Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.018 din 1 septembrie 2005  pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Organizatia Mondiala a Sanatatii referitor la organizarea la Bucuresti a celei de-a 55-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizatiei Mondiale a Sanatatii pentru Europa (12-15 septembrie 2005), semnat la Bucuresti la 27 aprilie 2005    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.018 din 1 septembrie 2005 pentru aprobarea Acordului dintre Guvernul Romaniei si Organizatia Mondiala a Sanatatii referitor la organizarea la Bucuresti a celei de-a 55-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizatiei Mondiale a Sanatatii pentru Europa (12-15 septembrie 2005), semnat la Bucuresti la 27 aprilie 2005

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 817 din 9 septembrie 2005
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, al <>art. 19 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul strãinilor în România, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al <>art. 119 şi 120 din Legea nr. 141/1997 privind Codul vamal al României, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 20 din Legea nr. 590/2003 privind tratatele,

Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se aprobã Acordul dintre Guvernul României şi Organizaţia Mondialã a Sãnãtãţii referitor la organizarea la Bucureşti a celei de-a 55-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizaţiei Mondiale a Sãnãtãţii pentru Europa (12-15 septembrie 2005), semnat la Bucureşti la 27 aprilie 2005.
ART. 2
(1) Cetãţenii strãini participanţi la cea de-a 55-a sesiune a Comitetului Regional al Organizaţiei Mondiale a Sãnãtãţii pentru Europa sunt exceptaţi de la obligativitatea obţinerii vizei de intrare în România pentru perioada 5-18 septembrie 2005.
(2) Cetãţenii strãini prevãzuţi la alin. (1) sunt obligaţi sã prezinte la controlul de frontierã efectuat în punctele de trecere a frontierei documente prin care sã facã dovada participãrii la lucrãrile celei de-a 55-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizaţiei Mondiale a Sãnãtãţii pentru Europa.
(3) La data încheierii lucrãrilor celei de-a 55-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizaţiei Mondiale a Sãnãtãţii pentru Europa cetãţenii strãini prevãzuţi la alin. (1) au obligaţia de a pãrãsi teritoriul României.
ART. 3
Cheltuielile ocazionate de aplicarea prevederilor acordului prevãzut la art. 1 se vor efectua cu respectarea reglementãrilor legale în vigoare.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemneazã:


──────────────
p. Ministrul sãnãtãţii,
Ioan Roman,
secretar de stat

p. Ministrul afacerilor externe,
Teodor Baconschi,
secretar de stat

p. Ministrul administraţiei şi internelor,
Anghel Andreescu,
secretar de stat

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 1 septembrie 2005.
Nr. 1.018.

ACORD
între Guvernul României şi Organizaţia Mondialã a Sãnãtãţii referitor
la organizarea la Bucureşti a celei de-a 55-a sesiuni a Comitetului
Regional al Organizaţiei Mondiale a Sãnãtãţii pentru Europa
(12-15 septembrie 2005)

Guvernul României, denumit în continuare Guvernul, şi Organizaţia Mondialã a Sãnãtãţii, denumitã în continuare Organizaţia,
dorind sã dea curs invitaţiei României de a organiza cea de-a 55-a sesiune a Comitetului Regional al Organizaţiei Mondiale a Sãnãtãţii pentru Europa în Bucureşti, în perioada 12-15 septembrie 2005, şi deciziilor celei de-a 54-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizaţiei Mondiale a Sãnãtãţii pentru Europa,
dorind sã încheie un acord în scopul de a stabili facilitãţile, serviciile şi statutul juridic acordat Organizaţiei cu ocazia desfãşurãrii celei de-a 55-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizaţiei Mondiale a Sãnãtãţii pentru Europa, denumitã în continuare sesiunea,
au convenit dupã cum urmeazã:

