Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.026 din 12 octombrie 2011  pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenti lucrarilor de interventii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.026 din 12 octombrie 2011 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenti lucrarilor de interventii "Refacere sistem rutier DN 22 km 227+000 - km 287+400"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 743 din 24 octombrie 2011

    În conformitate cu art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România", aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 47/2004, cu modificãrile ulterioare, şi cu art. 3 lit. d) din Hotãrârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrãri de intervenţii,
    în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. 1
    Se aprobã indicatorii tehnico-economici aferenţi lucrãrilor de intervenţii "Refacere sistem rutier DN 22 km 227+000 - km 287+400", judeţul Tulcea şi judeţul Constanţa, prevãzuţi în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
    ART. 2
    Finanţarea lucrãrilor de intervenţii menţionate la art. 1 se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
    ART. 3
    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumei prevãzute în anexã, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

                       PRIM-MINISTRU
                         EMIL BOC

                      Contrasemneazã:
                      ---------------
         Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                      Anca Daniela Boagiu

             p. Ministrul dezvoltãrii regionale
                       şi turismului,
                     Gheorghe Nastasia,
                     secretar general

                Ministrul finanţelor publice,
                    Gheorghe Ialomiţianu

    Bucureşti, 12 octombrie 2011.
    Nr. 1.026.


    ANEXĂ

                    INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                  aferenţi lucrãrilor de intervenţii
                      "Refacere sistem rutier
                   DN 22 km 227+000 - km 287+400"

    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. - Direcţia Regionalã de Drumuri şi Poduri Constanţa
    Amplasament: judeţele Tulcea şi Constanţa

    Indicatori tehnico-economici:


    Valoarea totalã a investiţiei, inclusiv TVA: 131.837 mii lei
    (în preţuri la data de 14 ianuarie 2011;
    1 euro = 4,2669 lei),
    din care: construcţii-montaj (C+M) 119.256 mii lei

    Eşalonarea investiţiei:

    Anul I INV 65.919 mii lei
                                           ─── ──────────────
                                           C+M 59.628 mii lei

    Anul II INV 65.918 mii lei
                                           ─── ──────────────
                                           C+M 59.628 mii lei

    Durata de realizare a investiţiei: 24 luni
    Capacitãţi:
    Lungime totalã drum 60,400 km
    Lãţime platformã 9,00 m (pentru 56,8 km)
    Lãţime parte carosabilã 7,00 m
    Lãţime acostamente, 2 x 1,00 m
    din care: benzi de încadrare 2 x 0,50 m
    Lãţime platformã 12,50 m (pentru 2,1 km)
    Lãţime parte carosabilã 10,50 m
    Lãţime acostamente, 2 x 1,00 m
    din care: benzi de încadrare 2 x 0,50 m
    Lãţime platformã 17,00 m (pentru 1,5 km)
    Lãţime parte carosabilã 14,00 m
    Lãţime acostamente, 2 x 1,50 m
    din care: benzi de încadrare 2 x 0,75 m
    Structura rutierã este dimensionatã pentru sarcina de 11,5 tone.



    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006.
    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea lucrãrilor de intervenţii se face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

                       -----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016