de P.S.I. - în cazul în │ │ │
│ │care aceasta a fost depusa anterior │ │ │
│ │solicitãrii de autorizare a functio- │ │ │
│ │narii la Biroul Unic │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Declaraţie pe propria rãspundere │ │ │
│ │privind respectarea legislaţiei de │ │ │
│ │P.S.I. │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ 4. │Documentaţia tehnica cuprinzând: │
├────┼─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ │a) Scenariul de siguranta la foc │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │b) Planul de situaţie şi Planuri de │ │ │
│ │arhitectura pentru fiecare nivel al │ │ │
│ │construcţiilor sau al spaţiilor │ │ │
│ │supuse autorizãrii │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │c) Avizul proiectantului iniţial │ │ │
│ │pentru construcţiile existente sau │ │ │
│ │Raport de expertiza tehnica │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 5. │Dovada achitãrii tarifului aferent │ │ │
│ │autorizãrii - pentru obiectivele │ │ │
│ │supuse autorizãrii prin evaluare │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│B. Autorizaţia sanitarã │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Dupã caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, urmãtoarele │
│ documente: │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Declaraţie pe propria rãspundere │ │ │
│ │privind respectarea legislaţiei în │ │ │
│ │domeniul igienico-sanitar - pentru │ │ │
│ │activitãţile supuse autorizãrii │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Documentaţia de prezentare a │ │ │
│ │activitãţii - pentru activitãţile │ │ │
│ │supuse evaluãrii │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Dovada achitãrii tarifului aferent │ │ │
│ │autorizãrii │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│C. Autorizaţia sanitarã veterinara │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Dupã caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, urmãtoarele │
│ documente: │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Declaraţia pe propria rãspundere - │ │ │
│ │pentru activitãţile autorizate în │ │ │
│ │baza acestei declaraţii │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Documentaţia tehnica - pentru │ │ │
│ │obiectivele şi activitãţile supuse │ │ │
│ │evaluãrii: │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │ a) Memoriu tehnic │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │ b) Schita tehnica cu fluxul │ │ │
│ │tehnologic al obiectivului │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │ c) Schita de amplasare şi proiectare│ │ │
│ │pentru obiective nou construite │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ │ d) Contractul încheiat cu Direcţia │ │ │
│ │Sanitarã Veterinara pentru unitãţile │ │ │
│ │de producere, prelucrare şi depozita-│ │ │
│ │re a produselor de origine animala │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Dovada achitãrii taxei aferent │ │ │
│ │autorizãrii │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│D. Autorizaţia de mediu │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Dupã caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, urmãtoarele │
│ documente: │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Autorizaţia de mediu valabilã sau │ │ │
│ │copia de pe adresa de solicitare a │ │ │
│ │acesteia │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Declaraţie pe propria rãspundere pri-│ │ │
│ │vînd respectarea legislaţiei de pro- │ │ │
│ │tectie a mediului - pentru activita- │ │ │
│ │tile cu impact nesemnificativ asupra │ │ │
│ │mediului │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Fişa tip de prezentare a activitãţii-│ │ │
│ │pentru activitãţile cu impact redus │ │ │
│ │sau semnificativ asupra mediului │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 4. │Planul de situaţie şi │ │ │
│ │Planul de încadrare în zona al │ │ │
│ │obiectivului │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 5. │Dovada achitãrii taxei şi tarifului │ │ │
│ │aferente autorizãrii │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│E. Autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al protecţiei muncii │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Dupã caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, urmãtoarele │
│ documente: │
├────┬─────────────────────────────────────┬────────────────────────────┬────┤
│ 1. │Declaraţie pe propria rãspundere │ │ │
│ │privind respectarea legislaţiei de │ │ │
│ │protecţia muncii │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 2. │Documente necesare desfãşurãrii │ │ │
│ │activitãţilor cu substanţe toxice, │ │ │
│ │explozive, produse de uz fitosanitar │ │ │
├────┼─────────────────────────────────────┼────────────────────────────┼────┤
│ 3. │Dovada achitãrii tarifului aferent │ │ │
│ │autorizãrii │ │ │
├────┴─────────────────────────────────────┴────────────────────────────┴────┤
│ Total file: │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Data: ............... Semnatura: ............



