Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 79 din 23 noiembrie 2022  privind modificarea Hotărârii Camerei Deputaţilor nr. 75/2021 pentru înfiinţarea unei comisii parlamentare de anchetă privind achiziţiile publice efectuate în sectorul sanitar în timpul stărilor de urgenţă şi de alertă pe teritoriul României    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 79 din 23 noiembrie 2022 privind modificarea Hotărârii Camerei Deputaţilor nr. 75/2021 pentru înfiinţarea unei comisii parlamentare de anchetă privind achiziţiile publice efectuate în sectorul sanitar în timpul stărilor de urgenţă şi de alertă pe teritoriul României

EMITENT: Camera Deputaţilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1131 din 24 noiembrie 2022
    În temeiul prevederilor art. 67 din Constituţia României, republicată, precum şi ale art. 85 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat, cu modificările şi completările ulterioare,
    Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.
    ARTICOL UNIC
    Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 75/2021 pentru înfiinţarea unei comisii parlamentare de anchetă privind achiziţiile publice efectuate în sectorul sanitar în timpul stărilor de urgenţă şi de alertă pe teritoriul României, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 105 din 2 februarie 2022, cu completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
    1. La articolul 3, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 3
    (1) Comisia de anchetă va fi formată din 15 membri şi va fi condusă de un birou, compus din preşedinte, 3 vicepreşedinţi şi un secretar, aleşi în prima şedinţă cu votul majorităţii membrilor prezenţi."

    2. În anexă, punctul II - „Componenţa biroului comisiei“ se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "II. Componenţa biroului comisiei:
    - preşedinte, ............, Grupul parlamentar al ........;
    – vicepreşedinte, ........, Grupul parlamentar al .........;
    – vicepreşedinte, ........, Grupul parlamentar al .........;
    – vicepreşedinte, ........, Grupul parlamentar al .........;
    – secretar, ................., Grupul parlamentar al .......... ."



    Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 23 noiembrie 2022, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicată.


                    p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR,
                    VASILE-DANIEL SUCIU

    Bucureşti, 23 noiembrie 2022.
    Nr. 79.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016