Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 952 din 8 august 2024  pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 952 din 8 august 2024 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară - 8 loturi: Lot 2 - Sectoare CF: Lotul 2 - Sucursalele Regionale CF Timişoara şi Cluj", lucrare de utilitate publică de interes naţional

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 789 din 9 august 2024
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţii „Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară - 8 loturi: Lot 2 - Sectoare CF: Lotul 2 - Sucursalele Regionale CF Timişoara şi Cluj“, lucrare de utilitate publică de interes naţional, prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

    ART. 2
    Finanţarea obiectivului prevăzut la art. 1 se realizează din Planul naţional de redresare şi rezilienţă al României, fonduri externe nerambursabile, capitolul I.1 - Modernizarea şi reînnoirea infrastructurii feroviare din pilonul I - Tranziţia verde, componenta C4 - Transport sustenabil, respectiv „Centralizări electronice şi electrodinamice“, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, şi din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.
    ART. 3
    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., răspunde de modul de utilizare a sumelor prevăzute în anexă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.




                    PRIM-MINISTRU
                    ION-MARCEL CIOLACU
                    Contrasemnează:
                    Viceprim-ministru,
                    Marian Neacşu
                    p. Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                    Bogdan-Stelian Mîndrescu,
                    secretar de stat
                    p. Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei,
                    Marin Ţole,
                    secretar de stat
                    Ministrul investiţiilor şi proiectelor europene,
                    Adrian Câciu
                    Ministrul finanţelor,
                    Marcel-Ioan Boloş

    Bucureşti, 8 august 2024.
    Nr. 952.
    ANEXA 1

    CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
    ai obiectivul de investiţii „Sporirea eficienţei economice şi a siguranţei feroviare
    prin creşterea nivelului de centralizare al instalaţiilor de semnalizare feroviară - 8 loturi:
    Lot 2 - Sectoare CF: Lotul 2 - Sucursalele Regionale CF Timişoara şi Cluj“,
    lucrare de utilitate publică de interes naţional
    Titular: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţională de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A.
    Amplasament: judeţele Timiş, Caraş-Severin, Arad, Bistriţa-Năsăud, Mureş, Bihor şi Satu Mare
    Indicatorii tehnico-economici

┌──────────────┬───┬─────────┬─────────┐
│Valoarea │ │ │ │
│totală a │ │ │ │
│investiţiei │ │mii lei │1.147.459│
│(inclusiv │ │ │ │
│TVA): │ │ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│(1 euro = │ │ │ │
│4,9358 lei/ │ │ │ │
│28.08.2023), │ │ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│din care: │ │ │ │
│construcţii - │ │mii lei │366.400 │
│montaj (C + M)│ │ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│Eşalonarea │INV│ │ │
│investiţiei: │/C │mii lei │ │
│ │+ M│ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│- Anul I │INV│mii lei │654.052 │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│ │C +│mii lei │208.848 │
│ │M │ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│- Anul II │INV│mii lei │493.407 │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│ │C +│mii lei │157.552 │
│ │M │ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│Capacităţi: │ │ │ │
├──────────────┴───┼─────────┼─────────┤
│Lot 2 - Sector de │SRCF │Nr. │
│cale ferată/staţii│ │staţii │
├──────────────────┼─────────┼─────────┤
│- Sector 1: │ │ │
│Timişoara CET, │ │ │
│Timişeni, Jebel, │Timişoara│6 │
│Voiteni, Deda, │ │ │
│Stamora Moraviţa │ │ │
├──────────────┬───┼─────────┼─────────┤
│- Sector 2: │ │ │ │
│Cornuţel │ │ │ │
│Banat, Brebu, │ │Timişoara│4 │
│Reşiţa Nord, │ │ │ │
│Reşiţa Sud │ │ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│- Sector 3: │ │ │ │
│Sântana, │ │ │ │
│Şimand, Nădab,│ │Timişoara│5 │
│Chişineu-Criş,│ │ │ │
│Zerind │ │ │ │
├──────────────┼───┼─────────┼─────────┤
│- Sector 4: │ │ │ │
│Măghieruş │ │Cluj │2 │
│Şieu, │ │ │ │
│Şintereag │ │ │ │
├──────────────┴───┼─────────┼─────────┤
│- Sector 5: Deda, │ │ │
│Râpa de Jos, Monor│Cluj │6 │
│Gledin, Şieu, │ │ │
│Mărişelu, Sărăţel │ │ │
├──────────────────┼─────────┼─────────┤
│- Sector 6: │ │ │
│Săcuieni Bihor, │ │ │
│Şilindru, Valea │Cluj │5 │
│lui Mihai, │ │ │
│Sanislău, Carei │ │ │
├──────────────────┼─────────┼─────────┤
│- Sector 7: │ │ │
│General Gh. │ │ │
│Avramescu, Satu │Cluj │6 │
│Mare Sud, Satu │ │ │
│Mare, Botiz, │ │ │
│Micula, Porumbeşti│ │ │
├──────────────────┼─────────┼─────────┤
│Total │ │34 │
├──────────────┬───┼─────────┼─────────┤
│Durata de │ │ │ │
│execuţie a │ │21 │luni │
│lucrărilor: │ │ │ │
└──────────────┴───┴─────────┴─────────┘



    Factori de risc
    Obiectivul de investiţii se va proiecta antiseismic în conformitate cu prevederile Normativului P100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea obiectivului se realizează din Planul naţional de redresare şi rezilienţă al României - fonduri externe nerambursabile - capitolul I.1 - Modernizarea şi reînnoirea infrastructurii feroviare din pilonul I - Tranziţia verde, componenta C4 - Transport sustenabil, respectiv „Centralizări electronice şi electrodinamice“, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, şi din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate „C.F.R.“ - S.A., precum şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016