Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTĂRÂRE nr. 747 din 12 octombrie 2016  privind aplicarea corecţiilor financiare propuse de Comisia Europeană asupra cheltuielilor finanţate din axa prioritară 3 Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 HOTĂRÂRE nr. 747 din 12 octombrie 2016 privind aplicarea corecţiilor financiare propuse de Comisia Europeană asupra cheltuielilor finanţate din axa prioritară 3 "Tehnologia informaţiilor şi comunicaţiilor pentru sectorul privat şi public", domeniul major de intervenţie 3.2 "Dezvoltarea şi eficientizarea serviciilor publice electronice" al Programului operaţional sectorial "Creşterea competitivităţii economice"

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 815 din 14 octombrie 2016

    Având în vedere:
    - Scrisoarea Comisiei Europene nr. Ares(2015)4345932/23 decembrie 2014;
    - Raportul de audit al Autorităţii de Audit nr. 61.431/AP/31 iulie 2015;
    - Raportul de audit de follow-up al Comisiei Europene - DG REGIO nr. 2015/RO/REGIO/C2/1366/2;
    - Scrisoarea Comisiei Europene nr. Ares(2015)5030483/12 noiembrie 2015,
    în temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată, şi al art. 57^1 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare,

    Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    (1) Se aprobă Metodologia privind modul de calcul al sumelor care se decertifică definitiv şi se deduc procentual definitiv, aferente cheltuielilor care se includ în declaraţiile de cheltuieli care se transmit Comisiei Europene, pentru perioada de programare 2007-2013, ulterior intrării în vigoare a prezentei hotărâri, realizate în cadrul contractelor de achiziţie publică, inclusiv actele adiţionale aferente acestora, finanţate din axa prioritară 3 "Tehnologia informaţiilor şi comunicaţiilor pentru sectorul privat şi public", domeniul major de intervenţie 3.2 "Dezvoltarea şi eficientizarea serviciilor publice electronice" al Programului operaţional sectorial "Creşterea competitivităţii economice", pentru care procedurile de atribuire au fost lansate în Sistemul electronic de achiziţii publice, denumit în continuare SEAP, după data de 1 octombrie 2011 şi care au fost incluse în Planul de măsuri prioritare, prevăzută în anexa nr. 1.
    (2) Se aprobă Lista contractelor de achiziţie publică pentru care procedurile de atribuire au fost lansate în SEAP după data de 1 octombrie 2011, inclusiv actele adiţionale aferente acestora, incluse în Planul de măsuri prioritare, prevăzută în anexa nr. 2, pentru care se aplică metodologia prevăzută în anexa nr. 1.
    ART. 2
    Se aprobă aplicarea procentului de 25% utilizat pentru stabilirea sumelor care se decertifică definitiv şi care se deduc procentual definitiv, aferente cheltuielilor care au fost certificate până la data de 1 septembrie 2016 şi, respectiv, cheltuielilor care se includ în declaraţiile de cheltuieli, care se transmit Comisiei Europene pentru perioada de programare 2007-2013, ulterior intrării în vigoare a prezentei hotărâri, realizate în cadrul contractelor de achiziţie publică prevăzute în anexa nr. 2.
    ART. 3
    Se autorizează Autoritatea de certificare şi plată din cadrul Ministerului Finanţelor Publice să efectueze decertificarea definitivă, prin reducerea din cheltuielile care se includ în declaraţiile de cheltuieli care se transmit Comisiei Europene pentru perioada de programare 2007-2013, ulterior intrării în vigoare a prezentei hotărâri, a sumei de 4.223.897,38 euro, calculată conform metodologiei prevăzute în anexa nr. 1, cu aplicarea corespunzătoare a prevederilor art. 2.
    ART. 4
    Se autorizează Autoritatea de certificare şi plată din cadrul Ministerului Finanţelor Publice să efectueze deducerea procentuală definitivă, din cheltuielile care se includ în declaraţiile de cheltuieli care se transmit Comisiei Europene pentru perioada de programare 2007-2013, ulterior intrării în vigoare a prezentei hotărâri, a sumelor care sunt calculate conform metodologiei prevăzute în anexa nr. 1, cu aplicarea corespunzătoare a prevederilor art. 2.
    ART. 5
    Aplicarea prevederilor art. 57^1 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare, include obligaţia Autorităţii de management pentru Programul operaţional sectorial "Creşterea competitivităţii economice" de a aplica prevederile legale în vigoare privind constatarea, recuperarea creanţelor bugetare şi stabilirea debitorilor.
    ART. 6
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