ART. I
Obligaţiile Guvernului şi ale Organizaţiei Organizaţia va pune, pe cheltuiala sa, la dispoziţie sesiunii personalul necesar pentru funcţionarea efectivã a acesteia.
Guvernul va oferi toate facilitãţile locale şi va suporta cheltuielile legate direct de desfãşurarea sesiunii în Bucureşti, cu excepţia celor care ar fi fost suportate în mod normal de cãtre Organizaţie, dacã sesiunea s-ar fi desfãşurat la Comitetul Regional al Organizaţiei Mondiale a Sãnãtãţii pentru Europa, astfel cum se prevede în articolele urmãtoare şi în anexele nr. 1-3 care însoţesc prezentul acord şi fac parte integrantã din acesta.
ART. II
Facilitãţi, servicii, localuri şi echipamente
1. Guvernul va pune la dispoziţie Organizaţiei, în mod gratuit, pe durata sesiunii, personalul, localurile pentru întâlniri şi pentru birouri, dispozitivele de fixare, mobilierul, echipamentele şi alte resurse, aşa cum sunt solicitate de cãtre Organizaţie şi specificate în anexele nr. 2 şi 3.
2. Guvernul va pune, de asemenea, la dispoziţie, în mod gratuit, birouri echipate în mod corespunzãtor pentru acei oficiali ai Organizaţiei a cãror prezenţã în România, atât anterior deschiderii sesiunii, cât şi dupã încheierea acesteia, este necesarã pentru Organizaţie în vederea funcţionãrii efective a sesiunii.
3. Toate echipamentele şi materialele necesare desfãşurãrii sesiunii, inclusiv cele aparţinând reprezentanţilor mass-media care însoţesc participanţii, se plaseazã în regim de admitere temporarã, cu exonerarea totalã a plãţii taxelor vamale şi a altor drepturi de import. Guvernul va emite fãrã întârziere orice permise pentru import sau export care ar fi necesare în acest scop.
4. Guvernul va încheia înţelegerile necesare pentru a oferi un program pentru persoanele însoţitoare, evenimente sociale, precum şi evenimente oficiale, în afara programului principal de lucru al Comitetului Regional al Organizaţiei Mondiale a Sãnãtãţii pentru Europa.
5. Guvernul va oferi informaţii pentru Ghidul participanţilor, cât mai devreme posibil anterior sesiunii, dacã este posibil pânã la finele lunii ianuarie 2005.
ART. III
Cazare
1. Guvernul va lua toate mãsurile necesare în vederea rezervãrii cazãrii în hoteluri pentru reprezentanţii, supleanţii şi consilierii membrilor regiunii, pentru membrii Secretariatului Organizaţiei Mondiale a Sãnãtãţii, precum şi pentru persoanele care îi însoţesc.
2. Biroul regional al Organizaţiei Mondiale a Sãnãtãţii va informa Guvernul în legãturã cu solicitãrile de cazare la hotel în timp util; rezervãrile ferme vor fi confirmate pânã la termenul stabilit de comun acord de cãtre Organizaţie şi Guvern.
ART. IV
Transport
1. Guvernul va lua mãsurile necesare în vederea facilitãrii sosirii în România şi plecãrii din România a tuturor persoanelor care participã în calitate oficialã la lucrãrile sesiunii, precum şi a persoanelor care le însoţesc.
2. Guvernul va lua mãsurile necesare pentru organizarea unui birou special de primire la Aeroportul Internaţional Henri Coandã - Bucureşti - S.A., în vederea întâmpinãrii la sosire a reprezentanţilor, supleanţilor şi consilierilor membrilor regiunii, oficialilor Organizaţiei şi a altor persoane menţionate în art. VIII.1, şi va asigura transportul la hoteluri, precum şi la aeroport în momentul plecãrii.
3. Guvernul va pune la dispoziţie Organizaţiei, în mod gratuit, vehiculele necesare pentru transportul local al echipamentelor, materialelor şi documentelor necesare în legãturã cu sesiunea. Guvernul va lua în sarcina sa toate cheltuielile legate de acest transport, cum ar fi furnizarea de benzinã şi cheltuielile de întreţinere a mijloacelor de transport.
4. Guvernul va pune, de asemenea, la dispoziţie Organizaţiei, în mod gratuit, un serviciu special de transport între localurile oficiale ale sesiunii şi hotelurile în care reprezentanţii, supleanţii şi consilierii membrilor regiunii şi membrii Secretariatului Organizaţiei Mondiale a Sãnãtãţii vor fi cazaţi. Programul acestui serviciu va fi stabilit în consultare cu Organizaţia.
ART. V
Comunicaţii
Guvernul va lua toate mãsurile necesare în vederea furnizãrii tuturor facilitãţilor de telefonie, telefax şi poştã electronicã necesare pentru funcţionarea efectivã a sesiunii şi va suporta costurile telefoanelor oficiale şi ale comunicaţiilor efectuate de cãtre Organizaţie, inclusiv ale comunicaţiilor efectuate de aceasta pentru scopurile sesiunii şi conţinând informaţii destinate a fi date publicitãţii în presã ori difuzãrii la radio sau televiziune.
ART. VI
Statut juridic
Pentru scopurile prezentului acord, Guvernul va aplica prevederile Convenţiei privind privilegiile şi imunitãţile agenţiilor specializate, adoptatã la 21 noiembrie 1947, la care România este parte, cu rezerva fãcutã de cãtre România la convenţia menţionatã, şi anexa VII corespunzãtoare, denumitã în continuare Convenţia, precum şi prevederile stabilite în articolele urmãtoare.
ART. VII
Inviolabilitatea şi protecţia localurilor aflate la dispoziţia Organizaţiei
1. Localurile aflate la dispoziţia Organizaţiei în legãturã cu sesiunea vor fi considerate, pentru perioada în care sunt utilizate de cãtre Organizaţie, ca localuri ale Organizaţiei şi se vor bucura în consecinţã de beneficiile de inviolabilitate stabilite în secţiunea a 5-a a art. III din Convenţie.
