Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
HOTARARE nr. 1.319 din 14 octombrie 2008 privind organizarea si functionarea Centrului National Unic de Personalizare a Pasapoartelor Electronice
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. II alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 94/2008 pentru stabilirea unor mãsuri privind punerea în circulaţie a paşapoartelor electronice, precum şi producerea altor documente de cãlãtorie,
Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.
ART. 1 (1) În cadrul Direcţiei Generale de Paşapoarte se organizeazã, la nivel de direcţie, Centrul Naţional Unic de Personalizare a Paşapoartelor Electronice, denumit în continuare Centrul, care îndeplineşte atribuţiile prevãzute de lege pentru personalizarea paşapoartelor electronice. (2) Centrul are sediul în municipiul Bucureşti, Calea Floreasca nr. 202, sectorul 1. ART. 2 (1) Centrul este condus de un director numit prin dispoziţie a secretarului de stat din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative care coordoneazã activitatea Direcţiei Generale de Paşapoarte. (2) Activitatea Centrului este coordonatã de un director general adjunct al Direcţiei Generale de Paşapoarte. ART. 3 (1) Structura organizatoricã a Centrului se stabileşte prin ordin al ministrului internelor şi reformei administrative. (2) Statul de organizare al Direcţiei Generale de Paşapoarte se suplimenteazã cu 114 posturi, prin redistribuire, cu încadrarea în numãrul maxim de posturi aprobate în finanţare şi în fondurile alocate Ministerului Internelor şi Reformei Administrative. ART. 4 Centrul îndeplineşte urmãtoarele atribuţii principale: a) personalizeazã paşapoartele electronice - diplomatice, de serviciu şi simple; b) personalizeazã şi alte documente, în condiţiile legii; c) gestioneazã bazele de date de producţie conţinând datele cu caracter personal necesare personalizãrii paşapoartelor electronice, în conformitate cu prevederile legale în domeniul protecţiei persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date; d) verificã îndeplinirea standardelor şi specificaţiilor naţionale şi internaţionale cu privire la paşapoartele electronice; e) participã la comisiile internaţionale de elaborare a standardelor şi specificaţiilor pentru documentele de cãlãtorie; f) asigurã interoperabilitatea citirii paşapoartelor electronice româneşti prin implementarea standardelor recunoscute internaţional în domeniul documentelor de cãlãtorie.
PRIM-MINISTRU CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemneazã: --------------- Ministrul internelor şi reformei administrative, Cristian David
Ministrul muncii, familiei şi egalitãţii de şanse, Mariana Câmpeanu
Ministrul afacerilor externe, Lazãr Comãnescu
Ministrul economiei şi finanţelor, Varujan Vosganian
Bucureşti, 14 octombrie 2008. Nr. 1.319. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email