Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. ART. I <>Hotãrârea Guvernului nr. 504/2006 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km 17+100 şi centura rutierã în zona de nord a municipiului Bucureşti - Obiectul 6: Continuizarea centurii rutiere existente a municipiului Bucureşti cu pasaj superior peste calea feratã la Otopeni", publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 360 din 21 aprilie 2006, cu modificãrile ulterioare, se modificã dupã cum urmeazã: 1. Articolul 2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins: "Art. 2. - Finanţarea obiectivului de investiţii prevãzut la art. 1 se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii." 2. Anexa se modificã şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre. ART. II Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumei prevãzute în anexã, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemneazã: -------------- Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Anca Daniela Boagiu Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu Bucureşti, 3 noiembrie 2010. Nr. 1.090. ANEXĂ (Anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 504/2006) Caracteristicile principale şi indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţie "Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km 17+100 şi centura rutierã în zona de nord a municipiului Bucureşti - Obiectul 6: Continuizarea centurii rutiere existente a municipiului Bucureşti cu pasaj superior peste calea feratã la Otopeni"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale
din România - S.A.
Amplasament: zona de nord a municipiului Bucureşti
Valoarea totalã a investiţiei inclusiv TVA: mii lei 139.677*)
(1 euro = 4,3688 din 30 iunie 2010)
-------
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.
din care C+M: mii lei 103.473
Eşalonarea investiţiei:
Anul I INV mii lei 27.935
C+M mii lei 20.695
Anul II INV mii lei 69.839
C+M mii lei 51.736
Anul III INV mii lei 41.903
C+M mii lei 31.042
Durata de realizare a investiţiei: luni 36
Capacitãţi (în unitãţi fizice):
- Lungime traseu km 2,600
- Lãţime platformã m 17,90
din care: parte carosabilã m 2 x 7,00
- Pasaj rutier nou buc. 1
- Intersecţii la nivel buc. 2
Factori de risc:
La proiectarea şi dimensionarea obiectivului de investiţii se va avea în vedere încãrcarea seismicã corespunzãtoare zonei seismice de tip "C" (pentru municipiul Bucureşti) de zonare a teritoriului şi o perioadã de colţ T(C) = 1,5 sec., în conformitate cu Normativul P100/2006.
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
-------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.