Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.304 din 20 noiembrie 2002  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Fondului pentru mediu si al Administratiei Fondului pentru Mediu pe anul 2002    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.304 din 20 noiembrie 2002 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Fondului pentru mediu si al Administratiei Fondului pentru Mediu pe anul 2002

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 868 din 2 decembrie 2002
În temeiul art. 107 din Constituţie şi al <>art. 2 alin. (2) din Legea nr. 73/2000 privind Fondul pentru mediu, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aproba bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2002 al Fondului pentru mediu şi al Administraţiei Fondului pentru Mediu, instituţie de utilitate publica cu personalitate juridicã, aflatã sub autoritatea Ministerului Apelor şi Protecţiei Mediului, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor totale înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli reprezintã limite maxime care nu pot fi depasite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea Guvernului, la propunerea Ministerului Apelor şi Protecţiei Mediului.
(2) În cazul în care în execuţie se înregistreazã depasiri sau nerealizari ale veniturilor totale aprobate, Administraţia Fondului pentru Mediu poate efectua cheltuieli totale proporţional cu gradul de realizare a veniturilor încasate, în limita a 3% din veniturile Fondului pentru mediu, în conformitate cu prevederile <>art. 7 alin. (2) din Legea nr. 73/2000 privind Fondul pentru mediu, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(3) Sumele rãmase neutilizate la sfârşitul anului, rezultate din execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al Fondului pentru mediu şi al Administraţiei Fondului pentru Mediu pe anul 2002, rãmân la dispoziţia acestora şi se utilizeazã în anul urmãtor cu aceeaşi destinaţie, cu excepţia sumelor alocate de la bugetul de stat, în conformitate cu prevederile <>art. 10 alin. (4) din Legea nr. 73/2000 .
ART. 3
(1) Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contravenţie şi se sancţioneazã cu amenda de la 10.000.000 lei la 50.000.000 lei.
(2) Contravenţia se constata şi amenda se aplica de cãtre organele de specialitate ale statului, împuternicite potrivit legii, persoanelor vinovate de nerespectarea prevederilor prezentei hotãrâri.
(3) Contravenţiilor prevãzute la alin. (1) le sunt aplicabile dispoziţiile <>Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 180/2002 , cu modificãrile ulterioare.
ART. 4
Ministerul Apelor şi Protecţiei Mediului prin Administraţia Fondului pentru Mediu va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotãrâri.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
--------------
Ministrul apelor şi protecţiei mediului,
Petru Lificiu

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu

Bucureşti, 20 noiembrie 2002.
Nr. 1.304.




ANEXA 1

BUGETUL
de venituri şi cheltuieli al Fondului pentru mediu şi
al Administraţiei Fondului pentru Mediu pe anul 2002