                                 PRIM-MINISTRU
                              DACIAN JULIEN CIOLOŞ

                                Contrasemnează:
                                ---------------
                         Ministrul fondurilor europene,
                                Cristian Ghinea

                         Ministrul finanţelor publice,
                                Anca Dana Dragu

                        p. Ministrul afacerilor externe,
                            Alexandru Victor Micula,
                                secretar de stat

    Bucureşti, 12 octombrie 2016.
    Nr. 747.

    ANEXA 1

                                  METODOLOGIE
                   privind modul de calcul al sumelor care se
                       decertifică definitiv şi se deduc
                     procentual definitiv din cheltuielile
     care se includ în declaraţiile de cheltuieli care se transmit Comisiei
      Europene pentru perioada de programare 2007-2013, ulterior intrării
           în vigoare a prezentei hotărâri, aferente contractelor de
                  achiziţie publică pentru care procedurile de
                 atribuire au fost lansate în SEAP după data de
                    1 octombrie 2011, cuprinse în anexa nr.
         2, finanţate din axa prioritară 3 "Tehnologia informaţiilor şi
               comunicaţiilor pentru sectorul privat şi public",
                       domeniul major de intervenţie 3.2
       "Dezvoltarea şi eficientizarea serviciilor publice electronice" al
    Programului operaţional sectorial "Creşterea competitivităţii economice"

    Metodologia are în vedere calculul unor indicatori aferenţi cheltuielilor realizate în cadrul contractelor de achiziţie publică pentru care procedurile de atribuire au fost lansate în SEAP după data de 1 octombrie 2011, inclusiv actele adiţionale aferente acestora, cuprinse în anexa nr. 2, finanţate din axa prioritară 3 "Tehnologia informaţiilor şi comunicaţiilor pentru sectorul privat şi public", domeniul major de Intervenţie 3.2 "Dezvoltarea şi eficientizarea serviciilor publice electronice", incluse în Planul de măsuri prioritare.

    I. Indicatori care sunt în evidenţele Autorităţii de management pentru Programul operaţional sectorial "Creşterea competitivităţii economice":
    a) valoarea totală a cheltuielilor incluse de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial "Creşterea competitivităţii economice" în declaraţii de cheltuieli transmise la Autoritatea de certificare şi plată;
    b) valoarea totală a reducerilor individuale, ca urmare a procesului de verificare a cererilor de rambursare, inclusiv a celor aplicate până la emiterea/ca urmare a emiterii unor note de constatare, aplicate în urma identificării unor abateri de la reglementările în vigoare în domeniul achiziţiilor publice;
    c) valoarea totală a cheltuielilor autorizate, neincluse temporar în declaraţiile de cheltuieli transmise de către Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial "Creşterea competitivităţii economice" la Autoritatea de certificare şi plată, operate ca urmare a unor suspiciuni de neregulă în aplicarea reglementărilor în vigoare în domeniul achiziţiilor publice.
    Nu se încadrează în această categorie cheltuielile autorizate, excluse temporar 100% din declaraţiile de cheltuieli.

