Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 863 din 6 iulie 2022  pentru reaprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 863 din 6 iulie 2022 pentru reaprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii "Varianta de ocolire Ştei-Beiuş", judeţul Bihor

EMITENT: Guvernul
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 684 din 8 iulie 2022
    În temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 42 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,
    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.
    ART. 1
    Se reaprobă indicatorii tehnico-economici aferenţi obiectivului de investiţii „Varianta de ocolire Ştei“, etapizarea şi redenumirea obiectivului de investiţii sub titulatura „Varianta de ocolire Ştei-Beiuş“, judeţul Bihor, cuprinzând Etapa I - Varianta ocolitoare a municipiului Beiuş (Centura Beiuş) şi Etapa II - Varianta de ocolire Ştei, prevăzuţi în anexele nr. 1-3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

    ART. 2
    Finanţarea obiectivului de investiţii prevăzut la art. 1 se realizează din fonduri externe nerambursabile în cadrul Programului operaţional Infrastructură mare (POIM) 2014-2020 şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

    ART. 3
    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A., răspunde de modul de utilizare a sumelor prevăzute în anexe, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.



                    PRIM-MINISTRU
                    NICOLAE-IONEL CIUCĂ
                    Contrasemnează:
                    Viceprim-ministru, ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                    Sorin Mihai Grindeanu
                    Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice şi administraţiei,
                    Cseke Attila-Zoltán
                    Ministrul finanţelor,
                    Adrian Câciu

    Bucureşti, 6 iulie 2022.
    Nr. 863.
    ANEXA 1

    CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
    ai obiectivului de investiţii „Varianta de ocolire Ştei-Beiuş“
    – Etapa I - Varianta ocolitoare a municipiului Beiuş (Centura Beiuş)
    – Etapa II - Varianta de ocolire Ştei
    Ordonator principal de credite: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A./Consiliul Judeţean Bihor
    Amplasament: judeţul Bihor

┌───────────────────────────┬──────────┐
│Valoarea totală a │1.495.702 │
│investiţiei (inclusiv TVA):│mii lei │
├───────────────────────────┴──────────┤
│(în preţuri la data de 4.06.2021/1 │
│euro = 4,9228 lei), │
├───────────────────────────┬──────────┤
│din care C + M (inclusiv │1.391.424 │
│TVA): │mii lei │
├───────────────────────────┼──────────┤
│Eşalonarea investiţiei (INV│ │
│/C + M): │ │
├───────────┬─────────┬─────┼──────────┤
│Etapa I │ │ │ │
├───────────┼─────────┼─────┼──────────┤
│Anul I: │285.000 │Anul │118.230 │
│ │mii lei │II: │mii lei │
├───────────┼─────────┼─────┼──────────┤
│ │265.000 │ │111.434 │
│ │mii lei │ │mii lei │
├───────────┼─────────┼─────┼──────────┤
│Etapa II │ │ │ │
├───────────┼─────────┼─────┼──────────┤
│Anul I: │500.000 │Anul │592.472 │
│ │mii lei │II: │mii lei │
├───────────┼─────────┼─────┼──────────┤
│ │465.000 │ │549.990 │
│ │mii lei │ │mii lei │
├───────────┼─────────┼─────┼──────────┤
│TOTAL │785.000 │Anul │710.702 │
│ │mii lei │II: │mii lei │
├───────────┼─────────┼─────┼──────────┤
│ │730.000 │ │661.424 │
│ │mii lei │ │mii lei │
├───────────┴─────────┴─────┴──────────┤
│Durata de execuţie a obiectivului de │
│investiţii: etapa I/18 luni; etapa II/│
│24 de luni │
├───────────┬─────────┬─────┬──────────┤
│Capacităţi:│ │ │ │
├───────────┼─────────┼─────┼──────────┤
│Lungime │ │ │27,35 km │
├───────────┼─────────┼─────┼──────────┤
│Lăţime │ │ │10,00 m │
│platformă: │ │ │ │
└───────────┴─────────┴─────┴──────────┘


    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform prevederilor Normativului „Cod de proiectare seismică“ P 100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea investiţiei se realizează din fonduri externe nerambursabile în cadrul Programului operaţional Infrastructură mare (POIM) 2014-2020 şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    ANEXA 2

    CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
    ai obiectivului de investiţii „Varianta de ocolire Ştei-Beiuş“
    Etapa I - Varianta ocolitoare a municipiului Beiuş (Centura Beiuş)
    Ordonator principal de credite: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A./Consiliul Judeţean Bihor
    Amplasament: judeţul Bihor