mii lei
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Denumirea indicatorului Nr. Program
Rând 2002
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. Veniturile Fondului pentru Mediu - Total (1+2+3) 1 144,498,089
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Venituri încasate de MAPM conform OG 93/2001 2 1,654,089
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Venituri încasate conform Legii 73/2000 cu modificãrile
şi completãrile ulterioare, din care: 3 130,844,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) o cota de 3% din veniturile încasate de agenţii
economici colectori sau valorificator de deşeuri
feroase şi neferoase 4 41,000,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) sumele încasate pentru emisiile de poluanti în
atmosfera ce afecteazã factorii de mediu, prevãzute
în anexa nr. 1 5 1,500,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) veniturile încasate din utilizarea de noi terenuri
pentru depozitarea deşeurilor reciclabile, prevãzute
în anexa nr. 2 6 10,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) o cota de 3% din valoarea ambalajelor comercializate
de producãtori şi importatori, cu excepţia celor
utilizate pentru medicamente 7 36,000,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
e) o cota de 2% din valoarea substanţelor chimice
periculoase comercializate de producãtori şi
importatori, prevãzute în anexa nr. 3, mai
puţin cele utilizate la producerea medicamentelor 8 33,000,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
f) o cota de 0,5% din valoarea substanţelor chimice
periculoase comercializate de producãtori şi
importatori, utilizate în agricultura, prevãzute
în anexa nr. 4 9 990,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
g) o cota de 3% din preţul de adjudecare a masei
lemnoase cumpãrate de la Regia Nationala a
Pãdurilor şi de la alţi proprietari de pãduri,
persoane juridice sau persoane fizice 10 5,344,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
h) o cota de 1,5% din valoarea încasatã prin
comercializarea produselor finite din tutun 11 6,000,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
i) alocaţii de la bugetul de stat, vãrsãminte,
donaţii, sponsorizãri, asistenta financiarã
din partea persoanelor fizice sau juridice,
romane sau strãine, din care: 12 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- i 1) alocaţii de la bugetul de stat 13 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- i 2) vãrsãminte, donaţii 14 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- i 3) sponsorizãri 15 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- i 4) asistenta financiarã din partea
persoanelor fizice sau juridice,
romane sau strãine 16 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
j) sumele încasate din restituirea creditelor
acordate, dobânzi, alte operaţiuni financiare
derulate din sursele financiare ale Fondului
pentru Mediu 17 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- j 1) rambursãri credite acordate 18 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- j 2) dobânzi încasate pentru disponibilitãţile
la vedere 19 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- j 3) dobânzi încasate pentru depozite la termen 20 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- j 4) dobânzi încasate de la credite acordate 21 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- j 5) alte operaţiuni financiare derulate din surse
financiare ale Fondului pentru Mediu 22 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
k) asistenta financiarã din partea unor organisme
internaţionale 23 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
l) sumele încasate de la manifestãri organizate
în beneficiul Fondului pentru Mediu 24 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
m) cuantumul taxelor încasate prin birourile unice
la emiterea acordului/autorizaţiei de mediu pentru
activitãţile cu impact redus 25 7,000,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Venituri încasate conform <>HG nr. 1052/2001
(MO 685/oct 2001) reprezentând 1% din valoarea
masei lemnoase vândute pe picior de Regia
Nationala a Pãdurilor în anul 2002, pentru
agenţii economici cu activitate de exploatare
forestierã şi prelucrare a lemnului. 26 12,000,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
II. Cheltuielile Fondului pentru Mediu - Total 27 4,285,320
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Cheltuieli proiecte din planul anual 2002, din care: 28 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) controlul şi reducerea poluarii aerului, apei şi
solului, inclusiv prin utilizarea unor
tehnologii curate 29 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) protecţia resurselor naturale 30 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) gestionarea sau reciclarea deşeurilor 31 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) tratarea şi/sau eliminarea deşeurilor periculoase 32 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
e) protecţia şi conservarea biodiversitatii 33 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
f) educaţia şi constientizarea privind protecţia mediului 34 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Cheltuielile Administraţiei Fondului pentru
Mediu - în limita a 3% din veniturile încasate
pentru efectuarea de cheltuieli curente şi de
capital conform art. 6 alin. 2 din Legea 73/2000
cu modificãrile şi completãrile ulterioare (A +B) 35 4,285,320
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A. Cheltuieli curente - Total (1+2+3+4), din care: 36 2,338,320
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Cheltuieli de personal, din care: 37 1,201,205
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- cheltuieli cu salariile 38 810,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- cheltuieli cu asigurãrile şi protecţie
socialã, din care: 39 286,173
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţia la asigurãrile sociale
(Legea 19/2000) - 23,33% 40 188,973
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- contribuţia la asigurãri sociale de
sãnãtate (Legea 145/1997) - 7% 41 56,700
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- ajutor de şomaj (Legea 76/2002) - 5% 42 40,500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- deplasãri, detaşãri, transferãri - total, din care 43 105,032
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- în ţara 44 45,032
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- în strainatare 45 60,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- tichete de masa 46 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Cheltuieli materiale şi servicii, din care: 47 1,077,115
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- cheltuieli pentru întreţinere şi gospodãrire 48 182,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- încãlzit 49 10,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- iluminat şi forta motrica 50 15,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- apa, canal, salubritate 51 10,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- posta, telefon, telex, radio/TV, telefax, internet 52 30,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- furnituri de birou 53 50,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- materiale pentru curãţenie 54 20,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- alte materiale şi prestãri de servicii 55 47,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- materiale şi prestãri servicii cu caracter funcţional 56 65,115
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- obiecte de inventar de mica valoare sau scurta
durata şi echipament 57 580,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- reparaţii curente 58 230,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- reparaţii capitale 59 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- cãrţi, publicaţii, abonamente 60 20,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Alte cheltuieli - total -, din care: 61 60,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- calificare, perfecţionarea şi specializarea
profesionalã a salariaţilor 62 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- protocol 63 25,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- protecţia muncii 64 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- alte cheltuieli 65 35,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Cheltuieli financiare - total - din care: 66 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- comisioane şi alte cheltuieli aferente împrumuturilor 67 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- dobânzi 68 -
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
B. Cheltuieli de capital 69 1,947,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- investiţii - dotãri mijloace fixe 70 1,947,000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
III. Sume rãmase neutilizate la sfârşitul anului
reportate în anul urmãtor, utilizate cu
aceeaşi destinaţie, cu excepţia sumelor
alocate de la bugetul de stat, conform
art. 10 alin. 4 din Legea 73/2000 cu
modificãrile şi completãrile ulterioare (I-II) 71 140,212,769
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016