    II. Indicatori care sunt în evidenţele Autorităţii de certificare şi plată:
    a) valoarea totală a cheltuielilor neeligibile aferente creanţelor bugetare constituite de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial "Creşterea competitivităţii economice", ca urmare a identificării unor abateri de la reglementările în vigoare în domeniul achiziţiilor publice, recuperate de la debitori şi deduse de către Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial "Creşterea competitivităţii economice", în calculul cumulativ, din declaraţiile de cheltuieli transmise la Autoritatea de certificare şi plată, aferente unor cheltuieli certificate la Comisia Europeană;
    b) valoarea totală a cheltuielilor declarate de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial "Creşterea competitivităţii economice", care au fost considerate neeligibile/susceptibile a nu fi eligibile de către Autoritatea de certificare şi plată, deoarece pentru acestea sunt formulate constatări cu implicaţii financiare ca urmare a unor abateri, altele decât cele care au rezultat din încălcarea reglementărilor în vigoare în domeniul achiziţiilor publice şi pentru care este activă măsura Autorităţii de certificare şi plată a neincluderii temporare a acestora în declaraţii de cheltuieli;
    c) valoarea totală a cheltuielilor neeligibile aferente creanţelor bugetare constituite de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial "Creşterea competitivităţii economice", ca urmare a identificării unor abateri, altele decât cele care au rezultat din încălcarea reglementărilor în vigoare în domeniul achiziţiilor publice, recuperate de la debitori şi deduse de către Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial "Creşterea competitivităţii economice", în calculul cumulativ, din declaraţiile de cheltuieli transmise la Autoritatea de certificare şi plată, aferente unor cheltuieli certificate la Comisia Europeană;
    d) valoarea totală a cheltuielilor declarate de Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial "Creşterea competitivităţii economice", care au fost considerate neeligibile/susceptibile a nu fi eligibile de către Autoritatea de certificare şi plată, deoarece pentru acestea sunt formulate constatări cu implicaţii financiare ca urmare a unor abateri, rezultate din încălcarea reglementărilor în vigoare în domeniul achiziţiilor publice şi pentru care este activă măsura Autorităţii de certificare şi plată a neincluderii temporare a acestora în declaraţii de cheltuieli.

    III. Modul de calcul al sumei care se decertifică/se deduce definitiv (SD):
    SD = [(a + b + c) - (e + f)] * 25% - (b + c + d + g)

    NOTE:
    1. Calculul sumelor care se decertifică/se deduc definitiv se efectuează la nivel de axă prioritară.
    2. Sunt exceptate de la aplicarea acestor corecţii următoarele categorii de cheltuieli:
      (i) cheltuieli care nu rezultă din achiziţiile publice, precum: salarii, diurne şi cheltuieli administrative curente;
      (ii) cheltuieli aferente contractelor de achiziţie publică pentru care s-a aplicat procedura de achiziţie directă;
      (iii) cheltuielile efectuate de beneficiarii privaţi care nu aveau obligaţia aplicării Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările şi completările ulterioare.

    ANEXA 2

                                     LISTA
                 contractelor de achiziţie publică pentru care
                    procedurile de atribuire au fost lansate
             în SEAP după data de 1 octombrie 2011, inclusiv actele
      adiţionale aferente acestora, incluse în Planul de măsuri prioritare


