Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.075 din 15 septembrie 2005  pentru modificarea si completarea   Hotararii Guvernului nr. 1.433/2004 privind aprobarea structurii organizatorice, a numarului maxim de posturi si a Regulamentului de organizare si functionare ale Oficiului Roman pentru Adoptii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.075 din 15 septembrie 2005 pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 1.433/2004 privind aprobarea structurii organizatorice, a numarului maxim de posturi si a Regulamentului de organizare si functionare ale Oficiului Roman pentru Adoptii

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 853 din 21 septembrie 2005
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. I
<>Hotãrârea Guvernului nr. 1.433/2004 privind aprobarea structurii organizatorice, a numãrului maxim de posturi şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare ale Oficiului Român pentru Adopţii, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 869 din 23 septembrie 2004, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:

1. Articolul 2 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 2. - Numãrul maxim de posturi al Oficiului Român pentru Adopţii este de 40, exclusiv demnitarul."

2. Anexa nr. 1 cuprinzând structura organizatoricã a Oficiului Român pentru Adopţii se înlocuieşte cu anexa la prezenta hotãrâre.

3. Titlul capitolului V din anexa nr. 2 "Regulament de organizare şi funcţionare al Oficiului Român pentru Adopţii" va avea urmãtorul cuprins:
"CAPITOLUL V
Serviciul economic, resurse umane şi administrativ"

4. Partea introductivã a alineatului (1) al articolului 8 din anexa nr. 2 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 8. - (1) Serviciul economic, resurse umane şi administrativ are în componenţa sa Compartimentul financiar-contabilitate şi Compartimentul resurse umane şi administrativ şi are urmãtoarele atribuţii principale:".

5. La alineatul (2) al articolului 8 din anexa nr. 2, literele c) şi m) vor avea urmãtorul cuprins:
"c) urmãreşte angajarea patrimonialã a Oficiului, în baza aprobãrii conducerii acestuia, cu avizul Biroului juridic, întocmeşte şi verificã balanţa de venituri şi cheltuieli a Oficiului, darea de seamã contabilã şi raportul explicativ;
.....................................................................
m) întocmeşte titluri executorii, în condiţiile legii, cu avizul Biroului juridic, şi urmãreşte recuperarea prejudiciilor aduse Oficiului, asigurã ridicarea şi depunerea de numerar;".

6. Alineatul (4) al articolului 8 din anexa nr. 2 se abrogã.

7. Dupã capitolul V din anexa nr. 2 se introduce un nou capitol, capitolul V^1, cu urmãtorul cuprins:
"CAPITOLUL V^1
Biroul juridic
Art. 8^1. - Biroul juridic are urmãtoarele atribuţii principale:
a) efectueazã studii, analize şi documentaţii privind oportunitatea iniţierii sau modificãrii unor acte normative, în raport cu fenomenele ce apar în aplicarea reglementãrilor legale în vigoare;
b) participã la elaborarea proiectelor de acte normative în domeniul adopţiei;
c) face propuneri pentru soluţionarea unor probleme rezultate din aplicarea legislaţiei în domeniul adopţiei;
d) avizeazã, din punct de vedere al tehnicii legislative şi al corelãrii cu prevederile altor reglementãri, toate proiectele de acte normative iniţiate de ministere şi organe centrale care au ca obiect reglementarea unor aspecte legate de domeniul de activitate al Oficiului;
e) avizeazã legalitatea contractelor civile şi comerciale prin care este angajatã rãspunderea patrimonialã a Oficiului;
f) asigurã reprezentarea Oficiului în faţa instanţelor judecãtoreşti;
g) participã la organizarea şi urmãrirea acţiunilor de informare privind legislaţia în domeniul adopţiei, prin instruiri, simpozioane, promovare în mass-media;
h) oferã informaţii de naturã juridicã în domeniul adopţiei persoanelor fizice şi juridice interesate şi rezolvã orice alte lucrãri cu caracter juridic în domeniul de activitate al Oficiului.".

