Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.075 din 25 octombrie 2001  privind organizarea si functionarea Ministerului Integrarii Europene    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.075 din 25 octombrie 2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Integrarii Europene

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 701 din 5 noiembrie 2001

În temeiul prevederilor art. 107 din Constituţia României şi ale <>art. 26 şi 40 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor,

Guvernul României adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Ministerul Integrãrii Europene se organizeazã şi funcţioneazã ca organ de specialitate al administraţiei publice centrale, în subordinea Guvernului, care asigura fundamentarea şi coordonarea procesului de pregãtire a aderãrii României la Uniunea Europeanã, precum şi conducerea negocierilor de aderare.
(2) Ministerul Integrãrii Europene este minister de sinteza, cu personalitate juridicã.
(3) Ministerul Integrãrii Europene are sediul în municipiul Bucureşti, str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sectorul 5.
ART. 2
Pentru realizarea obiectivelor din domeniul sau de activitate Ministerul Integrãrii Europene exercita urmãtoarele funcţii:
a) de strategie, prin care se asigura elaborarea strategiei de punere în aplicare a Programului de guvernare în domeniul integrãrii europene;
b) de reglementare, prin care se asigura elaborarea cadrului normativ şi institutional pentru realizarea obiectivelor strategice din domeniul sau de activitate;
c) de reprezentare, prin care se asigura, în numele statului sau al Guvernului României, reprezentarea pe plan intern şi extern în domeniul sau de activitate;
d) de autoritate de stat, prin care se asigura urmãrirea şi controlul transpunerii reglementãrilor comunitare în legislaţia nationala, precum şi aplicarea şi respectarea reglementãrilor legale privind organizarea şi funcţionarea instituţiilor care îşi desfãşoarã activitatea în subordinea sau sub autoritatea sa;
e) de administrare, prin care se asigura administrarea patrimoniului sau, potrivit dispoziţiilor legale.
ART. 3
Ministerul Integrãrii Europene are urmãtoarele atribuţii principale:
a) coordoneazã raporturile ministerelor şi ale altor organe de specialitate ale administraţiei publice centrale romane cu instituţiile Uniunii Europene şi cu statele membre ale acesteia în procesul de aderare la Uniunea Europeanã;
b) asigura, sprijinã sau coordoneazã, dupã caz, îndeplinirea obligaţiilor care decurg din dispoziţiile Acordului european instituind o asociere între România, pe de o parte, şi Comunitatile Europene şi statele membre ale acestora, pe de alta parte, ratificat de România prin <>Legea nr. 20/1993 şi denumit în continuare Acordul european, precum şi activitãţile desfãşurate de partea romana în cadrul instituţiilor create prin acest acord;
c) conduce şi coordoneazã activitatea Delegaţiei naţionale pentru negocierea aderãrii României la Uniunea Europeanã, precum şi procesul negocierilor de aderare în ansamblul sau, prin corelarea acţiunilor sale specifice cu ministerele şi cu celelalte autoritãţi ale administraţiei publice;
d) fundamenteazã şi coordoneazã procesul de pregãtire a aderãrii României la Uniunea Europeanã, indeplinind urmãtoarele atribuţii specifice:
1. elaboreazã, împreunã cu ministerele şi cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, propuneri privind politica guvernamentalã de integrare europeanã a României;
2. colaboreazã cu Ministerul Dezvoltãrii şi Prognozei în vederea elaborãrii Programului naţional pentru aderarea României la Uniunea Europeanã şi a altor programe care vizeazã pregãtirea pentru aderare şi urmãreşte transpunerea în practica a acestora;
3. avizeazã, prezintã şi susţine în relaţia cu instituţiile Uniunii Europene, împreunã cu ministerele implicate, Programul naţional pentru agricultura şi dezvoltare ruralã, Programul naţional de dezvoltare, precum şi alte programe;
4. avizeazã tratatele, acordurile, convenţiile şi alte înţelegeri internaţionale, pe care le propun spre încheiere ministerele şi celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, cu Uniunea Europeanã, cu statele membre ale Uniunii Europene, cu statele candidate pentru aderarea la Uniunea Europeanã sau cu entitãţi aflate sub jurisdicţia acestora;
