Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. ARTICOL UNIC Hotãrârea Guvernului nr. 1.269/2008 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul nou de cale feratã peste râul Argeş, linia CF Bucureşti-Giurgiu, între staţiile CF Vidra-Grãdiştea", publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 703 din 16 octombrie 2008, se modificã dupã cum urmeazã: 1. Articolul 2 va avea urmãtorul cuprins: "Art. 2. - Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeanã prin Fondul European de Dezvoltare Regionalã şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii." 2. Anexa se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemneazã: --------------- Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Anca Daniela Boagiu Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului, Elena Gabriela Udrea Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu Bucureşti, 9 noiembrie 2011. Nr. 1.120. ANEXĂ (Anexa la Hotãrârea Guvernului nr. 1.269/2008) INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivului de investiţii "Redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul nou de cale feratã peste râul Argeş, linia CF Bucureşti-Giurgiu, între staţiile CF Vidra-Grãdiştea" Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţionalã de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A. Amplasament: Pe raza judeţului Giurgiu, pe teritoriul comunelor Colibaşi şi Comana. Din punct de vedere feroviar zona este situatã pe linia de cale feratã Bucureşti Progresu-Giurgiu, intervalele Vidra-Grãdiştea-Comana Indicatorii tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei (inclusiv TVA) mii lei 308.588*)
(în preţuri în luna iunie 2011,
1 euro = 4,24 lei),
din care:
● construcţii+montaj: mii lei 235.393
Capacitãţi:
- lungime traseu km 4,575
- lungime pod km 0,217
- lungime viaducte km 0,777
- lungime terasamente km 3,581
- podeţe m 2 x 2,0
- viteza de circulaţie km/h 95
Durata de realizare a investiţiei luni 12
--------- *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor. Factori de risc: Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare. Finanţarea investiţiei: Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeanã prin Fondul European de Dezvoltare Regionalã şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor prevãzute anual cu aceastã destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. -------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.