Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.059 din 5 septembrie 2007  privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare al Inspectiei Sociale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.059 din 5 septembrie 2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare si functionare al Inspectiei Sociale

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 656 din 26 septembrie 2007

În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 28 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socialã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 211/2007 ,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ARTICOL UNIC
Se aprobã Regulamentul de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:
---------------
Ministrul muncii, familiei
şi egalitãţii de şanse,
Paul Pãcuraru

Ministrul internelor şi reformei
administrative,
Cristian David

Preşedintele Agenţiei Naţionale
a Funcţionarilor Publici,
Jozsef Birtalan

Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian

Bucureşti, 5 septembrie 2007.
Nr. 1.059.


ANEXĂ

REGULAMENT
de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Inspecţia Socialã este organul de specialitate al administraţiei publice centrale, cu personalitate juridicã, în subordinea Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse, prin care se exercitã atribuţii de autoritate de stat privind activitãţile de inspecţie în domeniul asistenţei sociale şi are sediul în municipiul Bucureşti, str. Vasile Lascãr nr. 87, sectorul 2.
(2) Inspecţia Socialã are în subordine 8 inspectorate sociale regionale, cu personalitate juridicã, denumite în continuare inspectorate regionale.
(3) În cadrul fiecãrui inspectorat regional funcţioneazã compartimente judeţene de inspecţie socialã, fãrã personalitate juridicã, înfiinţate la nivelul fiecãrui judeţ din regiunea respectivã, precum şi la nivelul municipiului Bucureşti, denumite în continuare inspecţii sociale judeţene.
(4) Pentru asigurarea neutralitãţii şi eliminãrii oricãrui conflict de interese între activitatea de reglementare şi cea de inspecţie, Inspecţia Socialã se aflã în coordonarea directã a ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse.
(5) Cheltuielile de organizare şi funcţionare a Inspecţiei Sociale atât la nivel central, cât şi la nivel regional sunt asigurate din fondurile alocate de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse.
ART. 2
(1) Inspecţia Socialã asigurã la nivel naţional aplicarea unitarã şi respectarea reglementãrilor din domeniul sãu de competenţã.
(2) În realizarea obiectivului prevãzut la alin. (1), responsabilitãţile şi personalul aferent domeniului inspecţiei sociale ale Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia Drepturilor Copilului, Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap, Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse, precum şi ale structurilor sale deconcentrate stabilite de lege sunt preluate de Inspecţia Socialã.
ART. 3
(1) În realizarea scopului sãu, Inspecţia Socialã colaboreazã cu ministere, alte autoritãţi ale administraţiei publice centrale şi locale, organisme private, reprezentanţi ai partenerilor sociali şi, dupã caz, poate contracta, în condiţiile legii, serviciile unor experţi sau ale unor organisme specializate.
(2) Inspecţia Socialã coopereazã cu instituţii similare din alte ţãri pe baza tratatelor internaţionale la care România este parte, a protocoalelor încheiate pe bazã de reciprocitate, precum şi cu instituţii din cadrul Uniunii Europene.
(3) Sunt supuse activitãţii de inspecţie autoritãţile administraţiei publice, persoanele fizice şi juridice publice şi private cu atribuţii şi responsabilitãţi în domeniul asistenţei sociale, precum şi furnizorii de servicii sociale, publici şi privaţi, denumiţi în continuare entitãţi supuse inspecţiei.

CAP. II
Organizarea şi funcţionarea Inspecţiei Sociale

ART. 4
(1) În cadrul Inspecţiei Sociale funcţioneazã structuri şi compartimente specializate care sunt organizate în funcţie de urmãtoarele criterii:
a) rolul şi funcţiile Inspecţiei Sociale prevãzute de lege;
b) volumul, complexitatea şi specificul atribuţiilor şi misiunilor de inspecţie aflate într-un proces evolutiv continuu;
c) frecvenţa şi amploarea situaţiilor care necesitã intervenţia Inspecţiei Sociale, în vederea asigurãrii respectãrii drepturilor sociale ale cetãţenilor;
d) caracterul operativ, tehnic şi administrativ al activitãţilor desfãşurate;
e) nivelul de pregãtire necesar şi nevoile de specializare/ perfecţionare ale personalului;
f) nivelul de dotare cu echipamentele şi mijloacele tehnice necesare derulãrii activitãţii de inspecţie.
(2) Structura organizatoricã a aparatului central al Inspecţiei Sociale este prevãzutã în anexa nr. 1.
(3) Structura organizatoricã a inspectoratelor regionale este prevãzutã în anexa nr. 2.
(4) Prin decizie a inspectorului general de stat se organizeazã compartimente de specialitate în cadrul direcţiilor, atât la nivel central, cât şi la nivel regional, care asigurã funcţionarea Inspecţiei Sociale.
ART. 5
Inspecţia Socialã funcţioneazã cu un numãr maxim de 350 de posturi, din care 62 în aparatul central şi 288 la inspectoratele regionale, prevãzute în anexele nr. 1 şi 2.
ART. 6
(1) Repartizarea numãrului de posturi la nivel regional şi judeţean se stabileşte prin ordin al ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse, la propunerea inspectorului general de stat, şi se realizeazã dupã urmãtoarele criterii:
a) specificul activitãţilor şi complexitatea atribuţiilor Inspecţiei Sociale la nivel regional şi judeţean;
b) efectuarea misiunilor de inspecţie în echipe de minimum 2 inspectori sociali;
c) efectuarea inspecţiilor tematice de cãtre echipe pluridisciplinare de inspectori;
d) organizarea unor echipe de control cu inspectori sociali aparţinând unor inspectorate regionale sau inspecţii sociale judeţene diferite, pentru misiuni specifice, fãrã a perturba activitatea curentã a acestora;
e) numãrul entitãţilor supuse inspecţiei într-o unitate administrativ-teritorialã datã;
f) specificul procedurilor de inspecţie utilizate;
g) dificultãţi de acces la entitãţile supuse inspecţiei.
(2) Statul de funcţii pentru Inspecţia Socialã la nivel central se aprobã prin ordin al ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse, iar la nivel regional se aprobã prin decizie a inspectorului general de stat.
ART. 7
Atribuţiile structurilor şi compartimentelor specializate ale Inspecţiei Sociale, atât la nivel central, cât şi regional, se stabilesc prin regulamentul propriu de organizare şi funcţionare, aprobat prin ordin al ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse, la propunerea inspectorului general de stat.
ART. 8
(1) Inspectoratele regionale se organizeazã şi funcţioneazã în fiecare regiune de dezvoltare a României constituitã potrivit legii şi au sediul în localitãţile reşedinţã de judeţ prevãzute în anexa nr. 3.
(2) Inspectoratele regionale sunt conduse de inspectori sociali şefi, funcţionari publici de conducere, salarizaţi la nivelul directorilor executivi din structurile deconcentrate ale ministerelor.