5. avizeazã propunerile de strategii sectoriale de pregãtire pentru aderarea României la Uniunea Europeanã;
6. asigura preşedinţia şi secretariatul partii romane la lucrãrile Comitetului de asociere prevãzut de Acordul european;
7. asigura preşedinţia şi secretariatul partii romane în subcomitetele de asociere prevãzute de Acordul european, colaborand cu ministerele şi cu celelalte autoritãţi ale administraţiei publice centrale în pregãtirea acestor subcomitete;
8. coordoneazã elaborarea documentelor de raportare a pregãtirilor pentru aderarea României la Uniunea Europeanã;
9. asigura secretariatul Comitetului interministerial pentru integrare europeanã;
e) urmãreşte asigurarea compatibilitatii şi coerentei diferitelor programe şi acţiuni guvernamentale în materie de dezvoltare, restructurare şi reforma cu obiectivele aderãrii la Uniunea Europeanã;
f) coordoneazã şi monitorizeazã utilizarea asistenţei financiare nerambursabile acordate României de Uniunea Europeanã şi statele membre ale acesteia şi îndeplineşte rolul de coordonator naţional al asistenţei în relaţia cu Uniunea Europeanã şi statele membre ale acesteia, asigurând:
1. stabilirea, împreunã cu Ministerul Dezvoltãrii şi Prognozei şi cu Ministerul Finanţelor Publice, în concordanta cu Programul de guvernare, a prioritatilor dezvoltãrii, pe baza cãrora ministerele vor elabora propunerile de proiecte de finanţare din fondurile de preaderare;
2. programarea asistenţei financiare, prin stabilirea de prioritati, împreunã cu celelalte instituţii guvernamentale interesate, precum şi elaborarea de programe indicative cu donatorii, în concordanta cu Strategia Guvernului de reforma economicã şi socialã şi pe baza solicitãrilor primite de la instituţiile şi organizaţiile beneficiare;
3. colaborarea cu secretarii de stat pentru integrare europeanã şi relaţii externe din ministere, care rãspund de coordonarea elaborãrii proiectelor cu asistenta financiarã din partea Uniunii Europene în domeniul specific de activitate şi care participa la corelarea acestora cu prioritãţile naţionale şi sectoriale;
4. cooperarea, împreunã cu instituţiile publice competente, cu organismele statelor donatoare, în vederea stabilirii eligibilitãţii proiectelor pentru finanţare;
5. cooperarea în derularea proiectelor cu instituţiile beneficiare, în vederea evitãrii blocajelor, suprapunerilor, paralelismelor şi a asigurãrii convergentei cu Strategia Guvernului;
6. crearea şi exploatarea sistemului informatic de monitorizare şi evaluare a programelor de asistenta financiarã;
7. organizarea Comitetului comun de monitorizare România-Uniunea Europeanã, a asistenţei, a subcomitetelor sectoriale şi asigurarea secretariatelor acestora;
g) asigura coordonarea, raportarea, monitorizarea şi evaluarea Programului special de preaderare pentru agricultura şi dezvoltare ruralã (SAPARD), realizand:
1. organizarea Comitetului de monitorizare a Programului SAPARD şi asigurarea secretariatului acestuia;
2. stabilirea, împreunã cu instituţiile implicate, a indicatorilor de monitorizare şi configuraţia bazei de date specifice;
3. constituirea, la nivel naţional, a sistemului de colectare şi de prelucrare a informaţiilor necesare procesului de monitorizare şi evaluare a Programului SAPARD;
4. informarea Comitetului de monitorizare asupra progreselor implementarii mãsurilor şi submasurilor din program;
5. întocmirea de rapoarte lunare asupra modului de derulare a Programului SAPARD;
6. evaluarea periodicã şi finala a Programului SAPARD;
7. elaborarea, pe baza informaţiilor primite de la instituţiile implicate în Programul SAPARD, a rapoartelor anuale şi finale privind derularea acestuia;
8. participarea la procesul de diseminare a informaţiilor şi de constientizare a opiniei publice cu privire la Programul SAPARD;
9. îndeplinirea altor atribuţii, conform prevederilor Acordul multianual de finanţare în vederea implementarii Programului Naţional de Aderare a României (P.N.A.R.);
