Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. CAP. I Dispoziţii generale ART. 1 (1) Prezenta hotãrâre reglementeazã condiţiile de funcţionare, precum şi procedura de autorizare a persoanelor juridice, care urmeazã sã îşi desfãşoare activitatea ca agent de muncã temporarã. (2) Prevederile prezentei hotãrâri se aplicã persoanelor care au încheiat un contract de muncã temporarã cu un agent de muncã temporarã şi care sunt puse la dispoziţia unor utilizatori pentru a lucra temporar sub supravegherea şi conducerea acestora. (3) Prezenta hotãrâre se aplicã tuturor persoanelor juridice, publice sau private, autorizate ca agenţi de muncã temporarã, precum şi utilizatorilor care desfãşoarã activitãţi economice indiferent dacã au ori nu un scop lucrativ. ART. 2 (1) Potrivit prevederilor prezentei hotãrâri, pot angaja persoane în scopul efectuãrii unor misiuni de muncã temporarã în folosul şi la solicitarea unui utilizator, astfel cum este definit la art. 88 alin. (4) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicatã, sub supravegherea şi conducerea acestuia, numai persoanele juridice autorizate conform prezentei hotãrâri. (2) Pot fi încadraţi la un angajator agent de muncã temporarã şi cetãţenii strãini sau apatrizii, cu domiciliul ori reşedinţa în România, în baza autorizaţiei de muncã sau a permisului de şedere în scop de muncã eliberatã/eliberat potrivit legii. CAP. II Procedura de autorizare a agentului de muncã temporarã ART. 3 În vederea obţinerii autorizaţiei de funcţionare ca agenţi de muncã temporarã, persoanele juridice, denumite în continuare solicitanţi, trebuie sã îndeplineascã cumulativ urmãtoarele condiţii: a) sã fie persoane juridice constituite potrivit legii şi sã aibã prevãzut în actul constitutiv, ca obiect principal de activitate, "Activitãţi de contractare, pe baze temporare, a personalului conform codului CAEN"; b) sã nu înregistreze debite la bugetul de stat sau la bugetele locale; c) sã nu figureze în evidenţele cazierului fiscal cu fapte sancţionate de reglementãrile financiare, vamale şi nici cu cele care privesc disciplina financiarã; d) sã nu fi fost sancţionate contravenţional, în ultimele 24 de luni anterioare datei formulãrii cererii de autorizare, pentru încãlcarea prevederilor legislaţiei muncii, comerciale şi fiscale; contravenţiile cu privire la care existã o acţiune pe rolul instanţelor de judecatã vor fi luate în considerare numai dacã pânã la data soluţionãrii cererii de autorizare s-a pronunţat cu privire la acestea o hotãrâre judecãtoreascã definitivã şi irevocabilã; e) sã constituie garanţia financiarã în cuantumul prevãzut la art. 5. ART. 4 (1) Autorizarea solicitanţilor se face de cãtre Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, la propunerea agenţiilor teritoriale pentru prestaţii sociale în a cãror razã teritorialã îşi au sediul. (2) În scopul obţinerii autorizaţiei de funcţionare, solicitanţii depun la agenţiile teritoriale pentru prestaţii sociale o cerere însoţitã de un dosar de autorizare care trebuie sã conţinã urmãtoarele documente: a) actul constitutiv sau actul adiţional la actul constitutiv, dupã caz, în care sã fie menţionat obiectul de activitate, prevãzut la art. 3 lit. a), în copie legalizatã; b) certificatul de înregistrare la registrul comerţului, emis de oficiul registrului comerţului, în care sã fie menţionat obiectul principal de activitate, prevãzut la art. 3 lit. a), în copie legalizatã; c) cazierul fiscal; d) certificate eliberate de instituţiile competente, care sã ateste îndeplinirea condiţiei prevãzute la art. 3 lit. b); e) certificat constatator eliberat de oficiul registrului comerţului, care trebuie sã cuprindã menţiuni din care sã rezulte