Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 954 din 27 iulie 2022  privind aprobarea normativelor de cheltuieli aferente organizării şi desfăşurării în România  a celei de-a patra reuniuni a Procesului Intersesional de Negociere a Abordării Strategice  a Managementului internaţional al substanţelor chimice şi de gestionare a produselor chimice  şi deşeurilor după anul 2020, în perioada 27 august-2 septembrie 2022, la Bucureşti    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 954 din 27 iulie 2022 privind aprobarea normativelor de cheltuieli aferente organizării şi desfăşurării în România a celei de-a patra reuniuni a Procesului Intersesional de Negociere a Abordării Strategice a Managementului internaţional al substanţelor chimice şi de gestionare a produselor chimice şi deşeurilor după anul 2020, în perioada 27 august-2 septembrie 2022, la Bucureşti

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 759 din 28 iulie 2022
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 4 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    (1) Se aprobă normativele de cheltuieli aferente organizării şi desfăşurării în România a celei de-a patra reuniuni a Procesului Intersesional de Negociere a Abordării Strategice a Managementului internaţional al substanţelor chimice şi de gestionare a produselor chimice şi deşeurilor după anul 2020, în perioada 27 august-2 septembrie 2022, la Bucureşti, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
    (2) Finanţarea cheltuielilor aferente organizării şi desfăşurării acţiunii prevăzute la alin. (1) se suportă de la bugetul de stat, din bugetul Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor aprobat pentru anul 2022 prin Legea bugetului de stat pe anul 2022 nr. 317/2021, la capitolul 74.01 „Protecţia mediului“, titlul 20 „Bunuri şi servicii“, articolul 20.30 „Alte cheltuieli“, alineatul 20.30.02 „Protocol şi reprezentare“, în limita sumei de 4.879.000 lei cu TVA, conform normativelor de cheltuieli prevăzute în anexă.

    ART. 2
    Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor răspunde, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, de modul de utilizare a sumelor aferente organizării şi desfăşurării acţiunii prevăzute la art. 1, cu respectarea normativelor de cheltuieli prevăzute în anexă.



                    PRIM-MINISTRU
                    NICOLAE-IONEL CIUCĂ
                    Contrasemnează:
                    Viceprim-ministru,
                    Kelemen Hunor
                    Ministrul mediului, apelor şi pădurilor,
                    Tánczos Barna
                    Ministrul finanţelor,
                    Adrian Câciu
                    Ministrul afacerilor externe,
                    Bogdan Lucian Aurescu

    Bucureşti, 27 iulie 2022.
    Nr. 954.
    ANEXA 1

    NORMATIVE DE CHELTUIELI
    aferente organizării şi desfăşurării în România a celei de-a patra reuniuni a Procesului Intersesional de Negociere
    a Abordării Strategice a Managementului internaţional al substanţelor chimice şi de gestionare
    a produselor chimice şi deşeurilor după anul 2020, în perioada 27 august-2 septembrie 2022, la Bucureşti
    Observaţii: reuniunea durează 7 zile. Conform acordului bilateral între Guvernul României şi Programul Naţiunilor Unite pentru Mediu, spaţiile vor fi puse la dispoziţie cu o zi înaintea începerii conferinţei şi o zi după finalizarea ei.
    Număr total de participanţi: 300

┌────────────────────────────┬─────────┐
│ │Suma │
│Denumirea activităţilor │alocată │
│ │(lei) │
├────────────────────────────┼─────────┤
│1. Cheltuieli săli de │ │
│conferinţă (plenară │ │
│conferinţă, birouri de │ │
│secretariat, punct de │ │
│înregistrare participanţi, │ │
│centru pentru documentare, │ │
│centru media, săli de │ │
│evenimente conexe, spaţiu │ │
│expoziţional), mobilier şi │ │
│echipamente aferente: │ │
│- închiriere săli de │ │
│conferinţă; │ │
│- servicii de proiectare în │ │
│vederea compartimentării │ │
│spaţiilor, servicii de │3.901.690│
│închiriere spaţiu, │lei │
│compartimentare cu panouri │ │
│fonoabsorbante şi amenajare │ │
│spaţii; │ │
│- închirieri de echipamente │ │
│electrice, electronice şi IT│ │
│şi servicii de asistenţă │ │
│tehnică pentru acestea; │ │
│- instalaţii de sonorizare, │ │
│audio-video, echipă tehnică │ │
│echipamente electrice; │ │
│- închiriere de mobilier; │ │
│- cheltuieli administrative │ │
│pentru săli; │ │
│- servicii de telefonie şi │ │
│internet │ │
├────────────────────────────┼─────────┤
│2. Acţiuni de protocol: │ │
│- trataţii în timpul │ │
│şedinţelor plenarei, │ │
│comitetului permanent şi │42.000 │
│reuniunilor regionale │lei │
│(cafea, apă minerală, │ │
│gustări) (20 lei/persoană/zi│ │
│x 300 de persoane x 7 zile =│ │
│42.000 lei) │ │
├────────────────────────────┼─────────┤
│3. Consumabile de │ │
│secretariat, birotică şi │ │
│materiale promoţionale: │ │
│- cheltuieli de secretariat │ │
│(consumabile, rechizite │139.342 │
│etc.); │lei │
│- ecusoane inscripţionate cu│ │
│sigla conferinţei; │ │
│- suporţi nume/călăreţi; │ │
│- sisteme indicatoare │ │
├────────────────────────────┼─────────┤
│4. Alte servicii şi │ │
│cheltuieli neprevăzute │ │
│(eventuale cheltuieli │ │
│referitoare la delegaţii │ │
│înscrise ulterior, care │ │
│implică suplimentarea │16.968 │
│cheltuielilor aferente sălii│lei │
│de conferinţă, suplimentarea│ │
│acţiunilor de protocol, │ │
│suplimentarea necesarului de│ │
│consumabile de secretariat, │ │
│birotică şi materiale │ │
│promoţionale) │ │
├────────────────────────────┴─────────┤
│TOTAL: 4.100.000 lei fără TVA │
├──────────────────────────────────────┤
│TOTAL: 4.879.000 lei cu TVA │
└──────────────────────────────────────┘


    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016