CAP. III
Atribuţiile Inspecţiei Sociale

ART. 9
În îndeplinirea funcţiilor cu caracter general prevãzute la <>art. 3 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 211/2007 , denumitã în continuare <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 , Inspecţia Socialã îndeplineşte urmãtoarele atribuţii corespunzãtoare funcţiilor sale generale:
A. Funcţia de autoritate de stat:
a) asigurã exercitarea activitãţilor de inspecţie la nivel naţional în domeniul asistenţei sociale, în scopul respectãrii drepturilor sociale ale cetãţenilor;
b) coordoneazã şi administreazã aplicarea unitarã, precum şi respectarea reglementãrilor din domeniul sãu de activitate;
c) planificã activitãţile de inspecţie şi le include în planul anual de control, evaluare şi consiliere;
d) coordoneazã, îndrumã metodologic şi controleazã activitatea inspectoratelor regionale;
e) elaboreazã propuneri în vederea iniţierii, modificãrii şi completãrii legislaţiei din domeniile supuse inspecţiei, ca urmare a activitãţilor de evaluare şi control;
f) organizeazã activitatea de inspecţie în baza deciziilor, instrucţiunilor, metodologiilor şi procedurilor emise;
g) participã, prin reprezentanţi, în comisiile interministeriale sau în alte comisii cu atribuţii în domeniul asistenţei sociale;
h) iniţiazã şi implementeazã proiecte naţionale şi internaţionale conform mandatului acordat în condiţiile legii;
i) finanţeazã sau cofinanţeazã proiecte, programe, investiţii în domeniul sãu de activitate;
j) inspecteazã furnizorii de servicii sociale publici şi privaţi din punctul de vedere al eficienţei şi performanţei acestora în îndeplinirea obiectivelor stabilite în conformitate cu standardele de calitate şi de cost, conform reglementãrilor în vigoare;
k) acţioneazã pentru prevenirea şi înlãturarea efectelor oricãror acte sau fapte care încalcã principiile şi normele în domeniul asistenţei sociale, stabilite prin convenţiile internaţionale la care România este parte sau prin reglementãrile Uniunii Europene.
B. Funcţia de comunicare:
a) elaboreazã strategia de comunicare internã şi externã privind activitãţile specifice inspecţiei;
b) informeazã autoritãţile statului asupra rezultatelor misiunilor de control şi evaluare;
c) comunicã în mod obligatoriu Autoritãţii Naţionale pentru Protecţia Drepturilor Copilului şi Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap rapoartele de inspecţie privind serviciile de protecţie a copilului şi a persoanelor cu handicap, în termen de 10 zile de la data redactãrii acestora;
d) comunicã entitãţilor supuse inspecţiei rezultatele controlului şi evaluãrii atât pentru informarea acestora, cât şi pentru formularea de observaţii şi propuneri;
e) transmite ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse raportul anual de activitate al Inspecţiei Sociale, în vederea aprobãrii;
f) transmite spre publicare raportul anual de activitate, precum şi rapoartele de inspecţie, dupã caz;
g) realizeazã un permanent schimb de informaţii cu alte autoritãţi ale administraţiei publice centrale, cu entitãţile supuse inspecţiei, cu alte instituţii naţionale şi internaţionale cu atribuţii în domeniu, precum şi cu reprezentanţi ai societãţii civile, în vederea creşterii eficienţei şi eficacitãţii activitãţii de inspecţie;
h) organizeazã şi realizeazã comunicarea permanentã cu publicul;
i) utilizeazã instrumentele şi metodologiile specifice domeniului e-comunicare în vederea facilitãrii schimbului de informaţii;
j) organizeazã şi gestioneazã Registrul electronic unic al serviciilor sociale;
k) iniţiazã şi asigurã schimbul de informaţii prin organizarea de dezbateri publice, conferinţe, reuniuni şi seminarii;
l) asigurã pentru domeniul sãu de competenţã difuzarea şi publicarea materialelor informative, ghidurilor, manualelor operaţionale, metodologiilor;
m) desfãşoarã orice alte activitãţi care contribuie la promovarea imaginii instituţiei.
C. Funcţia de formare:
a) stabileşte strategia de formare continuã în vederea perfecţionãrii sau specializãrii personalului propriu şi elaboreazã planul de mãsuri pentru dezvoltarea carierei profesionale a acestuia;
b) stabileşte cadrul tehnic şi logistic pentru formarea continuã a personalului;
c) coordoneazã şi controleazã activitatea de instruire şi perfecţionare a personalului propriu;
d) coopereazã cu instituţii de formare profesionalã din ţarã şi din strãinãtate în vederea creşterii calitãţii actului de inspecţie, prin dezvoltarea de programe comune de perfecţionare şi schimburi de bune practici.
D. Funcţia de reprezentare:
a) asigurã reprezentare pe plan intern şi extern în domeniul sãu de activitate;
