Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.173 din 2 octombrie 2003  privind atribuirea electronica si distribuirea autorizatiilor de transport rutier international de marfa    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.173 din 2 octombrie 2003 privind atribuirea electronica si distribuirea autorizatiilor de transport rutier international de marfa

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 722 din 16 octombrie 2003
În temeiul art. 107 din Constituţie şi al <>art. 15 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 64/2003 pentru stabilirea unor mãsuri privind înfiinţarea, organizarea, reorganizarea sau funcţionarea unor structuri din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, a ministerelor, a altor organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi a unor instituţii publice,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Prezenta hotãrâre are drept scop stabilirea principiilor şi a condiţiilor de utilizare a procedurii electronice pentru atribuirea autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa.
ART. 2
Atribuirea prin procedura electronica a autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa se realizeazã cu respectarea urmãtoarelor principii:
a) libera concurenta, respectiv asigurarea condiţiilor pentru ca orice operator de transport rutier sa aibã dreptul de a deveni, în condiţiile legii, titular de autorizaţii de transport rutier internaţional de marfa;
b) transparenta, respectiv punerea, în condiţiile legii, la dispoziţia tuturor celor interesaţi a informaţiilor referitoare la aplicarea procedurii electronice pentru atribuirea autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa;
c) tratamentul egal, respectiv aplicarea, în mod nediscriminatoriu, a criteriilor de selecţie pentru atribuirea autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa, astfel încât orice operator de transport rutier sa aibã sanse egale de a i se atribui respectiva autorizaţie.
ART. 3
(1) În sensul prezentei hotãrâri, termenii şi expresiile de mai jos au urmãtoarele semnificatii:
a) Sistemul informatic pentru atribuirea electronica a autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa - sistem informatic de utilitate publica, accesibil prin Internet la o adresa dedicata, utilizat pentru atribuirea autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa, sistem denumit în continuare SIAE;
b) procedura electronica - utilizarea, în tot sau în parte, a facilitãţilor tehnice oferite de SIAE în cadrul atribuirii unei autorizaţii de transport rutier internaţional de marfa;
c) operatorul SIAE - Inspectoratul General pentru Comunicaţii şi Tehnologia Informatiei, persoana juridicã de drept public care, în condiţiile legii, asigura atribuirea autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa prin procedura electronica;
d) parc eligibil - totalitatea autovehiculelor deţinute de un operator de transport care sunt licentiate de Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului şi care respecta condiţiile cerute de un anumit tip de autorizaţie;
e) potenţialul de transport - capacitatea operatorului de transport de a efectua, la un moment dat, transporturi rutiere internaţionale de marfa cu autovehiculele din parcul eligibil propriu, corelata cu indicele de comportament;
f) indicele de comportament - atributul operatorului de transport care reflecta modul de comportament al acestuia în utilizarea autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa şi în achitarea debitelor cãtre instituţiile statului.
(2) În cuprinsul prezentei hotãrâri sunt, de asemenea, aplicabile definiţiile prevãzute în anexa nr. 1 la <>Ordonanta Guvernului nr. 44/1997 privind transporturile rutiere, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 105/2000 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 4
(1) Autorizaţiile de transport rutier internaţional de marfa sunt acordate Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului din România, pe baza de reciprocitate, de cãtre autoritãţile competente din strãinãtate, în conformitate cu acordurile rutiere internaţionale la care România este parte.
(2) În termen de 5 zile calendaristice de la primirea autorizaţiilor în conformitate cu prevederile alin. (1), Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului le va preda, pe baza de proces-verbal cu borderou pe serii de autorizaţii, operatorului SIAE în vederea atribuirii electronice şi a distribuirii acestora cãtre operatorii de transport rutier.
ART. 5
În vederea atribuirii autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa operatorii de transport vor parcurge urmãtoarele etape:
a) înregistrarea în SIAE;
b) eliberarea certificatului digital;
c) vizualizarea autorizaţiilor disponibile;
d) efectuarea rezervarii de traseu;
e) depunerea cererii de eliberare a autorizaţiei;
f) atribuirea electronica a autorizaţiei;
g) eliberarea autorizaţiei.