┌────┬─────────┬────────────────────┬────────────┬──────────────────┬──────────────────────────┬────────┬─────────────┬──────┬─────────────┐
│Nr. │ Cod │ Nume beneficiar │ Contract │ Procedura de │ Denumire contract │Număr │ Data │Număr │ Data │
│crt.│proiect -│ │ ID - │ achiziţie │ │anunţ de│anunţului de │anunţ │anunţului de │
│ │atribuit │ │ numărul │ │ │partici-│ participare │ de │ atribuire │
│ │de SMIS │ │contractului│ │ │pare │ │atri- │ │
│ │ │ │de achiziţie│ │ │atribuit│ │buire │ │
│ │ │ │atribuit de │ │ │de SEAP │ │ din │ │
│ │ │ │ SMIS │ │ │ │ │SEAP │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│1 │ 14160 │Primăria Târgu Mureş│ 84996 │Licitaţie deschisă│Achiziţia lucrărilor │ 135590 │ 17 mai 2012 │128864│22 sept. 2012│
│ │ │ │ │ │serviciilor de proiectare │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │şi instalare reţea fibră │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │optică, echipamente şi │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │dotări │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│2 │ 14180 │Arhivele Naţionale │ 82364 │Licitaţie deschisă│Furnizare sistem │ 132632 │ 1 iun. 2012│130276│ 11 mar. 2012│
│ │ │ │ │ │informatic integrat lot 2 │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│3 │ 14183 │Autoritatea │ 93545 │Licitaţie deschisă│Aplicaţie online pentru │ 132981 │14 febr. 2012│128304│ 9 iul. 2012│
│ │ │Naţională pentru │ │ │compararea ofertelor de │ │ │ │ │
│ │ │Administrare şi │ │ │comunicaţii destinate │ │ │ │ │
│ │ │Reglementare în │ │ │utilizatorilor finali │ │ │ │ │
│ │ │Comunicaţii (ANCOM) │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│4 │ 14211 │Consiliul Judeţean │ 95412 │Licitaţie deschisă│Achiziţionare echipamente │ 135594 │ 17 mai 2012│134784│ 22 mar. 2013│
│ │ │Harghita │ │ │de tip Switch, echipamente│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │de tip Firewall, unitate │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │de bandă, storage, UPS, │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │rack şi accesorii │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│5 │ 14323 │Centrul Naţional de │ 67795 │Licitaţie deschisă│Sistem naţional integrat │ 133222 │23 febr. 2012│129752│ 19 oct. 2012│
│ │ │Administrare a │ │ │de introducere şi │ │ │ │ │
│ │ │Bazelor de Date │ │ │actualizare a │ │ │ │ │
│ │ │Privind Evidenţa │ │ │informaţiilor legate de │ │ │ │ │
│ │ │Persoanelor │ │ │evidenţa persoanelor │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│6 │ 14339 │Instituţia │ 89181 │Licitaţie deschisă│Achiziţie sistem │ 132243 │ 21 dec. 2011│125225│ 6 iun. 2012│
│ │ │Prefectului Judeţul │ │ │informatic şi instruire │ │ │ │ │
│ │ │Bistriţa-Năsăud │ │ │utilizatori şi │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │administratori de sistem │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│7 │ 14385 │Consiliul Judeţean │ 74588 │Licitaţie deschisă│Sistem informatic integrat│ 135666 │ 19 mai 2012│131417│ 12 iun. 2012│
│ │ │Timiş │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│8 │ 22995 │Municipiul Braşov │ 105125 │Licitaţie deschisă│Implementare platformă │ 144871 │ 7 nov. 2013│142065│ 23 nov. 2013│
│ │ │ │ │ │e-Learning │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│9 │ 22996 │Ministerul Justiţiei│ 85624 │Licitaţie deschisă│Achiziţionare platformă de│ 140203 │ 11 mar. 2012│136628│ 24 mai 2013│
│ │ │ │ │ │e-Learning cu specific IT │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │pentru Ministerul │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │Justiţiei şi sistemul │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │judiciar din România │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│10 │ 23001 │Inspectoratul Şcolar│ 89286 │Cerere ofertă │Furnizare de produse │ 336221 │27 sept. 2012│164780│ 28 ian. 2013│
│ │ │Judeţean Harghita │ │ │hard - echipamente şi │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │dotări │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│11 │ 23001 │Inspectoratul Şcolar│ 89285 │Licitaţie deschisă│Achiziţionarea de │ 136263 │ 6 febr. 2012│133289│ 29 ian. 2013│
│ │ │Judeţean Harghita │ │ │aplicaţii informatice │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│12 │ 23038 │Universitatea │ 86512 │Licitaţie deschisă│Dezvoltarea unei platforme│ 135750 │ 22 mai 2012│135811│ 23 apr. 2013│
│ │ │"Ştefan cel Mare" │ │ │informatice de instruire │ │ │ │ │
│ │ │Suceava │ │ │online │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│13 │ 23150 │MAI - Direcţia │ 85244 │Licitaţie deschisă│Furnizare soluţie tehnică │ 134381 │ 30 mar. 2012│129514│ 10 dec. 2012│