cã solicitanţii nu se aflã în procedurã de reorganizare sau faliment, potrivit legii; f) dovada constituirii garanţiei financiare, în cuantumul prevãzut la art. 5; g) declaraţie pe propria rãspundere a solicitantului privind îndeplinirea condiţiei de la art. 3 lit. d). (3) Filialele solicitanţilor se supun separat procedurii de autorizare. ART. 5 (1) Garanţia financiarã se constituie prin depunerea unei sume într-un cont distinct deschis la o bancã din România, care sã acopere contravaloarea a 25 de salarii de bazã minime brute pe ţarã, garantate în platã, la care se adaugã contribuţiile datorate de cãtre angajator bugetului asigurãrilor sociale de stat, bugetului asigurãrilor pentru şomaj şi bugetului Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, potrivit legii. (2) Garanţia financiarã prevãzutã la alin. (1) se poate utiliza numai pentru plata de cãtre agentul de muncã temporarã a drepturilor de naturã salarialã, a celorlalte drepturi bãneşti negociate cu ocazia încheierii contractului colectiv de muncã, respectiv a contractului de muncã temporarã, precum şi a contribuţiilor datorate de cãtre angajator bugetului asigurãrilor sociale de stat, bugetului asigurãrilor pentru şomaj şi bugetului Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate. (3) La data scadenţei obligaţiilor prevãzute la alin. (2), agentul de muncã temporarã este obligat sã le execute, iar, în cazul în care fondurile proprii nu acoperã aceste obligaţii, se va utiliza garanţia financiarã constituitã potrivit alin. (1). (4) În cazul în care în termen de 15 zile calendaristice de la data la care obligaţiile privind plata salariului şi cele privind contribuţiile şi impozitele au devenit scadente şi exigibile, iar agentul de muncã temporarã nu deţine fondurile necesare sau garanţia nu este suficientã pentru acoperirea acestora, aceste obligaţii vor fi plãtite de utilizator, în baza solicitãrii salariatului temporar sau a inspectorului de muncã. (5) Solicitarea salariatului temporar se formuleazã în scris, susţinerea solicitãrii putând fi fãcutã prin orice mijloc de probã. (6) Agentul de muncã temporarã este obligat sã menţinã suma reprezentând garanţia financiarã la nivelul prevãzut la alin. (1), prin completarea acesteia în termen de 5 zile de la data micşorãrii acesteia. ART. 6 (1) Pe baza documentaţiei prevãzute la art. 4 alin. (2), înaintatã prin agenţia teritorialã pentru prestaţii sociale competentã, Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale va evalua îndeplinirea condiţiilor de autorizare şi va soluţiona cererea de autorizare în termen de 30 de zile de la data înregistrãrii acesteia, prin eliberarea autorizaţiei de funcţionare sau prin respingerea cererii solicitantului. (2) În situaţia în care se constatã cã documentele depuse la dosarul de autorizare nu sunt complete sau conform celor prevãzute la art. 4 alin. (2), Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale acordã un termen de 7 zile lucrãtoare pentru completarea documentaţiei, respectiv pentru depunerea acesteia la agenţia teritorialã pentru prestaţii sociale competentã. Termenul de soluţionare a cererii prevãzut la alin. (1) se prelungeşte corespunzãtor. (3) În situaţia în care nici dupã expirarea termenului prevãzut la alin. (2) solicitantul nu depune dosarul de autorizare completat în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (2), Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale respinge motivat cererea de autorizare. ART. 7 (1) Analiza cererii solicitantului, precum şi eliberarea sau respingerea autorizaţiei de funcţionare se vor face de direcţia de specialitate din cadrul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale. (2) Modelul