CAP. II
Condiţii de înregistrare în SIAE

ART. 6
(1) Pot participa la procedura electronica de atribuire a autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa doar operatorii de transport înregistraţi în SIAE şi care au obţinut de la operatorul SIAE certificatul digital.
(2) Sunt înscrişi în SIAE operatorii de transport rutier internaţional de marfa licentiati de cãtre Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului prin Autoritatea Rutiera Romana - ARR.
(3) Operatorii de transport înscrişi în SIAE au dreptul sa solicite operatorului SIAE eliberarea certificatului digital.
ART. 7
Eliberarea certificatului digital se face în baza unei cereri depuse de operatorul de transport.
ART. 8
(1) La eliberarea certificatului digital, operatorul de transport rutier internaţional de marfa trebuie sa plãteascã un tarif de eliberare al cãrui cuantum este de 420.000 lei.
(2) Sumele încasate din tariful prevãzut la alin. (1) se reţin integral ca venituri proprii, cu titlu permanent, la dispoziţia operatorului SIAE.
ART. 9
(1) Operatorii de transport rutier internaţional de marfa înregistraţi în SIAE se vor autentifica în sistem, pe baza de cont, parola şi certificat digital.
(2) Dovada înregistrãrii în SIAE se face cu certificatul digital eliberat în acest sens de operatorul SIAE.
(3) Certificatul digital este valabil un an calendaristic şi se reînnoieşte pe baza solicitãrii operatorilor de transport depuse la operatorul SIAE cu cel puţin 15 zile înainte de expirarea termenului.
(4) La reînnoirea certificatului digital, operatorii de transport vor achitã cãtre operatorul SIAE un tarif de reinnoire în cuantumul prevãzut la art. 8 alin. (1).
(5) Prevederile art. 8 alin. (2) se aplica în mod corespunzãtor.
ART. 10
Operatorul SIAE va radia înscrierea în sistem în situaţia în care operatorul de transport rutier internaţional de marfa:
a) incalca normele şi procedurile de securitate ale SIAE, stabilite de operatorul acestuia;
b) are indice de comportament egal cu zero;
c) nu solicita în termenul prevãzut la art. 9 alin. (3) reînnoirea certificatului digital.

CAP. III
Criteriile de atribuire a autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa

ART. 11
(1) Dupã primirea de la Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului a autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa, operatorul SIAE va realiza repartizarea pe luni a autorizaţiilor şi va publica în SIAE disponibilul pe fiecare luna şi stocul total de autorizaţii.
(2) Alocarea pe luni a autorizaţiilor se face pe baza datelor statistice cu privire la frecventa operaţiunilor de transport rutier internaţional de marfa.
(3) Prin excepţie de la alin. (1) şi (2), autorizaţiile CEMT anuale şi autorizaţiile de Franta anuale se atribuie în luna decembrie a fiecãrui an pentru anul calendaristic urmãtor, pe baza metodologiei stabilite prin ordin al ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului.
ART. 12
(1) Autorizaţiile de transport rutier internaţional de marfa aferente unei luni se împart, în mod egal, pe fiecare clasa de operatori de transport.
(2) Operatorii de transport rutier internaţional de marfa se împart în patru clase, fiecare clasa conţinând aproximativ 25% din parcul eligibil total al acestora.
(3) Operatorii de transport rutier internaţional de marfa cu acelaşi numãr de autovehicule licentiate sunt încadraţi în aceeaşi clasa, gruparea fiind realizatã prin comasarea la clasa în care se încadreazã majoritatea operatorilor cu parc eligibil identic.
(4) Clasele de operatori de transport rutier internaţional de marfa pot fi modificate lunar, în funcţie de parcul eligibil comunicat de Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului şi vor fi afişate permanent în SIAE.
ART. 13
(1) Autorizaţiile de transport rutier internaţional de marfa, din cadrul unei clase de transportatori, se atribuie operatorilor de transport din clasa respectiva, cu respectarea criteriului potenţialului de transport al operatorului.
(2) Potenţialul de transport al operatorului de transport rutier internaţional de marfa se calculeazã prin înmulţirea numãrului de autovehicule licentiate din parcul acestuia, care respecta criteriile cerute de fiecare categorie de autorizaţie, cu indicele de comportament al operatorului de transport.
(3) Indicele de comportament al operatorului de transport rutier internaţional de marfa este mãsurat în procente, existând posibilitatea sa depãşeascã 100%, dar nu mai mult de 150%.
(4) Fiecare operator de transport rutier internaţional de marfa are la înregistrare un indice de comportament de 100%.
ART. 14
(1) Dupã eliberarea certificatului digital, procentajul prevãzut la art. 13 alin. (4) va fi scãzut de cãtre operatorul SIAE astfel:
a) cu un procentaj de 5% - dacã operatorul de transport rutier internaţional de marfa transmite autorizaţiile de orice tip, inclusiv autorizaţiile CEMT şi autorizaţiile de Franta anuale, de la un operator la altul;
b) cu un procentaj de 5% - dacã operatorul de transport rutier internaţional de marfa utilizeazã autorizaţiile de Franta anuale în regim de cabotaj pe teritoriul Frantei şi/sau în regim de terta ţara;
c) cu un procentaj de 25% - dacã operatorul de transport rutier internaţional de marfa utilizeazã originalele declarate pierdute, furate sau distruse;
d) cu un procentaj de 5% - dacã operatorul de transport rutier internaţional de marfa nu returneazã autorizaţiile eliberate de operatorul SIAE într-un termen de 5 zile calendaristice de la expirarea perioadei de utilizare a acestora, cu excepţia autorizaţiilor CEMT anuale şi a autorizaţiilor de Franta anuale, care se returneazã în termen de 30 de zile calendaristice de la expirarea perioadei de valabilitate a acestora.
(2) În cazul prevãzut la alin. (1) lit. a) sunt sancţionaţi ambii operatori, atât utilizatorul de drept, cat şi utilizatorul de fapt.
(3) Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului va comunica operatorului SIAE cazurile operatorilor de transport prevãzuţi la alin. (1) lit. a)-c), în vederea modificãrii indicelui de comportament.
ART. 15
Procentajul prevãzut la art. 13 alin. (4) va fi crescut de cãtre operatorul SIAE, în cazul în care operatorul de transport rutier internaţional de marfa renunţa la autorizaţiile suplimentare de recompensa care i se cuvin de drept prin utilizarea sistemelor RO-LA şi RO-RO, cu un procentaj de 2% pentru fiecare autorizaţie.
ART. 16
(1) Autorizaţiile suplimentare de recompensa se distribuie doar operatorilor de transport rutier internaţional de marfa care folosesc sistemul RO-LA şi RO-RO, în funcţie de modul de atribuire de cãtre ţãrile în cauza.
(2) Dovada utilizãrii sistemelor RO-LA şi RO-RO se depune la operatorul SIAE.
(3) Distribuirea autorizaţiilor suplimentare de recompensa se face cãtre operatorul de transport rutier internaţional de marfa care îndeplineşte condiţiile prevãzute la alin. (1) şi (2), doar dacã acesta deţine parc eligibil.
(4) În cazul în care operatorul de transport rutier internaţional de marfa nu deţine parc eligibil, acesta primeşte o autorizaţie bilaterala fãrã plata pentru acea ţara în limita stocului disponibil sau o creştere a indicelui de comportament cu 2%, iar autorizaţia corespunzãtoare se adauga la stocul de autorizaţii bilaterale fãrã plata pentru ţara respectiva, în vederea repartizãrii.
(5) Operatorul de transport rutier internaţional de marfa poate renunţa, de asemenea, la autorizaţia suplimentarã de recompensa cuvenitã, dobândind o creştere a indicelui de comportament de 2%, caz în care ea va fi inclusã în categoria autorizaţiilor bilaterale fãrã plata pentru ţara respectiva, în vederea repartizãrii.

CAP. IV
Procedura de alocare şi atribuire a autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa

ART. 17
Operatorul SIAE va afişa permanent în sistem, pe tari şi tipuri, disponibilul de autorizaţii de transport rutier internaţional de marfa, aferent fiecãrei luni, precum şi autorizaţiile atribuite pe operatori de transport.
ART. 18
Algoritmul utilizat pentru calcularea numãrului de autorizaţii ce urmeazã a fi alocate lunar unui operator este urmãtorul: numãrul total de autorizaţii dintr-o anumitã categorie se împarte la potenţialul de transport total al operatorilor de transport, rezultând numãrul de autorizaţii din categoria respectiva pe unitatea de potenţial; numãrul de autorizaţii pe unitatea de potenţial se înmulţeşte cu potenţialul fiecãrui operator, rezultând numãrul de autorizaţii din respectiva categorie ce urmeazã a fi alocate pentru fiecare operator.
ART. 19
(1) Operatorii de transport rutier internaţional de marfa vor putea face rezervari pentru autorizaţiile de transport rutier internaţional de marfa necesare parcurgerii unui traseu.
(2) Pentru stabilirea unui traseu, operatorii de transport rutier internaţional de marfa pot defini ei înşişi traseul, prin alegerea pas cu pas a ţãrilor de parcurs, sau pot selecta, în funcţie de ţara de destinaţie, unul dintre traseele recomandate de SIAE.
(3) La sfârşitul fiecãrei luni, autorizaţiile nerezervate vor fi reportate pentru luna urmãtoare.
(4) Un operator de transport rutier internaţional de marfa nu poate face mai mult de doua rezervari/luna/autovehicul pentru autorizaţiile dintr-o anumitã categorie.
(5) Numãrul maxim de rezervari simultane ale unui operator de transport rutier internaţional de marfa nu poate depãşi jumãtate din parcul eligibil pentru autorizare al acestuia.
ART. 20
(1) Perioada de valabilitate a rezervarilor prevãzute la art. 19 alin. (1) este de 7 zile calendaristice.
(2) Operatorul de transport rutier internaţional de marfa are obligaţia ca, în maximum 72 de ore de la momentul efectuãrii rezervarii, sa confirme respectiva rezervare, sub sancţiunea radierii acesteia din SIAE.
(3) Prin excepţie de la alin. (1), pentru transporturile agabaritice, perioada de valabilitate a rezervarii este de 45 de zile calendaristice.
(4) În situaţia prevãzutã la alin. (3), titularul rezervarii are obligaţia ca, în primele 30 de zile calendaristice, sa reconfirme rezervarea şi, totodatã, va putea prelungi perioada de valabilitate a rezervarii cu maximum 15 zile calendaristice, fãrã însã a depãşi un total de 60 de zile calendaristice de la data de început a rezervarii.
ART. 21
Orice operator de transport rutier internaţional de marfa înregistrat va putea consulta în SIAE, în orice moment, folosind datele personale de identificare, parcul propriu licenţiat, traseele efectuate, autorizaţiile disponibile, rezervarile efectuate şi perioada de valabilitate a acestora, precum şi toate autorizaţiile eliberate.
ART. 22
(1) Eliberarea autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa se face în temeiul unei cereri în format electronic a operatorului de transport.
(2) Cererea prevãzutã la alin. (1) trebuie sa fie transmisã în SIAE numai în perioada de valabilitate a rezervarii.
(3) Cererea de eliberare a autorizaţiei va conţine, în mod obligatoriu, opţiunea cu privire la modul de transmitere a autorizaţiei, şi anume: ridicare prin delegat de la sediul operatorului SIAE sau transmitere la sediu operatorilor.
(4) Autorizaţiile de terta ţara se acorda, la cerere, oricãrui operator de transport rutier internaţional de marfa înscris în SIAE, în limita disponibilitatii acestora în sistem.
ART. 23
În procesul de atribuire electronica a autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa se va lua în calcul potenţialul de transport al operatorilor de transport, evidenţiat în SIAE.
ART. 24
Eliberarea autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa se va realiza numai în condiţiile în care operatorul de transport prezintã dovada efectuãrii unui transport internaţional de marfa, prin carnetul TIR sau T1, CMR, numãr de sigiliu şi altele asemenea sau dacã declara pe propria rãspundere ca va efectua un transport internaţional de marfa şi ca va ieşi din ţara în termen de 15 zile calendaristice de la eliberarea acesteia.
ART. 25
(1) Autorizaţiile de transport rutier internaţional de marfa conţin, sub sancţiunea nulitãţii absolute, menţiuni cu privire la datele de identificare ale operatorului de transport cãruia i-a fost eliberata respectiva autorizaţie, şi anume: denumire, sediu, cod unic de înregistrare/numãr de înmatriculare şi codul fiscal, precum şi timbru sec sau holograma aplicate de operatorul SIAE.
(2) Autorizaţiile de transport rutier internaţional de marfa nu pot face obiectul unei cesiuni, sub sancţiunea nulitãţii absolute, şi nu pot fi utilizate decât de titularii acestora.
ART. 26
(1) Perioada de utilizare a autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa este de 45 de zile calendaristice de la eliberarea acestora, cu excepţia autorizaţiilor de tip CEMT anuale şi a autorizaţiilor de Franta anuale, a cãror valabilitate este de un an, precum şi a autorizaţiilor de tip CEMT lunare, a cãror valabilitate este de o luna.
(2) În termen de 15 zile de la eliberarea autorizaţiei, operatorul de transport trebuie sa efectueze cel puţin un transport rutier internaţional de marfa.
ART. 27
(1) În termen de 5 zile calendaristice de la expirarea perioadei de utilizare a autorizaţiei, operatorii de transport rutier internaţional de marfa sunt obligaţi sa returneze operatorului SIAE, prin delegat sau scrisoare recomandatã cu confirmare de primire, autorizaţiile de transport utilizate.
(2) Nerespectarea obligaţiei prevãzute la alin. (1) atrage modificarea indicelui de comportament al operatorului de transport rutier internaţional de marfa, anularea autorizaţiei şi reducerea, în mod proporţional, a numãrului de rezervari din SIAE ale respectivului operator.
(3) Suspendarea utilizãrii autorizaţiei va fi publicatã în SIAE.
ART. 28
(1) La eliberarea autorizaţiei, operatorul de transport rutier internaţional de marfa trebuie sa facã dovada achitãrii, în contul Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, a taxelor stabilite prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.130/2002 privind actualizarea taxelor aferente autorizaţiilor pentru transportul rutier internaţional de mãrfuri ce se elibereazã operatorilor de transport cu sediul în România, care efectueazã transport rutier de mãrfuri în trafic internaţional.
(2) Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului va transmite operatorului SIAE, defalcat pe fiecare ordin de plata şi tip de autorizaţie, componenta sumelor achitate.

