Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.125 din 15 iulie 2004  pentru modificarea si completarea   Hotararii Guvernului nr. 409/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.125 din 15 iulie 2004 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 409/2004 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 697 din 3 august 2004
În temeiul art. 108 din Constituţie, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. I
<>Hotãrârea Guvernului nr. 409/2004 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 291 din 1 aprilie 2004, cu modificãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 4 alineatul (1) poziţia III, dupã punctul 26 se introduc punctele 27-45 cu urmãtorul cuprins:
"27. îndeplineşte funcţiile şi atribuţiile Autoritãţii de Management pentru Programul SAPARD;
28. coordoneazã programarea şi asigurã monitorizarea implementãrii instrumentului de preaderare pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã SAPARD;
29. contribuie la crearea şi exploatarea sistemului computerizat de monitorizare şi evaluare a implementãrii instrumentelor financiare de preaderare SAPARD;
30. iniţiazã mãsuri şi participã împreunã cu instituţiile de profil la elaborarea programelor menite sã sprijine pregãtirea profesionalã a funcţionarilor publici, precum şi a agenţilor economici, în domeniul programelor comunitare de preaderare SAPARD;
31. propune şi organizeazã constituirea Comitetului de Monitorizare pentru Programul SAPARD;
32. coopereazã cu Comitetul de Monitorizare pentru Programul SAPARD la întocmirea regulilor de procedurã internã a acestuia;
33. stabileşte în cooperare cu Agenţia SAPARD indicatorii de monitorizare pe mãsuri şi submãsuri;
34. propune şi contribuie la constituirea sistemului informatic şi a bazei de date specifice;
35. analizeazã şi prelucreazã informaţiile necesare monitorizãrii şi evaluãrii Programului SAPARD;
36. raporteazã informaţiile privind monitorizarea şi evaluarea Programului SAPARD cãtre Comitetul de Monitorizare pentru Programul SAPARD şi Comisia Europeanã;
37. propune Comisiei Europene soluţii privind îmbunãtãţirea implementãrii Programului SAPARD, în consultare cu Agenţia SAPARD şi cu acordul Comitetului de Monitorizare pentru Programul SAPARD;
38. elaboreazã şi transmite Comisiei Europene raportul anual privind implementarea Programului SAPARD, în consultare cu Agenţia SAPARD şi cu aprobarea Comitetului de Monitorizare pentru Programul SAPARD;
39. redacteazã şi transmite Comisiei Europene raportul final privind implementarea Programului SAPARD, în consultare cu Agenţia SAPARD şi cu aprobarea Comitetului de Monitorizare pentru Programul SAPARD;
40. informeazã autoritãţile relevante cu privire la necesitatea modificãrilor administrative corespunzãtoare, în baza deciziei Comisiei Europene privind amendarea Programului SAPARD;
41. consultã şi informeazã anual Comisia Europeanã despre iniţiativele luate şi mãsurile prevãzute cu privire la informarea publicului privind rezultatele Programului SAPARD şi rolul jucat de Comunitatea Europeanã;
42. analizeazã anual, împreunã cu reprezentanţii Comisiei Europene, rezultatele implementãrii Programului SAPARD;
43. analizeazã calitatea şi implicaţiile evaluãrilor efectuate;
44. organizeazã evaluarea intermediarã şi realizeazã evaluarea ex post în cooperare cu Comisia Europeanã şi Comitetul de Monitorizare pentru Programul SAPARD;
45. asigurã orice alte funcţii şi atribuţii ale Autoritãţii de Management pentru Programul SAPARD, prevãzute în acordurile SAPARD încheiate cu Comisia Comunitãţilor Europene şi în conformitate cu legislaţia naţionalã în vigoare."
2. La articolul 4 alineatul (1) poziţia IV, punctul 17 va avea urmãtorul cuprins:
"17. coordoneazã, prin Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, Industrie Alimentarã şi Dezvoltare Ruralã, activitatea privind adoptarea şi implementarea Sistemului integrat de administrare şi control."
3. La articolul 6, dupã alineatul (3) se introduc alineatele (4) şi (5) cu urmãtorul cuprins:
"(4) Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Sectorial pentru Agriculturã, Dezvoltare Ruralã şi Pescuit, prin compartimentul de specialitate, va asigura eficienţa şi corectitudinea coordonãrii şi raportãrii privind implementarea, monitorizarea şi evaluarea Programului SAPARD.
(5) Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, având funcţia de autoritate de management pentru Programul SAPARD, preia atribuţiile Autoritãţii de Management pentru Programul SAPARD şi ale secretariatului Comitetului de Monitorizare pentru Programul SAPARD."
4. Alineatul (1) al articolului 14 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 14. - (1) Numãrul maxim de posturi în aparatul propriu al Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale este de 431, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului."
5. Nota la anexa nr. 1 "Structura organizatoricã a Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale" va avea urmãtorul cuprins:
"Numãrul maxim de posturi (exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetului ministrului): 431"
6. Nota la capitolul I "Instituţii publice finanţate integral de la bugetul de stat" al anexei nr. 2 "Unitãţile care funcţioneazã în subordinea Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale" va avea urmãtorul cuprins:
"Numãrul maxim de posturi finanţate de la bugetul de stat pentru instituţiile prevãzute la capitolul I este de 6.241."
ART. II
<>Hotãrârea Guvernului nr. 1.574/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 2 din 5 ianuarie 2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã în mod corespunzãtor.

PRIM-MINISTRU
ADRIAN NĂSTASE

Contrasemneazã:
------------
Ministrul agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale,
Petre Daea

Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei,
Dan Mircea Popescu

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tãnãsescu

Bucureşti, 15 iulie 2004.
Nr. 1.125.

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016