2. Localurile Organizaţiei se vor afla sub controlul şi autoritatea Organizaţiei, care va avea dreptul exclusiv de a autoriza sau de a interzice accesul oricãrei persoane şi care poate, de asemenea, sã decidã ca orice persoanã sã fie îndepãrtatã din acestea.
3. Guvernul va lua toate mãsurile corespunzãtoare pentru a se asigura ca localurile Organizaţiei sã nu fie tulburate ca urmare a intrãrii unor persoane sau a unor grupuri de persoane neautorizate, prin dezordine ori emiterea unor zgomote nejustificate în imediata vecinãtate. în acest scop, Guvernul va dispune plasarea, în cazul în care este necesar, de ofiţeri de poliţie pe lângã localurile Organizaţiei şi va lua orice alte mãsuri considerate ca fiind necesare.
4. La solicitarea directorului regional, Guvernul va pune la dispoziţie ofiţerii de poliţie necesari pentru a acorda asistenţã în vederea menţinerii ordinii, în cazurile în care este necesar, în localurile Organizaţiei şi pentru a înlãtura orice persoanã care poate sã deranjeze activitatea acesteia şi pentru a asigura securitatea generalã a localurilor.
ART. VIII
Dreptul de a intra şi de a rãmâne în România şi statutul juridic al participanţilor la sesiune
1. Autoritãţile române competente vor elibera în timp util vize, dacã sunt necesare, pentru a permite intrarea în România, şederea şi plecarea din România a urmãtoarelor persoane:
a) reprezentanţii, supleanţii şi consilierii membrilor regiunii, precum şi observatorii celorlalte state invitate de cãtre Organizaţie sã participe la sesiune în conformitate cu practicile stabilite, care se vor bucura pe perioada desfãşurãrii sesiunii de privilegiile şi imunitãţile stabilite în art. V din Convenţie;
b) oficialii Organizaţiei care se vor bucura, în timp ce acţioneazã în calitate oficialã în legãturã cu sesiunea, de privilegiile şi imunitãţile stabilite în art. VI din Convenţie;
c) experţii (alţii decât oficialii) care desfãşoarã misiuni pentru Organizaţie, care se vor bucura, în timp ce acţioneazã în calitate oficialã în legãturã cu sesiunea, de privilegiile şi imunitãţile stabilite în paragraful 2 al anexei nr. VII la Convenţie;
d) reprezentanţii Naţiunilor Unite şi ai agenţiilor specializate, precum şi ai organizaţiilor internaţionale guvernamentale şi neguvernamentale cu care, în conformitate cu art. 69 şi 71 din Constituţia OMS, Organizaţia a stabilit legãturi şi care participã la sesiune, care vor avea imunitate faţã de orice procedurã legalã în privinţa opiniilor scrise sau orale, precum şi pentru actele efectuate în calitatea lor oficialã. Aceastã prevedere nu aduce atingere privilegiilor şi imunitãţilor pe care România ar putea fi obligatã sã le aplice reprezentanţilor Naţiunilor Unite, agenţiilor specializate şi organizaţiilor internaţionale guvernamentale menţionate anterior, în conformitate cu acordurile internaţionale în materie;
e) orice alte persoane invitate de Organizaţie sã participe la sesiune în calitate oficialã, care vor avea imunitate faţã de orice procedurã legalã în privinţa opiniilor scrise sau orale şi actele efectuate în calitatea lor oficialã;
f) persoanele care însoţesc persoanele menţionate la lit. a)-e) ale prezentului articol.
2. O listã exhaustivã cu numele persoanelor la care se face referire în paragraful 1 de mai sus şi cu ţara şi organizaţia pe care le reprezintã va fi înaintatã de cãtre Organizaţie Guvernului anterior începerii sesiunii.
3. Fãrã a aduce atingere imunitãţilor speciale de care s-ar putea bucura persoanele menţionate în art. V şi VI din Convenţie, în paragraful 2 al anexei VII la Convenţie, precum şi la lit. d)-e) ale paragrafului 1 al prezentului articol, nu vor fi supuse, pe durata exercitãrii funcţiei sau misiunii, inclusiv pe durata necesarã în vederea cãlãtoriei pe teritoriul României, nici unei mãsuri de reţinere sau de expulzare, pentru acţiunile din perioada exercitãrii funcţiei ori misiunii.
ART. IX
Valuta
Fãrã a aduce atingere prevederilor secţiunii a 7-a a art. III din Convenţie, Organizaţia poate, prin intermediul unui cont bancar deschis pe numele Organizaţiei, sã transfere fonduri în România, pentru îndeplinirea scopurilor sesiunii, în cantitãţile necesare pentru a acoperi cheltuielile Organizaţiei în România şi, dupã terminarea sesiunii, sã transfere din România orice diferenţã de fonduri ale Organizaţiei, care nu au fost utilizate pentru sesiune.
ART. X
Rãspundere
Guvernul va garanta protecţia pentru Organizaţie şi oficialii acesteia şi va lua în sarcina sa orice acţiune, reclamaţie sau altã cerere împotriva Organizaţiei ori a oficialilor acesteia care rezultã din activitãţi în baza prezentului acord, cu excepţia acelor acţiuni, reclamaţii sau cereri cauzate prin neglijenţã gravã ori din culpa oficialilor Organizaţiei.
ART. XI
Dispoziţii finale
Prezentul acord intrã în vigoare la data la care Organizaţia primeşte notificarea scrisã, transmisã de cãtre Guvernul României, prin care se confirmã cã cerinţele interne pentru intrarea sa în vigoare au fost îndeplinite.
Drept care subsemnaţii, pe deplin autorizaţi în acest scop, au semnat prezentul acord.
Semnat la Bucureşti la 27 aprilie 2005, în douã exemplare originale în limba englezã.