autorizaţiei de funcţionare este prevãzut în anexa nr. 1. (3) Tipãrirea autorizaţiei de funcţionare, precum şi cheltuielile ocazionate de aceasta se asigurã de cãtre Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, prin bugetul propriu. ART. 8 (1) Solicitantul a cãrui cerere de autorizare a fost respinsã în condiţiile art. 6 alin. (3) poate înainta contestaţie, în termen de 30 de zile de la data comunicãrii respingerii cererii, la Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, care are obligaţia sã o soluţioneze în termen de 30 de zile de la înregistrare. (2) Actul administrativ prin care se soluţioneazã sau se respinge contestaţia se comunicã contestatarului şi poate fi atacat la instanţa judecãtoreascã competentã în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. ART. 9 (1) Autorizaţia de funcţionare prevãzutã la art. 6 alin. (1) este valabilã 2 ani şi poate fi prelungitã din 2 în 2 ani. (2) Prelungirea perioadei de valabilitate a autorizaţiei de funcţionare se acordã la cererea agentului de muncã temporarã, depusã la agenţiile teritoriale pentru prestaţii sociale şi înaintatã Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu cel puţin 3 luni înainte de expirarea perioadei de valabilitate, însoţitã de documentele prevãzute la art. 4 alin. (2) lit. c)-g). (3) Procedura de aprobare a prelungirii valabilitãţii autorizaţiei de funcţionare a agentului de muncã temporarã se realizeazã în condiţiile şi la termenele prevãzute la art. 6. CAP. III Funcţionarea agenţilor de muncã temporarã ART. 10 (1) Agentul de muncã temporarã încheie cu salariatul temporar un contract de muncã temporarã, în scris, în limba românã, care trebuie sã cuprindã elementele prevãzute la art. 94 alin. (2) din Legea nr. 53/2003, republicatã. (2) Pentru fiecare nouã misiune de muncã temporarã, între pãrţi se încheie un nou contract de muncã temporarã, în care vor fi precizate toate elementele prevãzute la alin. (1) care sunt modificate. (3) Contractul de muncã temporarã încheiat pentru mai multe misiuni de muncã temporarã înceteazã la terminarea ultimei misiuni de muncã temporarã pentru care a fost încheiat. ART. 11 (1) Agentul de muncã temporarã pune la dispoziţia utilizatorului un salariat temporar, în baza unui contract de punere la dispoziţie încheiat în formã scrisã. (2) Contractul de punere la dispoziţie trebuie sã cuprindã elementele prevãzute la art. 91 alin. (2) din Legea nr. 53/2003, republicatã. (3) Condiţiile de bazã de muncã şi de angajare referitoare la durata timpului de lucru, munca suplimentarã, repausul zilnic şi sãptãmânal, munca de noapte, concediile şi sãrbãtorile legale şi salarizarea aplicabile salariaţilor temporari sunt, pe durata misiunii de muncã temporarã la un utilizator, cel puţin acelea care s-ar aplica salariaţilor în cazul în care aceştia ar fi fost recrutaţi direct de cãtre utilizatorul respectiv pentru a ocupa acelaşi loc de muncã. Toate condiţiile de bazã de muncã şi de angajare stabilite prin legislaţie, regulamentul intern, contractul colectiv de muncã aplicabil, precum şi prin orice alte reglementãri specifice aplicabile utilizatorului sunt aplicabile în mod direct şi salariaţilor temporari pe durata misiunii de muncã temporarã. (4) În cazul în care misiunea de muncã temporarã oferitã de agentul de muncã temporarã poate pune în pericol viaţa şi integritatea fizicã şi/sau psihicã a salariatului temporar, acesta este îndreptãţit sã refuze misiunea de muncã temporarã. (5) Refuzul salariatului se face în formã scrisã şi nu poate constitui motiv de sancţiune sau concediere. ART. 12 Agenţii de muncã temporarã au obligaţia de a ţine evidenţa şi de a înregistra contractele de muncã temporarã în Registrul general