Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.001 din 29 septembrie 2010 
 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.001 din 29 septembrie 2010 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii "Modernizare DN 5, sectorul Bucuresti-Adunatii Copaceni km 7+573-km 19+220"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 692 din 15 octombrie 2010

    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România", aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 47/2004, cu modificãrile ulterioare,

    Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. 1
    Se aprobã indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizare DN 5, sectorul Bucureşti-Adunaţii Copãceni km 7+573-km 19+220", prevãzuţi în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
    ART. 2
    Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeanã, prin Fondul European de Dezvoltare Regionalã, în proporţie de 69,25% şi 30,75% de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, conform programului de investiţii publice aprobat potrivit legii.
    ART. 3
    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumei prevãzute în anexã, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

                                 PRIM-MINISTRU
                                    EMIL BOC

                                Contrasemneazã:
                                 -------------
                 Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                              Anca Daniela Boagiu

                 Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului,
                              Elena Gabriela Udrea

                         Ministrul finanţelor publice,
                              Gheorghe Ialomiţianu

    Bucureşti, 29 septembrie 2010.
    Nr. 1.001.


    ANEXĂ

           CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
                           AI OBIECTIVULUI DE INVESTIŢIE

    "Modernizare DN5, sectorul Bucureşti-Adunaţii Copãceni km 7+573-km 19+220"
    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România
    Amplasament: Traseul studiat se desfãşoarã de la ieşirea din municipiul Bucureşti, strãbate localitãţile Jilava şi 1 Decembrie şi se terminã la intrarea în localitatea Adunaţii Copãceni.

    Indicatori tehnico-economici:


    Valoarea totalã a investiţiei, inclusiv TVA mii lei 211.002*)
    (în preţuri lunã/an/1 euro = 4.2886 lei
    din 16.10.2009)
    din care C+M mii lei 161.945
    Eşalonarea investiţiei:
                   Anul I INV mii lei 94.951
                                                   ---
                                                   C+M mii lei 72.875

                   Anul II INV mii lei 116.051
                                                   ---
                                                   C+M mii lei 89.070
    Capacitãţi:

                Lungime 11,65 km
                Lãţime platformã 20,40-24,40 (pentru 6,526 km) m
                Parte carosabilã 14 (4 x 3,50 m) m
                Lãţime platformã 19,60 (pentru 4,315 km) m
                Parte carosabilã 14 m (4 x 3,50 m) m
                Lãţime platformã 15,20 (pentru 0,37 km) m
                Parte carosabilã 12 (4 x 3,00 m) m
                Poduri reabilitate 4/375 buc./m
                Intersecţii 6 buc.

    Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni



---------
    *) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.

    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006
    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului de investiţii se va face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeanã, prin Fondul European de Dezvoltare Regionalã, în proporţie de 69,25% şi 30,75% de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, conform programului de investiţii publice aprobat potrivit legii.

                                      -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016