Pentru Guvernul României,
Mircea Cintezã,
ministrul sãnãtãţii

Pentru Organizaţia Mondialã a Sãnãtãţii,
Marc Danzon,
director regional

ANEXA 1

CHELTUIELI SUPLIMENTARE
în vederea organizãrii celei de-a 55-a sesiuni a Comitetului Regional al Organizaţiei Mondiale a Sãnãtãţii pentru Europa (Bucureşti, 12-15 septembrie 2005) (ref. rezoluţiile EUR/RC20/R8, EUR/RC21/R7, Document EUR/RC21/11)

Contribuţii financiare care vor fi plãtite de România cãtre OMS/euro





- dolari S.U.A. -
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- Costuri de cãlãtorie ale personalului Secretariatului,
inclusiv interpreţi, consilieri temporari, etc. 216.840
(aproximativ 65 de persoane)
(Tariful mediu dus-întors cu avionul, indemnizaţia/zi
şi cheltuielile neprevãzute, aproximativ 3.336 dolari
S.U.A./persoanã, incluzând 10% pentru a acoperi
posibilele creşteri ale costurilor)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- Vizitele pregãtitoare pentru personalul OMS 30.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
- Transport şi costuri de asigurare: documentaţie,
echipament, rechizite etc. 15.000
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Suma totalã care trebuie remisã de cãtre România
Biroului Regional pânã la data de 261.840
31 martie 2005
(pe baza biletelor de avion şi a sumelor/zi de la
data de 1 martie 2005, la cursul de schimb
al dolarului de 1 US $ = 6,00 DKK, de la data de
1 octombrie 2005)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Lista-sintezã a facilitãţilor, echipamentelor, personalului şi serviciilor care vor fi furnizate de cãtre România pentru sesiune şi care sunt detaliate în anexele nr. 2 şi 3 la acord

- Salã de conferinţã (pentru 350-400 de persoane), sãli de reuniuni şi birouri de secretariat
- Echipamente necesare pentru traducerea din 4 limbi strãine, microfoane, cãşti şi un tehnician de sunet
- Aparate de fotocopiat (heavy duty şi standard), computere personale, laptopuri, printere laser, telefaxuri, telefoane, echipament multimedia, mobilier şi echipament de birou pentru toate birourile şi sãlile de reuniuni etc.
- Cinci maşini oficiale cu şoferi (pentru preşedinte, preşedintele executiv, preşedintele executiv adjunct, directorul general, directorul regional şi Secretariatul Organizaţiei Mondiale a Sãnãtãţii)
- Transport local pentru participanţi de la/cãtre aeroport, de la/cãtre Centrul de congrese şi de la/cãtre recepţii etc.
- Aranjamente pentru ceremonia inauguralã şi recepţia gãzduitã de ministrul sãnãtãţii
- Locaţia pentru recepţia care va fi oferitã de cãtre directorul regional (cheltuielile pentru catering vor fi acoperite de cãtre Biroul regional)
- Serviciile unui organizator de conferinţã sau ale unui reprezentant guvernamental care sã se ocupe de aranjamentele locale, incluzând rezervãri la hotel etc.
- Forţã de muncã localã şi personal de pazã
- Costuri de comunicare (telefon, telefax, e-mail, Internet, multimedia etc.)
- Pauze zilnice de cafea (una în cursul dimineţii, una în cursul dupã-amiezii) şi apã îmbuteliatã în sala de conferinţe
- etc.