ANEXA 2



MODELUL ŞI CONŢINUTUL CERTIFICATULUI DE ÎNREGISTRARE A COMERCIANTULUI

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ ┌───┐ │
│ R O M A N I A │ │ OFICIUL NAŢIONAL AL REGISTRULUI COMERŢULUI │
│ MINISTERUL JUSTIŢIEI │ *)│ │
│ │ │ OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI │
│ └───┘ DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL ....... │
│ │
│ │
│ │
│ CERTIFICAT DE ÎNREGISTRARE │
│ │
│ │
│ Firma / Sucursala: │
│ │
│ │
│ │
│ Sediul social: │
│ │
│ │
│ │
│ Activitatea principala; │
│ (descriere, clasa CAEN) │
│ │
│ │
│ │
│ Cod Unic de Înregistrare: │
│ din data de: │
│ │
│ │
│ Director, │
│ │
│ Atribut fiscal: din data de: │
│ Nr. de ordine la registrul comerţului: │
│ Data emiterii certificatului: │
│ │
│ │
│ Seria Nr. │
│ │
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

*) Stema României


----------



ANEXA LA CERTIFICATUL DE ÎNREGISTRARE


COD UNIC DE ÎNREGISTRARE

FIRMA: .................................... ........................

Sediu social: .............................

Sediu secundar/activitate: ................
┌──┬──────────────────────┬─────────┬────────────┬────────────┬──────────────┐
│Nr│ │Concluzia│Nr. şi data │Nr. şi data │Nume şi prenu-│
│c │ INSTITUŢIA │evaluãrii│referatului │autorizaţiei│me reprezen- │
│r │ │ │ │ │tant, semna- │
│t.│ │ │ │ │tura şi stam- │
│ │ │ │ │ │pila │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│1.│MINISTERUL DE INTERNE │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Brigada/Grupul de │ │ │ │ │
│ │Pompieri Militari │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│2.│MINISTERUL SĂNĂTĂŢII │ │ │ │ │
│ │ ŞI FAMILIEI │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Direcţia de Sãnãtate │ │ │ │ │
│ │Publica a │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│3.│ MINISTERUL │ │ │ │ │
│ │AGRICULTURII, ALIMEN- │ │ │ │ │
│ │TATIEI ŞI PĂDURILOR │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Agenţia Nationala │ │ │ │ │
│ │Sanitarã Veterinara/ │ │ │ │ │
│ │Direcţia Sanitarã │ │ │ │ │
│ │Veterinara a │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│4.│MINISTERUL APELOR ŞI │ │ │ │ │
│ │PROTECŢIEI MEDIULUI │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Inspectoratul Judeţean│ │ │ │ │
│ │de Protecţia Mediului │ │ │ │ │
│ │..................../ │ │ │ │ │
│ │Inspectoratul de │ │ │ │ │
│ │Protecţia Mediului al │ │ │ │ │
│ │municipiului Bucureşti│ │ │ │Data ........ │
├──┼──────────────────────┼─────────┼────────────┼────────────┼──────────────┤
│5.│MINISTERUL MUNCII ŞI │ │ │ │ │
│ │SOLIDARITĂŢII SOCIALE-│ │ │ │ │
│ │INSPECŢIA MUNCII │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │Inspectoratul │ │ │ │ │
│ │Teritorial de Munca al│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │..................... │ │ │ │Data ........ │
└──┴──────────────────────┴─────────┴────────────┴────────────┴──────────────┘


ANULARI AUTORIZAŢII REAUTORIZARI
┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐ ┌─┬──────┬────────────┬───────────────┐
│N│Insti-│Tipul,nr. şi│ Numele, │ │N│Insti-│Tipul,nr. şi│ Numele, │
│r│tutia │data docu- │semnatura şi │ │r│tutia │data docu- │semnatura şi │
│ │ │mentului │ ştampila │ │ │ │mentului │ ştampila │
│c│ │ │ persoanei │ │c│ │ │ persoanei │
│r│ │ │ autorizate │ │r│ │ │ autorizate │
│t│ │ │ │ │t│ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼──────┼────────────┼───────────────┤ ├─┼──────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─┴──────┴────────────┴───────────────┘ └─┴──────┴────────────┴───────────────┘





──────────────────


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016