h) coordoneazã programarea şi asigura monitorizarea Instrumentului pentru politici structurale de preaderare (ISPA), asigurând:
1. coordonarea, la nivel naţional, a activitãţilor privind derularea Programului ISPA;
2. organizarea Comitetului de monitorizare a Programului ISPA şi asigurarea secretariatului acestuia;
3. evaluarea şi avizarea strategiilor sectoriale pentru Programul ISPA;
4. evaluarea, avizarea şi transmiterea la Comisia Europeanã a aplicatiilor în vederea finanţãrii acestora prin Programul ISPA;
5. monitorizarea implementarii proiectelor ISPA în conformitate cu prevederile memorandumurilor de finanţare;
6. evaluarea şi transmiterea rapoartelor de monitorizare la Comisia Europeanã;
7. îndeplinirea altor atribuţii conform prevederilor memorandumurilor de finanţare;
i) urmãreşte, în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe, procesul de reforma a instituţiilor şi politicilor Uniunii Europene şi propune mãsurile care decurg din acestea pentru autoritãţile romane;
j) colaboreazã cu Ministerul Afacerilor Externe la organizarea reuniunilor informale ale ministrilor de resort ai statelor membre ale Uniunii Europene şi ai statelor candidate la aderare, în funcţie de calendarul şi de tematica stabilite de Consiliul de Afaceri Generale al Uniunii Europene;
k) avizeazã în mod obligatoriu proiectele de acte normative care urmãresc armonizarea legislaţiei naţionale cu cea comunitara. Iniţiatorii proiectelor de acte normative vor include în mod obligatoriu în cuprinsul documentelor de prezentare şi motivare a proiectelor menţiuni exprese privind denumirea reglementãrilor comunitare armonizate, dispoziţiile acestora care sunt transpuse în cuprinsul respectivelor proiecte, precum şi indicarea mãsurilor viitoare de implementare;
l) coordoneazã evaluarea gradului de compatibilitate a legislaţiei naţionale în vigoare cu actele normative comunitare şi formuleazã propuneri în vederea accelerarii procesului de armonizare şi implementare;
m) propune Guvernului, în vederea sustinerii în fata Parlamentului, lista cuprinzând actele normative prioritare, însoţitã de fundamentarea necesarã, în vederea accelerarii procesului de aderare la Uniunea Europeanã;
n) iniţiazã mãsuri şi participa, împreunã cu instituţiile de profil, la elaborarea programelor menite sa sprijine pregãtirea profesionalã a funcţionarilor publici, precum şi a agenţilor economici, în domeniul integrãrii europene;
o) stabileşte, împreunã cu ministerele şi cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, sistemul de date, informaţii şi raportari periodice privind reflectarea evoluţiei integrãrii europene, pe care le supune analizei şi, dupã caz, aprobãrii Guvernului;
p) asigura informarea, sub forma unor publicaţii periodice, asupra evoluţiei procesului naţional şi european de integrare şi urmãreşte promovarea valorilor şi a spiritului european în cadrul societãţii civile;
q) organizeazã, împreunã cu Ministerul Informaţiilor Publice şi cu celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, dupã caz, acţiuni pentru familiarizarea opiniei publice din România cu efectele procesului de aderare;
r) promoveazã, în colaborare cu Ministerul Afacerilor Externe, strategia de informare, comunicare şi imagine în statele membre ale Uniunii Europene şi în statele candidate la aderare privind evoluţia procesului de pregãtire a României pentru aderare;
s) asigura dialogul social pe problemele integrãrii europene cu organizaţiile patronale şi sindicale, reprezentative la nivel naţional, potrivit legii;
s) îndeplineşte orice alte atribuţii din domeniul sau de activitate stabilite prin acte normative.
ART. 4
Ministerul Integrãrii Europene supune dezbaterii Guvenului, semestrial, rapoarte privind negocierile cu Uniunea Europeanã, stadiul pregãtirii pentru aderare, modul de utilizare a asistenţei financiare nerambursabile, evaluarea gradului de armonizare a legislaţiei romane cu reglementãrile comunitare, precum şi mãsurile corespunzãtoare.
ART. 5
Ministerul Finanţelor Publice informeazã Ministerul Integrãrii Europene asupra desfãşurãrii procesului privind asistenta financiarã acordatã României de Uniunea Europeanã şi gestionata prin Fondul Naţional şi agenţiile de implementare şi furnizeazã ministrului integrãrii europene toate datele pe care acesta le solicita.