Servicii pe care guvernul ţãrii-gazdã le pune la dispoziţie în mod normal, dar care sunt opţionale (urmeazã a fi confirmate de cãtre România)

- Excursie de o zi oferitã în ziua urmãtoare încheierii reuniunii (de obicei vineri)
- Program special pentru persoanele însoţitoare
- Prânzuri
Cu privire la Acordul dintre Guvernul României şi Organizaţia Mondialã a Sãnãtãţii, Guvernul va depozita suma de 261.840 dolari S.U.A. pânã la data de 31 martie 2005 în contul OMS (NORDEA Danemarca A/S, Norgrdsvej 2, DK-2800 Lyngby, numãr de cont 500 555 3601 - înregistrare 2228, Cod Swift: NDEADKKK, IBAN: dk79 2000 5005 553 601 - cota de referinţã: RC55). Aceastã sumã reprezintã cheltuielile medii de transport şi indemnizaţiile pe zi ale Secretariatului (calculate prin luarea în considerare a sumei corespunzãtoare pe zi pentru fiecare oraş capitalã din cadrul regiunii europene şi a costului biletelor de avion între Copenhaga şi fiecare oraş capitalã), precum şi alte cheltuieli legate de desfãşurarea Comitetului Regional în altã locaţie, în afara oraşului Copenhaga. În cazul în care, în septembrie 2005, recalcularea indemnizaţiei pe zi şi a tarifelor de transport aerian indicã o sumã mai mare sau mai micã decât cea de 261.840 dolari S.U.A., fie Guvernul va plãti diferenţa suplimentarã, fie Organizaţia va restitui orice sumã în plus cãtre Guvern sau va dispune de aceastã sumã în condiţiile stabilite de cãtre Guvern.

ANEXA 2

DETALII DE ANGAJAMENT
Birouri şi echipamente, sã li pentru şedinţe plenare, sã li de reuniune, spaţii pentru conferinţe şi de lucru (pot fi modificate în funcţie de resursele disponibile)



