Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicatã, şi al <>art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al <>art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome "Administraţia Naţionalã a Drumurilor din România", aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 47/2004, cu modificãrile ulterioare,
Guvernul României adoptã prezenta hotãrâre.
ART. 1
Se aprobã indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizare DN 5, sectorul Bucureşti-Adunaţii Copãceni km 7+573-km 19+220", prevãzuţi în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Finanţarea obiectivului de investiţii se face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeanã, prin Fondul European de Dezvoltare Regionalã, în proporţie de 69,25% şi 30,75% de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, conform programului de investiţii publice aprobat potrivit legii.
ART. 3
Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii rãspunde de modul de utilizare a sumei prevãzute în anexã, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemneazã:
-------------
Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul dezvoltãrii regionale şi turismului,
Elena Gabriela Udrea
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Ialomiţianu
Bucureşti, 29 septembrie 2010.
Nr. 1.001.
ANEXĂ
CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
AI OBIECTIVULUI DE INVESTIŢIE
"Modernizare DN5, sectorul Bucureşti-Adunaţii Copãceni km 7+573-km 19+220"
Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania Naţionalã de Autostrãzi şi Drumuri Naţionale din România
Amplasament: Traseul studiat se desfãşoarã de la ieşirea din municipiul Bucureşti, strãbate localitãţile Jilava şi 1 Decembrie şi se terminã la intrarea în localitatea Adunaţii Copãceni.
Indicatori tehnico-economici:
Valoarea totalã a investiţiei, inclusiv TVA mii lei 211.002*)
(în preţuri lunã/an/1 euro = 4.2886 lei
din 16.10.2009)
din care C+M mii lei 161.945
Eşalonarea investiţiei:
Anul I INV mii lei 94.951
---
C+M mii lei 72.875
Anul II INV mii lei 116.051
---
C+M mii lei 89.070
Capacitãţi:
Lungime 11,65 km
Lãţime platformã 20,40-24,40 (pentru 6,526 km) m
Parte carosabilã 14 (4 x 3,50 m) m
Lãţime platformã 19,60 (pentru 4,315 km) m
Parte carosabilã 14 m (4 x 3,50 m) m
Lãţime platformã 15,20 (pentru 0,37 km) m
Parte carosabilã 12 (4 x 3,00 m) m
Poduri reabilitate 4/375 buc./m
Intersecţii 6 buc.
Durata de realizare a investiţiei: 24 de luni
---------
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei ulterioare a preţurilor.
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform Normativului P 100-1/2006
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se va face din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeanã, prin Fondul European de Dezvoltare Regionalã, în proporţie de 69,25% şi 30,75% de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu aceastã destinaţie, conform programului de investiţii publice aprobat potrivit legii.
-------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.