b) participã la derularea unor proiecte naţionale sau internaţionale, conform mandatului acordat în condiţiile legii;
c) asigurã apãrarea şi reprezentarea intereselor proprii la instanţele de contencios administrativ şi la alte instanţe judecãtoreşti competente, potrivit legii;
d) reprezintã şi, dupã caz, îşi apãrã interesele patrimoniale în relaţiile cu terţi.
E. Funcţia de administrare:
a) administreazã fondurile bugetare pe care le are la dispoziţie, precum şi bunurile din domeniul public sau privat al statului aflate în administrare şi/sau în folosinţã;
b) elaboreazã proiectul anual de buget, pe care îl supune aprobãrii ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse, şi asigurã exerciţiul financiar-contabil al instituţiei, în condiţiile legii;
c) achiziţioneazã, concesioneazã sau închiriazã, în condiţiile legii, bunuri mobile ori imobile necesare desfãşurãrii activitãţilor proprii;
d) administreazã bunurile mobile şi imobile atribuite în condiţiile legii de cãtre autoritãţile administraţiei publice centrale şi locale, în conformitate cu prevederile <>art. 24 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 ;
e) administreazã fondurile alocate prin bugetul aprobat şi finanţeazã sau cofinanţeazã proiecte, programe şi investiţii din domeniul sãu de activitate, în condiţiile legii.
ART. 10
În îndeplinirea funcţiilor cu caracter specific prevãzute la <>art. 3 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 , Inspecţia Socialã îndeplineşte urmãtoarele atribuţii:
A. Funcţia de control:
a) controleazã respectarea prevederilor legale privind gestionarea fondurilor alocate şi modalitãţile de stabilire şi acordare a prestaţiilor sociale şi serviciilor sociale;
b) controleazã respectarea prevederilor legale privind accesul egal şi nediscriminatoriu al cetãţenilor la drepturile sociale;
c) controleazã respectarea standardelor minime de calitate specifice fiecãrui tip de serviciu social;
d) controleazã activitatea organismelor care dispun mãsuri de protecţie pentru toate categoriile de beneficiari prevãzute de lege, respectiv modul de încadrare a persoanei, familiei sau comunitãţii în una dintre situaţiile pentru care s-a dispus o mãsurã de asistenţã socialã;
e) realizeazã inspecţii tematice privind aspecte specifice politicilor sociale şi strategiilor naţionale în domeniul asistenţei sociale;
f) constatã sãvârşirea faptelor care încalcã prevederile legale din domeniul asistenţei sociale, propune instituţiilor competente aplicarea mãsurilor legale pentru stabilirea rãspunderii juridice a personelor vinovate şi, dupã caz, sesizeazã organele de urmãrire penalã competente;
g) constatã contravenţii şi, dupã caz, aplicã sancţiunile prevãzute de legile speciale care reglementeazã prestaţiile şi serviciile sociale, precum şi de <>art. 23 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 ;
h) sesizeazã organele competente în cazul constatãrii încãlcãrii altor dispoziţii legale decât cele aplicabile în domeniul sãu de activitate, dacã existã indicii temeinice cã aceste fapte întrunesc elemente constitutive ale unor infracţiuni;
i) elaboreazã proceduri, instrumente standardizate, metodologii, ghiduri şi altele asemenea necesare activitãţii de control;
j) monitorizeazã modul în care entitãţile supuse inspecţiei respectã dispoziţiile legale cu privire la realizarea adaptãrilor în vederea accesului neîngrãdit al persoanei cu handicap şi face propuneri de remediere/sancţionare;
k) controleazã modul de aplicare a prevederilor <>art. 77 din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, referitoare la încadrarea în muncã a persoanelor cu handicap, şi aplicã sancţiunile corespunzãtoare în cazul încãlcãrii acestor prevederi legale.
B. Funcţia de evaluare:
a) realizeazã evaluarea performanţei şi eficienţei furnizorilor de servicii în raport cu respectarea standardelor de calitate din domeniul asistenţei sociale;
b) elaboreazã propuneri şi recomandãri de îmbunãtãţire a cadrului legal şi instituţional, precum şi a sistemului de finanţare aferent domeniului asistenţei sociale;
c) evalueazã impactul politicilor sociale în ceea ce priveşte eficienţa programelor de prestaţii şi servicii sociale.
C. Funcţia de consiliere:
a) acordã îndrumãrile şi recomandãrile necesare îmbunãtãţirii activitãţilor şi remedierii deficienţelor constatate ca urmare a activitãţilor de evaluare şi control;
b) asigurã îndrumarea metodologicã privind respectarea standardelor de calitate a serviciilor sociale;
c) asigurã consiliere în vederea prevenirii sãvârşirii faptelor de încãlcare a prevederilor legale.