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Camerã Funcţie Date de Echipament solicitat Cantitate
disponibi-
litate
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Director General 10-15.09 - Birou de lucru 1
- Scaun de birou 1
- Computer 1
- Masã de reuniune
pentru 8 persoane 1 (sau 2)
- Scaune 8
- Grup de canapele (canapea +
2 scaune-fotolii) + masã
de cafea 1
- Lampã de birou 1
- Punct telefonic analog
pentru conexiunea laptopului
la Internet 1
- Telefon (cu acces
internaţional) 1
- Coş de gunoi 1
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Secretar al 10-15.09 - Birou 2
Directorului - Scaun de secretariat 1
General - Scaune 4
- Computer 1
- Imprimantã laser 1
- Telefon (cu acces
internaţional) 1
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Director 09-15.09 - Birou de lucru 1
Regional - Scaun de birou 1
- Masã de reuniune pentru
8 persoane 1 (sau 2)
- Scaune 8
- Computer 1
- Grup de canapele (canapea +
2 scaune-fotolii) + masa
de cafea 1
- Telefon (cu acces
internaţional) 1
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Secretari ai 09-15.09 - Birou 2
Directorului - Scaun de secretariat 2
Regional (2 - Scaune 3
persoane) - Computer 2
- Imprimantã laser 1
- Fax (cu acces internaţional) 1
- Telefon (cu acces
internaţional) 1
- Coşuri de gunoi 2
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Organe de 07-15.09 - Birou 3
conducere (3 - Computer 2
persoane) - Imprimantã laser 1
- Scaun de secretariat 2
- Scaune 4
- Fax (cu acces internaţional) 1
- Telefon (cu acces internaţional) 2
- Fotocopitor (în afara camerei)
- Coşuri de gunoi 3
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Funcţionarii 10-15.09 - Birou de lucru 2
Comitetului - Computer 2
Regional - Imprimantã laser 1
- Scaun de birou 2
- Scaune 4
- Tetefon (cu acces internaţional) 2
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
7. Coordonator de 08-15.09 - Birou 1
documentaţie - Computer 1
- Imprimantã laser 1
- Fotocopiator (în afara camerei) 1
- Scaun de secretariat 1
- Masã pentru expunerea
documentelor 1
- Scaune 2
- Fax 1
- Telefon (cu acces internaţional) 1
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
8. Coordonator de 10-15.09 - Birou 1
raport - Computer 1
- Scaune 2
- Telefon (cu acces internaţional) 1
- Coş de gunoi 1
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
9. Secretari englezã 10-15.09 - Birou 2
- Computer 2
- Imprimantã laser 1
- Scaun de secretariat 2
- Telefon (cu acces local) 1
- Coş de gunoi 2
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
10. Secretari 10-15.09 - Birou 2
francezã - Computer 2
- Imprimantã laser 1
- Scaun de secretariat 2
- Telefon (cu acces local) 1
- Coş de gunoi 2
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
11. Translatori 10-15.09 - Birou 2
francezã - Computer 2
- Scaune 4
- Telefon (cu acces local) 1
- Coş de gunoi 2
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
12. Translatori 10-15.09 - Birou 2
germanã - Computer 2
- Scaun 4
- Telefon (cu acces local) 1
- Coş de gunoi 2
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
13. Secretari 10-15.09 - Birou 2
germanã - Computer 2
- Imprimantã laser 1
- Scaun de secretariat 2
- Telefon (cu acces local) 1
- Coş de gunoi 2
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
14. Translatori rusã 10-15.09 - Birou 2
- Computer 2
- Scaun 4
- Telefon (cu acces local) 1
- Coş de gunoi 2
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
15. Secretari rusa 10-15.09 - Birou 2
- Computer 2
- Imprimantã laser 1
- Scaun de secretariat 2
- Telefon (cu acces local) 1
- Coş de gunoi 2
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
16. Raportori (4 10-15.09 - Birou 3
persoane) - Computer 2
- Scaune 6
- Telefon (cu acces local) 1
- Cos de gunoi 2
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
17. Conducere 10-15.09 - Birou 1
executivã - Scaun de birou 1
6 birouri mai mici - Computer 1
fiecare birou cu - Imprimantã care va fi sharuitã 1
acelaşi - Masã de reuniune pentru
echipament 4 persoane 1
- Scaune 4
- Telefon (cu acces internaţional) 1
- Coş de gunoi 1
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
18. Consilieri 10-15.09 - Birou 4
juridici si - Computer 3
personal OMS/ - Imprimantã laser 1
HQ (5-6 - Scaune 6
persoane) - Telefon (cu acces
internaţional) 3
- Telefon analog pentru
conectarea laptopului
la Internet 1
- Coş de gunoi 4
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
19. Sala de reuniune 09-15.09 - Masã de reuniune (în formã
1 (SCRC şi de U) pentru 40 de persoane 1
grupul UE) - Scaune pentru masa de
reuniune 40
- Scaune detaşabile adiţionale
disponibile 20
- Microfoane 20
- Proiector de perete 1
- Ecran de proiecţie 1
- Laptop şi proiector multimedia 1
- Cabine de traducere simultanã
(2 limbi strãine) conform
standardelor ISO relevante 2 cabine
- Cãşti 30
- Telefon (apeluri locale) 1
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
20. Sala de întrunire 10'ad15.09 - Masã (mese) pentru 30 persoane 1 sau mai
2 (ţara) multe
- Scaune 30
- Telefon (apeluri locale) 1
- Flipcharturi şi carioci
