Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. ART. 1 Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară - 8 loturi: Lot 2 - Sectoare CF: Lotul 2 - Sucursalele Regionale CF Timişoara şi Cluj“, lucrare de utilitate publică de interes naţional, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. ART. 2 Finanţarea obiectivului prevăzut la art. 1 se realizează din Planul naţional de redresare şi rezilienţă al României, fonduri externe nerambursabile, capitolul I.1 - Modernizarea şi reînnoirea infrastructurii feroviare din pilonul I - Tranziţia verde, componenta C4 - Transport sustenabil, respectiv „Centralizări electronice şi electrodinamice“, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, şi din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ART. 3 Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., răspunde de modul de utilizare a sumelor prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU ION-MARCEL CIOLACU Contrasemnează: Viceprim-ministru, Marian Neacşu p. Ministrul transporturilor şi infrastructurii, Bogdan-Stelian Mîndrescu, secretar de stat p. Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei, Marin Ţole, secretar de stat Ministrul investiţiilor şi proiectelor europene, Adrian Câciu Ministrul finanţelor, Marcel-Ioan Boloş Bucureşti, 8 august 2024. Nr. 952. ANEXA 1 CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI ai obiectivul de investiţii „Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară - 8 loturi: Lot 2 - Sectoare CF: Lotul 2 - Sucursalele Regionale CF Timişoara şi Cluj“, lucrare de utilitate publică de interes naţional Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii Beneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A. Amplasament: judeţele Timiş, Caraş-Severin, Arad, Bistriţa-Năsăud, Mureş, Bihor şi Satu Mare Indicatorii tehnico-economici
┌──────────────┬───┬─────────┬─────────┐
│Valoarea │ │ │ │
│totală a │ │ │ │
│investiţiei │ │mii lei │1.147.459│
│(inclusiv │ │ │ │
│TVA): │ │ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│(1 euro = │ │ │ │
│4,9358 lei/ │ │ │ │
│28.08.2023), │ │ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│din care: │ │ │ │
│construcţii - │ │mii lei │366.400 │
│montaj (C + M)│ │ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│Eşalonarea │INV│ │ │
│investiţiei: │/C │mii lei │ │
│ │+ M│ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│- Anul I │INV│mii lei │654.052 │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│ │C +│mii lei │208.848 │
│ │M │ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│- Anul II │INV│mii lei │493.407 │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│ │C +│mii lei │157.552 │
│ │M │ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│Capacităţi: │ │ │ │
├──────────────┴───┼─────────┼─────────┤
│Lot 2 - Sector de │SRCF │Nr. │
│cale ferată/staţii│ │staţii │
├──────────────────┼─────────┼─────────┤
│- Sector 1: │ │ │
│Timişoara CET, │ │ │
│Timişeni, Jebel, │Timişoara│6 │
│Voiteni, Deda, │ │ │
│Stamora Moraviţa │ │ │
├──────────────┬───┼─────────┼─────────┤
│- Sector 2: │ │ │ │
│Cornuţel │ │ │ │
│Banat, Brebu, │ │Timişoara│4 │
│Reşiţa Nord, │ │ │ │
│Reşiţa Sud │ │ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│- Sector 3: │ │ │ │
│Sântana, │ │ │ │
│Şimand, Nădab,│ │Timişoara│5 │
│Chişineu-Criş,│ │ │ │
│Zerind │ │ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│- Sector 4: │ │ │ │
│Măghieruş │ │Cluj │2 │
│Şieu, │ │ │ │
│Şintereag │ │ │ │
├──────────────┴───┼─────────┼─────────┤
│- Sector 5: Deda, │ │ │
│Râpa de Jos, Monor│Cluj │6 │
│Gledin, Şieu, │ │ │
│Mărişelu, Sărăţel │ │ │
├──────────────────┼─────────┼─────────┤
│- Sector 6: │ │ │
│Săcuieni Bihor, │ │ │
│Şilindru, Valea │Cluj │5 │
│lui Mihai, │ │ │
│Sanislău, Carei │ │ │
├──────────────────┼─────────┼─────────┤
│- Sector 7: │ │ │
│General Gh. │ │ │
│Avramescu, Satu │Cluj │6 │
│Mare Sud, Satu │ │ │
│Mare, Botiz, │ │ │
│Micula, Porumbeşti│ │ │
├──────────────────┼─────────┼─────────┤
│Total │ │34 │
├──────────────┬───┼─────────┼─────────┤
│Durata de │ │ │ │
│execuţie a │ │21 │luni │
│lucrărilor: │ │ │ │
└──────────────┴───┴─────────┴─────────┘
Factori de risc Obiectivul de investiţii se va proiecta antiseismic în conformitate cu prevederile Normativului P100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare. Finanţarea investiţiei Finanţarea obiectivului se realizează din Planul naţional de redresare şi rezilienţă al României - fonduri externe nerambursabile - capitolul I.1 - Modernizarea şi reînnoirea infrastructurii feroviare din pilonul I - Tranziţia verde, componenta C4 - Transport sustenabil, respectiv „Centralizări electronice şi electrodinamice“, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, şi din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii. ------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.