de evidenţã al salariaţilor, potrivit prevederilor art. 34 din Legea nr. 53/2003, republicatã. ART. 13 (1) Agenţii de muncã temporarã se înregistreazã în Registrul naţional de evidenţã a agenţilor de muncã temporarã autorizaţi gestionat de cãtre Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale. (2) Înregistrarea agenţilor de muncã temporarã autorizaţi în Registrul naţional de evidenţã a agenţilor de muncã temporarã autorizaţi se face de cãtre Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, în termen de maxim 15 de zile calendaristice de la data autorizãrii. (3) Modelul Registrului naţional de evidenţã a agenţilor de muncã temporarã autorizaţi este prevãzut în anexa nr. 2. (4) Registrul naţional de evidenţã a agenţilor de muncã temporarã autorizaţi cuprinde agenţii de muncã temporarã autorizaţi şi pe cei cãrora li s-a retras sau care au depus autorizaţia, se publicã trimestrial în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a, şi se afişeazã pe pagina de Internet a Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale. ART. 14 (1) În perioada de valabilitate a autorizaţiei de funcţionare, agentul de muncã temporarã are obligaţia de a comunica agenţiei teritoriale pentru prestaţii sociale în raza cãreia şi-a stabilit sediul social orice modificare privind denumirea, sediul, înfiinţarea de subunitãţi fãrã personalitate juridicã, în termen de 30 zile calendaristice de la data producerii acestora. (2) În termenul prevãzut la alin. (1) agenţiile teritoriale pentru prestaţii sociale au obligaţia de a transmite Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale orice modificare privind denumirea, sediul sau înfiinţarea de subunitãţi fãrã personalitate juridicã. ART. 15 (1) La încetarea activitãţii, agentul de muncã temporarã este obligat sã depunã autorizaţia de funcţionare, în termen de 15 zile calendaristice, la agenţia teritorialã pentru prestaţii sociale. (2) În termenul prevãzut la alin. (1) agenţiile teritoriale pentru prestaţii sociale au obligaţia de a transmite Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale autorizaţia de funcţionare la încetarea activitãţii agentului de muncã temporarã. (3) De la data depunerii autorizaţiei de funcţionare, agentul de muncã temporarã va duce la îndeplinire obligaţiile stabilite la art. 18 şi 34 din Legea Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. ART. 16 Autorizaţia de funcţionare a agentului de muncã temporarã se retrage în urmãtoarele situaţii: a) agentul de muncã temporarã se aflã în procedura insolvenţei prevãzutã de Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare; b) în cazul aplicãrii sancţiunilor prevãzute la art. 22 alin. (1) şi (2). ART. 17 (1) Autorizaţia de funcţionare a agenţilor de muncã temporarã se retrage de cãtre Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, în termen de 15 zile lucrãtoare de la data constatãrii situaţiilor prevãzute la art. 16, prin decizie motivatã. (2) Retragerea autorizaţiei de funcţionare se face la propunerea agenţiilor teritoriale pentru prestaţii sociale, la solicitarea motivatã a inspectorilor de muncã sau, dupã caz, a altor organe de control. (3) Decizia de retragere a autorizaţiei de funcţionare se comunicã în scris agenţilor de muncã temporarã în termenul prevãzut la alin. (1) şi poate fi contestatã la instanţa de contencios administrativ competentã, potrivit legii. ART. 18 (1) Contractele de punere la dispoziţie şi contractele de muncã temporarã, aflate în executare în momentul retragerii autorizaţiei de funcţionare, se deruleazã pânã la expirarea perioadei pentru care au fost încheiate, cu respectarea dispoziţiilor art. 96 din Legea nr. 53/2003, republicatã, fãrã a prejudicia