ART. 6
(1) Ministrul integrãrii europene conduce activitatea Ministerului Integrãrii Europene, reprezintã ministerul în raporturile cu celelalte ministere, cu alte autoritãţi publice şi organizaţii interne şi internaţionale, în justiţie, precum şi cu persoane fizice şi juridice romane şi strãine. Ministrul integrãrii europene este ordonator principal de credite şi îndeplineşte atribuţiile generale prevãzute la <>art. 53 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor.
(2) Ministrul integrãrii europene este preşedintele partii romane la reuniunile Comitetului de asociere RomaniaUniunea Europeanã, conducãtorul delegaţiei României la Conferinţa de aderare la nivel interministerial şi preşedintele Comitetului interministerial pentru integrare europeanã.
(3) În exercitarea atribuţiilor sale ministrul integrãrii europene emite ordine şi instrucţiuni, în condiţiile legii.
ART. 7
(1) Ministrul-delegat, negociator-şef pentru aderarea României la Uniunea Europeanã, este membru al Guvernului, înlocuitor de drept al ministrului integrãrii europene.
(2) Ministrul-delegat, negociator-şef pentru aderarea României la Uniunea Europeanã, este şeful Delegaţiei naţionale pentru negocierea aderãrii României la Uniunea Europeanã.
(3) Organizarea, atribuţiile şi componenta Delegaţiei naţionale pentru negocierea aderãrii României la Uniunea Europeanã sunt stabilite prin hotãrâre a Guvernului.
ART. 8
(1) Ministrul integrãrii europene şi ministruldelegat, negociator-şef pentru aderarea României la Uniunea Europeanã, sunt ajutaţi de 4 secretari de stat numiţi prin decizii ale primului-ministru, precum şi de secretarul general al Ministerului Integrãrii Europene, numit în condiţiile legii.
(2) Secretarii de stat exercita atribuţiile delegate de ministrul integrãrii europene.
(3) Secretarul general al Ministerului Integrãrii Europene are atribuţiile şi responsabilitãţile prevãzute la <>art. 49 alin. (2) din Legea nr. 90/2001 . Acesta poate îndeplini şi alte însãrcinãri prevãzute de Regulamentul de organizare şi funcţionare a ministerului ori încredinţate de ministrul integrãrii europene.
(4) Atribuţiile compartimentelor din aparatul Ministerului Integrãrii Europene se stabilesc prin regulamentul de organizare şi funcţionare, care se aproba prin ordin al ministrului integrãrii europene.
ART. 9
(1) În structura organizatoricã a Ministerului Integrãrii Europene funcţioneazã direcţii; în cadrul direcţiilor, prin ordin al ministrului, pot fi constituite servicii şi birouri.
(2) Structura organizatoricã a Ministerului Integrãrii Europene este prevãzutã în anexa nr. 1.
(3) Numãrul maxim de posturi este de 100, exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetelor ministrilor.
(4) Statul de funcţii şi structura posturilor pe compartimente, încadrarea personalului, modificarea, suspendarea sau încetarea raporturilor de serviciu se aproba prin ordin al ministrului integrãrii europene.
ART. 10
(1) Pe lângã ministrul integrãrii europene funcţioneazã, ca organ consultativ, Colegiul Ministerului Integrãrii Europene.
(2) Componenta şi regulamentul de funcţionare ale colegiului ministerului se aproba prin ordin al ministrului.
(3) Colegiul ministerului se întruneşte, de regula, trimestrial sau ori de câte ori este nevoie, la cererea şi sub preşedinţia ministrului, pentru dezbaterea unor probleme importante privind activitatea ministerului.
ART. 11
Ministerul Integrãrii Europene este încadrat cu funcţionari publici cu funcţii specifice ministerului, alţi funcţionari publici şi cu personal angajat cu contract individual de munca.
ART. 12
(1) Comitetul interministerial pentru integrare europeanã este organul operativ de lucru care coordoneazã, analizeazã şi dezbate documentele elaborate de instituţiile cu responsabilitãţi privind aderarea la Uniunea Europeanã şi discuta orice alte probleme legate de bunul mers al proceselor de pregãtire a aderãrii.
(2) Comitetul interministerial pentru integrare europeanã este constituit din secretarii de stat pentru integrare europeanã din ministere şi responsabilii din celelalte instituţii cu atribuţii în domeniu.
