Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre. ART. I Anexele nr. 6A şi 7 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 98/2004 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km 17+100 şi Centura rutierã în zona de nord a municipiului Bucureşti", publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 119 din 10 februarie 2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantã din prezenta hotãrâre. ART. II Finanţarea obiectivului de investiţii ai cãrui indicatori tehnico-economici se modificã potrivit art. I se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. III Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumelor prevãzute în anexe, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemneazã: -------------- Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Anca Daniela Boagiu Ministrul finanţelor publice, Gheorghe Ialomiţianu Bucureşti, 3 noiembrie 2010. Nr. 1.089. ANEXA 1 (Anexa nr. 6A la <>Hotãrârea Guvernului nr. 98/2004) Caracteristicile principale şi indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km 17+100 şi Centura rutierã în zona de nord a municipiului Bucureşti" Obiect 5A - Reabilitarea şi extinderea la 4 benzi a centurii rutiere a municipiului Bucureşti pe sectorul cuprins între DN 1A şi DN 1
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale
din România - S.A.
Amplasament: zona de nord a municipiului Bucureşti
Indicatori tehnico-economici:
- Valoarea totalã a investiţiei inclusiv TVA: mii lei 106.970*)
(în preţuri la 30 iunie 2010, 1 euro = 4,3688 lei)
-------
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.
din care
● construcţii-montaj: mii lei 74.418
- Eşalonarea investiţiei:
Anul I mii lei 21.394
mii lei 14.884
Anul II mii lei 53.485
mii lei 37.209
Anul III mii lei 32.091
mii lei 22.325
- Capacitãţi:
- Lungime traseu km 4,605
- Lãţime platformã m 17,90
din care: parte carosabilã m 2 x 7,00
- intersecţii la nivel buc. 2
- Durata de realizare a investiţiei: luni 30
Factori de risc: La proiectarea şi dimensionarea obiectivului de investiţii se va avea în vedere încãrcarea seismicã corespunzãtoare zonei seismice de tip "C" (pentru municipiul Bucureşti) de zonare a teritoriului şi o perioadã de colt T(c) = 1,5 sec., în conformitate cu Normativul P100/2006. Finanţarea investiţiei: Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ANEXA 2 (Anexa nr. 7 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 98/2004) Caracteristicile principale şi indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Fluidizarea traficului pe DN 1 între km 8+100 şi km 17+100 şi Centura rutierã de nord a municipiului Bucureşti" Obiect 1C - Pasaj inferior pe DN 1 la intersecţia cu Bd. Aerogãrii şi bd. Ion Ionescu de la Brad
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale
din România - S.A.
Amplasament: Pe DN 1 Bucureşti - Ploieşti, între podul Bãneasa
km 7+226 şi Aeroportul Bãneasa km 8+485
Indicatori tehnico-economici:
- Valoarea totalã a investiţiei: mii lei 73.365*)
(în preţuri la 31 martie 2010, 1 euro = 4,0958 lei)
-------
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.
din care
● construcţii-montaj: mii lei 60.935
- Eşalonarea investiţiei:
Anul I mii lei 54.198
mii lei 44.903
Anul II mii lei 19.167
mii lei 16.032
- Capacitãţi:
- Lungime totalã lucrare km 1,259
- Lungime totalã pasaj inferior km 0,626
din care - rampe pasaj inferior km 0,554
- pasaj inferior km 0,072
- Lãţime parte carosabilã pasaj inferior m 14,00
- Lãţime parte carosabilã bretele m 2 x 7,00
- Durata de realizare a investiţiei: luni 12
Factori de risc: La proiectarea şi dimensionarea obiectivului de investiţii se va avea în vedere încãrcarea seismicã corespunzãtoare zonei seismice de tip C (pentru municipiul Bucureşti) de zonare a teritoriului şi o perioadã de colt T(C) = 1,5 sec., în conformitate cu Normativul P100/2006. Finanţarea investiţiei: Finanţarea obiectivului de investiţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie şi/sau alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. -------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.