drepturile contractuale ale salariaţilor temporari sau ale utilizatorilor. (2) În situaţia prevãzutã la alin. (1), impozitul pe venit şi contribuţiile datorate de cãtre salariatul temporar bugetului asigurãrilor sociale de stat, bugetului asigurãrilor pentru şomaj şi bugetului Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, dupã caz, urmeazã sã fie plãtite de cãtre utilizator, care are dreptul la acţiune directã împotriva agentului de muncã temporarã, în vederea recuperãrii prejudiciilor cauzate. ART. 19 Utilizatorul salariaţilor temporari are urmãtoarele obligaţii: a) sã informeze salariaţii temporari cu privire la toate locurile de muncã vacante existente, în vederea asigurãrii egalitãţii de şanse cu ceilalţi angajaţi cu contract individual de muncã pe duratã nedeterminatã la utilizator, pentru obţinerea unui loc de muncã permanent, prin afişarea unui anunţ general într-un loc accesibil tuturor salariaţilor care îşi desfãşoarã activitatea la utilizatorul respectiv; b) sã asigure salariatului temporar accesul la cursurile de pregãtire profesionalã pe care le organizeazã pentru salariaţii sãi; c) sã punã la dispoziţia reprezentanţilor salariaţilor informaţiile cu privire la utilizarea salariaţilor temporari, în cadrul informãrii generale privind ocuparea forţei de muncã; d) sã asigure salariaţilor temporari aceleaşi drepturi cu cele ale salariaţilor angajaţi cu contract individual de muncã la utilizator, conferite de lege, de regulamentul intern sau de contractul colectiv de muncã aplicabil utilizatorului, precum şi de orice alte reglementãri specifice aplicabile utilizatorului; e) sã ofere şi sã prezinte informaţii exacte şi reale privind utilizarea salariaţilor temporari atunci când sindicatele sau, dupã caz, reprezentanţii salariaţilor, înfiinţaţi potrivit legii, solicitã situaţia încadrãrii personalului propriu. ART. 20 În situaţia în care agentul de muncã temporarã a încheiat cu salariatul temporar un contract individual de muncã pe perioadã nedeterminatã, în perioadele dintre misiuni salariatul are acces la facilitãţile existente la nivelul agentului de muncã temporarã în ceea ce priveşte formarea profesionalã şi prevederile legale privind creşterea şi îngrijirea copilului. ART. 21 Numãrul salariaţilor temporari va fi luat în considerare la stabilirea pragului minim pentru care sunt aleşi reprezentanţii salariaţilor, în condiţiile legii, la utilizator, la fel ca în cazul în care aceştia ar fi lucrãtori angajaţi direct de utilizator pe aceeaşi perioadã. CAP. IV Dispoziţii finale ART. 22 (1) Constituie contravenţii şi se sancţioneazã, dupã cum urmeazã: a) nerespectarea prevederilor alin. (3) al art. 11, ale art. 12, 14, ale alin. (1) al art. 15 şi art. 19, cu amendã de la 2.000 lei la 3.000 lei; b) desfãşurarea fãrã autorizaţie a activitãţilor specifice agentului de muncã temporarã, cu amendã de la 10.000 lei la 30.000 lei. (2) Constituie contravenţie şi se sancţioneazã potrivit prevederilor art. 260 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 53/2003, republicatã, punerea la dispoziţia utilizatorului, de cãtre agentul de muncã temporarã, a unui numãr de pânã la 5 persoane fãrã contract de muncã temporarã. (3) Constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor se fac de cãtre inspectorii de muncã. (4) Dispoziţiile referitoare la contravenţii, prevãzute la alin. (1) şi (2), se completeazã cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 180/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. ART. 23 Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre. ART. 24 Prezenta hotãrâre intrã în vigoare la 30 de zile de la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I. ART. 25 