(3) Comitetul interministerial pentru integrare europeanã analizeazã şi rezolva punctual problemele apãrute în derularea programelor de pregãtire a aderãrii la Uniunea Europeanã şi realizeazã planificarea curenta şi de perspectiva a acestor activitãţi.
(4) Comitetul interministerial pentru integrare europeanã se întruneşte lunar, la initiativa preşedintelui acestuia.
(5) La lucrãrile Comitetului interministerial pentru integrare europeanã, care se desfãşoarã în plen şi în grupe de lucru, la convocarea preşedintelui acestuia, pot fi invitaţi miniştri, reprezentanţi ai partenerilor sociali, ai societãţii civile şi ai altor grupuri de interese.
ART. 13
(1) În coordonarea activitãţii diplomatice a Misiunii permanente a României pe lângã Uniunea Europeanã Ministerul Afacerilor Externe se consulta permanent cu Ministerul Integrãrii Europene.
(2) Ministerul Integrãrii Europene desemneazã, cu avizul Ministerului Afacerilor Externe, prin ordin al ministrului, dintre specialiştii sãi, consilieri şi/sau experţi care îşi vor desfasura activitatea în cadrul Misiunii permanente a României pe lângã Uniunea Europeanã, pentru îndeplinirea atribuţiilor specifice ale acestuia, privind negocierea aderãrii României la Uniunea Europeanã, pregãtirea pentru aderare şi armonizarea legislaţiei romane cu reglementãrile comunitare.
(3) Personalul prevãzut la alin. (2) îşi desfãşoarã activitatea sub îndrumarea comuna a ministrului afacerilor externe şi a ministrului integrãrii europene. El este supus autoritãţii şefului misiunii diplomatice, fiind investit atât cu atribuţii de consiliere a acestuia, cat şi cu atribuţii stabilite de Ministerul Integrãrii Europene.
(4) Pe durata misiunii lor functionarii publici desemnaţi de Ministerul Integrãrii Europene sa îşi desfãşoare activitatea în cadrul Misiunii permanente a României la Uniunea Europeanã sunt detasati la Ministerul Afacerilor Externe, potrivit legii.
ART. 14
(1) Ministerul Integrãrii Europene poate desemna, cu avizul Ministerului Afacerilor Externe, pe lângã ambasada României din ţara care deţine preşedinţia Uniunii Europene, pe durata acesteia, un reprezentant din rândul personalului sau pentru a informa sistematic, prin intermediul şefului misiunii diplomatice, asupra poziţiilor presedintiei Uniunii Europene. Pe durata misiunii sale reprezentantul Ministerului Integrãrii Europene este detaşat la Ministerul Afacerilor Externe.
(2) Începând cu anul 2002, în cadrul ambasadelor României din ţãrile membre şi candidate la Uniunea Europeanã, Ministerul Integrãrii Europene va desemna, cu avizul Ministerului Afacerilor Externe, câte un reprezentant al sau, prin detaşare la Ministerul Afacerilor Externe, care va informa permanent despre evolutiile ce se înregistreazã în aceste tari în domeniul integrãrii europene.
ART. 15
Numãrul maxim de posturi pentru personalul detaşat, necesar desfãşurãrii activitãţilor prevãzute la art. 13 alin. (2)-(4) şi la art. 14, este de 5 posturi şi, respectiv, de 4 posturi.
ART. 16
(1) Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Integrãrii Europene vor informa periodic ambasadele României din ţãrile membre şi candidate la Uniunea Europeanã asupra stadiului pregãtirilor în vederea aderãrii României la aceasta organizaţie.
(2) Ambasadele prevãzute la alin. (1) vor informa Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Integrãrii Europene cu privire la activitãţile şi initiativele privind integrarea europeanã, întreprinse de ţãrile membre şi candidate.
ART. 17
Ministerul Integrãrii Europene coordoneazã, în numele Guvernului, activitatea Institutului European din România, prevãzut în anexa nr. 2.
ART. 18
Stabilirea numãrului maxim de autoturisme şi a consumului lunar de carburanţi se face potrivit dispoziţiilor legale în vigoare.
ART. 19
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 20
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri se abroga <>Hotãrârea Guvernului nr. 14/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Integrãrii Europene, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 16 din 10 ianuarie 2001, cu modificãrile ulterioare.


PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneazã:


────────────────
Ministrul integrãrii europene,
Hildegard Carola Puwak

Ministrul afacerilor externe,
Mircea Geoana

Ministrul administraţiei publice,
Octav Cozmanca

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu

Ministrul muncii şi
solidaritãţii sociale,
Marian Sarbu





ANEXA 1

Numãrul maxim de posturi = 100
(exclusiv demnitarii şi posturile aferente cabinetelor ministrilor)

MINISTERUL INTEGRĂRII EUROPENE

┌──────────────────────┐
┌┤Colegiul ministerului │
│└──────────────────────┘
┌──────────┐ │ ┌─────────────────┐
│ MINISTRU ├───┼──┤ Cabinet demnitar│
┌────────────┐ ┌────────────────┐ └────┬─────┘ │ └─────────────────┘
│ Cabinet ├──┤MINISTRU-DELEGAT├──────┤ │ ┌──────────────────┐
│ demnitar │ └────┬───┬───────┘ │ └─┤ Audit │
└────────────┘ │ │ │ └──────────────────┘
┌────────────────┘ │ │
├────────────────────┼──────────────┼───────────────┬───────────────┐
│ │ │ │ │
┌───┴────┐ ┌────┴───┐ ┌────┴────┐ ┌────┴────┐ ┌────┴───┐
│Secretar│ │Secretar│ │Secretar │ │Secretar │ │Secretar│
│de stat │ │de stat │ │se stat │ │de stat │ │de stat │
└────┬───┘ └───┬────┘ └────┬────┘ └────┬────┘ └───┬────┘
│ │ │ │ │
│ ┌────────────┬───┼─────────────┬─┼───────────────┼────────────┐ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
┌───┼─┴─┐ ┌─┴─┬─┴─┬───┐ ┌─┴─┼───┐ ┌──┴──┐ ┌─┴─┼───┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐ ┌┴┐
│A│ │B│ │C│ │D│ │E│ │F│ │G│ │H│ │I│ │J│ │K│ │L│ │M│ │N│ │O│
└─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘ └─┘


A = Direcţia analiza strategica, evaluare şi sinteze
B = Direcţia negocieri şi fundamentarea poziţiilor
C = Direcţia cooperare şi comunicare europeanã cu
ţãrile membre şi candidate
D = Direcţia coordonarea programelor de dezvoltare
E = Direcţia coordonarea şi monitorizarea asistenţei pentru aderare
F = Direcţia evaluarea pregãtirii pentru aderare şi cooperare
interministeriala
G = Direcţia de coordonare a programelor ISPA şi SAPARD*
H = Direcţia legislaţie piata interna
I = Direcţia legislaţie economicã şi socialã, justiţie şi afaceri
interne
J = Direcţia imagine şi comunicare
K = Direcţia logistica şi administraţie
L = Direcţia relaţii externe
M = Direcţia resurse umane şi contencios
N = Direcţia informatica
O = Direcţia economicã





──────────────
*) În cadrul direcţiei funcţioneazã, în baza <>Hotãrârii Guvernului nr. 339/2001 , Autoritatea de Management pentru Programul SAPARD.

ANEXA 2

Instituţii aflate în coordonarea Ministerului Integrãrii Europene
- Institutul European din România.

──────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016