Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România", aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 47/2004, cu modificãrile ulterioare, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. ART. 1 Se aprobã indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire Târgu Frumos", prevãzuţi în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii menţionat la art. 1 se face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeanã, prin Fondul European de Dezvoltare Regionalã, în proporţie de 69,25% şi 30,75% de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, conform programului de investiţii publice aprobat potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumei prevãzute în anexã, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemneazã: --------------- Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Anca Daniela Boagiu Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului, Elena Gabriela Udrea Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu Bucureşti, 17 noiembrie 2010. Nr. 1.155. ANEXĂ INDICATORII TEHNICO - ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire Târgu Frumos" Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. Amplasament: judeţul Iaşi Indicatori tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei 200.890*) mii lei
(inclusiv TVA):
în preţuri la data de 2 iulie 2010 (1 euro = 4,3048 lei)
din care C+M: 161.296 mii lei
Eşalonarea investiţiei:
Anul I INV 130.578 mii lei
───── ───────────────
C+M 104.842 mii lei
Anul II INV 70.312 mii lei
───── ───────────────
C+M 56.454 mii lei
Durata de realizare a investiţiei: 18 luni
Capacitãţi:
- Lungime traseu 8,387 km
- Lãţime platformã 10,00 m
- Lãţime parte carosabilã 7,00 m (2 x 3,50 m)
- Lãţime benzi încadrare 2 x 0,75 m
- Lãţime acostamente 2 x 0,75 m
- Pasaj rutier (clasa de încãrcare E) 5 buc. (din care 2 buc.
cuprinse la nodurile
rutiere)
- Pod nou (clasa de încãrcare E) 3 buc.
- Structura rutierã dimensionatã pentru 11,5 tone
sarcina de
_________ *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţie menţionat se face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeanã, prin Fondul European de Dezvoltare Regionalã, în proporţie de 69,25% şi 30,75% de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, conform programului de investiţii publice aprobat potrivit legii. ----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.