│ │ │Generală de │ │ │e-Educaţie, software, │ │ │ │ │
│ │ │Informaţii şi │ │ │echipamente şi servicii │ │ │ │ │
│ │ │Protecţie Internă │ │ │instruire │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│14 │ 23335 │Universitatea de │ 89744 │Cerere ofertă │Achiziţie echipamente │ 332088 │ 20 iul. 2012│159727│ 10 aug. 2012│
│ │ │Medicină şi Farmacie│ │ │tehnică de calcul │ │ │ │ │
│ │ │"Carol Davila" │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│15 │ 23335 │Universitatea de │ 92059 │Cerere ofertă │Echipamente de tehnică de │ 346444 │ 5 sept. 2013│169986│ 21 iun. 2013│
│ │ │Medicină şi Farmacie│ │ │calcul │ │ │ │ │
│ │ │"Carol Davila" │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│16 │ 23335 │Universitatea de │ 92060 │Cerere ofertă │Achiziţie echipamente │ 339912 │ 21 nov. 2012│165444│21 febr. 2013│
│ │ │Medicină şi Farmacie│ │ │tehnică de calcul │ │ │ │ │
│ │ │"Carol Davila" │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│17 │ 23335 │Universitatea de │ 92061 │Licitaţie deschisă│Platformă electronică │ 138114 │ 8 nov. 2012 │137286│ 6 dec. 2013│
│ │ │Medicină şi Farmacie│ │ │complexă │ │ │ │ │
│ │ │"Carol Davila" │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│18 │ 23354 │Municipiul │ 84928 │Licitaţie deschisă│Platformă de instruire │ 135973 │ 26 mai 2012│128712│18 sept. 2012│
│ │ │Piatra-Neamţ │ │ │continuă pentru angajaţii │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │Primăriei Municipiului │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │Piatra-Neamţ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │(acronym - eForm) │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│19 │ 23381 │Academia Naţională │ 90558 │Cerere ofertă │Furnizare produse: sistem │ 332193 │ 23 iul. 2012│160605│ 25 oct. 2012│
│ │ │de Informaţii "Mihai│ │ │servere-1 complet │ │ │ │ │
│ │ │Viteazul" │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│20 │ 23381 │Academia Naţională │ 67338 │Cerere ofertă │Laptopuri │ 327632 │ 25 mai 2012│155735│ 19 iul. 2012│
│ │ │de Informaţii "Mihai│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │Viteazul" │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│21 │ 23381 │Academia Naţională │ 84774 │Cerere ofertă │Realizare reţea LAN │ 320427 │ 3 sept. 2012│151535│ 5 apr. 2012│
│ │ │de Informaţii "Mihai│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │Viteazul" │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│22 │ 23381 │Academia Naţională │ 84776 │Licitaţie deschisă│Servicii e-Learning - │ 140978 │ 12 iul. 2012│138280│ 7 dec. 2013│
│ │ │de Informaţii "Mihai│ │ │aplicaţie, configurare şi │ │ │ │ │
│ │ │Viteazul" │ │ │dezvoltare software şi │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │conţinut digital, inclusiv│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │instruire personal │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│23 │ 23401 │Agenţia Română de │ 86280 │Licitaţie deschisă│Sistem de e-Educaţie │ 133158 │18 febr. 2012│126254│ 7 iul. 2012│
│ │ │Asigurare a │ │ │pentru evaluarea calităţii│ │ │ │ │
│ │ │Calităţii în │ │ │în învăţământul superior │ │ │ │ │
│ │ │Învăţământul │ │ │din România │ │ │ │ │
│ │ │Superior │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│24 │ 23558 │Secretariatul │ 93574 │Licitaţie deschisă│Achiziţie Sistem integrat │ 139984 │ 26 oct. 2012│137213│ 6 aug. 2013│
│ │ │General al │ │ │pentru "Centrul virtual de│ │ │ │ │
│ │ │Guvernului │ │ │instruire a personalului" │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│25 │ 30893 │Casa Naţională de │ 82358 │Licitaţie deschisă│Servicii pentru │ 131521 │ 11 nov. 2011│137923│ 7 mar. 2013│
│ │ │Asigurări de │ │ │implementarea sistemului │ │ │ │ │
│ │ │Sănătate │ │ │informatic integrat │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │"Sistemul naţional DOSARUL│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ELECTRONIC DE SĂNĂTATE" │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│26 │ 31445 │Ministerul pentru │ 92575 │Licitaţie deschisă│Dezvoltare BRIDGE PKI │ 139825 │ 22 oct. 2012│140824│ 15 oct. 2013│
│ │ │Societatea │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │Informaţională │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│27 │ 31446 │Ministerul pentru │ 85206 │Licitaţie deschisă│Servicii dezvoltarea │ 139823 │ 20 oct. 2012│134386│ 3 iun. 2013│
│ │ │Societatea │ │ │interoperabilităţii │ │ │ │ │
│ │ │Informaţională │ │ │bazelor de date destinate │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │IMM-urilor │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│28 │ 31493 │Ministerul │ 126071 │Licitaţie deschisă│Echipamente IT, soluţii │ 149343 │15 febr. 2014│147329│ 6 nov. 2014│