CAP. IV
Personalul Inspecţiei Sociale

ART. 11
(1) Personalul Inspecţiei Sociale este constituit din:
a) inspectori sociali - persoane care ocupã funcţii publice specifice;
b) funcţionari publici cu atribuţii şi responsabilitãţi cu caracter general, prevãzute de <>Legea nr. 188/1999 privind statutul funcţionarului public, republicatã;
c) personal încadrat în baza contractului individual de muncã.
(2) Drepturile, îndatoririle şi incompatibilitãţile specifice ale personalului Inspecţiei Sociale se stabilesc prin statut special, care se aprobã prin lege.
ART. 12
(1) În exercitarea atribuţiilor legale, inspectorii sociali sunt învestiţi cu exerciţiul autoritãţii publice, beneficiind de protecţie, potrivit legii.
(2) Inspectorii sociali de la nivel central au competenţa de inspecţie pe întreg teritoriul ţãrii.
(3) Inspectorii sociali poartã însemnele Inspecţiei Sociale numai pe timpul şi în legãturã cu exercitarea atribuţiilor de serviciu, în limitele şi competenţele stabilite prin lege şi prin prezentul regulament.
(4) Inspectorii sociali se pot constitui sau pot face parte din organizaţii profesionale şi sindicale, cu respectarea dispoziţiilor legale.
ART. 13
Inspecţia socialã este condusã de un inspector general de stat ajutat de 2 inspectori generali adjuncţi.
ART. 14
(1) În conformitate cu prevederile <>art. 9 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 , inspectorul general de stat are urmãtoarele atribuţii principale:
a) conduce activitatea Inspecţiei Sociale, având calitatea de ordonator secundar de credite;
b) organizeazã, coordoneazã şi îndrumã activitatea Inspecţiei Sociale şi a structurilor subordonate, exercitând toate prerogativele stabilite de lege;
c) propune spre aprobare ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse, în condiţiile legii, proiectul de lege al Inspecţiei Sociale şi al inspectoratelor regionale;
d) aprobã bugetele inspectoratelor regionale;
e) avizeazã strategia activitãţii de inspecţie, precum planul anual de inspecţie şi de inspecţie tematicã şi le supune aprobãrii ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse;
f) avizeazã raportul anual de activitate al Inspecţiei Sociale, pe care îl înainteazã spre aprobare ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse, precum şi Comisiei pentru muncã, familie şi protecţie socialã a Senatului şi Comisiei pentru muncã şi protecţie socialã a Camerei Deputaţilor;
g) aprobã rapoartele anuale privind rezultatele inspecţiilor efectuate anual de cãtre inspectoratele regionale, precum şi cel privind inspecţiile tematice;
h) coordoneazã implementarea planului anual de inspecţie şi urmãreşte punerea în aplicare a mãsurilor dispuse ca urmare a misiunilor de inspecţie;
i) aprobã ordinele de misiune pentru realizarea misiunilor de inspecţie tematice la nivel naţional;
j) aprobã componenţa şi repartizarea echipelor de inspectori sociali care realizeazã misiunile de inspecţie;
k) decide, prin ordin de misiune special, emis în regim de urgenţã, orice misiune de control operativ şi inopinat necesar prevenirii, descoperirii şi combaterii oricãror acte şi fapte din domeniul asistenţei sociale care conduc la încãlcarea drepturilor sociale ale cetãţeanului;
l) aprobã rapoartele de inspecţie ale inspectoratelor regionale şi le transmite instituţiilor şi organismelor abilitate de lege pentru a remedia neregulile constatate şi pentru a lua mãsurile legale privind rãspunderea juridicã a persoanelor vinovate;
m) coordoneazã elaborarea proiectelor şi programelor internaţionale în domeniul inspecţiei;
n) aprobã planul anual de audit intern şi calendarul misiunilor de evaluare anualã a activitãţii inspectoratelor regionale şi ia toate mãsurile legale pentru îmbunãtãţirea activitãţii acestora;
o) aprobã încadrarea, promovarea, sancţionarea şi eliberarea din funcţie a personalului Inspecţiei Sociale, cu respectarea prevederilor legale;
p) numeşte inspectorii sociali şefi, în condiţiile prevãzute de <>Legea nr. 188/1999 , republicatã;
q) coordoneazã activitatea de evaluare a performanţelor profesionale ale personalului Inspecţiei Sociale la sfârşitul fiecãrui an de activitate;
r) aprobã şi coordoneazã implementarea planului anual de formare profesionalã şi perfecţionare a personalului propriu;
s) elaboreazã propuneri de îmbunãtãţire a cadrului legislativ din domeniile supuse inspecţiei şi le înainteazã Ministerului Muncii, Familiei şi Egalitãţii de Şanse pentru promovare, precum şi altor autoritãţi ale administraţiei publice centrale spre informare;
t) aprobã metodologia, procedurile de inspecţie, instrucţiunile şi ghidurile specifice activitãţii de inspecţie;
u) reprezintã Inspecţia Socialã în raporturile cu autoritãţile administraţiei publice, cu alte persoane juridice şi fizice publice sau private, cu organismele internaţionale în domeniu, precum şi în relaţiile cu mass-media şi cu societatea civilã.
(2) Pentru exercitarea atribuţiilor ce îi revin în realizarea funcţiilor generale ale Inspecţiei Sociale, inspectorul general de stat emite decizii cu caracter individual şi normativ.
(3) Pentru îndeplinirea funcţiilor specifice ale Inspecţiei Sociale, inspectorul general de stat emite ordine de misiune, metodologii şi instrucţiuni.
(4) Atribuţiile inspectorului general de stat pot fi delegate, prin decizie a acestuia, inspectorilor generali adjuncţi, precum şi persoanelor cu funcţii de conducere din compartimentele de specialitate ale Inspecţiei Sociale.
ART. 15
(1) Inspectorii generali adjuncţi îndeplinesc, în principal, urmãtoarele atribuţii:
a) întocmesc raportul anual al activitãţii şi îl supun spre aprobare inspectorului general de stat;
b) coordoneazã activitatea de monitorizare şi centralizare a rapoartelor de inspecţie;
c) coordoneazã realizarea rapoartelor privind rezultatele inspecţiilor tematice şi le supun spre avizare inspectorului general de stat;
d) coordoneazã realizarea proiectului de raport anual privind rezultatele inspecţiilor efectuate anual de cãtre inspectoratele regionale;
e) coordoneazã realizarea proiectului anual privind strategia activitãţii de inspecţie, precum şi planul anual de inspecţie şi le supun avizãrii inspectorului general de stat;
f) coordoneazã activitatea de informare, relaţii publice şi managementul informaţiei;
g) îndrumã activitatea de administrare a registrului electronic al furnizorilor de servicii sociale acreditaţi şi organizeazã activitatea de monitorizare aferentã;
h) elaboreazã propuneri şi recomandãri de îmbunãtãţire a cadrului legal şi instituţional, precum şi a sistemului de finanţare aferent domeniului asistenţei sociale;
i) întocmesc raportul anual al activitãţii şi îl supun spre aprobare inspectorului general de stat;
j) coordoneazã activitatea de relaţii externe, programe şi parteneriate din domeniul de activitate al Inspecţiei Sociale;
