Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România", aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 47/2004, cu modificãrile ulterioare, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. ART. 1 Se aprobã indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire Filiaşi", prevãzuţi în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii menţionat la art. 1 se face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeanã, prin Fondul European de Dezvoltare Regionalã, în proporţie de 69,25% şi 30,75% de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, conform programului de investiţii publice aprobat potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumei prevãzute în anexã, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemneazã: --------------- Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Anca Daniela Boagiu Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului, Elena Gabriela Udrea Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu Bucureşti, 17 noiembrie 2010. Nr. 1.159. ANEXĂ INDICATORII TEHNICO - ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire Filiaşi" Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. Amplasament: judeţul Dolj Indicatori tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei, 176.904*) mii lei
inclusiv TVA:
în preţuri la data de 2 iulie 2010 (1 euro = 4,3048 lei)
din care C+M: 134.603 mii lei
Eşalonarea investiţiei:
Anul I INV 114.987 mii lei
───── ────────────────
C+M 87.492 mii lei
Anul II INV 61.917 mii lei
───── ────────────────
C+M 47.111 mii lei
Durata de realizare a investiţiei: 18 luni
Capacitãţi:
- Lungime traseu 4,830 km
- Lãţime platformã 18,60 m
- Lãţime parte carosabilã 4 x 3,50 m
- Lãţime benzi încadrare 2 x 0,75 m
- Lãţime acostamente 2 x 0,75 m
- Lãţime zona medianã 1,60 m
- Pasaj rutier (clasa de încãrcare E) 2 buc.
- Pod nou (clasa de încãrcare E) 1 buc.
- Intersecţii la nivel 2 buc.
- Structura rutierã dimensionatã pentru sarcina de 11,5 tone
________ *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţie menţionat se face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeanã, prin Fondul European de Dezvoltare Regionalã, în proporţie de 69,25% şi 30,75% de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, conform programului de investiţii publice aprobat potrivit legii.
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.