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
21. Sala de întrunire - Mese pentru 15-20 de persoane
3 - Scaune 20
- Telefon (apeluri locale)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
22. Sala pentru 09-15.09 - Scaune aşezate ca la teatru 25
conferinţe de - Masã de prezidiu pentru 8
presã şi Biroul persoane 1
de Presã - Microfoane fãrã fir 1
- Microfoane pentru masa de
prezidiu 3
- Scaune pentru masa de prezidiu 8
- Set TV cu cablu TV care sã
recepţioneze inclusiv CNN şi BBC 1
- Birou 2
- Scaune 3
- Computer 1
- Imprimantã laser 1
- Telefon (cu acces internaţional) 1
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
23. Sala pentru 07-15.09 - Salã cu locuri pe scaun cu
şedinte plenare masã (aprox. în funcţie de
numãrul final participanţi) 180
- Scaune adiţionale cu suport
pentru scris, aprox, 150
- Masã de prezidiu şi scaune
(primul rând) 10
- Masã de prezidiu şi scaune
(rând din spate) (3 mese mici) 6
- Masã pentru raportor si scaune
(cu acces pe arabele pãrţi,
stânga- dreapta) 6
- Mese + scaune pentru directori
si personal superior HQ (masã de 14
prezidiu cu acces pe ambele parti,
stânga-dreapta)
- Podium pentru vorbitori cu
microfoane şi lampã de citit 1
- Sistem de microfoane pentru
conferinţã 150
- Microfoane fara fir 5
- Cãşti de ascultat 350
- Cabine pentru traducere simultanã
(4 limbi strãine) conformi 4 cabine
standardelor ISO
- Proiector de perete 1
- Ecran proiector, dimensiune
potrivitã încãperii 2
- Proiector multi media 2
- AV splitter pentru proiecţii/
Computer laptop 1
- Proiector pentru slide-uri 2
- Cabluri ISDN pentru acces
internet 4
- Tablã cu hârtie (tip flip-chart)
cu carioca 1
- Aranjamente florale 4
- Apã îmbuteliatã (se va face in fun-
aprovizionarea în timpul ctie de
pauzelor de cafea sau prânz) necesitati
- Pahare de apã (se va face in fun-
aprovizionarea în timpul ctie de
pauzelor de cafea sau necesi-
prânz) tati
- Aparat video multi format
conectat la proiector + Canal
de traducere în englezã 1
- Mese pentru asistenţii de
Conferinţã în spatele camerei
pentru a afişa documentaţia) 3
- Scaune pentru asistenţii de
Conferinţã 4
- Casute pentru distribuirea
documentaţiei în toate limbile 2
- Telefoane (apeluri locale) 2
- Ecrane mari cu plasmã (42")
în faţa mesei de prezidiu
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
24. Birou de tarã 09-15.09 - Computer 2
- Birouri 3
- Imprimantã laser 1
- Scaune de Secretariat 3
- Scaune 4
- Fax 1
- Xerox (model mic - situat
în afara camerei) 1
- Telefon (cu acces internaţional) 2
- Cos de gunoi 4
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
25. Multiplicare şi 07-15.09 - Mese pentru expunerea documentelor 4
Papetãrie - Computer 1
- Imprimantã laser 1
- Birou 2
- Scaune 6
- Telefon (acces internaţional) 2
- Xerox 2110 DC pentru încãrcãturã
mare, cu o capacitate minimã 2
de 110 copii/minut, cu încãrcãtor
de hârtie/capsator/sortator şi
tavã de capacitate mare (LCT)
- Hârtie albã A4 80 GRS 80 000
- Hârtie albastrã A4 80 GRS 2500
- Hârtie verde A4 80 GRS 2500
- Hârtie galbenã A4 80 GRS 2500
- Hârtie albã A3 80 GRS 2500
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
26. Zona de 09-15.09 - Mese pentru înregistrare 4
înregistrare - Computer pentru înegistrare 1
- Imprimantã laser 1
- Scaune 6
- Telefon (apeluri locale) 1
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
27. Birou de 09-15.09 - Computer 2
Informaţii/ - Imprimantã laser 1
Agenţie de Voiaj - Xerox mic 1
şi informaţii - Fax 1
privind - Birouri 3
facilitãţile - Scaun de Secretariat 4
bancare - Telefon (acces internaţional) 2
- Coş de gunoi 2
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
28. Internet Cafe 09-15.09 - Computere sau laptopuri cu
conexiune Internet 6
- Imprimantã laser/Copiator/Scanner 1
- Scaune 6
- Coş de gunoi 2
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
29. Zonã pentru 09-15.09 - Ceai, cafea, suc şi biscuiţi
pauzã de cafea orele 10:30 pânã la 11:30 şi
15:30 pânã la 16:00 (supus
modificãrilor)
- Mese înalte pentru cafea dupã
necesar
- Ecran TV mare sau proiector
multimedia şi ecran 1
- Video player legat de TV sau
proiector multimedia 1
- CD player şi speaker/sistem
de adresare cãtre public 1
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
30. Prânzuri 12-15.09 - orele 12:30 pânã la 14:00
(supus modificãrilor)
- mese si scaune pentru aproximativ
350 de persoane
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
31. Diverse 09-15.09 - Suporturi pentru steaguri 53
(steagurile pentru Statele Membre
ale UE şi OMS vor fi furnizate de
cãtre OMS)
- Aranjamente florale în sala pentru
şedinţe plenare (Inclusiv la masa 4
prezidiului)
- Flori (buchet) în camera
Directorului General 1
- Flori (buchet) in camera
Directorului Regional 1
- Aranjamente (buchet) florale
în sala pentru conferinţe
de presã 1
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Computerele personale (sau laptopurile): în conformitate cu specificaţiile anexate (urmeazã a fi revizuite în apropierea datei Comitetului Regional)
Toate computerele trebuie sa aibã conexiune Internet (în conformitate cu specificaţiile IT anexatei)

