Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România", aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 47/2004, cu modificãrile ulterioare, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. ART. 1 Se aprobã indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire Mangalia", prevãzuţi în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului de investiţii menţionat la art. 1 se va face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeanã, prin Fondul European de Dezvoltare Regionalã, în proporţie de 69,25%, şi 30,75% de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, conform programului de investiţii publice aprobat potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumei prevãzute în anexã, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemneazã:
─────────────────
Ministrul transporturilor
şi infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul dezvoltãrii regionale
şi turismului,
Elena Gabriela Udrea
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 17 noiembrie 2010.
Nr. 1.145.
ANEXĂ
INDICATORII TEHNICO - ECONOMICI
ai obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire Mangalia"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri
Naţionale din România - S.A.
Amplasament: judeţul Constanţa
Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA) 123.257*) mii lei
[în preţuri la 2 iulie 2010 (1 euro = 4,3048 lei)],
din care C+M: 89.578 mii lei
Eşalonarea investiţiei:
Anul I INV 80.117 mii lei
─── ──────────────
C+M 58.226 mii lei
Anul II INV 43.140 mii lei
─── ──────────────
C+M 31.352 mii lei
Durata de realizare a investiţiei 18 luni
Capacitãţi:
Lungime traseu 7,991 km
Lãţime platformã 10,00 m
Lãţime parte carosabilã 7, 00 m (2 x 3,50 m)
Lãţime acostamente 2 x 1,50 m (din care benzi de
încadrare 2 x 0,75 m)
Noduri rutiere 2 buc.
Intersecţii la nivel 3 buc.
Pasaj rutier
(clasa E de încãrcare) 1 buc. (cuprins în nod rutier)
Structurã rutierã dimensionatã pentru sarcina de 11,5 tone
Factori de risc Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului de investiţie menţionat se va face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeanã, prin Fondul European de Dezvoltare Regionalã, în proporţie de 69,25%, şi 30,75% de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, conform programului de investiţii publice aprobat potrivit legii.________ *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.