k) organizeazã activitatea de arhivare a documentelor în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
l) coordoneazã activitatea administrativã şi de protocol;
m) coordoneazã activitatea de relaţii cu publicul;
n) organizeazã activitatea de legislaţie şi contencios administrativ;
o) rãspund de buna desfãşurare a activitãţilor serviciilor pe care le coordoneazã;
p) reprezintã Inspecţia Socialã, la propunerea inspectorului general de stat, în relaţiile cu autoritãţile administraţiei publice locale, alte instituţii publice sau private şi cu reprezentanţi ai societãţii civile;
q) îndeplinesc orice alte atribuţii stabilite de inspectorul general de stat.
(2) Inspectorii generali adjuncţi coordoneazã direcţiile şi compartimentele din structura centralã şi regionalã a cãror activitate se regãseşte în atribuţiile acestora.
(3) Inspectorii generali adjuncţi pot participa la misiuni de inspecţie.
(4) Atribuţiile fiecãrui inspector general adjunct se stabilesc în fişa postului.
ART. 16
(1) Inspectoratul regional este condus de un inspector social şef numit pe bazã de concurs, prin decizie a inspectorului general de stat.
(2) Inspectorul social şef are, în principal, urmãtoarele atribuţii:
a) organizeazã, coordoneazã şi rãspunde de activitatea inspectoratului regional;
b) elaboreazã şi propune spre aprobare inspectorului general de stat planul anual de activitate la nivel regional, realizat în conformitate cu nevoile teritoriale, precum şi bugetul instituţiei;
c) planificã şi organizeazã misiunile de inspecţie, în conformitate cu planul anual de inspecţie;
d) propune spre aprobare inspectorului general de stat inspecţiile inopinate şi organizeazã desfãşurarea acestora;
e) repartizeazã sarcinile specifice de inspecţie şi stabileşte componenţa echipelor de inspectori;
f) rãspunde de patrimoniul, bunurile mobile şi imobile ale inspectoratului regional şi al inspecţiilor judeţene;
g) colaboreazã cu omologii sãi de la celelalte inspectorate regionale pentru îndeplinirea activitãţilor de inspecţie aprobate de inspectorul general de stat;
h) elaboreazã rapoartele de sintezã privind rezultatele inspecţiilor efectuate şi le transmite inspectorului general de stat;
i) transmite inspectorului general de stat rapoartele de inspecţie, precum şi cele privind activitatea desfãşuratã;
j) aprobã încadrarea, promovarea, sancţionarea şi eliberarea din funcţie a personalului din cadrul inspectoratului regional, în condiţiile legii;
k) evalueazã nevoile de perfecţionare a personalului propriu şi propune participarea personalului din cadrul inspectoratului regional la programele de perfecţionare profesionalã;
l) participã la misiunile de inspecţie;
m) sesizeazã organele de urmãrire penalã competente în situaţia în care faptele supuse controlului întrunesc elementele constitutive ale unei infracţiuni;
n) organizeazã, prin decizie, controlul financiar preventiv propriu în cadrul inspectoratului regional;
o) reprezintã Inspecţia Socialã în relaţiile cu autoritãţile administraţiei publice locale, alte instituţii publice sau private şi cu reprezentanţii societãţii civile;
p) promoveazã acţiuni de informare şi conştientizare a cetãţenilor asupra drepturilor sociale şi stabileşte programe de colaborare cu societatea civilã;
q) avizeazã lunar foaia colectivã de prezenţã a personalului din subordine, aprobã planificarea anualã a concediilor de odihnã, precum şi acordarea de ore suplimentare, avizeazã concediile medicale şi îndeplineşte toate atribuţiile, potrivit legii, din domeniul managementului resurselor umane;
r) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin decizie a inspectorului general de stat, potrivit legii.
ART. 17
În realizarea atribuţiilor prevãzute de <>art. 15 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 , inspectorii sociali îndeplinesc urmãtoarele activitãţi:
a) evalueazã şi controleazã respectarea prevederilor legale privind stabilirea şi acordarea prestaţiilor sociale, serviciilor sociale şi altor drepturi de asistenţã socialã de cãtre entitãţile supuse inspecţiei;
b) controleazã şi evalueazã activitatea organismelor care dispun mãsuri de protecţie pentru toate categoriile de beneficiari prevãzute de lege, respectiv modul de încadrare a persoanei, familiei sau comunitãţii în una dintre situaţiile pentru care s-a dispus o mãsurã de asistenţã socialã;
c) controleazã respectarea standardelor minime de calitate specifice fiecãrui tip de serviciu social;
d) controleazã respectarea procedurilor de acordare a serviciilor sociale de cãtre furnizorii de servicii sociale publici şi privaţi;
e) monitorizeazã modul în care entitãţile supuse inspecţiei respectã dispoziţiile legale cu privire la realizarea adaptãrilor în vederea accesului neîngrãdit al persoanei cu handicap şi fac propuneri de remediere/sancţionare;
f) controleazã modul de aplicare a prevederilor <>art. 77 din Legea nr. 448/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, referitoare la încadrarea în muncã a persoanelor cu handicap, şi aplicã sancţiunile corespunzãtoare în cazul încãlcãrii acestor prevederi legale;
g) întocmesc rapoartele scrise în care se consemneazã constatãrile misiunii de control efectuate, recomandãrile de îmbunãtãţire a activitãţii, precum şi propunerile de aplicare a mãsurilor legale pentru stabilirea rãspunderii juridice a persoanelor vinovate;
h) constatã sãvârşirea faptelor care încalcã prevederile legale din domeniul asistenţei sociale, propune instituţiilor competente aplicarea mãsurilor legale pentru stabilirea rãspunderii juridice a persoanelor vinovate şi, dupã caz, sesizeazã organele de urmãrire penalã competente;
i) constatã contravenţii şi, dupã caz, aplicã sancţiunile prevãzute de legile speciale privind prestaţiile şi serviciile sociale, precum şi de <>art. 23 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 ;
j) sesizeazã organele competente în cazul constatãrii încãlcãrii altor dispoziţii legale decât cele aplicabile în domeniul sãu de activitate, dacã existã indicii temeinice cã aceste fapte întrunesc elemente constitutive ale unor infracţiuni;
k) realizeazã consilierea entitãţilor supuse controlului în ceea ce priveşte îmbunãtãţirea activitãţii acestora;
l) îndeplinesc orice alte atribuţii stabilite de inspectorul social şef sau de conducerea Inspecţiei Sociale.
ART. 18
(1) Formarea şi perfecţionarea personalului Inspecţiei Sociale se realizeazã în conformitate cu prevederile <>Legii nr. 188/1999 , republicatã, şi ale <>Ordonanţei Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesionalã a adulţilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi cu planul anual de formare aprobat prin decizie a inspectorului general de stat.
(2) Prin planul anual de formare se stabilesc domeniile şi tematicile de formare, respectiv specializare sau perfecţionare, şi instituţiile sau organismele de formare.