La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, Hotãrârea Guvernului nr. 938/2004 privind condiţiile de înfiinţare şi funcţionare, precum şi procedura de autorizare a agentului de muncã temporarã, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 589 din 1 iulie 2004, cu modificãrile ulterioare, se abrogã. * Prezenta hotãrâre transpune dispoziţiile art. 1 alin. (1) şi (2), art. 3. alin. (1) lit. f), art. 5 alin. (1), art. 6 alin. (1) şi (5) lit. a) şi b), art. 7 alin. (2), art. 8 şi art. 10 alin. (2) din Directiva 2008/104/CE a Parlamentului European şi a Consiliului din 19 noiembrie 2008 privind munca prin agent de muncã temporarã, publicatã în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. 327 din 5 decembrie 2008. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemneazã: --------------- Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale, Sulfina Barbu Ministrul afacerilor europene, Leonard Orban Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu Bucureşti, 21 decembrie 2011. Nr. 1.256. ANEXA 1
┌────────────────────┬───────────────────────────────┐ ┌────┬──────────────────┐
│ │ │ │Nr. │DATA PRELUNGIRILOR│
│Nr. .............. │ │ │crt.│ AUTORIZAŢIEI │
│Seria ............ │ MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI │ ├────┼──────────────────┤
│Data ............. │ ŞI PROTECŢIEI SOCIALE │ │ │ │
│ │ │ ├────┼──────────────────┤
│ │ AUTORIZAŢIE DE FUNCŢIONARE │ │ │ │
│Semnãtura │ │ ├────┼──────────────────┤
│....................│Persoana juridicã ............,│ │ │ │
│ │cu sediul în .................,│ ├────┼──────────────────┤
│ │înregistratã la oficiul regis- │ │ │ │
│ │trului comerţului sub numãrul │ ├────┼──────────────────┤
│ │de ordine ....................,│ │ │ │
│ │cod fiscal/cod unic de înregis-│ ├────┼──────────────────┤
│Semnãtura de primire│trare (CUI)...................,│ │ │ │
│....................│se autorizeazã ca agent de │ ├────┼──────────────────┤
│ │muncã temporarã, în condiţiile │ │ │ │
│ │legii. │ ├────┼──────────────────┤
│ │ │ │ │ │
│ │ │ ├────┼──────────────────┤
│ ├─────────────────┬─────────────┤ │ │ │
│ │ │ │ ├────┼──────────────────┤
│ │Seria ... Nr. ...│ Director, │ │ │ │
│ │Data ............│............ │ ├────┼──────────────────┤
│ │ │(semnãtura şi│ │ │ │
│ │ │ştampila) │ ├────┼──────────────────┤
└────────────────────┴─────────────────┴─────────────┘ └────┴──────────────────┘
Faţa autorizaţiei Verso-ul autorizaţiei
Falsificarea acestui document se pedepseşte
conform dispoziţiilor legii penale
Pe verso: Data prelungirii autorizaţiei
ANEXA 2 REGISTRUL NAŢIONAL de evidenţã a agenţilor de muncã temporarã autorizaţi Semnificaţia coloanei A din tabelul de mai jos este urmãtoarea: A - Numãrul, seria şi data eliberãrii autorizaţiei de funcţionare
┌─┬─────────┬──────┬───────────────┬───────────┬───┬──────────────┬────────────┐
│N│Denumirea│Sediul│ Codul fiscal/ │Numãrul de │ A │ Data │ Data │
│r│agentului│ │ Codul unic │telefon/fax│ │ prelungirii │ retragerii │
│ │de muncã │ │de înregistrare│ │ │ autorizaţiei │autorizaţiei│
│c│temporarã│ │ │ │ │de funcţionare│ de │
│r│ │ │ │ │ │ │functionare │
│t│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├─┼─────────┼──────┼───────────────┼───────────┼───┼──────────────┼────────────┤
│1│ │ │ │ │ │ │ │
├─┼─────────┼──────┼───────────────┼───────────┼───┼──────────────┼────────────┤
│2│ │ │ │ │ │ │ │
├─┼─────────┼──────┼───────────────┼───────────┼───┼──────────────┼────────────┤
│3│ │ │ │ │ │ │ │
├─┼─────────┼──────┼───────────────┼───────────┼───┼──────────────┼────────────┤
│4│ │ │ │ │ │ │ │
└─┴─────────┴──────┴───────────────┴───────────┴───┴──────────────┴────────────┘
------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.