│ │ │Afacerilor Interne │ │ │soft IT şi instruire │ │ │ │ │
│ │ │(fost Ministerul │ │ │personal │ │ │ │ │
│ │ │Administraţiei şi │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │Internelor) │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│29 │ 31499 │UM 0572 Bucureşti/ │ 87155 │Licitaţie deschisă│Contract de furnizare │ 143945 │ 28 mai 2013│140161│20 sept. 2013│
│ │ │Serviciul de │ │ │echipamente IT şi de │ │ │ │ │
│ │ │Telecomunicaţii │ │ │comunicaţii pentru │ │ │ │ │
│ │ │Speciale │ │ │implementarea proiectului │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│30 │ 31500 │Consiliul │ 107388 │Licitaţie deschisă│Servicii dezvoltare şi │ 147256 │ 15 oct. 2013│147256│ 15 oct. 2013│
│ │ │Concurenţei │ │ │implementare soluţie │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │informatică │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│31 │ 31502 │CNMSI │ 88476 şi │Licitaţie deschisă│Servicii de extindere │ 139428 │ 10 mai 2012│134359│ 3 iun. 2013│
│ │ │ │ 83143 │ │S.E.A.P. │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│32 │ 31503 │CNMSI │ 83357 │Licitaţie deschisă│Servicii de extindere a │ 139712 │ 16 oct. 2012│134343│ 3 mai 2013│
│ │ │ │ │ │Sistemului de atribuire │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │electronică în │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │transporturi (S.A.E.T.) │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│33 │ 37824 │Spitalul de Boli │ 95197 │Licitaţie deschisă│Furnizare şi prestare │ 142491 │ 13 mar. 2013│139978│13 sept. 2013│
│ │ │Cronice "Sfântul │ │ │servicii în vederea │ │ │ │ │
│ │ │Luca" │ │ │implementării unui portal │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │informaţional medical │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│34 │ 37827 │Spitalul Municipal │ 95267 │Licitaţie deschisă│Sistem Informatic Integrat│ 144768 │ 7 sept. 2013│142632│ 12 dec. 2013│
│ │ │"Sfinţii Doctori │ │ │e-Sănătate │ │ │ │ │
│ │ │Cosma şi Damian" │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │Rădăuţi │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│35 │ 37832 │Spitalul Judeţean de│ 100558 │Licitaţie deschisă│Achiziţie sistem │ 144177 │ 6 iul. 2013│143924│ 30 ian. 2014│
│ │ │Urgenţă Bacău │ │ │informatic integrat │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│36 │ 37837 │Spitalul Clinic │ 120255 │Licitaţie deschisă│Sistem informatic integrat│ 146816 │26 sept. 2013│147411│ 14 iun. 2014│
│ │ │Judeţean de Urgenţă │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │"Sf. Apostol Andrei"│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │Galaţi │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│37 │ 37970 │Spitalul Clinic de │ 111340 │Licitaţie deschisă│Sistem informatic integrat│ 144765 │ 7 mai 2013│146380│ 5 oct. 2014│
│ │ │Copii Braşov │ │ │şi instruire utilizatori │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │aplicaţie şi personal care│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │asigură mentenanţa │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │aplicaţiei │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│38 │ 37981 │Spitalul Judeţean de│ 148090 │Licitaţie deschisă│Echipamente TIC, software │ 149669 │ 3 aug. 2014│155488│27 febr. 2015│
│ │ │Urgenţă Târgu Jiu │ │ │şi servicii de │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │implementare sistem │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │informatic integrat │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │(inclusiv instruire) │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│39 │ 37985 │Spitalul Clinic de │ 117917 │Licitaţie deschisă│Implementarea unei │ 146521 │14 sept. 2013│147729│ 26 iun. 2014│
│ │ │Urgenţă pentru Copii│ │ │aplicaţii informatice tip │ │ │ │ │
│ │ │"Sfântul Ioan" │ │ │e-Sănătate în cadrul │ │ │ │ │
│ │ │Galaţi │ │ │Spitalului Clinic de │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │Urgenţă pentru Copii Sf. │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │Ioan Galaţi │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│40 │ 38000 │Spitalul Judeţean de│ 117954 │Licitaţie deschisă│Achiziţie produse pentru │ 145640 │ 8 aug. 2013│148842│ 8 aug. 2014│
│ │ │Urgenţă │ │ │realizarea şi │ │ │ │ │
│ │ │Miercurea-Ciuc │ │ │implementarea unui sistem │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │informatic integrat │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│41 │ 38008 │Spitalul Municipal │ 123088 │Licitaţie deschisă│Dezvoltare sistem │ 146123 │ 28 aug. 2013│148610│ 30 iul. 2014│