┌─────────────────────────┬───────┬────┐
│Valoarea totală a │ │mii │
│investiţiei (inclusiv │403.230│lei │
│TVA): │ │ │
├─────────────────────────┴───────┴────┤
│(în preţuri la data de 4.06.2021/1 │
│euro = 4,9228 lei), │
├─────────────────────────┬───────┬────┤
│din care C + M (inclusiv │376.434│mii │
│TVA): │ │lei │
├─────────────────────────┴───────┴────┤
│Eşalonarea investiţiei (INV/C + M): │
├───────────┬────────┬────┬────────────┤
│Anul I: │285.000 │Anul│118.230 mii │
│ │mii lei │II: │lei │
├───────────┼────────┼────┼────────────┤
│ │265.000 │ │111.434 mii │
│ │mii lei │ │lei │
├───────────┴────────┴────┼───────┬────┤
│Durata de execuţie a │ │ │
│obiectivului de │18 │luni│
│investiţii: │ │ │
├───────────┬────────┬────┼───────┼────┤
│Capacităţi:│ │ │ │ │
├───────────┼────────┼────┼───────┼────┤
│Lungime: │ │ │7,33 │km │
├───────────┼────────┼────┼───────┼────┤
│Lăţime │ │ │10,00 │m │
│platformă: │ │ │ │ │
├───────────┴────────┴────┼───────┼────┤
│Lăţime parte carosabilă: │7,00 │m │
├───────────┬────────┬────┼───────┼────┤
│Poduri: │ │ │4 │buc.│
├───────────┼────────┼────┼───────┼────┤
│Pasaje: │ │ │3 │buc.│
├───────────┴────────┴────┼───────┼────┤
│Intersecţii la nivel tip │3 │buc.│
│giratorii: │ │ │
├───────────┬────────┬────┼───────┼────┤
│Podeţe: │ │ │35 │buc.│
└───────────┴────────┴────┴───────┴────┘


    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform prevederilor Normativului „Cod de proiectare seismică“ P 100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea investiţiei se realizează din fonduri externe nerambursabile în cadrul Programului operaţional Infrastructură mare (POIM) 2014-2020 şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.


    ANEXA 3

    CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI
    ai obiectivului de investiţii „Varianta de ocolire Ştei-Beiuş“
    Etapa II - Varianta de ocolire Ştei
    Ordonator principal de credite: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
    Beneficiar: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A./Consiliul Judeţean Bihor
    Amplasament: judeţul Bihor

┌────────────────────────┬─────────┬────┐
│Valoarea totală a │ │mii │
│investiţiei (inclusiv │1.092.472│lei │
│TVA): │ │ │
├────────────────────────┴─────────┴────┤
│(în preţuri la data de 4.06.2021/1 euro│
│= 4,9228 lei), │
├────────────────────────┬─────────┬────┤
│din care C + M (inclusiv│1.014.990│mii │
│TVA): │ │lei │
├────────────────────────┼─────────┼────┤
│Eşalonarea investiţiei │ │ │
│(INV/C + M): │ │ │
├───────────┬───────┬────┼─────────┴────┤
│Anul I: │500.000│Anul│592.472 mii │
│ │mii lei│II: │lei │
├───────────┼───────┼────┼──────────────┤
│ │465.000│ │549.990 mii │
│ │mii lei│ │lei │
├───────────┴───────┴────┼─────────┬────┤
│Durata de execuţie a │ │ │
│obiectivului de │24 │luni│
│investiţii: │ │ │
├───────────┬───────┬────┼─────────┼────┤
│Capacităţi:│ │ │ │ │
├───────────┼───────┼────┼─────────┼────┤
│Lungime: │ │ │20,02 │km │
├───────────┼───────┼────┼─────────┼────┤
│Lăţime │ │ │10,00 │m │
│platformă: │ │ │ │ │
├───────────┴───────┴────┼─────────┼────┤
│Lăţime parte carosabilă:│7,00 │m │
├───────────┬───────┬────┼─────────┼────┤
│Poduri: │ │ │11 │buc.│
├───────────┼───────┼────┼─────────┼────┤
│Pasaje: │ │ │2 │buc.│
├───────────┼───────┼────┼─────────┼────┤
│Viaducte │ │ │2 │buc.│
├───────────┼───────┼────┼─────────┼────┤
│Parcări de │ │ │2 │buc.│
│odihnă: │ │ │ │ │
├───────────┴───────┴────┼─────────┼────┤
│Intersecţii la nivel tip│2 │buc.│
│giratorii: │ │ │
├───────────┬───────┬────┼─────────┼────┤
│Podeţe: │ │ │23 │buc.│
└───────────┴───────┴────┴─────────┴────┘


    Factori de risc
    Obiectivul se va proteja antiseismic conform prevederilor Normativului „Cod de proiectare seismică“ P 100-1/2013, cu modificările şi completările ulterioare.

    Finanţarea investiţiei
    Finanţarea investiţiei se realizează din fonduri externe nerambursabile în cadrul Programului operaţional Infrastructură mare (POIM) 2014-2020 şi de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, precum şi din alte surse legal constituite, conform programelor de investiţii publice aprobate potrivit legii.

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016