CAP. V
Procedurile privind activitatea de inspecţie

ART. 19
(1) Activitatea de inspecţie socialã se desfãşoarã cu respectarea prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 , a celor cuprinse în legile care reglementeazã domeniul asistenţei sociale, precum şi cu alte prevederi legale care stabilesc atribuţii şi competenţe de control în sarcina Inspecţiei Sociale.
(2) În activitatea de inspecţie socialã, precum şi la redactarea actelor de control se utilizeazã limba românã. Dispoziţiile legale cu privire la folosirea limbii minoritãţilor naţionale se aplicã în mod corespunzãtor.
ART. 20
(1) Misiunile de control cuprind controlul operativ, inopinat şi tematic.
(2) Controlul operativ constã în verificarea periodicã a activitãţilor derulate de entitãţile supuse inspecţiei.
(3) Controlul inopinat constã în verificarea punctualã şi neanunţatã a activitãţii entitãţilor supuse inspecţiei, ca urmare a unei sesizãri de la persoane fizice sau juridice, publice ori private, sau ca urmare a autosesizãrii.
(4) Controlul tematic constã în activitãţi de control şi evaluare referitoare la obiective specifice privind eficienţa şi eficacitatea politicilor şi programelor sociale, precum şi a strategiilor naţionale în domeniul asistenţei sociale.
ART. 21
(1) Activitatea de inspecţie se desfãşoarã numai în baza unui ordin de misiune scris, aprobat de inspectorul general de stat, al cãrui model se aprobã prin decizie a acestuia.
(2) Ordinul de misiune cuprinde în mod obligatoriu numele inspectorilor care vor efectua inspecţia, entitatea supusã inspecţiei, tematica inspecţiei, perioada de timp necesarã, precum şi data de depunere a raportului de inspecţie.
(3) Pentru realizarea controlului stabilit prin ordin de misiune, inspectorii sociali acţioneazã în echipe de minimum douã persoane. Echipele de inspecţie se pot constitui din inspectori sociali care îşi desfãşoarã activitatea în cadrul inspecţiilor judeţene, inspectoratelor regionale, precum şi în aparatul central al Inspecţiei Sociale.
(4) Inspectorii sociali pot participa în echipe de lucru pluridisciplinare, alãturi de reprezentanţii celorlalte instituţii cu implicare în activitatea de asistenţã socialã, în vederea evaluãrii, controlului şi monitorizãrii respectãrii prevederilor legale referitoare la stabilirea şi acordarea prestaţiilor sociale, serviciilor sociale şi altor drepturi de asistenţã socialã de cãtre entitãţile supuse inspecţiei.
(5) Inspectorilor sociali li se asigurã protecţie din partea organelor de poliţie, atunci când pe parcursul derulãrii misiunii de inspecţie întâmpinã acţiuni care pot împiedica desfãşurarea activitãţii sau care pot leza integritatea fizicã a acestora.
(6) Pe tot parcursul desfãşurãrii misiunii, inspectorii sociali trebuie sã aibã asupra lor legitimaţia de serviciu, precum şi ordinul de misiune.
(7) Inspectorii sociali pot efectua misiuni, în funcţie de ordinele de misiune, pe tot teritoriul ţãrii.
ART. 22
(1) Principalele documente utilizate în activitatea de inspecţie sunt:
a) notificarea referitoare la misiunea de control reprezintã actul transmis anterior demarãrii acţiunii de inspecţie entitãţilor ce urmeazã a fi inspectate;
b) raportul de inspecţie reprezintã documentul care cuprinde, în principal, datele de identificare ale entitãţilor supuse inspecţiei, obiectivele controlate şi evaluate, descrierea faptelor constatate şi încadrarea juridicã a acestora, propunerile şi recomandãrile formulate faţã de situaţia constatatã, precum şi organismul abilitat sã aplice sancţiunile corespunzãtoare sau, dupã caz, sancţiunea aplicatã direct de echipa de inspectori;
c) procesul-verbal reprezintã actul încheiat în cazul aplicãrii de sancţiuni ca urmare a constatãrii unei contravenţii, la ridicarea unor documente de la entitãţile supuse inspecţiei, la constatarea unor stãri de fapt în prezenţa unor martori, precum şi în alte cazuri prevãzute expres de lege;
d) alte documente sau formulare specifice activitãţii de control şi evaluare, potrivit legii.
(2) Redactarea documentului prevãzut la alin. (1) lit. b) se realizeazã în termen de maximum 15 zile de la finalizarea misiunii de inspecţie. În situaţii excepţionale, perioada de redactare se poate prelungi pânã la 30 de zile, cu aprobarea inspectorului social şef sau, dupã caz, a inspectorului general de stat.