│ │ │"Anton Cincu" Tecuci│ │ │informatic integrat │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│42 │ 38021 │Spitalul Judeţean de│ 132799 │Licitaţie deschisă│Furnizarea şi │ 149527 │ 6 nov. 2014│153958│ 15 ian. 2015│
│ │ │Urgenţă Târgovişte │ │ │implementarea sistemului │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │informatic integrat de │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │sănătate │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│43 │ 38030 │Spitalul Clinic de │ 91552 │Licitaţie deschisă│Achiziţie echipamente şi │ 143896 │ 24 mai 2013│ │ 30 dec. 1899│
│ │ │Recuperare Iaşi │ │ │servicii de dezvoltare şi │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │implementare a Sistemului │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │Informatic Medical │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │Integrat │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│44 │ 38056 │Spitalul Judeţean de│ 107875 │Licitaţie deschisă│Achiziţie sistem │ 144125 │ 6 mai 2013│143724│ 22 ian. 2014│
│ │ │Urgenţă Ploieşti │ │ │informatic medical │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│45 │ 38061 │Spitalul Judeţean de│ 121450 │Licitaţie deschisă│Achiziţie Sistem │ 145477 │ 8 ian. 2013│147558│ 19 iun. 2014│
│ │ │Urgenţă Alba Iulia │ │ │informatic integrat pentru│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │managementul spitalului │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│46 │ 38078 │Spitalul Penitenciar│ 129100 │Licitaţie deschisă│Sistem informatic integrat│ 148339 │ 12 mai 2013│148258│ 7 iun. 2014│
│ │ │Bucureşti Rahova │ │ │pentru managementul │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │asistentei medicale │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │penitenciare │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│47 │ 38082 │Spitalul Judeţean de│ 100050 │Licitaţie deschisă│Sistem informatic integrat│ 143813 │ 22 mai 2013│142423│ 12 mai 2013│
│ │ │Urgenţă "Sfântul │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │Ioan cel Nou" │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │Suceava │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│48 │ 38083 │Spitalul Clinic de │ 110772 │Licitaţie deschisă│Achiziţie servicii │ 148547 │ 19 dec. 2013│147353│ 12 iun. 2014│
│ │ │Urgenţă pentru Copii│ │ │implementare sistem │ │ │ │ │
│ │ │"Grigore │ │ │informatic │ │ │ │ │
│ │ │Alexandrescu" │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│49 │ 38095 │Institutul Naţional │ 117027 │Licitaţie deschisă│Infrastructură hardware şi│ 147273 │ 16 oct. 2013│ │ 30 dec. 1899│
│ │ │de Neurologie şi │ │ │software de bază, servicii│ │ │ │ │
│ │ │Boli Neurovasculare │ │ │de dezvoltare şi │ │ │ │ │
│ │ │Bucureşti │ │ │implementare a sistemului │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │informatic integrat │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │medical │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│50 │ 38125 │Institutul de │ 117809 │Licitaţie deschisă│Sistem informatic medical │ 149157 │ 2 mai 2014│150233│27 sept. 2014│
│ │ │Urgenţă pentru Boli │ │ │integrat şi instruire │ │ │ │ │
│ │ │Cardiovasculare │ │ │utilizatori aplicaţie şi │ │ │ │ │
│ │ │"Prof. Dr. C.C. │ │ │personal care asigură │ │ │ │ │
│ │ │Iliescu" │ │ │mentenanţa aplicaţiei │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│51 │ 38139 │Spitalul de Boli │ 154051 │Licitaţie deschisă│Infrastructură hardware şi│ 143783 │ 22 mai 2013│152036│ 20 nov. 2014│
│ │ │Cronice Smeeni │ │ │software de bază, servicii│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │de dezvoltare şi │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │implementare a sistemului │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │informatic medical │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│52 │ 38142 │Spitalul Clinic │ 129456 │Licitaţie deschisă│IT, hard, soft, licenţe, │ 148137 │ 23 nov. 2013│149195│ 22 aug. 2014│
│ │ │Municipal │ │ │instruire │ │ │ │ │
│ │ │Filantropia Craiova │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│53 │ 38144 │Spitalul Clinic │ 145867 │Licitaţie deschisă│Infrastructură hardware şi│ 151458 │ 6 dec. 2014│155033│13 febr. 2015│
│ │ │Judeţean de Urgenţă │ │ │software de bază, servicii│ │ │ │ │
│ │ │Ilfov │ │ │de dezvoltare şi │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │implementare a sistemului │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │informatic integrat de │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │e-Sănătate │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│54 │ 38183 │Spitalul Clinic │ 119545 │Licitaţie deschisă│Achiziţie sistem │ 148050 │ 20 nov. 2013│149447│ 9 febr. 2014│