CAP. V
Sancţiuni

ART. 29
(1) Operatorii de transport rutier internaţional de marfa vor fi suspendaţi din SIAE, la solicitarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, în situaţia utilizãrii autorizaţiilor originale declarate pierdute, furate, distruse sau falsificate.
(2) În cazul prevãzut la alin. (1), mãsura suspendãrii se ia pe o perioada de doua luni.
(3) Dupã aplicarea sancţiunii prevãzute la alin. (1), operatorul SIAE va informa despre aceasta, de îndatã, Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului.
ART. 30
(1) Constituie contravenţie şi se sancţioneazã cu amenda de la 120.000.000 lei la 400.000.000 lei urmãtoarele fapte:
a) neutilizarea autorizaţiei de transport rutier internaţional de marfa, cu excepţia autorizaţiilor de tip CEMT anuale, pentru o perioada ce depãşeşte 15 zile calendaristice de la eliberarea acesteia;
b) utilizarea autorizaţiei de transport rutier internaţional de marfa de cãtre alta persoana decât titularul acesteia;
c) utilizarea autorizaţiei de transport rutier internaţional de marfa fãrã ca aceasta sa fie completatã cu datele de identificare ale operatorului de transport ori fãrã sa aibã aplicat timbrul sec sau holograma;
d) nereturnarea autorizaţiilor în termenul prevãzut la art. 27 alin. (1).
(2) Constatarea faptelor prevãzute la alin. (1) se face de cãtre personalul autorizat al operatorului SIAE sau al Autoritãţii Rutiere Romane - ARR.
(3) Constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor prevãzute la alin. (1) se fac de cãtre personalul împuternicit al Autoritãţii Rutiere Romane - ARR, la sesizarea operatorului SIAE.
(4) Contravenţiilor prevãzute la alin. (1) li se aplica prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 180/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, cu excepţia art. 28 şi 29 din aceeaşi ordonanta.

CAP. VI
Dispoziţii tranzitorii şi finale

ART. 31
(1) Începând cu data de 1 ianuarie 2004, în procesul de stabilire a traseelor se vor avea în vedere rutele alternative şi transportul combinat.
(2) Pentru anul 2003, în procesul de stabilire a traseelor se vor avea în vedere stocul disponibil de autorizaţii, rutele alternative, precum şi transportul combinat.
ART. 32
(1) În vederea participãrii la procedura electronica de atribuire a autorizaţiilor de transport rutier internaţional de marfa, operatorii de transport rutier internaţional de marfa au obligaţia ca, pana la data de 30 septembrie 2003, sa obţinã certificatul digital.
(2) În vederea obţinerii certificatului digital, operatorii de transport rutier internaţional de marfa trebuie sa prezinte şi autorizaţiile deţinute în stoc la momentul respectiv.
(3) Autorizaţiile prezentate în condiţiile alin. (2) se vizeazã de operatorul SIAE prin aplicare de timbru sec sau holograma şi se completeazã cu datele de identificare ale operatorului de transport deţinãtor.
(4) Nerespectarea obligaţiei prevãzute la alin. (2) atrage suspendarea utilizãrii autorizaţiilor neprezentate.
ART. 33
La ieşirea din ţara a operatorilor de transport rutier internaţional de marfa, Poliţia de Frontiera Romana verifica existenta, exactitatea şi autenticitatea timbrului sec sau a hologramei aplicate pe autorizaţia de transport rutier internaţional de marfa.
ART. 34
Pentru buna funcţionare a SIAE, Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informatiei, prin Inspectoratul General pentru Comunicaţii şi Tehnologia Informatiei - I.G.C.T.I., şi Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, prin Autoritatea Rutiera Romana - ARR, vor asigura, în mod reciproc, fluxurile de date necesare punerii în practica a prevederilor prezentei hotãrâri.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului,
Miron Tudor Mitrea

Ministrul comunicaţiilor şi tehnologiei informatiei,
Dan Nica

Ministrul administraţiei şi internelor,
Ioan Rus

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu

Bucureşti, 2 octombrie 2003.
Nr. 1.173.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016