(3) Modelul standard al documentelor prevãzute la alin. (1), precum şi metodologia de completare a acestora se aprobã prin ordin al ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse, la propunerea inspectorului general de stat.
ART. 23
Etapele desfãşurãrii misiunii de inspecţie constau în:
a) lansarea misiunii, stabilirea obiectivelor şi documentarea prealabilã asupra activitãţii entitãţii supuse inspecţiei. Entitãţile şi obiectivele supuse inspecţiei sunt stabilite prin ordinul de misiune aprobat de inspectorul general de stat sau, dupã caz, de inspectorul social şef şi sunt conforme cu prevederile planului anual de inspecţie. În anumite situaţii prevãzute prin ordinul de misiune, precum şi în cazul inspecţiilor tematice se realizeazã investigaţia socialã;
b) notificarea prealabilã a vizitei de inspecţie transmisã entitãţii inspectate, cu excepţia controlului inopinat;
c) activitatea de inspecţie propriu-zisã se realizeazã cu respectarea urmãtoarelor etape:
1. solicitarea documentelor considerate relevante pentru realizarea obiectivelor inspecţiei;
2. verificãri privind respectarea conformitãţii (existã sau nu/respectã ori nu condiţiile) şi constatãri asupra stãrii de fapt condiţii prealabile continuãrii acţiunii, în limitele obiectivelor prestabilite sau ale obiectivelor extinse;
3. interviuri individuale cu personalul serviciului;
4. interviuri individuale cu beneficiarii serviciilor sociale, dacã existã acordul acestora, iar în situaţia în care aceştia sunt copii, adaptate gradului de dezvoltare fizicã şi psihicã a acestora, cu acordul scris al reprezentantului legal, respectiv cu consimţãmântul copilului care a împlinit vârsta de 10 ani şi numai în prezenţa persoanei de referinţã pentru copil sau, dupã caz, în prezenţa psihologului;
5. întâlniri sau interviuri cu orice altã persoanã care poate deţine informaţii suplimentare utile atingerii obiectivelor inspecţiei;
6. consultarea cu persoana desemnatã sã reprezinte entitatea supusã inspecţiei;
7. încadrarea juridicã a faptelor şi actelor constatate;
8. aplicarea de sancţiuni, dupã caz;
9. formularea de propuneri şi recomandãri cu privire la deficienţele constatate;
10. înscrierea observaţiilor formulate de entitatea supusã inspecţiei;
d) finalizarea activitãţii de inspecţie se realizeazã dupã transmiterea cãtre entitatea inspectatã a raportului de inspecţie care cuprinde datele prevãzute la lit. c), în vederea formulãrii de observaţii, şi constã în:
1. analiza constatãrilor, a concluziilor şi a mãsurilor preconizate;
2. refacerea, dacã este cazul, a constatãrilor, a concluziilor şi a mãsurilor preconizate;
3. întocmirea documentului/documentelor de control sau de evaluare;
4. prezentarea raportului de inspecţie, spre însuşire, inspectorului social şef;
5. transmiterea raportului semnat şi asumat de echipa de inspectori sociali la structura responsabilã de monitorizarea acestora din cadrul Inspecţiei Sociale la nivel central;
6. comunicarea cãtre persoanele responsabile pentru luare la cunoştinţã despre cele constatate, ca urmare a activitãţii de inspecţie socialã;
7. aplicarea de sancţiuni contravenţionale sau, dupã caz, sesizarea organelor de urmãrire penalã competente în situaţia în care faptele constatate în urma controlului întrunesc elementele constitutive ale unei infracţiuni;
e) activitãţi ulterioare inspecţiei:
1. monitorizarea respectãrii recomandãrilor din rapoartele de inspecţie;
2. realizarea, dupã caz, a activitãţilor de investigaţie socialã.
ART. 24
(1) Constatãrile şi mãsurile cuprinse în documentele de inspecţie prevãzute la art. 22 alin. (1) pot fi atacate în condiţiile <>Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) În cazul contestaţiilor formulate împotriva mãsurilor de sancţionare dispuse sau în cazul intentãrii unor acţiuni pe cale judecãtoreascã, Inspecţia Socialã asigurã apãrarea şi reprezentarea intereselor proprii la instanţele de contencios administrativ şi la alte instanţe judecãtoreşti competente, conform legii.
ART. 25
Metodologia şi procedurile de inspecţie detaliate în funcţie de specificul entitãţilor supuse inspecţiei, obiectivelor de inspectat, tipurilor de misiuni de control, evaluare şi consiliere, precum şi instrumentele de lucru standardizate şi ghidurile metodologice se aprobã prin decizie a inspectorului general de stat.

