Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul <>art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România", aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 47/2004, cu modificãrile ulterioare, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. ART. 1 Se aprobã indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizare DN 1A, Buftea-Centura Ploieşti Vest, km 12+260-km 64+400", prevãzuţi în anexele nr. 1, 1a şi 1b, care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii menţionat la art. 1 se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumelor prevãzute în anexele nr. 1, 1a şi 1b, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemneazã:
────────────────
Ministrul transporturilor
şi infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul dezvoltãrii regionale
şi turismului,
Elena Gabriela Udrea
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 17 noiembrie 2010.
Nr. 1.160.
ANEXA 1
Indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii
"Modernizare DN 1A, Buftea-Centura Ploieşti Vest, km 12+260-km 64+400"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A.
Amplasament: judeţele Ilfov, Dâmboviţa şi Prahova
Indicatori tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei, inclusiv TVA
(în preţuri la data de 7 aprilie 2010/1
euro = 4,0908 lei), mii lei 223.808*)
din care:
Construcţii-montaj (C+M) mii lei 187.157
Eşalonarea investiţiei: INV
─────
C+M
Anul I mii lei 134.285
─────── ───────
mii lei 112.294
Anul II mii lei 89.523
─────── ───────
mii lei 74.863
Capacitãţi:
Lungime drum km 51,348
Lãţime platformã m 10,00 (pentru 12,271 km)
- parte carosabilã m 7,00
- acostamente m 2x0,75
- benzi de încadrare m 2x0,75
Lãţime platformã m 8,50 (pentru 0,466 km)
- parte carosabilã m 7,00
- acostamente cu parapet m 2x0,75
Lãţime platformã m 9,00 (pentru 38,611 km)
- parte carosabilã m 7,00
- acostamente m 2x0,50
- benzi de încadrare m 2x0,50
Intersecţii buc. 22
Structura rutierã este dimensionatã pentru sarcina de 11,5 tone. Durata de realizare a investiţiei luni 24__________ *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc: Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei: Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 1a Indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizare DN 1A, Buftea - Centura Ploieşti Vest, km 12+260-km 64+400" Sector 1 km 12+260-km 49+528 Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. Amplasament: judeţele Ilfov şi Dâmboviţa Indicatori tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei, inclusiv TVA
(în preţuri la data de 7 aprilie 2010/
1euro = 4,0908 lei), mii lei 174.701*)
din care:
Construcţii-montaj (C+M) mii lei 146.583
Eşalonarea investiţiei: INV
───
C+M
Anul I mii lei 104.821
───────
mii lei 87.950
Anul II mii lei 69.880
───────
mii lei 58.633
Capacitãţi:
Lungime drum km 36,982
Lãţime platformã m 10,00 (pentru 12,271 km)
- parte carosabilã m 7,00
- acostamente m 2x0,75
- benzi de încadrare m 2x0,75
Lãţime platformã m 8,50 (pentru 0,466 km)
- parte carosabilã m 7,00
- acostamente cu parapet m 2x0,75
Lãţime platformã m 9,00 (pentru 24,245 km)
- parte carosabilã m 7,00
- acostamente m 2x0,50
- benzi de încadrare m 2x0,50
Intersecţii buc. 14
Structura rutierã este dimensionatã pentru sarcina de 11,5 tone.
Durata de realizare a investiţiei luni 24
_________ *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc: Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei: Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 1b Indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizare DN 1A, Buftea-Centura Ploieşti Vest, km 12+260-km 64+400" Sector 2 km 49+686-km 64+331 Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. Amplasament: judeţele Dâmboviţa şi Prahova Indicatori tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei, inclusiv TVA
(în preţuri la data de 7 aprilie 2010/
1euro = 4,0908 lei), mii lei 49.107*)
din care:
Construcţii-montaj (C+M) mii lei 40.574
Eşalonarea investiţiei: INV
───
C+M
Anul I mii lei 29.464
─────── ──────
mii lei 24.344
Anul II mii lei 19.643
─────── ──────
mii lei 16.230
Capacitãţi:
Lungime drum km 14,366
Lãţime platformã m 9,00
- parte carosabilã m 7,00
- acostamente m 2x0,50
- benzi de încadrare m 2x0,50
Intersecţii buc. 8
_______ *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Structura rutierã este dimensionatã pentru sarcina de 11,5 tone. Durata de realizare a investiţiei luni 24 Factori de risc: Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei: Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ____________
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.