8. Dupã capitolul VI din anexa nr. 2 se introduce un nou capitol, capitolul VI^1, cu urmãtorul cuprins:
"CAPITOLUL VI^1
Serviciul strategii şi programe
Art. 9^1. - Serviciul strategii şi programe are urmãtoarele atribuţii principale:
a) identificã surse de finanţare interne şi externe pentru studii, programe, proiecte, prognoze legate de sistemul naţional de adopţii şi coordoneazã implementarea acestora;
b) elaboreazã şi propune spre aprobare strategia naţionalã în domeniul adopţiei;
c) monitorizeazã implementarea strategiei naţionale în domeniul adopţiei;
d) elaboreazã şi monitorizeazã implementarea strategiei de comunicare şi imagine a Oficiului;
e) sprijinã realizarea de programe interne şi internaţionale în domeniul adopţiei;
f) elaboreazã ghiduri şi metodologii în domeniul promovãrii adopţiei naţionale;
g) monitorizeazã respectarea principiilor şi normelor stabilite prin Convenţia de la Haga şi Convenţia cu privire la drepturile copilului, adoptatã de Adunarea Generalã a Organizaţiei Naţiunilor Unite la 20 noiembrie 1989, ratificatã prin <>Legea nr. 18/1990 , republicatã;
h) elaboreazã studii, rapoarte, cercetãri, materiale informative privind adopţia;
i) analizeazã rapoartele organismelor internaţionale şi ale organizaţiilor neguvernamentale, precum şi rapoarte ale altor instituţii referitoare la adopţie;
j) asigurã îndrumarea metodologicã a activitãţilor serviciilor destinate adopţiei;
k) menţine legãtura permanentã cu direcţiile generale de asistenţã socialã şi protecţia copilului şi cu autoritãţile locale, precum şi cu organizaţiile neguvernamentale şi cu alţi reprezentanţi ai societãţii civile;
l) promoveazã şi sprijinã formarea iniţialã şi continuã a specialiştilor care acţioneazã în domeniul protecţiei copilului şi adopţiei."
ART. II
Prevederile prezentei hotãrâri intrã în vigoare la data de 1 ianuarie 2006.
ART. III
<>Hotãrârea Guvernului nr. 1.433/2004 privind aprobarea structurii organizatorice, a numãrului maxim de posturi şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare ale Oficiului Român pentru Adopţii, cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta hotãrâre, se va republica, dându-se textelor o nouã numerotare.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul delegat
pentru coordonarea Secretariatului General
al Guvernului,
Mihai Alexandru Voicu

Secretarul de stat
al Oficiului Român pentru Adopţii,
Theodora Bertzi

Ministrul muncii, solidaritãţii sociale şi familiei,
Gheorghe Barbu

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 15 septembrie 2005.
Nr. 1.075.


ANEXĂ



(Anexa nr. 1 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.433/2004 )
Numãrul maxim de posturi = 40 (exclusiv demnitarul)


STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A OFICIULUI ROMÂN PENTRU ADOPŢII


┌────────────────┐ ┌───────┐
┌───────────────────┤Secretar de stat├───────→│Cabinet│
│ └────────┬───────┘ └───────┘
│ │
│ │
↓ ↓
┌──────────────┐ ┌────────────────────┐
│Compartimentul│ │ Secretar general │
│ audit │ └───┬─────────────┬──┘
└──────────────┘ │ │
│ │
│ │
┌─────────────────┬──────┴───┐ │
│ │ │ │
↓ ↓ ↓ ↓
┌────────────────┐┌────────┐┌─────────┐ ┌───────────────────┐
│Serviciul ││ Biroul ││Biroul de│ │Serviciul strategii│
│economic, ││ juridic││evidenta │ │ si │
│resurse umane ││ ││adoptii │ │ programe │
│si administrativ││ ││ │ │ │
└────────────────┘└────────┘└─────────┘ └───────────────────┘




-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016