CAP. VI
Dispoziţii finale

ART. 26
Pânã la adoptarea legii salarizãrii speciale a personalului din Inspecţia Socialã, salarizarea personalului încadrat în aparatul central al Inspecţiei Sociale se face la nivelul utilizat pentru ministere, iar salarizarea personalului încadrat la nivel teritorial se face la nivel utilizat pentru structurile deconcentrate ale ministerelor.
ART. 27
(1) Pentru îndeplinirea atribuţiilor specifice de serviciu se vor folosi mijloace de transport, aparaturã tehnicã adecvatã şi alte mijloace de lucru necesare pentru asigurarea operativitãţii şi rapiditãţii.
(2) Inspecţia Socialã poate deţine un numãr de 66 de autoturisme pentru realizarea acţiunilor de inspecţie, cu un consum lunar de carburanţi conform anexei nr. 4.
(3) În îndeplinirea atribuţiilor de serviciu, inspectorul social va purta legitimaţie şi insignã cu însemnele specifice Inspecţiei Sociale, ale cãror modele se aprobã prin ordin al ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse, la propunerea inspectorului general de stat.
ART. 28
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezentul regulament.


ANEXA 1
la regulament


Numãrul maxim de posturi = 62
(inclusiv inspectorul general de stat
şi inspectorii generali adjuncţi)

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a aparatului central al Inspecţiei Sociale

┌────────────────────┐
│ INSPECTOR GENERAL │
│ DE STAT │
└─────────┬──────────┘


┌─────────────────────┐ │
│ Compartiment ├────────────────┤
│ audit public intern │ │
└─────────────────────┘ │


┌────────────┐ │ ┌───────────┐
│ Inspector │ │ │ Inspector │
│ general ├──────────────────────┼────────────────────┤ general │
│ adjunct │ │ │ adjunct │
└──────┬─────┘ │ └─────┬─────┘
│ │ │
┌──┴─────────────────┬──────────┴──────────┬───────────────┴────┐
│ │ │ │
┌──────┴────────┐ ┌──────┴───────┐ ┌─────┴────┐ ┌───────┴──────┐
│ Direcţia │ │ Direcţia │ │ Direcţia │ │ Direcţia │
│ economicã - │ │ juridicã, │ │ analizã, │ │metodologie şi│
│financiarã şi │ │ contencios │ │sinteze şi│ │ planificare │
│administrativã │ │ şi relaţii │ │ programe │ └──────────────┘
└───────────────┘ │internaţionale│ └──────────┘
└──────────────┘




ANEXA 2
la regulament


Numãrul maxim de posturi = 288

STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a inspectoratelor regionale

┌────────────────────┐
│INSPECTOR SOCIAL ŞEF│
└─────────┬──────────┘



┌──────────────┐ │ ┌─────────────┐
│ Financiar, │ │ │ Control, │
│contabilitate,├────────────────────┼────────────────────┤ sinteze, │
│administrativ,│ │ │monitorizare,│
│şef serviciu │ │ │şef serviciu │
└──────────────┘ │ └─────────────┘



┌───────┴──────────┐
│Inspecţii sociale │
│ judeţene*) │
└──────────────────┘


_____________
*) Inspecţiile sociale judeţene se înfiinţeazã în fiecare judeţ şi în municipiul Bucureşti.


ANEXA 3
la regulament


LOCALITĂŢILE REŞEDINŢĂ DE JUDEŢ
în care se organizeazã şi funcţioneazã inspectoratele regionale

┌────┬───────────────────────┬────────────────────────┬──────────────────────┐
│Nr. │Regiunea de dezvoltare │ Judeţe │Localitatea reşedinţã │
│crt.│ │ │de judeţ a inspectora-│
│ │ │ │tului social regional │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 1. │Nord-Est │Bacãu │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Botoşani │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Iaşi │ │
│ │ ├────────────────────────┤ Bacãu │
│ │ │Neamţ │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Suceava │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Vaslui │ │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 2. │Sud-Est │Brãila │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Buzãu │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Constanţa │ │
│ │ ├────────────────────────┤ Galaţi │
│ │ │Galaţi │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Tulcea │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Vrancea │ │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 3. │Sud-Muntenia │Argeş │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Cãlãraşi │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Dâmboviţa │ │
│ │ ├────────────────────────┤ Piteşti │
│ │ │Giurgiu │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Ialomiţa │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Prahova │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Teleorman │ │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 4. │Sud-Vest Oltenia │Dolj │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Gorj │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Mehedinţi │ Râmnicu Vâlcea │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Olt │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Vâlcea │ │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 5. │Vest │Arad │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Caraş-Severin │ │
│ │ ├────────────────────────┤ Timişoara │
│ │ │Hunedoara │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Timiş │ │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 6. │Nord-Vest │Bihor │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Bistriţa-Nãsãud │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Cluj │ Baia Mare │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Maramureş │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Satu Mare │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Sãlaj │ │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 7. │Centru │Alba │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Braşov │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Covasna │ Târgu Mureş │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Harghita │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Mureş │ │
│ │ ├────────────────────────┤ │
│ │ │Sibiu │ │
├────┼───────────────────────┼────────────────────────┼──────────────────────┤
│ 8. │Bucureşti-Ilfov │Ilfov │ │
│ │ ├────────────────────────┤ Bucureşti │
│ │ │Municipiul Bucureşti │ │
└────┴───────────────────────┴────────────────────────┴──────────────────────┘




ANEXA 4
la regulament


PARCUL NORMAT
de mijloace de transport şi consumul
lunar de carburanţi pentru Inspecţia Socialã

┌────┬────────────────┬─────────────┬────────────────────────────┬───────────┐
│Nr. │ Denumirea │ Tipul │ │ Consumul │
│crt.│ instituţiei │ mijlocului │ Parc normat │ lunar de │
│ │ │de transport │ │carburanţi │
│ │ │ │ │- litri │
│ │ │ │ │lunã/mijloc│
│ │ │ │ │de │
│ │ │ │ │transport -│
├────┼────────────────┼─────────────┼──┬─────────────────────────┼───────────┤
│ 1. │Inspecţia So- │ autoturism │ 1│Inspector general de stat│ 300 │
│ │cialã - aparatul│ │ │ │ │
│ │central │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────┼──┼─────────────────────────┼───────────┤
│ │ │ autoturism │ 2│Inspectori generali │ 250 │
│ │ │ │ │adjuncţi │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────┼──┼─────────────────────────┼───────────┤
│ │ │ autoturism │ 3│Activitãţi de inspecţie │ 250 │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────┼──┼─────────────────────────┼───────────┤
│ │ │ autovehicul │ 1│Activitãţi administrative│ 350 │
│ │ │pentru trans-│ │ │ │
│ │ │port marfã şi│ │ │ │
│ │ │persoane │ │ │ │
├────┼────────────────┼─────────────┼──┼─────────────────────────┼───────────┤
│ 2. │Inspectoratele │ autoturism │14│2/inspectorat regional │ 300 │
│ │regionale │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼─────────────┼──┼─────────────────────────┼───────────┤
│ 3. │Inspectoratul │ autoturism │ 5│Bucureşti │ 250 │
│ │social al │ │ │2 Ilfov │ │
│ │Regiunii │ │ │ │ │
│ │Bucureşti şi │ │ │ │ │
│ │Ilfov │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼─────────────┼──┼─────────────────────────┼───────────┤
│ 4. │Inspecţiile │ autoturism │40│1/inspecţie socialã │ 250 │
│ │sociale judeţene│ │ │judeţeanã │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────────┴─────────────┴──┴─────────────────────────┴───────────┘


----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016