Datele indicate se referi la camerele şi la echipamentul instalat si gata de a fi folosit

Specificaţii pentru computere, astfel cum sunt acestea prevãzute în Anexa nr. 2

Cele prezentate mai jos reprezintã specificaţii minime, ce urmeazã a fi actualizate în apropierea datei desfãşurãrii evenimentului

Softwarul specializat necesar pentru OMS va fi furnizat de cãtre OMS/EURO. De obicei, OMS/EURO solicitã douã calculatoare (fãrã tastaturã, mouse şi ecran) sã fie trimise la Copenhaga cu 3 - 4 luni înainte de eveniment, pentru a le permite sã pregãteascã suportul pe care furnizorul PC poate sã îl încarce pentru întrunire.

Secrtariat IT

Hardware:
Hardware certificat pentru Windows XP Professional.
Vitezã: min. 2.4 GHz P4 sau echivalent.
Min. 512 MB RAM.
HD: min. 8GB partiţie de sistem şi 12 Gb partiţie de date.
Floppy drive şi DVD ROM reader.
Video capabil sã redea 1024x768 in min. 15bit
Interfaţã Rapidã Ethernet
Min. 2 USB2 liberi în stare de funcţionare în faţa computerului.
Ecran min. 15"tft or 17"crt.
Computer.Silenţios

Software:
Windows XP Professional English int.
Office XP Professional English int.
Proofing Tools in English, French, German and Russian.
Acrobat Reader 6 English.
Winzip
Antivirus şi Firewall. personal
Drivere de imprimat postscript

Consideraţii pentru instalare:
Reţea:
Computerele trebuie sa fie conectate pentru mai multe scopuri, acces Internet access, sharuire de fişiere, imprimare şi actualizare a antivirusului
Reţeaua Secretariatului trebuie sã fie protejatã de un Firewall care sã permitã numai traficul "outbound"
PC-ul trebuie sã fie instlat în aşa manierã încât va avea SID-uri unice atunci când aparţin aceluiaşi grup de lucru.
Trebuie stabilit un dosar comun de depozitare accesibil numai din computerele Secretariatului.
Pachetul Office şi instrumentele de corectare lingvisticã trebuie instalate dintr-un punct administrativ de instalare, situat ori pe dosarul comun de depozitare ori pe hard drive-ul local.
Trebuie instalate 4 drivere de tastaturã germanã, francezã, rusã şi unul special OMS.

ANEXA 3

DETALII PRIVIND FURNIZAREA DE PERSONAL LOCAL

România trebuie sã furnizeze urmãtorul personal corespondent:
1. ofiţer de protocol, pentru a coordona în legãturã cu OMS pregãtirile pentru ceremoniile de deschidere, inaugurare şi închidere, discursuri, recepţii şi alte vizite oficiale, dupã caz;
2. director de congres, care, în coordonare cu OMS, sã supravegheze aranjarea spaţiilor pentru conferinţã şi diferitele servicii pe parcursul sesiunii;
3. ofiţer de informaţii publice - un oficial guvernamental cu calificãri corespunzãtoare care sã acţioneze în calitate de omolog al OMS şi sã realizeze furnizarea de informaţii publice detaliate în întreaga mass-media;
4. ofiţer de transport şi asistenţi care, în coordonare cu OMS, sã supravegheze toate aranjamentele de transport, precum şi şoferii maşinilor oficiale;
5. suport tehnic:
- 2 tehnicieni IT vor avea rolul de a acorda asistenţã la computere, imprimante, Internet etc. În timpul conferinţei;
- un tehnician IT disponibil sã fie prezent într-un interval de 30 de minute, 24 de ore/zi;
- 3 tehnicieni care au rolul de a acorda asistenţã pentru conexiunile telefonice, echipamentul multimedia, reproducerea documentelor etc.
Documentele Comitetului Regional sunt reproduse în mod continuu pe parcursul sãptãmânii. În orice caz, tehnicienii trebuie sã fie avertizaţi în legãturã cu posibilitatea de a lucra în timpul dupã-amiezelor şi nopţilor, în special miercuri, 14 septembrie 2005, zi în care raportul sesiunii trebuie tipãrit în timpul nopţii;
6. interpreţi - tehnicieni de sunet şi pentru interpretare, dupã cum sunt solicitaţi, pentru a opera cu echipamentele în coordonare cu tehnicianul OMS;
7. cãlãtorie/banca pentru valutã/birou de informaţii personalul necesar care sã asigure accesul adecvat la serviciile mai sus menţionate;
8. personal hostess - dupã cum este solicitat, pentru biroul de primire de la aeroport şi pentru excursiile ce pot face parte din program;
9. fotograf - un fotograf profesionist disponibil pe durata sesiunii;
10. ofiţer de securitate - un oficial corespondent care va asigura şi va supraveghea aranjamentele de securitate în conformitate cu liniile de acţiune aplicabile pentru asigurarea securitãţii conferinţelor ONU.
___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016