Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.047 din 19 octombrie 2011  pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenti lucrarilor de interventii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.047 din 19 octombrie 2011 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenti lucrarilor de interventii "Refacere sistem rutier DN 22 km 178+000 - km 227+000 - etapa I"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 784 din 4 noiembrie 2011

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în conformitate cu art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România", aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 47/2004, cu modificãrile ulterioare, şi art. 3 lit. d) din Hotãrârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrãri de intervenţii,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. 1
    Se aprobã indicatorii tehnico-economici aferenţi lucrãrilor de intervenţii "Refacere sistem rutier DN 22 km 178+000 - km 227+000 - etapa I", judeţul Tulcea, prevãzuţi în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
    ART. 2
    Finanţarea lucrãrilor de intervenţii menţionate la art. 1 se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
    ART. 3
    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumei prevãzute în anexã, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

                              PRIM-MINISTRU
                                 EMIL BOC

                             Contrasemneazã:
                             ---------------
              Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                          Anca Daniela Boagiu

              Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului,
                          Elena Gabriela Udrea

                     Ministrul finanţelor publice,
                         Gheorghe Ialomiţianu

    Bucureşti, 19 octombrie 2011.
    Nr. 1.047.


    ANEXĂ

                    INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                 aferenţi lucrãrilor de intervenţii
                      "Refacere sistem rutier
              DN 22 km 178+000 - km 227+000 - etapa I"

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa
    Amplasament: judeţul Tulcea
    Indicatori tehnico economici:


   Valoarea totalã a investiţiei, inclusiv TVA: 93.653 mii lei
    (1 euro=4,2669 lei la data de
    14 ianuarie 2011)
    - din care: construcţii-montaj (C+M) 84.697 mii lei

    Eşalonarea investiţiei:

    Anul I INV 28.096 mii lei
                            ─── ──────────────
                            C+M 25.409 mii lei

    Anul II INV 37.461 mii lei
                            ─── ──────────────
                            C+M 33.879 mii lei

    Anul III INV 28.096 mii lei
                            ─── ──────────────
                            C+M 25.409 mii lei

    Durata de realizare a investiţiei 36 luni
    Capacitãţi:
    Lungime drum 49,000 km
    Lãţime platformã 9,00 m (pentru 43,375 km)
    - parte carosabilã 7,00 m
    - parte carosabilã 8,00-10,00 m (pentru 4,580 km)
    Lãţime platformã 12,50 m (pentru 0,815 km)
    - parte carosabilã 10,50 m
    Lãţime platformã 17,00 m (pentru 0,230 km)
    - parte carosabilã 14,00 m
    Lãţime acostamente 2 x 1,00 m
    din care benzi de încadrare 2 x 0,50 m
    Structura rutierã este dimensionatã pentru sarcina de 11,5 tone.



    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform prevederilor Normativului P100-1/2006.
    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea lucrãrilor de intervenţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

                             ---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016