│ │ │CF nr. 2 Bucureşti │ │ │informatic medical │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │integrat şi instruire │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │utilizatori │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│55 │ 48451 │Consiliul Judeţean │ 119746 │Licitaţie deschisă│Furnizarea, vânzarea şi │ 150938 │ 17 mai 2014│150429│ 10 mar. 2014│
│ │ │Suceava │ │ │livrarea produselor │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │hardware şi software, │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │prestarea de servicii de │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │instalare şi întreţinere a│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │sistemului informatic │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │integrat │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│56 │ 48453 │Consiliul Judeţean │ 126889 │Licitaţie deschisă│Achiziţia de echipamente │ 150021 │ 26 mar. 2014│151914│ 18 nov. 2014│
│ │ │Galaţi │ │ │şi servicii de │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │implementare a sistemului │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │informatic integrat │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │(inclusiv servicii de │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │instruire) │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│57 │ 48591 │Inspecţia Muncii │ 117991 │Licitaţie deschisă│Infrastructură hard şi │ 151609 │ 16 iun. 2014│150390│10 febr. 2014│
│ │ │ │ │ │soft de bază, servicii de │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │dezvoltare şi implementare│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │a sistemului informatic │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │SIAMC │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│58 │ 48594 │Institutul Naţional │ 125417 │Licitaţie deschisă│Achiziţia infrastructurii │ 150123 │ 4 ian. 2014│154481│ 29 ian. 2015│
│ │ │de Cercetare- │ │ │hardware şi software, │ │ │ │ │
│ │ │Dezvoltare în │ │ │managementul proiectului, │ │ │ │ │
│ │ │Informatică - ICI │ │ │serviciilor de dezvoltare │ │ │ │ │
│ │ │Bucureşti │ │ │şi implementare a │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │platformei de Cloud │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │Computing, instruire │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│59 │ 48619 │Ministerul │ 141087 │Licitaţie deschisă│Achiziţie a │ 151168 │ 30 mai 2014│155502│27 febr. 2015│
│ │ │Afacerilor Externe │ │ │infrastructurii hardware │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │şi software de bază, a │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │serviciilor de dezvoltare │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │şi implementare a │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │Sistemului Informatic │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │pentru managementul │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │integrat al serviciilor │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │pentru cetăţeni (SIMISC) │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│60 │ 48625 │Agenţia pentru │ 120692 │Licitaţie deschisă│Sistem informatic │ 150056 │ 26 mar. 2014│150402│10 febr. 2014│
│ │ │Agenda Digitală a │ │ │colaborativ pentru mediu │ │ │ │ │
│ │ │României │ │ │performant de desfăşurare │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │al achiziţiilor publice - │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │SICAP │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│61 │ 48726 │Secretariatul │ 117263 │Licitaţie deschisă│Achiziţie infrastructură │ 150128 │ 4 ian. 2014│153300│ 23 dec. 2014│
│ │ │General al │ │ │software şi hardware │ │ │ │ │
│ │ │Guvernului │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼────────────────────┼────────────┼──────────────────┼──────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────┼─────────────┤
│62 │ 48836 │Agenţia Naţională de│ 104518 │Licitaţie deschisă│PREVENT - Implementare │ 148808 │ 1 oct. 2014│147874│ 7 febr. 2014│
│ │ │Integritate │ │ │Sistem informatic integrat│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │de prevenire a │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │conflictelor de interese │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │în achiziţiile publice │ │ │ │ │
└────┴─────────┴────────────────────┴────────────┴──────────────────┴──────────────────────────┴────────┴─────────────┴──────┴─────────────┘


                                   ---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016